Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Lakkojohtajako pääministeriksi

    Nyt valitaan puheenjohtajaa sdp:lle. Toiveena on, että seuraavissa eduskuntavaaleissa sdp on suurin ja pääsee pääministe
    70 plus
    11
    163
  2. Tervehtikää!

    Hyvää, sanoi mustapartainen mies, päivää. Jotain tuollaista sanoi maan mainio pakinoitsija Väinö Nuorteva. Tervehtimi
    70 plus
    7
    163
  3. Luuloa tai tietoa

    Kun Pilmari on itse ilmeisesti suostunut siirtymään pois, ehkä 80 vuotisiin kun ei "meidän palstaa " haltuunsa saanut.
    70 plus
    11
    162
  4. Punnitaanko puolueita?

    Merkittävien puolueiden määrä on huomattavan suuri. Vanhoista merkittävistä puolueista on mainittava demarit ja entinen
    70 plus
    14
    162
  5. Brexit tuli sittenkin

    Arvailuja britnian pysymisestä eu:n jäsenenä pidettiin jopa hyvin selvänä, varsinkin kun pääministeri Cameronkin ryhtyi
    70 plus
    18
    160
  6. Miten saat valtaa ja luottamusta

    Lupaamalla yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Poliitikon pitää muistaa, että myös vaikeat asiat on ratkaistava. Vihr
    70 plus
    11
    158
  7. Rekisteröidyt nimimerkit

    Kun palstalla on hyvin yleisenä tapana nikkeillä erilaisilla sanonnoilla kuten kopsanteri, jota nimimerkki Pilmari usein
    70 plus
    9
    157
  8. Hyvää yön jatkoa yksinäiset valvojat!

    Kirjoitan usein yöllä valvoessani. Kukaan ei van vastaa, ei kirjoita mitään. Säijyttäkäämme siis tämä yksinäisyytemme.
    70 plus
    4
    157
  9. Maaliskuun aamu

    Aina muistan tään aamuisen ajan kun yksinäin kirjoittelin. Tämän kotoisen sanapajan minä teksteillä ilmoittelin. On iha
    70 plus
    6
    155
  10. Mikä on hyvä palkka

    On uutisoitu pörssijohtajien miljoonapalkoista. Palkkojen nousut ovat myös paljon suuremmat kuin pienipalkkaisten kansal
    70 plus
    8
    154
  11. Juha Sipilä, ihminen ja poliitikko.

    Olen kauhistellen lukenut haukkujien määritelmiä pääministeristämme. Tietämättömyydellä eikä perättömillä väitteillä, e
    70 plus
    52
    150
  12. Yritys palstarauhasta.

    Kirjoitin eilen illalla klo 23.36 asiaa koskevan viestin. On aika siirtyä asiallisuuteen kirjoittelussa. Haukkuminen ja
    70 plus
    7
    150
  13. Ihmetellään vähän vasemmistolaisuutta

    Uutisissa kerrotaan Ranskan presidenttiehdokkaasta, joka on vasemmistolainen. Onko vasemmistolaisilla vielä mahdollisuut
    70 plus
    10
    148
  14. Katkeaa Suomen nousu?

    Suomi on ollut nousukiidossa Sipilän keinoin. Suuret toiveet, hyvät tulokset ja ym. ovat nostaneet kepunkin uuteen suosi
    70 plus
    7
    148
  15. Mä runon kirjoitan.

    Mä runon teille nyt kirjoitan ja lyhyesti näin ilmoitan. On ihanaa kun lumi suli ja lopultakin kesä tuli. Pakkanen tu
    70 plus
    11
    145
  16. Arvoisat palstalaiset! niin terveet kuin sairaat.

    Minulla on kuin palkanmaksupäivä kun vammaisuuteni, pahuuteni ym. pohjalta sain suoranaiset madonluvut kelvottomuudestan
    70 plus
    8
    143
  17. Sain tiedon suomi24:ltä

    suomi24 palstan discussion service lähetti viestin, jonka mukaan ilmiannon kautta ilmoitetut viestit poistetaan. Hiukan
    70 plus
    9
    143
  18. Minkälainen on lääkäri?

    Ellet tiedä niin minä kerron. Arviolta n. 180 senttinen miehen köriläs tai hiukan pienempi nainen, ainakin pituussuunnas
    70 plus
    3
    140
  19. Kävin tanssimassa

    Pitkän rollaattorikuntoutuksen jälkeen päädyin yrittämään tanssia. Tarkoitukseni oli käydä kuuntelemassa tanssimusiikkia
    70 plus
    7
    140
  20. Hyvä ja tärkeä huomautus eli tieto

    Meitä pidetään tietämättöminä tietotekniikasta. Kikka on vanha ja hyvä. Ennen oli lukutaidon puute esteenä, nyt pihdataa
    70 plus
    8
    140