Ruuneman

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Keskustelut palstalla
Olisiko sopiva hetki lopettaa keskustelut palstalaisista. Kokemus osoittaa, että noista syntyy riitelyjä. Osanottajiksi8150Kamalaa kirjoittelua keskusteluissa
"Suurten ikäluokkien murha" on se otsikko, joka on ajatuksissani pyörinyt, ihmetyttänyt ja kauhistuttanut. Niin suuri y8150Lämpeneminen, kuivuus, sateet, myrskyt tulvat ym.
Kulkeeko maailma siis väjäämättä kohti tuhoaan. Ei välttämättä. Ihminen on viisas ja kokemusten kautta tulee yhä tietoi14149Tasavallalle perillinen
Tasavallan presidentille, Sauli Niinistölle ja hänen vaimolleen, Jenni Haukiolle, syntyi tänään poika. Palstan puolesta7149Hyvää juhannusta Meitin ryhmälle ja muillekin!
Siirrytään juhannuksen viettoon ja valmistaudutaan lyhyempiin päiviin.5146Naisten esiinmarssi jatkuu.
Nousee muitakin naisia suurten valtioiden johtoon kuin Merkel Saksassa. Englantikin on väkimäärältään suuri. Kyllä oppin8146Olisinko hyvän vai pahan puolella?
Helsingin piispa, Irja Askola, esiintyy aamutelevisiosa. Otsikon kysymyksen hän esittää itselleen ja ikäänkuin kaikill9146Mitä eroa on palstalaisilla ja kirjoittajilla
Palstalaiset kirjoittavat, Pilmari vihaa ja häiritsee.9145Mitä nyt teen kun kello on 00.35?
Menen nukkumaan ellei parempaa neuvoa tule. Kirjoitellaan sitten TÄNÄÄN aamulla.9145Ruunemanin sekoilua pääsiäisenä.
Meillä on kaksi suurta uskonnollista juhlaa, joulu ja pääsiäinen. "Pienempiäkin uskonnollisia pippaloita" on ikään kuin4144Hetken aatoksissa, mukana muidenkin
Olen ilokseni pannut merkille pienen iloisuuden, asiallisuuden ja muiden kunnioituksen, heränneen palstalla. Muistiini11143Ihminen maailman perusolentona
Ihminen on pystyasennossa kulkeva olento, jolla on kaksi jalkaa, ruumis ja pää. Myös kädet kuuluvat perusvarustukseen. K11143Lex Lindström
Tuntuu kyllä siltä, että SMP pyrkii kasvattamaan suosiotaan. Tosin yli 6-kymppiset ovat jo niin iäkkäitä ym. että kortis19142Finlandia Akademy
Me kaikki palstalaiset tiedämme, että Tampereen yliopiston akatemiatutkijat suorittivat tutkimuksen, johon varmaan jokai9141Kuka on tämän palstan Despootti?
Tällainen nimitys on annettu vanhalle palstalaiselle, ilmeisesti juuri minulle, ruuneperille. Ennen olivat keisarit ja8141Näinkö meille käy, käy, käy?
Tämä palsta on jo vanha ja kulunut. Ohi on se iloinen aika jolloin täällä iloisin mielin keskusteltiin! Ai muka keskuste5141Tämä palsta on MET. me monikossa.
Tänne me kirjoittajat keräännymme keskustelemaan kohta kun kynä kädessä pysyy. Ja pysyyhän se ainakin ensimmäiset sata v6139Ajatuksia ajassa II
Olen tainnut tuolla otsikolla kirjoittaa aikaisemminkin, siksi II. Ajatukseni siirtyivät menneisyyteen, jossa yhtenä ko9139Minulla on asiaa Makriinalle
Kun palstalla keskusteltiin suomen kielen virallistamisesta, väitin minä Wikipediasta lukemieni tietojen pohjalta, että6138Kertokaapa kuvauksin mik on massa parahin?
Keväiset kunnallisvaalit lähestyvät ja puolueet trimmautuvat rinta rottingilla paremmuuteen. Liekö Tytti Tuppurainen rii11137