Ruuneman
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Tulevaisuus maailmassa on naisten!
Näin on nähtävä jos ympärilleen katsoo ja ymmärtää. Kaukana ovat ne ajat, jolloin mies lähti karhun pyyntiin ja jätti v50547Mitä puoluetta äänestäisi.?
Sotesta näyttää tulevan pekkä Sotku ja vielä kallis sellainen. Kun meillä monilla on vielä äänestys suorittamatta, voim45543Selvennystä ajatteluihini
Kirjoitin sielunvaelluksesta. Sain vastauksiakin. Miten voitte päätyä sielunkin kuolemaan? Ei henki kuple vaan muuttaa p38543Onko tämä lähtölaskentapalsta?
Meistä moni tuli aikanaan 65-palstalle. Kun palstaa sitten pykättiin uuteen uskoon tuli tämä kymmenjako. Yritetään nyt31543Keskustelu yksinäisyyden poistajana.
Olen kohdannut yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ollut muuta näkyvää syytä yksinäisyyteensä kuin vanhuutensa. Kun itse15539Sanon taas jotakin
Olen kirjoittanut palstalla pitkään ja paljon. Olen hyvin tietoinen puutteistani. Olen vain epätäydellinen ihminen, vamm5531Jos uni ei tule
Itselleni tuli ongelma nukkumisesta iän myötä. Kun fyysistä rasitusta oli liian vähän ei unikaan tullut. Kun sitten ke5527Tätä palstaa tarvitaan.
Tätä palstaa tarvitaan peruskansalaisten kirjoituspaikkana. On vaan merkillistä jos vain riitelyyn pystytään. 100 vuott13519Jo riittää!
Olen jo pitkän aikaa lukenut ja kirjoittanut palstalla. On syntynyt näkemystä ja käsitystä niin asioista kuin kirjoittaj37515Suomiko diktatuuri?
Olen vuosia lukenut jakirjoittanut palstalla ja tehnyt huomioita. Suomi mainitaan maana, jossa kaikki on pielessä eli38511Miksi niin harva rekisteröityy?
Olen itse rekisteröitynyt oikein omakuvallani. Toki saan asiattomien pilkat ja haukut. Rekisteröityyn saa helposti yht27498Matrialkaaninen yhdyskunta
Matrialkaatti eli äidinvalta on järjestelmä, jossa vanha äiti, matriarkka, johtaa johtaa. Ihminen on niin myöhäissyntyi13496Josko minäkin jotakin.
Jaa, että mitä pitäisi tai saisikirjoittaa.? Ei tarvitse määrätä, ohjata tms. Jos keksii hyvän aiheen omasta mielestään37496Voitaisiinko kirjoittaa näin?
Kun täällä kirjoitetaan vastauksia, niin niissä käsitellään yleensä kirjoittajaa kun sensijaan pitäisi kirjoittaa kirjoi11494Mitä pidätte Stand Up komiikasta?
Tuo joskus niin hyvältä ja hauskalta tuntunut komiikan muoto on kuin kärsinyt inflaation. Lähes joka mies yrittää olla m18487Hyvää Ystävänpäivää!
Koko laajentuneen sydämeni täyslämmöllä tervehdin n teitä kaikkia tänään. Ruuneperi23481Kun Isis iski Saksassa
Nyt se tapahtui jota on pelätty, Isiksen isku Saksassa. Miksikö juuri Saksassa. Koska siellä on maahanmuuttajina muslim40480Moittikaa nyt kun tilaisuus on!
Kristiina 23, ilmotti halustaan kiusoitella tms. ruunea.Sinulle tulee kohta kiire kun henkeni joutuu kohta vaihtamaan ko34478Minulla on unelma!
Vai niin sanotte. Niin on minullakin ja monta. Niin teillä onkin, ette vaan kerro. Minulla on toiveena saada kunnon lot12477Miksi pelätään ruotsindemokraatteja?
Ruotsissa on parlamenttivaalien ja ruotsindemokraattien valtaanpääsyä pelätään. Miksi? Muistetaanko vanha Palmen kansan33476