Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Tulevaisuus maailmassa on naisten!

    Näin on nähtävä jos ympärilleen katsoo ja ymmärtää. Kaukana ovat ne ajat, jolloin mies lähti karhun pyyntiin ja jätti v
    70 plus
    50
    547
  2. Mitä puoluetta äänestäisi.?

    Sotesta näyttää tulevan pekkä Sotku ja vielä kallis sellainen. Kun meillä monilla on vielä äänestys suorittamatta, voim
    70 plus
    45
    543
  3. Selvennystä ajatteluihini

    Kirjoitin sielunvaelluksesta. Sain vastauksiakin. Miten voitte päätyä sielunkin kuolemaan? Ei henki kuple vaan muuttaa p
    70 plus
    38
    543
  4. Onko tämä lähtölaskentapalsta?

    Meistä moni tuli aikanaan 65-palstalle. Kun palstaa sitten pykättiin uuteen uskoon tuli tämä kymmenjako. Yritetään nyt
    80 plus
    31
    543
  5. Keskustelu yksinäisyyden poistajana.

    Olen kohdannut yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ollut muuta näkyvää syytä yksinäisyyteensä kuin vanhuutensa. Kun itse
    80 plus
    15
    539
  6. Sanon taas jotakin

    Olen kirjoittanut palstalla pitkään ja paljon. Olen hyvin tietoinen puutteistani. Olen vain epätäydellinen ihminen, vamm
    80 plus
    5
    531
  7. Jos uni ei tule

    Itselleni tuli ongelma nukkumisesta iän myötä. Kun fyysistä rasitusta oli liian vähän ei unikaan tullut. Kun sitten ke
    Ryhmät
    5
    527
  8. Tätä palstaa tarvitaan.

    Tätä palstaa tarvitaan peruskansalaisten kirjoituspaikkana. On vaan merkillistä jos vain riitelyyn pystytään. 100 vuott
    70 plus
    13
    519
  9. Jo riittää!

    Olen jo pitkän aikaa lukenut ja kirjoittanut palstalla. On syntynyt näkemystä ja käsitystä niin asioista kuin kirjoittaj
    70 plus
    37
    515
  10. Suomiko diktatuuri?

    Olen vuosia lukenut jakirjoittanut palstalla ja tehnyt huomioita. Suomi mainitaan maana, jossa kaikki on pielessä eli
    70 plus
    38
    511
  11. Miksi niin harva rekisteröityy?

    Olen itse rekisteröitynyt oikein omakuvallani. Toki saan asiattomien pilkat ja haukut. Rekisteröityyn saa helposti yht
    70 plus
    27
    498
  12. Matrialkaaninen yhdyskunta

    Matrialkaatti eli äidinvalta on järjestelmä, jossa vanha äiti, matriarkka, johtaa johtaa. Ihminen on niin myöhäissyntyi
    70 plus
    13
    496
  13. Josko minäkin jotakin.

    Jaa, että mitä pitäisi tai saisikirjoittaa.? Ei tarvitse määrätä, ohjata tms. Jos keksii hyvän aiheen omasta mielestään
    Ryhmät
    37
    496
  14. Voitaisiinko kirjoittaa näin?

    Kun täällä kirjoitetaan vastauksia, niin niissä käsitellään yleensä kirjoittajaa kun sensijaan pitäisi kirjoittaa kirjoi
    70 plus
    11
    494
  15. Mitä pidätte Stand Up komiikasta?

    Tuo joskus niin hyvältä ja hauskalta tuntunut komiikan muoto on kuin kärsinyt inflaation. Lähes joka mies yrittää olla m
    Ikäryhmät
    18
    487
  16. Hyvää Ystävänpäivää!

    Koko laajentuneen sydämeni täyslämmöllä tervehdin n teitä kaikkia tänään. Ruuneperi
    70 plus
    23
    481
  17. Kun Isis iski Saksassa

    Nyt se tapahtui jota on pelätty, Isiksen isku Saksassa. Miksikö juuri Saksassa. Koska siellä on maahanmuuttajina muslim
    70 plus
    40
    480
  18. Moittikaa nyt kun tilaisuus on!

    Kristiina 23, ilmotti halustaan kiusoitella tms. ruunea.Sinulle tulee kohta kiire kun henkeni joutuu kohta vaihtamaan ko
    Ikäryhmät
    34
    478
  19. Minulla on unelma!

    Vai niin sanotte. Niin on minullakin ja monta. Niin teillä onkin, ette vaan kerro. Minulla on toiveena saada kunnon lot
    70 plus
    12
    477
  20. Miksi pelätään ruotsindemokraatteja?

    Ruotsissa on parlamenttivaalien ja ruotsindemokraattien valtaanpääsyä pelätään. Miksi? Muistetaanko vanha Palmen kansan
    Ryhmät
    33
    476