rituliini_38

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Naisena olemisen haitat ja hyödyt?
Nainen on ollut hyödyke,kun lukee tota historiaa ja jopa raamattua. Kuinka paljon nainen on saanut taistella olemassaolo227779Onko eletty elämä jättänyt katkeruuden?
Näistä politikoinnista,joita jatkuvasti tämä sama henkilö syöttää palstalle? Eikö elämänmaku,niinkuin iskelmä kertoo tun115751Höpöpuheita,että palsta jumiutunut
eikä uusia aloituksia ole virinnyt. Amakin skarppina,kuin ennenvanhaan,luotsi antaa turvallisuutta ja ohjaa paattini tur120723Kalkkiviiva,elämän kalkkiviiva?
Olen usein pohdiskellut,mitähän toikin sana pitää sisällään? No olettamusteni mukaan jos se olisi se viiva,jonka ylitys31721Elämänperussetti,
onko se haettavissa apteekista,niinkuin pillerit yleensä,vai voinmmeko ottaa oman elämämme hallintaan? Nyt olen risteys156710Ei villiä vangita voi!
Yritin kertomaani kulkukisaan saada kontaktin. Olen ruokkinut sitä koko talven ulkorakennuksiini. Tänään koin ,se tuli39700Yksinpuhuminen...terapiaa
Aikoinaan nuorin tyttäreni kysyi,puhunko yksikseni,kun olin ollut täällä korvessa yksin viikkoja? No tietenkin puhun:noi47698Kommelluksia lasten kanssa?
Olimme menossa työporukan kanssa Tampereelta Jyväskylään linjaautolla teatteriretkelle ja minä otin nuorimmaiseni mukaan32661Pitääkö ihmisen olla täydellisyyttähioova?
Vaiko asettua sille olemasaolon raitelle,että sen huomisen,työn,voin jättä huomennakin jättää tekemättä? Jotankin näi42655Koulukiusatuna,palstakiusattuna,kuka saa kiksejä?
Kenen vene on juuttunut matalikolle? Me voimme heittää läppää,me voimme irtautua siitä olomuodosta,että me emme ole obje68654Omaishoitajallakin on oikeus elää
omaa elämäänsä. Olen ottanut kantaa,olen kommentoinut mielipiteitä. En ole enää omaishoitaja,mieheni hautasin lähes vuos38617Tuntuu,että nettiriippuvuus
on jo havaittavissa joidenkin kirjoittelijoiden taustalla. Varsinkin puskiksien,mistä löytyy näitä rikkiviisaita,kun pil33608Poliisivoimien takaaajon uhrilukuun
tuskin kukaan kiinnittää huomiotaan? Taas aivan viattomat ihmiset kuolivat,vain takaaajonuhreina! Kaiketi joku oli ilmia47560Omaishoitajien oma elämä
vai onko sitä? Olet myynyt sen pilkkahinnalla kunnalle,joka on sinun työnantajasi.Olet tehnyt sitoumuksen omaishoidosta30546Yökyöpelinä Ama
Toi lähestyvä täydenkuunaika on minulle painajainen.Siis oletettavasti kuuhulluus saa minussa oteensa,eikä uni tule simm36503Jäidenlähtö!
Aina yhtä voimaannuttava tapahtuma! Tänään sain sen taas kokea!Se on aivankuin uudistuisin ihmisenä,aivankuin saisin uud35492Kuinka hyvin pysytte mukana digiaikana?
Tietojen käsittelyssä,tietojen etsinnässä? No ei se niin helppoa ole. Eilen aivan säikähdin,kun isännöitsijä soitti Noki26480Päivä jolloin internet saapui elämääsi?
Minullekin tänne korpimaisemaan,lähes tiettömäntien taakse. Olihan se elämys,sain yhteyden ulkopuoliseen maailmaan,olin28441Kirjoittakaa hyvät omathoitajat
avatkaa niitä lukkoja. Minä pysyin järjissäni,vain kirjoittamalla.Olin niin yksin täällä korvessa lapset 250km päässä.18416Kiitos sinulle ristiina
toit ne kaikki todellset omaishoitajan kohtaamat karikot ihanassa Seuran elilletullossasi.Olet todella aito ihminen,vaik14405