Vapaa kuvaus

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]

Aloituksia

257

Kommenttia

319

1. Haen koko- tai osapäiväistä työtä

Hei! Olen 50 - vuotias nainen ja haen myyntineuvottelijan-, kirjanpitäjän-, atk-kouluttajan-, toimistosihteerin-, vakuut
    Töitä haetaan
    0
    289
  2. Ja vielä kysymys

Miten tehdä siinä tapauksessa jos haet johonkin tehtävään ja sua ei oo kutsuttu haastatteluun ja tulee valintapäätös jos
    Takaisin toimeen
    8
    288
  3. Miten muistat ystävää?

Kysymys kaikille, miten ja millä tavoin muistat ystävää? Ole rohkea ja ojenna kätesi toiselle yksinäiselle. Vain välima
    50 plus
    14
    286
  4. Miten on tämän alueen metsämarjasato?

Onko teistä kukaan vielä käynyt katsomassa tuleeko tälle alueelle hilloja, mustikoita tai puolukoita? Miltä näyttää nuo
    4
    279
  5. Vapaaehtoistyötä tarjolla

tarvisin kaveria lyhentämään kuusiaidasta tämän kesän kasvun ja myös hieman sivuoksia.. Jos tuntuu tuo homma siltä että
    8
    277
  6. MUisti

Muisti on kyky tallentaa ja palauttaa mieleen menneitä kokemuksia. Millainen on sinun muistisi, muistatko lapsuutesi ke
    50 plus
    11
    275
  7. Loukkaus

miksi jotkut ihmiset tieten tahtoen haluaa loukata toista? Mikä on sen tarkoitus? Oman itse tunnon heikkous, vai mikä?
    50 plus
    43
    275
  8. Miksi kaikki työpaikat on etelä-suomessa

Milloin työpaikkoja löytyy myös täältä keskisemmästä suomesta.. ja oulun korkeudelta sekä siltä väliltä..
    Takaisin toimeen
    0
    274
  9. Terveys kunniaan

näin laman aikana olisi hyvä jokaisen kiinnittää huomiota omaan terveyteensä.. syö esimerkiksi terveellisesti, pukeutu
    Yleistä uskonnosta
    24
    271
  10. Väsyminen

mitä on se, että heräät keskellä yötä märkänä hiestä.. Yrität että tulisi uni.. mutta se ei tule.. Ajatukset vain pyörii
    50 plus
    9
    268
  11. Hyvää ystävänpäivää!

Ystävyyttä älä milloinkaan hukkaa, muista kastella elämän herkintä kukkaa. Kun vaikeat hetkesi koittaa, silloin ystävä S
    10
    267
  12. Kansalaispalkka

olisko sellainen mahdollista?
    9
    265
  13. Tässä olis tarjolla työkokemusta sinulle työnantaja

jolla on tarjota atk-kouluttajan hommia.. myös joku vakuutusyhtiö tarvii edustajaa.. niin siinäkin tapauksessa voi ottaa
    Työpaikkailmoitukset
    2
    264
  14. Julkinen ilmoitus

jos laitoin Suomi24.fi palstalle kirjoituksiani.. Pyrin jatkossa, etten enää sinne kirjoita kommenttejani.. Ehkä ette pi
    50 plus
    12
    264
  15. Miksi halvaantunut ihminen

taittuu kahtia.. jos on vasemman puolen hemipareesi ja miksi pää kiertyy sille halvaantuneelle puolelle.. Joka tietää va
    Lääketiede
    6
    260
  16. Miksi yritykset irtisanoo ja lomauttaa

ihmisiä.. Mikä on tämän nykyisen laman tarkoitus.. Miksi niin monet supistaa toimintaansa kun voisi tehdä toisin päin..
    50 plus
    23
    252
  17. Toimistotyöntekijä

Olen tuossa aiemmin laittanut yhden haun, laitanpa tämän toisenkin lisäyksenä, eli jos sinulla on tarjota toimistotyötäk
    Töitä haetaan
    0
    248
  18. Rakkaus ja toisen ihmisen kunnioittaminen

Sekin kuuluu jokaiselle rakkaus.. Toisesta ihmisestä välittäminen ja toisen ihmisen kunnioittaminen. On kunnioitettava
    50 plus
    4
    247
  19. Kansalaispalkka aloite

Tehkää jo sen eteen jotain .. ettei työttömien tarvi enää kärsiä.. Tai sitten töitä se on toinen vaihto ehto ja terveyd
    50 plus
    33
    246
  20. Minäkin oon ollut joskus jotain muuta

se on taivahan tosi.. että minäkin oon joskus ollut jotain muuta.. sitä aikaa minä en muistele suotta.. Moni sanoo.. men
    50 plus
    6
    243