Ruuneman
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Kevään aika
On kevät meillä niin aikainen vain lunta hiukan puuttuu. On ilmiö tää ikiaikainen joka tuskin miksikään muutuu. Mut ann3108Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi.
Olen sanoittanut omakustanteeiden tyylisiä, helppoja sävelmiä. lyyli niitä palstalle tullessaan vaati. Nimen ja tahtil1108Toimiiko ylläpito?
Ylläpidolla on laillinen velvollisuus moderoida palstoja. Asiattomat viestit tulee poistaa itsenäisesti tai sitä pyydett4107Itsenäisyytemme arvo
Itsenäisyyttä pidetään hyvinkin arvokkaana. Sen puolesta on taisteltu ja kuoltukin. Itsenäisyydestä luovutaankin tilais21106Palstalla sanottua
Jaaha, et sinä kuollutkaan, sanoi Joku viestissään. Käytän nimitystä Joku kirjoittajasta kun en parempaa tiedä. Kun ole20105Muistatko Monrepoon
Tuo puisto on varmaan jänyyt monen viipurilaisen mieleen kun ovat nuoruuden ensirakkaudessaankin siellä kävelleet. Anni8105Kirjoittajien nimet ja nimimerkit
Tällä palstalla kirjoitetaan toisten nimimerkit, jopa nimet mainiten. Kun molemmat em. maininnat ovat kiellettyjä, pitä6105Keskusteletteko videoviestein?
Soitan joskus videoviestejä tutuille, jotka uskaltavat vastata "samalla mitalla". On ihan elämys (tai ehkä ei) nähdä va2103Runo vuodesta
Nyt aika on kirjoittaa erilaista kun viesteily ei mulle maista. Mä kirjoitan ihan lyhyen runon ajatuksistani sen teille2102Huonosti käy jos ansioitta toimii
Ihmisellä pitää olla ansioita eli merittejä pyrkiessään asemaan. Nykyisen Suomen nuorten jääkiekkojoukkueen johtajaksi2102Lottoatteko
Olen ollut suorastaan pelivammaine, mutta nyt omakohtaisin pelirajoituksin olen päässyt pinnalle. Tämän hetken odotukset3101Hyvää joulua!
Hyvän joulun toivotuksiin on puhelin, nykyisin kännykkä, sopiva käyttöön. Käsitän omalla äänellä annetun tervehdyksen h2100Ette arvaakaan mitä ajattelin kirjoittaa.
Eikö ollut hyvä, että peruin ajatukseni. Ei minulla ole mitään oikeutta viesteilläni pilata illan tai muunkaan ajan hetk1399Mitä odotatte palstalta?
Tämä on parhaimmillaan hyvä palsta, huonoimmillaan päin vastoin. Ajattelin kysyä milipiteitänne palsta aiheista. Ajank1599Runebergin päivänä
Olen heräskellyt vähin erin ja päivänä tään Runebergin Paikalleni hetkeks istun, kokeilen josko onnistun. runon pienen a399Aurinko ja kevät
Sytytti aurinko lämmöllään, kauneuden ja kevään. En huomannutkaan ennestään kuinka suuren muodostaa tuo evään. Täyttyy099Meinasin pudota radalta!
Vaikka olenkin vielä alta sadan, niin pudota meinasin raiteilta radan. On rinnassa ollut tulehdusta, olo voimaton ja mie398Kerättäiskö rahaa?
Ajatukseni on perustaa Suomen kansalaisrahasto. Minä panen yhden euron (1e) rahaston pohjaksi. Kun jokainen suomalainen1797Kyllä nyt kelpaa
Tällä palstalla tarkoitan. Meidän mietteet ja kertomukset vuosien ajalta tutkitaan ja tutkimuksen pohjalta on koko palst397Illan jatkeeksi
Illan jatkeeksi kirjoitan jotakin se mulle on kuin työtä viimeisnä sanana sanoisin, teille kaikille hyvää yötä. On päät297