Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Keskustelut palstalla

Olisiko sopiva hetki lopettaa keskustelut palstalaisista. Kokemus osoittaa, että noista syntyy riitelyjä. Osanottajiksi
    70 plus
    8
    150
  2. Kamalaa kirjoittelua keskusteluissa

"Suurten ikäluokkien murha" on se otsikko, joka on ajatuksissani pyörinyt, ihmetyttänyt ja kauhistuttanut. Niin suuri y
    70 plus
    8
    150
  3. Lämpeneminen, kuivuus, sateet, myrskyt tulvat ym.

Kulkeeko maailma siis väjäämättä kohti tuhoaan. Ei välttämättä. Ihminen on viisas ja kokemusten kautta tulee yhä tietoi
    Ikäryhmät
    14
    149
  4. Tasavallalle perillinen

Tasavallan presidentille, Sauli Niinistölle ja hänen vaimolleen, Jenni Haukiolle, syntyi tänään poika. Palstan puolesta
    70 plus
    7
    149
  5. Hyvää juhannusta Meitin ryhmälle ja muillekin!

Siirrytään juhannuksen viettoon ja valmistaudutaan lyhyempiin päiviin.
    80 plus
    5
    146
  6. Naisten esiinmarssi jatkuu.

Nousee muitakin naisia suurten valtioiden johtoon kuin Merkel Saksassa. Englantikin on väkimäärältään suuri. Kyllä oppin
    70 plus
    8
    146
  7. Olisinko hyvän vai pahan puolella?

Helsingin piispa, Irja Askola, esiintyy aamutelevisiosa. Otsikon kysymyksen hän esittää itselleen ja ikäänkuin kaikill
    70 plus
    9
    146
  8. Mitä eroa on palstalaisilla ja kirjoittajilla

Palstalaiset kirjoittavat, Pilmari vihaa ja häiritsee.
    70 plus
    9
    145
  9. Mitä nyt teen kun kello on 00.35?

Menen nukkumaan ellei parempaa neuvoa tule. Kirjoitellaan sitten TÄNÄÄN aamulla.
    Ikäryhmät
    9
    145
  10. Ruunemanin sekoilua pääsiäisenä.

Meillä on kaksi suurta uskonnollista juhlaa, joulu ja pääsiäinen. "Pienempiäkin uskonnollisia pippaloita" on ikään kuin
    70 plus
    4
    144
  11. Hetken aatoksissa, mukana muidenkin

Olen ilokseni pannut merkille pienen iloisuuden, asiallisuuden ja muiden kunnioituksen, heränneen palstalla. Muistiini
    70 plus
    11
    143
  12. Ihminen maailman perusolentona

Ihminen on pystyasennossa kulkeva olento, jolla on kaksi jalkaa, ruumis ja pää. Myös kädet kuuluvat perusvarustukseen. K
    70 plus
    11
    143
  13. Lex Lindström

Tuntuu kyllä siltä, että SMP pyrkii kasvattamaan suosiotaan. Tosin yli 6-kymppiset ovat jo niin iäkkäitä ym. että kortis
    70 plus
    19
    142
  14. Finlandia Akademy

Me kaikki palstalaiset tiedämme, että Tampereen yliopiston akatemiatutkijat suorittivat tutkimuksen, johon varmaan jokai
    70 plus
    9
    141
  15. Kuka on tämän palstan Despootti?

Tällainen nimitys on annettu vanhalle palstalaiselle, ilmeisesti juuri minulle, ruuneperille. Ennen olivat keisarit ja
    70 plus
    8
    141
  16. Näinkö meille käy, käy, käy?

Tämä palsta on jo vanha ja kulunut. Ohi on se iloinen aika jolloin täällä iloisin mielin keskusteltiin! Ai muka keskuste
    70 plus
    5
    141
  17. Tämä palsta on MET. me monikossa.

Tänne me kirjoittajat keräännymme keskustelemaan kohta kun kynä kädessä pysyy. Ja pysyyhän se ainakin ensimmäiset sata v
    70 plus
    6
    139
  18. Ajatuksia ajassa II

Olen tainnut tuolla otsikolla kirjoittaa aikaisemminkin, siksi II. Ajatukseni siirtyivät menneisyyteen, jossa yhtenä ko
    70 plus
    9
    139
  19. Minulla on asiaa Makriinalle

Kun palstalla keskusteltiin suomen kielen virallistamisesta, väitin minä Wikipediasta lukemieni tietojen pohjalta, että
    70 plus
    6
    138
  20. Kertokaapa kuvauksin mik on massa parahin?

Keväiset kunnallisvaalit lähestyvät ja puolueet trimmautuvat rinta rottingilla paremmuuteen. Liekö Tytti Tuppurainen rii
    70 plus
    11
    137