Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Palstalaiset kaukana ihmisyyden tieltä.

    Aivot toiminnassa ja sydän mukana toisi paljon apua ajatuksiin. Kuka on se kirjoittaja, joka saa tämän palstan elämään
    70 plus
    23
    307
  2. Nyt sen keksin!

    Kun meitä eläkeläisiä on n. 1,5 milj, saataisiin kokoon vastaava rahamäärä euroja jos jokainen osallistuisi keräykseen o
    70 plus
    16
    307
  3. Minne menet Suomi, minne koko maailma?

    Me, vanha väki muistamme miten Veikko Vennamo rupesi kertomaan miten huonosti ja väärin meitä kansalaisia Suomessa kohde
    70 plus
    25
    293
  4. Ihmepelastukset

    Palstalla kerrotaan ihmepelastuksista. Kerro konkreettinen tapahtuma tuollaisesta!
    70 plus
    21
    290
  5. Tunnetun kirjoittajan asiaton nimeäminen

    Tällä palstalla nimimerkki Antilta.moro, nimitti ruunea bulkkidemariksi. Nimimerkki voi itse määritellä mitä hän kirjoi
    70 plus
    26
    288
  6. Anteeksi, että häiritsen.

    Monin jatkuvin huomautuksin on viimeaikoina kommentoitu kirjoituksiani. Kirjoitan likaa ja sopimattomista tai vääristä
    70 plus
    20
    283
  7. Tärkeää asiaa muistista

    On kehitetty menetelmä, jonka avulla ihminen voi parantaa muistia viisinkertaiseksi. Asiat eivät myöskään unohdu tällai
    70 plus
    21
    283
  8. Mihin tämä palsta joutuu?

    Olen ihmeissäni seurannut tämän palstan tuhoutumista. Hyvät keskustelijat ja keskustelut puuttuvat lähes kokonaan. Meid
    70 plus
    16
    279
  9. Nyt nähdään mihin joudutaan

    Hallituspuolueet kokoontuvat neuvottelemaan . Persukset haluavat mittauttaa kannatuksensa ja mm. ministerivaihdokset ov
    70 plus
    22
    279
  10. Jokisella ihmisellä on oltava yksi ystävä.

    Mietin tässä yhteydessä omaa asemaani palstalla ja syntyi kuin pelkotila. Entäs jos on vähemmän kuin 1,0, esimerkiksi ta
    70 plus
    20
    279
  11. Muistatteko nuijasodan?

    Jaakko Ilkka oli nuijasodan johtaja, joka nousi sortajia vastaan. Sortajina oliva Flemingin johtamat huovit, jotkatottel
    70 plus
    37
    278
  12. Mistä saataisiin parannusta palstalle?

    Se, että koko halltus määritellän rikolliseksi ja osaamattomaksi , on tietysti kovaa kamaa palstalle. Kun tuohon vielä l
    70 plus
    27
    278
  13. Tunnetko tämän miehen?

    Oli varhainen aamu 2000-luvun alussa kun palstalle ilmestyi suurmies. Hän oli kaikessa muita parempi, tunsi kaikki suurm
    Ikäryhmät
    19
    277
  14. Ajattelu kaiken toiminnan edellytyksenä

    Minua on syytetty siitä, että käsittelen niin vaikeita asioita, että "pitää pää punaisena miettiä". Pahoittelen aiheutt
    70 plus
    20
    275
  15. Jotakin asiaakin

    Palstalaiset odottavat kieli pitkällä aloituksia. Turhaanko! Mietitään mitä kirjoitusalustat löytyy. Aiheita löytyy pal
    70 plus
    19
    269
  16. Minulla on unelma!

    Vai niin sanotte. Niin on minullakin ja monta. Niin teillä onkin, ette vaan kerro. Minulla on toiveena saada kunnon lot
    70 plus
    12
    269
  17. Tietoa loukkausten poistoista

    Soitin oikeusministeriöön ja kysyin suhtautumista suoriin loukkauksiin palstakirjoitteluissa. Kun kerroin tavasta, jolla
    70 plus
    25
    268
  18. Keitin ketju

    Yritän avata tällaisen yhteisen ketjun, joka oikealla Suomella olisi meidän ketju. Joskus aina syntyy joku ketju, jossa
    70 plus
    18
    267
  19. Suomella mahtiasema talouskasvussa

    Suomen talouskasvu on 3% ja sellaisena Euroopan huippuluokkaa, ellei paras. Demarit ovat tuloksesta kauhuissaan. Sus s
    70 plus
    24
    266
  20. Muistatteko "Pressin veljekset"?

    Näin olympialaisten aikaan, muistuu mieleen kaikenlaista. Kun Neuvostoliitto astui urheluareenoille II maailmansodan jä
    Ikäryhmät
    6
    265