pirkkohie

Viiskytkahdeksan marraskuuss, syntyi pieni tyttö uus, kasvoi keskellä maaseudun, itsenäiseksi varttuen. Sanat löytää paikkansa, tienaa kyllä palkkansa, asuu kanssa perheen oman. Suosikkibändit/artistit: Jari Sillanpää, Lea Laven, Katri Helena, Kari Tapio, Veikko Lavi, Irwin Goodman Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Täällä pohjan tähden alla Vapaa-aikanani: Hoidan puutarhaani Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Rekkakuskit jäällä, Hollywoodin eläinpoliisit, Animal-planet, Uutiset Kotieläimet: Kissat ja koira Ruoka & juoma: makaronilaatikko, perunamuussilaatikko, Jauhelihakeitto, lihakeitto, kalakeitto, silakkalaatikko, kinkkukiusaus, lihapullat Linkit: http://www.venetpalo.net, http://www.unicef.fi/kala-_ja_pyhajokilaakso, http://www.kemi.fi/madetoja/ Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu Ammatti: Koulutus/opetus Työskentelen: Vakuutusedustaja,atk-kouluttaja,myyntineuvottelija,kirjanpitäjä,webtukihenkilö Yhdistykset/kerhot: Venetpalon kylätoimikunta,Unicef Kala- ja Pyhäjokilaakso,Madetojan sukuseura Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Skype: pirkkopiisami Messenger: [email protected] Email: [email protected]
Aloituksia
257
Kommenttia
319
Haen koko- tai osapäiväistä työtä
Hei! Olen 50 - vuotias nainen ja haen myyntineuvottelijan-, kirjanpitäjän-, atk-kouluttajan-, toimistosihteerin-, vakuut0289Ja vielä kysymys
Miten tehdä siinä tapauksessa jos haet johonkin tehtävään ja sua ei oo kutsuttu haastatteluun ja tulee valintapäätös jos8288Miten muistat ystävää?
Kysymys kaikille, miten ja millä tavoin muistat ystävää? Ole rohkea ja ojenna kätesi toiselle yksinäiselle. Vain välima14286Miten on tämän alueen metsämarjasato?
Onko teistä kukaan vielä käynyt katsomassa tuleeko tälle alueelle hilloja, mustikoita tai puolukoita? Miltä näyttää nuo4279Vapaaehtoistyötä tarjolla
tarvisin kaveria lyhentämään kuusiaidasta tämän kesän kasvun ja myös hieman sivuoksia.. Jos tuntuu tuo homma siltä että8277MUisti
Muisti on kyky tallentaa ja palauttaa mieleen menneitä kokemuksia. Millainen on sinun muistisi, muistatko lapsuutesi ke11275Loukkaus
miksi jotkut ihmiset tieten tahtoen haluaa loukata toista? Mikä on sen tarkoitus? Oman itse tunnon heikkous, vai mikä?43275Miksi kaikki työpaikat on etelä-suomessa
Milloin työpaikkoja löytyy myös täältä keskisemmästä suomesta.. ja oulun korkeudelta sekä siltä väliltä..0274Terveys kunniaan
näin laman aikana olisi hyvä jokaisen kiinnittää huomiota omaan terveyteensä.. syö esimerkiksi terveellisesti, pukeutu24271Väsyminen
mitä on se, että heräät keskellä yötä märkänä hiestä.. Yrität että tulisi uni.. mutta se ei tule.. Ajatukset vain pyörii9268Hyvää ystävänpäivää!
Ystävyyttä älä milloinkaan hukkaa, muista kastella elämän herkintä kukkaa. Kun vaikeat hetkesi koittaa, silloin ystävä S10267- 9265
Tässä olis tarjolla työkokemusta sinulle työnantaja
jolla on tarjota atk-kouluttajan hommia.. myös joku vakuutusyhtiö tarvii edustajaa.. niin siinäkin tapauksessa voi ottaa2264Julkinen ilmoitus
jos laitoin Suomi24.fi palstalle kirjoituksiani.. Pyrin jatkossa, etten enää sinne kirjoita kommenttejani.. Ehkä ette pi12264Miksi halvaantunut ihminen
taittuu kahtia.. jos on vasemman puolen hemipareesi ja miksi pää kiertyy sille halvaantuneelle puolelle.. Joka tietää va6260Miksi yritykset irtisanoo ja lomauttaa
ihmisiä.. Mikä on tämän nykyisen laman tarkoitus.. Miksi niin monet supistaa toimintaansa kun voisi tehdä toisin päin..23252Toimistotyöntekijä
Olen tuossa aiemmin laittanut yhden haun, laitanpa tämän toisenkin lisäyksenä, eli jos sinulla on tarjota toimistotyötäk0248Rakkaus ja toisen ihmisen kunnioittaminen
Sekin kuuluu jokaiselle rakkaus.. Toisesta ihmisestä välittäminen ja toisen ihmisen kunnioittaminen. On kunnioitettava4247Kansalaispalkka aloite
Tehkää jo sen eteen jotain .. ettei työttömien tarvi enää kärsiä.. Tai sitten töitä se on toinen vaihto ehto ja terveyd33246Minäkin oon ollut joskus jotain muuta
se on taivahan tosi.. että minäkin oon joskus ollut jotain muuta.. sitä aikaa minä en muistele suotta.. Moni sanoo.. men6243