Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Tulevaisuus maailmassa on naisten!
Näin on nähtävä jos ympärilleen katsoo ja ymmärtää. Kaukana ovat ne ajat, jolloin mies lähti karhun pyyntiin ja jätti v50464Josko minäkin jotakin.
Jaa, että mitä pitäisi tai saisikirjoittaa.? Ei tarvitse määrätä, ohjata tms. Jos keksii hyvän aiheen omasta mielestään37459- 3450
Onko tämä lähtölaskentapalsta?
Meistä moni tuli aikanaan 65-palstalle. Kun palstaa sitten pykättiin uuteen uskoon tuli tämä kymmenjako. Yritetään nyt31441Tehdäänkö meistä vanhuksista tuotantovälineitä?
Vanhusten päätehoito suoritetaan makuuttamalla verovaroin. Hoito tulee nin kalliiksi, ettei kenenkään tavallisen eläkelä1439Hyvää Ystävänpäivää!
Koko laajentuneen sydämeni täyslämmöllä tervehdin n teitä kaikkia tänään. Ruuneperi23430Rakkauteen ei voi sitoutua sanoin
Pitkän elämänsä aikana kohtaa ihmisiä, jotka loputtomalta ystävällisyydellään hemmottelevat joka tilanteessa. Sanoin ei31429No minä aloitan sitten.
Minkä ja miksi, kysytte.? Keskustelun tietysti. Miksi? No, kun tuolla otsikossa käskettiin selvästi: Aloita uusi keskust40429Moittikaa nyt kun tilaisuus on!
Kristiina 23, ilmotti halustaan kiusoitella tms. ruunea.Sinulle tulee kohta kiire kun henkeni joutuu kohta vaihtamaan ko34428Kun Isis iski Saksassa
Nyt se tapahtui jota on pelätty, Isiksen isku Saksassa. Miksikö juuri Saksassa. Koska siellä on maahanmuuttajina muslim39419Jo riittää!
Olen jo pitkän aikaa lukenut ja kirjoittanut palstalla. On syntynyt näkemystä ja käsitystä niin asioista kuin kirjoittaj36417Tiedotus palstalaisille
Kun tuo pippalo -viestikin aiheuttaa pitkää närää, voin lähteä vanhempien puolelle. Hetken helpotus olisi tuo jenkan ni26411Miksi niin harva rekisteröityy?
Olen itse rekisteröitynyt oikein omakuvallani. Toki saan asiattomien pilkat ja haukut. Rekisteröityyn saa helposti yht27396Uutta verta politiikkaan.
Li Andersson valitaan Vasemmistoliiton puheenjohtajaksi, muiden luovuttua. Tosi sanavalmis ja liukaskielinen tyttö tuo o32388Palstalaisen taholta ajateltua.
Kun itse aloin kijoittajaksi palstalle olivat kaikki tottumattomampa ja osaamattomampia kirjoittajia kuin nykyiset vasta45388Suomiko diktatuuri?
Olen vuosia lukenut jakirjoittanut palstalla ja tehnyt huomioita. Suomi mainitaan maana, jossa kaikki on pielessä eli37388Miten maailman käy?
Minusta meidän itse kunkin pitäisi esittää tästäkin asiasta käsityksensä. Nyt on teidän vuoronne! Minä sitten kerron tä28384Mitä pidätte Stand Up komiikasta?
Tuo joskus niin hyvältä ja hauskalta tuntunut komiikan muoto on kuin kärsinyt inflaation. Lähes joka mies yrittää olla m18376Pidättekö Aleksis Kivestä?
Kun joskus lapsena jouduin lukemaan Kiven tekstiä, oli se kuin mystistä satua. Orava makasi sammalvuoteellaan, johon ha17371ASIATTOMUUS KESKUSTELUISSA a la Pilmari
Pilmari on omien dokumenttiensa pohjalta vaatinut itselleen oikeuksia. On vaatimuksissan mennyt kuin "ylipitkälle" ja il35367