Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Syyttelyä Sipilän ja Orpon hallituksen rosvouksest
Meillä oli pitkään hallituksia, joiden aikana Suomen taloudellinen alamäki oli hurjaa ja vaarallista. Demarit olivat va12318Palstalaiset kaukana ihmisyyden tieltä.
Aivot toiminnassa ja sydän mukana toisi paljon apua ajatuksiin. Kuka on se kirjoittaja, joka saa tämän palstan elämään23314Nyt sen keksin!
Kun meitä eläkeläisiä on n. 1,5 milj, saataisiin kokoon vastaava rahamäärä euroja jos jokainen osallistuisi keräykseen o16312Minulla on unelma!
Vai niin sanotte. Niin on minullakin ja monta. Niin teillä onkin, ette vaan kerro. Minulla on toiveena saada kunnon lot12308Tunnetun kirjoittajan asiaton nimeäminen
Tällä palstalla nimimerkki Antilta.moro, nimitti ruunea bulkkidemariksi. Nimimerkki voi itse määritellä mitä hän kirjoi26297Minne menet Suomi, minne koko maailma?
Me, vanha väki muistamme miten Veikko Vennamo rupesi kertomaan miten huonosti ja väärin meitä kansalaisia Suomessa kohde25297Ihmepelastukset
Palstalla kerrotaan ihmepelastuksista. Kerro konkreettinen tapahtuma tuollaisesta!21293Anteeksi, että häiritsen.
Monin jatkuvin huomautuksin on viimeaikoina kommentoitu kirjoituksiani. Kirjoitan likaa ja sopimattomista tai vääristä20289Jokisella ihmisellä on oltava yksi ystävä.
Mietin tässä yhteydessä omaa asemaani palstalla ja syntyi kuin pelkotila. Entäs jos on vähemmän kuin 1,0, esimerkiksi ta20287Tärkeää asiaa muistista
On kehitetty menetelmä, jonka avulla ihminen voi parantaa muistia viisinkertaiseksi. Asiat eivät myöskään unohdu tällai21286Ajattelu kaiken toiminnan edellytyksenä
Minua on syytetty siitä, että käsittelen niin vaikeita asioita, että "pitää pää punaisena miettiä". Pahoittelen aiheutt20284Mihin tämä palsta joutuu?
Olen ihmeissäni seurannut tämän palstan tuhoutumista. Hyvät keskustelijat ja keskustelut puuttuvat lähes kokonaan. Meid16284Mistä saataisiin parannusta palstalle?
Se, että koko halltus määritellän rikolliseksi ja osaamattomaksi , on tietysti kovaa kamaa palstalle. Kun tuohon vielä l27282Nyt nähdään mihin joudutaan
Hallituspuolueet kokoontuvat neuvottelemaan . Persukset haluavat mittauttaa kannatuksensa ja mm. ministerivaihdokset ov22282Tunnetko tämän miehen?
Oli varhainen aamu 2000-luvun alussa kun palstalle ilmestyi suurmies. Hän oli kaikessa muita parempi, tunsi kaikki suurm19280Jotakin asiaakin
Palstalaiset odottavat kieli pitkällä aloituksia. Turhaanko! Mietitään mitä kirjoitusalustat löytyy. Aiheita löytyy pal19277Tietoa loukkausten poistoista
Soitin oikeusministeriöön ja kysyin suhtautumista suoriin loukkauksiin palstakirjoitteluissa. Kun kerroin tavasta, jolla25276Minä ja tapani.
Melllä on jokaisella omat tapamme kirjoittaa, niin minullakin. Arvostelen kaikkia, jopa itseäni, kiitoksiakin jakelen,14273Suomella mahtiasema talouskasvussa
Suomen talouskasvu on 3% ja sellaisena Euroopan huippuluokkaa, ellei paras. Demarit ovat tuloksesta kauhuissaan. Sus s24272Muistatteko "Pressin veljekset"?
Näin olympialaisten aikaan, muistuu mieleen kaikenlaista. Kun Neuvostoliitto astui urheluareenoille II maailmansodan jä6271