Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. Suomen kirkot

Tunnetko Suomen kirkot: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e5344ae2-d145-463d-a8e5-1c04164216da 7/10 Arvauksiakin oli
    Luterilaisuus
    11
    64
  2. Vasemmisto ja liberaalit kristittyjen asialla

"Muutosta vastustavat Turkissa maallistuneet liberaalit, vasemmisto, sekä alati kutistuva kristitty vähemmistö." https:
    Luterilaisuus
    18
    63
  3. Jumalan vai sinun tahto?

Palstaa seuranneenna ja myös keskusteilihin osallistuneena tehdään muutaman rivin yhteenveto: näkemykekseni fundamental
    Luterilaisuus
    4
    61
  4. "Suomeen vai kuoleen"kanteluista ei toimenpiteitä

"Selvityksen mukaan oppilaat halusivat itse ottaa kantaa maahanmuuttopolitiikkaan. Apulaisoikeuskansleri yhtyy ratkaisus
    Luterilaisuus
    8
    61
  5. Uuden näytöksen aika. Taas.

Jotkin saattoivat kuvitella KHO:n päätöksen olevan jonkinlainen päätepiste kiistaan samaa sukupuolta olevien vihkimiskäy
    Luterilaisuus
    24
    61
  6. Laki koskee myös uskonyhteisöjä

Viranomaiset aikovat tehdä työsuojelutarkastuksen Kansanlähetykseen: http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/6511-kansa
    Kirkko kuulolla
    7
    58
  7. Huolestuttaa...

...kun katollisissa maissa taksikuskin auton kojelautaa ja taustapeiliä koristavat krusifiksit ja ristiriipukset. Jos
    Luterilaisuus
    2
    58
  8. Kirjasuositus

Hienosti ja sujuvasti kirjoitettu, viihdyttävyydessään Feynmannin tasoa ja asiasisällöltään yhtä vankkaa lukemista, Univ
    Ateismi
    0
    56
  9. A-studio tänään

Asiaa ajankohtaisesta aiheesta, "Onko väärin ostaa Israelin miehitysalueilla tuotettuja hedelmiä ja viinejä?" http://ww
    Kirkko kuulolla
    2
    55
  10. Testaa mihin uskot

Tee testi mutta älä ota sitä kuitenkaan liian vakavasti: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/27/mihin-sina-uskot-test
    Kristinusko
    6
    52
  11. Simppeli kysymys

Mitä minulle ateistille tapahtuu kuolemani jälkeen? No, vähän provo... Olkoon.
    Luterilaisuus
    1
    51
  12. Jumala: moraalinen olento?

Voiko Jumalan moraalia arvioida tai jopa kyseenalaistaa? Voiko Jumalaa edes katsoa moraaliseksi olennoksi ihmisen näköku
    Kirkko kuulolla
    9
    50
  13. Pahin painajainen?

Miksi homoja ei saa siunata? Eikös Jumala päätä loppupeleissä antaako siunauksen vai ei? Siksikö, että on pelko sen puo
    Kirkko kuulolla
    8
    49
  14. Rusinapullaa taas

Miksi nainen ei kelpaa fundamentalisteille papiksi mutta pyhäkoulun opettajaksi, raamattu kurssien vetäjäksi taas kelpaa
    Kirkko kuulolla
    11
    49
  15. Mitä kysyisin?

Tuossa on jo muutaman kuukauden olleet helluntailaiset jakamassa trakujaan Kurvissa. Kerran kohteliaisuudesta sellaise
    Ateismi
    2
    49
  16. Ajankäytön hallinta

Kuinka on mahdollista, että vaativissa töissä olevat palstapäivystäjät, yksikin peräti tohtori kykenevät viikollakin tuo
    Luterilaisuus
    11
    48
  17. Konservatiivien ratkaisu?

KHO tulee ottamaan kantaa jossakin vaiheessa siihen voidaanko samaa sukupuolta olevia pareja vihkiviä pappeja sanktioida
    Luterilaisuus
    193
    48
  18. Kesän hurmos koettu

Se on sitten tämän kesän grillaushurmos koettu, saatiin ylämaankarjan kasvattajalta lahjaksi luomu entrecotea. Maailman
    Ateismi
    1
    47
  19. Joulupukki onkin totta!

Varsin virallinen lentoliikenteen seurantaan tarkoitettu Flightradar-sivusto seuraa joulupukin matkaa. Lentolaitteen tyy
    Luterilaisuus
    0
    47
  20. Provoillaan hiukan...

Eilen tuossa Hämeentien Lidlin kohdalla todistin episodia jossa läheisen Siiloan seurakunnan "aktivisti" teki lähetystyö
    Kirkko kuulolla
    2
    46