Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Paremmuus elämänkilpailussa.

    Katselen maksullisia urhelukanavia, joissa on minusta pyöräilty päivät pitkät . Ranskan ympäriajo eli Tour de France on
    70 plus
    0
    64
  2. Pientä näkemystä politiikasta

    Suomessa on mennyt pitkään huonosti. Talouspolitiikka on ollut osaamatonta ja tulokset ovat näkyneet. Henkilö nimeltä J
    Ikäryhmät
    0
    63
  3. Sano se kukkasin, sanotaan.

    Niin iloa kuin suruakin ollaan "sanomassa" ja kukkasina tyypillisesti ruusut. Ruusujen kohdalla on pariton määrä tärkeä.
    Ryhmät
    3
    63
  4. Ja aamu kului

    Näin meni tämäkin aamu ihan "sillä"istuen. Eihän palsta tähän kaadu minäkin tiedän sen.
    70 plus
    2
    62
  5. Onko sinulla ongelmia tietokoneiden kanssa?

    Meillä ikäisillä on huono tidkkarituntemus. Entä sinulla?
    Ikäryhmät
    0
    62
  6. Mikä haikeus ihmiselle?

    Tarkoitan nuorten saavuttamaan maailmanmestaruutta. Siinä nuoret, mutta taitavat ja vahvat, panivat itsensä likoon taval
    70 plus
    1
    62
  7. Kaipuu on luoksenne suuri

    Kaipuu seuraanne on ollut suuri. Nyt tämä taas onnistuu kun kirjoitusvehkeeni ovatko kunnossa. HYVÄÄ PÄI ÄN JATKOA!
    70 plus
    5
    61
  8. Haluatko olla pidetty ja kiinnostava?

    Useimmat haluavat olla tuon otsikon mukaisia. Koetko onnistuvasi? Jokainen ajatteleva ihminen joutuu pohdiskelemaan elä
    70 plus
    5
    61
  9. Ette arvaakaan mitä ajattelin kirjoittaa.

    Eikö ollut hyvä, että peruin ajatukseni. Ei minulla ole mitään oikeutta viesteilläni pilata illan tai muunkaan ajan hetk
    Ikäryhmät
    13
    61
  10. Illan jatkeeksi

    Illan jatkeeksi kirjoitan jotakin se mulle on kuin työtä viimeisnä sanana sanoisin, teille kaikille hyvää yötä. On päät
    70 plus
    2
    61
  11. Ehdotan, että. keitä olettekin, lopetatte riidat

    On aika palauttaa raiteilleen tämä palsta ja siirtyä keskustelemaan asioista. Edelliseen ehdotukseen suostun ja sen ehd
    Ikäryhmät
    1
    61
  12. Ruuneperiläistä realismia

    Palsta on elänyt n. 16 vuotta. On ollut hyvää ja viihtyisää aikaa monelle asiallisella ja ystävälliselle ihmiselle. Itse
    70 plus
    1
    61
  13. Mitä odotatte palstalta?

    Tämä on parhaimmillaan hyvä palsta, huonoimmillaan päin vastoin. Ajattelin kysyä milipiteitänne palsta aiheista. Ajank
    70 plus
    15
    60
  14. Kirjoittajien nimet ja nimimerkit

    Tällä palstalla kirjoitetaan toisten nimimerkit, jopa nimet mainiten. Kun molemmat em. maininnat ovat kiellettyjä, pitä
    70 plus
    6
    60
  15. Kerättäiskö rahaa?

    Ajatukseni on perustaa Suomen kansalaisrahasto. Minä panen yhden euron (1e) rahaston pohjaksi. Kun jokainen suomalainen
    70 plus
    17
    60
  16. Miten avaat viestisi?

    Kirjoita selvä otsikko aiheestasi Kirjoita oma käsityksesi aiheesta Kirjoita yhteenveto ja kysy muiden mielipiteitä
    70 plus
    9
    59
  17. Runo vuodesta

    Nyt aika on kirjoittaa erilaista kun viesteily ei mulle maista. Mä kirjoitan ihan lyhyen runon ajatuksistani sen teille
    70 plus
    2
    59
  18. Urheilutulosten puntarointia

    Yleiurheilun mm-kisat saatiin Lontoossa päätökseen ja lienee kommettien aika. Urheilussa harjoitellaan eli treenataan,
    70 plus
    0
    59
  19. Ensmänen päivä

    Sitä sanota ensmäseks päiväks ku Jumala hiippaili yksin täsä keskentekoses mailmas ja hiffas, et oli hiukka yksinäist, a
    70 plus
    6
    58
  20. Nähtyä ja koettua

    Niin kuin niin monista vuosi merkinnöistä on nähty, on tämä palsta elänyt jo kauan, ajallaan ja tavallaan, arvojuurillee
    70 plus
    8
    58