Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Aloituksia

28

Kommenttia

588

1. Samaa mieltä. Livenä tapaa helpommin, tai ainakin kemiat kohtaa helpommin, mutta sitten saa huomata, että toinen on varattu tai elämäntilanne aivan eri. Netti on siinä mielessä hyvä, että nuo voi karsia pois.

Kuinkas ihmeessä me ei olla vielä kohdattu netissä???
  2. Kyllä tunnistavat ;)
  3. Vähän haastavaa antaa neuvoja, kun onnistuneeseen flirttailuun vaaditaan kaksi vähän samanlaista mielenlaatua - yritän kuitenkin. Ei flirtin tarvitse olla, tai oikeastaan se si saakaan olla mitään vakavamielistä tai johonkin tähtäävää. Sellaisessa olen toivottoman huono ja iskuyritysflirttini ovat tuomittuja epäonnistumaan. Flirtti ei saa olla missään nimessä itsekehua, tai jos siinä jotain sellaista on, niin sitten pitää olla huumooria ja itseironiaakin. Tärkeintä on huomioida toinen seksuaalisena olentona ja kun huomion heität saatat saada sen tuplana takaisin. Mulla flirtti toimii harvojen kanssa, mutta en edes halua flirttailla kenen tahansa kanssa.

Töissä mulla on yksi mukava flirttikaveri, naimisissa oleva nainen, mutta jotenkin hänen seksuaalienergiansa säteilee. Puoli vuotta olleen tunnettu ja nyt jo hyvän huomenen toivotus on flirtti. Toki sen pitää olla varovaista, kun on uteliaita ja pahansuopiakin silmiä lähellä ja juorut leviää. Kuitenkin flirttimme on viatonta, enkä missään nimessä lähtisi hänen avioliittoaan rikkomaan, mutta saamme siitä molemmat energiaa, joten mitäs pahaa siinä on. Silloin harvoin kun kohdataan kahden, niin jompikumpi saattaa heittää jotain aika tuhmaakin ja kovaan syöttöön tulee kova palautus .) Mutta välillemme luottamus on syntynyt. Se jää siihen ja ollaan molemmat hymy korvissa loppupäivä.

Varattu nainen voisi olla sulle hyvä flirttikaveri, mutta jätä se onnistuneeseen flirttiin heidän kanssaan. Et selvästi tunne naisia kovinhyvin vielä, mutta jokin tuollainen voisi olla hyvä oppimatka. Aika pian opit huomaamaan, millaiseen flirttiin nainen on valmis juuri sillä hetkellä. Flirttailun ydin on ihmistuntemuksessa. Flirtti alkaa helposta syötöstä, etenee ja voimistuu, mutta sen pitää myös loppua. No ainakaan itse en halua pelkkien flirttien metsästäjää naisekseni.

Sitten on olemassa sellaisia tosikkonaisia, joihin ei mikään flirtti uppoa. Heitä vältän, koska parisuhteessakin pitää olla flirttiä.
  4. No noita naiselliseksi itsensä tuntevia (keltään muulta ei ole varaa kysyä) baarisuusuja on tähän ikään nähty. Ihmisiä hekin, kuten myös me nuorempien naisten kanssa flirttailevat sedät :D