Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Kevään aika

    On kevät meillä niin aikainen vain lunta hiukan puuttuu. On ilmiö tää ikiaikainen joka tuskin miksikään muutuu. Mut ann
    70 plus
    3
    108
  2. Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi.

    Olen sanoittanut omakustanteeiden tyylisiä, helppoja sävelmiä. lyyli niitä palstalle tullessaan vaati. Nimen ja tahtil
    70 plus
    1
    108
  3. Toimiiko ylläpito?

    Ylläpidolla on laillinen velvollisuus moderoida palstoja. Asiattomat viestit tulee poistaa itsenäisesti tai sitä pyydett
    70 plus
    4
    107
  4. Itsenäisyytemme arvo

    Itsenäisyyttä pidetään hyvinkin arvokkaana. Sen puolesta on taisteltu ja kuoltukin. Itsenäisyydestä luovutaankin tilais
    70 plus
    21
    106
  5. Palstalla sanottua

    Jaaha, et sinä kuollutkaan, sanoi Joku viestissään. Käytän nimitystä Joku kirjoittajasta kun en parempaa tiedä. Kun ole
    70 plus
    20
    105
  6. Muistatko Monrepoon

    Tuo puisto on varmaan jänyyt monen viipurilaisen mieleen kun ovat nuoruuden ensirakkaudessaankin siellä kävelleet. Anni
    70 plus
    8
    105
  7. Kirjoittajien nimet ja nimimerkit

    Tällä palstalla kirjoitetaan toisten nimimerkit, jopa nimet mainiten. Kun molemmat em. maininnat ovat kiellettyjä, pitä
    70 plus
    6
    105
  8. Keskusteletteko videoviestein?

    Soitan joskus videoviestejä tutuille, jotka uskaltavat vastata "samalla mitalla". On ihan elämys (tai ehkä ei) nähdä va
    70 plus
    2
    103
  9. Runo vuodesta

    Nyt aika on kirjoittaa erilaista kun viesteily ei mulle maista. Mä kirjoitan ihan lyhyen runon ajatuksistani sen teille
    70 plus
    2
    102
  10. Huonosti käy jos ansioitta toimii

    Ihmisellä pitää olla ansioita eli merittejä pyrkiessään asemaan. Nykyisen Suomen nuorten jääkiekkojoukkueen johtajaksi
    70 plus
    2
    102
  11. Lottoatteko

    Olen ollut suorastaan pelivammaine, mutta nyt omakohtaisin pelirajoituksin olen päässyt pinnalle. Tämän hetken odotukset
    70 plus
    3
    101
  12. Hyvää joulua!

    Hyvän joulun toivotuksiin on puhelin, nykyisin kännykkä, sopiva käyttöön. Käsitän omalla äänellä annetun tervehdyksen h
    70 plus
    2
    100
  13. Ette arvaakaan mitä ajattelin kirjoittaa.

    Eikö ollut hyvä, että peruin ajatukseni. Ei minulla ole mitään oikeutta viesteilläni pilata illan tai muunkaan ajan hetk
    Ikäryhmät
    13
    99
  14. Mitä odotatte palstalta?

    Tämä on parhaimmillaan hyvä palsta, huonoimmillaan päin vastoin. Ajattelin kysyä milipiteitänne palsta aiheista. Ajank
    70 plus
    15
    99
  15. Runebergin päivänä

    Olen heräskellyt vähin erin ja päivänä tään Runebergin Paikalleni hetkeks istun, kokeilen josko onnistun. runon pienen a
    70 plus
    3
    99
  16. Aurinko ja kevät

    Sytytti aurinko lämmöllään, kauneuden ja kevään. En huomannutkaan ennestään kuinka suuren muodostaa tuo evään. Täyttyy
    Ikäryhmät
    0
    99
  17. Meinasin pudota radalta!

    Vaikka olenkin vielä alta sadan, niin pudota meinasin raiteilta radan. On rinnassa ollut tulehdusta, olo voimaton ja mie
    70 plus
    3
    98
  18. Kerättäiskö rahaa?

    Ajatukseni on perustaa Suomen kansalaisrahasto. Minä panen yhden euron (1e) rahaston pohjaksi. Kun jokainen suomalainen
    70 plus
    17
    97
  19. Kyllä nyt kelpaa

    Tällä palstalla tarkoitan. Meidän mietteet ja kertomukset vuosien ajalta tutkitaan ja tutkimuksen pohjalta on koko palst
    70 plus
    3
    97
  20. Illan jatkeeksi

    Illan jatkeeksi kirjoitan jotakin se mulle on kuin työtä viimeisnä sanana sanoisin, teille kaikille hyvää yötä. On päät
    70 plus
    2
    97