Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Onnitteluni jokaiselle naiselle tänään

Tänään on päivä kaikkien naisten, iloisten, suloisen, kaunokaisten. Kuka nyt enää omenaa muistaa, elämä kuitenkin hyvin
    70 plus
    7
    200
  2. Ihmisen pituus palstan keskustelussa

Ihan poikkeuksellisen hyvä aloitus, johon kaipaisi osaavaa osanottoa Ihminen on muutunut vuosimiljoonien myötä niin pit
    70 plus
    6
    197
  3. Lakkojohtajako pääministeriksi

Nyt valitaan puheenjohtajaa sdp:lle. Toiveena on, että seuraavissa eduskuntavaaleissa sdp on suurin ja pääsee pääministe
    70 plus
    11
    197
  4. Synnymmekö elämään?

Television inhimillisessä tekijässä käsiteltiin kokemuksia, joissa ihminen siirtyy kehon ulkopuolelle tarkkailemaan hoid
    70 plus
    11
    197
  5. Minun asiaviestini keskusteltavaksi

Pohtikaame yhdessä, minkälaiset aiheet ovat sopivia. Oma ehdotukseni liittyen uskoon ja uskontoihin. Maailma on täynnä
    70 plus
    13
    195
  6. Miksi kritisoitte virheellisesti.

Kun kokoomus oli vaihtamassa puheenjohtajaa, kirjoitin, että kokoomuksen eduskuntaryhmä valitsi puhenjohtajan. Tarkoiti
    70 plus
    16
    194
  7. Turkissa sotilasvallankaappaus

tv1:n uutisviesteissä oli tästä maininta. Tänään, lauantaina, saadaan varmaan uutta tietoa.
    70 plus
    13
    194
  8. Tervehtikää!

Hyvää, sanoi mustapartainen mies, päivää. Jotain tuollaista sanoi maan mainio pakinoitsija Väinö Nuorteva. Tervehtimi
    70 plus
    7
    193
  9. Ei Stubb kaatunut, horjahti vaan.

Kun Orpo valittiin oli se kokoomuspuolueen valinta, ei Suomen kansan. Itsensä yläpuolella olevaa ei koskaan valita, har
    70 plus
    22
    191
  10. Kyllä tämä tästä, sanoi linja auto.

Kun Italiassa autot putosivat sillalta niin osataan sitä meilläkin. Korkealta putosi bussi meilläkin, mutta silta ei pet
    70 plus
    1
    191
  11. Kun Trumppi tölvii

Suuri ja mahtava amerikka sai suultaan ja kooltaan suuren johtajan, joka luulee suuria, varsinkin itsestään, mutta tietä
    70 plus
    13
    189
  12. Eroon dokumenteista!

Dokumentteja eli todisteita on vaadittu n. 15 vuoden ajan. Jos erimielisyyksien varassa halutaan elää niin tulos on täll
    70 plus
    7
    186
  13. Loukattu Lipponen ja kehuttuKatainen

Lipposta on paljon haukuttu, varsinkin EU-hun menosta. Lipposen ajatuksissa oli Eu:n puheenjohtajuus, mutta huonosti k
    80 plus
    0
    186
  14. Ihmiset ovat samanlaisia.

Kaikilla meillä on omaa lahjakkuutta lahjattomuutta, tietoa ja taitoa. Urheilijoilla on oikein oma kamppanja, jonka nim
    70 plus
    7
    184
  15. Luuloa tai tietoa

Kun Pilmari on itse ilmeisesti suostunut siirtymään pois, ehkä 80 vuotisiin kun ei "meidän palstaa " haltuunsa saanut.
    70 plus
    11
    182
  16. Juha Sipilä, ihminen ja poliitikko.

Olen kauhistellen lukenut haukkujien määritelmiä pääministeristämme. Tietämättömyydellä eikä perättömillä väitteillä, e
    70 plus
    52
    181
  17. Aamun avaus

Mä aiheesta hyvä ja totuuden taas kirjoitan jonkun sanan. Kun aihe väärän ja rumuuden on täyttänyt viestivanan. Mitenkä
    70 plus
    8
    181
  18. Maaliskuun aamu

Aina muistan tään aamuisen ajan kun yksinäin kirjoittelin. Tämän kotoisen sanapajan minä teksteillä ilmoittelin. On iha
    70 plus
    6
    181
  19. Punnitaanko puolueita?

Merkittävien puolueiden määrä on huomattavan suuri. Vanhoista merkittävistä puolueista on mainittava demarit ja entinen
    70 plus
    14
    181
  20. Meitin Veispuukki

Kaikki tuntevat tuon nimen, Facebook, joka on suomeksi kasvokirja. Meillä voisi olla oma Veispuukki, jossa keskustelta
    70 plus
    4
    180