Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Diandra Flores

    Kuuntelin kuin huumaantuneena tuota chileläis-suomalaista laulajatarta, joka 1912 voitti idols laulukilpailun. En ole ko
    70 plus
    28
    458
  2. Josko minäkin jotakin.

    Jaa, että mitä pitäisi tai saisikirjoittaa.? Ei tarvitse määrätä, ohjata tms. Jos keksii hyvän aiheen omasta mielestään
    Ryhmät
    37
    444
  3. Onko Sastamala asuinpaikka

    Kysyn vaan. Voiko paikkakunnalla asua?
    Paikkakunnat
    3
    433
  4. Onko tämä lähtölaskentapalsta?

    Meistä moni tuli aikanaan 65-palstalle. Kun palstaa sitten pykättiin uuteen uskoon tuli tämä kymmenjako. Yritetään nyt
    80 plus
    31
    430
  5. No minä aloitan sitten.

    Minkä ja miksi, kysytte.? Keskustelun tietysti. Miksi? No, kun tuolla otsikossa käskettiin selvästi: Aloita uusi keskust
    70 plus
    40
    421
  6. Moittikaa nyt kun tilaisuus on!

    Kristiina 23, ilmotti halustaan kiusoitella tms. ruunea.Sinulle tulee kohta kiire kun henkeni joutuu kohta vaihtamaan ko
    Ikäryhmät
    34
    420
  7. Tehdäänkö meistä vanhuksista tuotantovälineitä?

    Vanhusten päätehoito suoritetaan makuuttamalla verovaroin. Hoito tulee nin kalliiksi, ettei kenenkään tavallisen eläkelä
    70 plus
    1
    419
  8. Hyvää Ystävänpäivää!

    Koko laajentuneen sydämeni täyslämmöllä tervehdin n teitä kaikkia tänään. Ruuneperi
    70 plus
    23
    416
  9. Rakkauteen ei voi sitoutua sanoin

    Pitkän elämänsä aikana kohtaa ihmisiä, jotka loputtomalta ystävällisyydellään hemmottelevat joka tilanteessa. Sanoin ei
    Ikäryhmät
    31
    415
  10. Kun Isis iski Saksassa

    Nyt se tapahtui jota on pelätty, Isiksen isku Saksassa. Miksikö juuri Saksassa. Koska siellä on maahanmuuttajina muslim
    70 plus
    39
    406
  11. Tiedotus palstalaisille

    Kun tuo pippalo -viestikin aiheuttaa pitkää närää, voin lähteä vanhempien puolelle. Hetken helpotus olisi tuo jenkan ni
    70 plus
    26
    403
  12. Jo riittää!

    Olen jo pitkän aikaa lukenut ja kirjoittanut palstalla. On syntynyt näkemystä ja käsitystä niin asioista kuin kirjoittaj
    70 plus
    36
    395
  13. Uutta verta politiikkaan.

    Li Andersson valitaan Vasemmistoliiton puheenjohtajaksi, muiden luovuttua. Tosi sanavalmis ja liukaskielinen tyttö tuo o
    70 plus
    32
    382
  14. Miksi niin harva rekisteröityy?

    Olen itse rekisteröitynyt oikein omakuvallani. Toki saan asiattomien pilkat ja haukut. Rekisteröityyn saa helposti yht
    70 plus
    27
    377
  15. Palstalaisen taholta ajateltua.

    Kun itse aloin kijoittajaksi palstalle olivat kaikki tottumattomampa ja osaamattomampia kirjoittajia kuin nykyiset vasta
    70 plus
    45
    375
  16. Suomiko diktatuuri?

    Olen vuosia lukenut jakirjoittanut palstalla ja tehnyt huomioita. Suomi mainitaan maana, jossa kaikki on pielessä eli
    70 plus
    37
    369
  17. ASIATTOMUUS KESKUSTELUISSA a la Pilmari

    Pilmari on omien dokumenttiensa pohjalta vaatinut itselleen oikeuksia. On vaatimuksissan mennyt kuin "ylipitkälle" ja il
    70 plus
    35
    362
  18. Pidättekö Aleksis Kivestä?

    Kun joskus lapsena jouduin lukemaan Kiven tekstiä, oli se kuin mystistä satua. Orava makasi sammalvuoteellaan, johon ha
    70 plus
    17
    358
  19. Osaatteko kieliä?

    Otsikon tapaan kysyi hienostorouva palvelijaksi pyrkivältä piikatytöltä. No sen takia minä potkutkin sai edellisestä työ
    70 plus
    20
    354
  20. Keskustelu yksinäisyyden poistajana.

    Olen kohdannut yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ollut muuta näkyvää syytä yksinäisyyteensä kuin vanhuutensa. Kun itse
    80 plus
    15
    345