Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Naisena olemisen haitat ja hyödyt?

Nainen on ollut hyödyke,kun lukee tota historiaa ja jopa raamattua. Kuinka paljon nainen on saanut taistella olemassaolo
    70 plus
    227
    779
  2. Onko eletty elämä jättänyt katkeruuden?

Näistä politikoinnista,joita jatkuvasti tämä sama henkilö syöttää palstalle? Eikö elämänmaku,niinkuin iskelmä kertoo tun
    70 plus
    115
    751
  3. Höpöpuheita,että palsta jumiutunut

eikä uusia aloituksia ole virinnyt. Amakin skarppina,kuin ennenvanhaan,luotsi antaa turvallisuutta ja ohjaa paattini tur
    70 plus
    120
    723
  4. Kalkkiviiva,elämän kalkkiviiva?

Olen usein pohdiskellut,mitähän toikin sana pitää sisällään? No olettamusteni mukaan jos se olisi se viiva,jonka ylitys
    70 plus
    31
    721
  5. Elämänperussetti,

onko se haettavissa apteekista,niinkuin pillerit yleensä,vai voinmmeko ottaa oman elämämme hallintaan? Nyt olen risteys
    70 plus
    156
    710
  6. Ei villiä vangita voi!

Yritin kertomaani kulkukisaan saada kontaktin. Olen ruokkinut sitä koko talven ulkorakennuksiini. Tänään koin ,se tuli
    70 plus
    39
    700
  7. Yksinpuhuminen...terapiaa

Aikoinaan nuorin tyttäreni kysyi,puhunko yksikseni,kun olin ollut täällä korvessa yksin viikkoja? No tietenkin puhun:noi
    70 plus
    47
    698
  8. Kommelluksia lasten kanssa?

Olimme menossa työporukan kanssa Tampereelta Jyväskylään linjaautolla teatteriretkelle ja minä otin nuorimmaiseni mukaan
    70 plus
    32
    661
  9. Pitääkö ihmisen olla täydellisyyttähioova?

Vaiko asettua sille olemasaolon raitelle,että sen huomisen,työn,voin jättä huomennakin jättää tekemättä? Jotankin näi
    70 plus
    42
    655
  10. Koulukiusatuna,palstakiusattuna,kuka saa kiksejä?

Kenen vene on juuttunut matalikolle? Me voimme heittää läppää,me voimme irtautua siitä olomuodosta,että me emme ole obje
    70 plus
    68
    654
  11. Omaishoitajallakin on oikeus elää

omaa elämäänsä. Olen ottanut kantaa,olen kommentoinut mielipiteitä. En ole enää omaishoitaja,mieheni hautasin lähes vuos
    Omaishoitajat
    38
    617
  12. Tuntuu,että nettiriippuvuus

on jo havaittavissa joidenkin kirjoittelijoiden taustalla. Varsinkin puskiksien,mistä löytyy näitä rikkiviisaita,kun pil
    70 plus
    33
    608
  13. Poliisivoimien takaaajon uhrilukuun

tuskin kukaan kiinnittää huomiotaan? Taas aivan viattomat ihmiset kuolivat,vain takaaajonuhreina! Kaiketi joku oli ilmia
    70 plus
    47
    560
  14. Omaishoitajien oma elämä

vai onko sitä? Olet myynyt sen pilkkahinnalla kunnalle,joka on sinun työnantajasi.Olet tehnyt sitoumuksen omaishoidosta
    Omaishoitajat
    30
    546
  15. Yökyöpelinä Ama

Toi lähestyvä täydenkuunaika on minulle painajainen.Siis oletettavasti kuuhulluus saa minussa oteensa,eikä uni tule simm
    70 plus
    36
    503
  16. Jäidenlähtö!

Aina yhtä voimaannuttava tapahtuma! Tänään sain sen taas kokea!Se on aivankuin uudistuisin ihmisenä,aivankuin saisin uud
    70 plus
    35
    492
  17. Kuinka hyvin pysytte mukana digiaikana?

Tietojen käsittelyssä,tietojen etsinnässä? No ei se niin helppoa ole. Eilen aivan säikähdin,kun isännöitsijä soitti Noki
    70 plus
    26
    480
  18. Päivä jolloin internet saapui elämääsi?

Minullekin tänne korpimaisemaan,lähes tiettömäntien taakse. Olihan se elämys,sain yhteyden ulkopuoliseen maailmaan,olin
    70 plus
    28
    441
  19. Kirjoittakaa hyvät omathoitajat

avatkaa niitä lukkoja. Minä pysyin järjissäni,vain kirjoittamalla.Olin niin yksin täällä korvessa lapset 250km päässä.
    Terveyden hoito
    18
    416
  20. Kiitos sinulle ristiina

toit ne kaikki todellset omaishoitajan kohtaamat karikot ihanassa Seuran elilletullossasi.Olet todella aito ihminen,vaik
    Omaishoitajat
    14
    405