Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Ajatuksia ajassa II

    Olen tainnut tuolla otsikolla kirjoittaa aikaisemminkin, siksi II. Ajatukseni siirtyivät menneisyyteen, jossa yhtenä ko
    70 plus
    9
    127
  2. Eroon dokumenteista!

    Dokumentteja eli todisteita on vaadittu n. 15 vuoden ajan. Jos erimielisyyksien varassa halutaan elää niin tulos on täll
    70 plus
    6
    127
  3. Hetken aatoksissa, mukana muidenkin

    Olen ilokseni pannut merkille pienen iloisuuden, asiallisuuden ja muiden kunnioituksen, heränneen palstalla. Muistiini
    70 plus
    11
    126
  4. Lex Lindström

    Tuntuu kyllä siltä, että SMP pyrkii kasvattamaan suosiotaan. Tosin yli 6-kymppiset ovat jo niin iäkkäitä ym. että kortis
    70 plus
    19
    126
  5. Minulla on asiaa Makriinalle

    Kun palstalla keskusteltiin suomen kielen virallistamisesta, väitin minä Wikipediasta lukemieni tietojen pohjalta, että
    70 plus
    6
    126
  6. Tämä palsta on MET. me monikossa.

    Tänne me kirjoittajat keräännymme keskustelemaan kohta kun kynä kädessä pysyy. Ja pysyyhän se ainakin ensimmäiset sata v
    70 plus
    6
    126
  7. Viha-ajatukset, vihasanat ja puheet

    Perussuomalaisten kansanedustaja sai sakkotuomion vihaviesteistään, joita hän kohdisti muslimiuskoisiin maahanmuuttajiin
    70 plus
    9
    124
  8. Kristillistä terrorismiä

    Kanadan Quebeckissä, hyökkäsi kristitty opiskelija moskeijaan ja tappoi rukoilevia muslimeja. Jonkinlaisella kostoment
    70 plus
    7
    124
  9. Kertokaapa kuvauksin mik on massa parahin?

    Keväiset kunnallisvaalit lähestyvät ja puolueet trimmautuvat rinta rottingilla paremmuuteen. Liekö Tytti Tuppurainen rii
    70 plus
    11
    123
  10. Hyvää juhannusta Meitin ryhmälle ja muillekin!

    Siirrytään juhannuksen viettoon ja valmistaudutaan lyhyempiin päiviin.
    80 plus
    5
    122
  11. Aloitetaan jo kirjeenvaihto?

    Jos löytyy naishenkilö, joka on kirjoitusteni perusteella oppinut pitämään itsestäni, ruunesta, vastaathan! Vastaan vain
    Ikäryhmät
    4
    120
  12. Naisten esiinmarssi jatkuu.

    Nousee muitakin naisia suurten valtioiden johtoon kuin Merkel Saksassa. Englantikin on väkimäärältään suuri. Kyllä oppin
    70 plus
    8
    120
  13. Olemmeko sympaattisia tai empaattisia.

    Sympaattinen tuntee myötätuntoa kanssaihmisiä kohtaan, empaattinen myötäelää kanssaihmisten kanssa. Sympaattinen on pah
    70 plus
    7
    119
  14. Tämän palstan kirjoittajille

    Löysin tämän palstan kirjoituspaikakseni kauan sitten. Runsaasti oli ystävällisiä ja osaavia kirjoittajia. Heittäydyin m
    70 plus
    2
    118
  15. Kiitos teille kaiklle

    Esitin leikkimielisen epäilyni siitä, että minulla on palstaystäviä vain 5. Lopputulos oli ihuikea 59. Niin monet tutut
    70 plus
    9
    115
  16. Tasavallalle perillinen

    Tasavallan presidentille, Sauli Niinistölle ja hänen vaimolleen, Jenni Haukiolle, syntyi tänään poika. Palstan puolesta
    70 plus
    7
    114
  17. Ihminen maailman perusolentona

    Ihminen on pystyasennossa kulkeva olento, jolla on kaksi jalkaa, ruumis ja pää. Myös kädet kuuluvat perusvarustukseen. K
    70 plus
    11
    113
  18. Päämäärätietoisuutta, kykyä ja vauhtia

    Kirjoitan valtionhallinnosta. Poliittisilla päättäjillä täytyy olla visioita eli näkemyksiä tulevaisuudesta, tiedettävä
    70 plus
    8
    113
  19. Vaikeuksia valtionhallintoon

    Halla-ahon voito tiesi vakeuksia.Keskusta ja kokoomus eivät hyväksyneet maahanmuuttokiintiöiden tiukentamista ja uudet v
    70 plus
    6
    112
  20. Tuliko Petterille Orpo olo.

    Metsään mennään ja sitähän meillä vielä on. Orpo lisää ministereiden määrää kolmella ja on vain rahanvartijana. Kun Stub
    70 plus
    10
    108