Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Keskusteletteko videoviestein?
Soitan joskus videoviestejä tutuille, jotka uskaltavat vastata "samalla mitalla". On ihan elämys (tai ehkä ei) nähdä va277Sano se kukkasin, sanotaan.
Niin iloa kuin suruakin ollaan "sanomassa" ja kukkasina tyypillisesti ruusut. Ruusujen kohdalla on pariton määrä tärkeä.375Mikä haikeus ihmiselle?
Tarkoitan nuorten saavuttamaan maailmanmestaruutta. Siinä nuoret, mutta taitavat ja vahvat, panivat itsensä likoon taval175Haluatko olla pidetty ja kiinnostava?
Useimmat haluavat olla tuon otsikon mukaisia. Koetko onnistuvasi? Jokainen ajatteleva ihminen joutuu pohdiskelemaan elä574Illan jatkeeksi
Illan jatkeeksi kirjoitan jotakin se mulle on kuin työtä viimeisnä sanana sanoisin, teille kaikille hyvää yötä. On päät274Hyvää joulua!
Hyvän joulun toivotuksiin on puhelin, nykyisin kännykkä, sopiva käyttöön. Käsitän omalla äänellä annetun tervehdyksen h272Runo vuodesta
Nyt aika on kirjoittaa erilaista kun viesteily ei mulle maista. Mä kirjoitan ihan lyhyen runon ajatuksistani sen teille271Fixetit Finlandiaan
Tuo uudenmuotoinen politiikka, jonka Englanti brexitillään aloitti ja ajaa loppuun parissa vuodessa. lienee toteutuva Su171Taipaleeni tällä palstalla
On yli 10 vuotta siitä kun päädyin näille palstoille. Oli runsaasti hyviä kirjoittajia. Sairaanhoitajatkin kirjoittivat271Pientä näkemystä politiikasta
Suomessa on mennyt pitkään huonosti. Talouspolitiikka on ollut osaamatonta ja tulokset ovat näkyneet. Henkilö nimeltä J071Paremmuus elämänkilpailussa.
Katselen maksullisia urhelukanavia, joissa on minusta pyöräilty päivät pitkät . Ranskan ympäriajo eli Tour de France on070Kun mikään ei auta
Kun Pilmari ei lupauksistaan huolimatta edes yritä toimia asiallisesti on palsta siirtyvä Pilmarille ja hänen aisankanna370Kun vuosi vaihtuu
Kun nyt ollaan vuoden 2017 ensimmäisessä päivässä on hyvä luoda katsaus tilanteeseen. Toivotan hyvää uutta vuotta palas270Ette arvaakaan mitä ajattelin kirjoittaa.
Eikö ollut hyvä, että peruin ajatukseni. Ei minulla ole mitään oikeutta viesteilläni pilata illan tai muunkaan ajan hetk1369Kerättäiskö rahaa?
Ajatukseni on perustaa Suomen kansalaisrahasto. Minä panen yhden euron (1e) rahaston pohjaksi. Kun jokainen suomalainen1769Ja aamu kului
Näin meni tämäkin aamu ihan "sillä"istuen. Eihän palsta tähän kaadu minäkin tiedän sen.269Kaipuu on luoksenne suuri
Kaipuu seuraanne on ollut suuri. Nyt tämä taas onnistuu kun kirjoitusvehkeeni ovatko kunnossa. HYVÄÄ PÄI ÄN JATKOA!568Poikkean tässä valvoessani tervehtimässä
Hei Yön Hetki, ainoa ystäväni! Olen valvonut läheisyyttäsi kaivaten! Ihana on minunkin kokea olemassaolosi ja läheis968Ruuneperiläistä realismia
Palsta on elänyt n. 16 vuotta. On ollut hyvää ja viihtyisää aikaa monelle asiallisella ja ystävälliselle ihmiselle. Itse168Kansalaispalkka pakkokäyttöön
Kansalaispalkka on pakko ottaa käyttöön ja jokaiselle suomalaiselle. Pohtikaa perusteita ja seurauksia! Se tulee jo s1867