Hei!
Olen vaivihkaa neljäkymppinen lahdesta juuri muuttanut supermies joka kyselee että mistäpä löytyisi kouvolan ilotalot? Mikä olisi paras ja hintaluokiltaan edullisin/laadukkain?
kouvolan ilotalot?
11
619
Vastaukset
- ES
Tule meille, munaa riittää vaikka kavereillesikin.
- OC
Mulligans!
- tiijä häntä?
Mainoksen mukaan. Ässästä saat kaiken, etkä maksa liikaa.
- muista kortti
Kokonaisedullinen. Ja boonusta jopa 5%
- ain lystii pitää
Laajenna hakua. Ilotalot ja hauskat talot. Kaupungin talo kuuluu tuohon jälkimmäiseen ja aina kun herrat äännähtää,niin naurattaa ihan sikana.
- runkkupera
Ei sauvallinen kelpaa ? Ei tääll mitään ilotaloja ole enkä menis vannomaan onko noita thaihuoraamojakaan. Mikäs pojissa on vikana ?
- joopajoo3
madonna... manskia vastapäätä.
- säälittää puolestasi
joopajoo3 on kovaa poikaa netissä mussuttamaan alle sadan kilon pikku-pikku "ruhollaan" :) hehehe.
söisit nyt vähän enemmän pikku hamsteri eihän susta ole vastusta papukaijallekaan tolla elopainolla pikku piipertäjä :)
v*tun yleisurheilupelle.... juoksetko lenkin joka ilta että pysyt varmasti toooosi pienenä? voi kun söpöä??? diih. - Harasoo
Kuule ei Kouvolasta ilotaloja löydy, menisit sitten takaisin sinne Lahteen. Sinne on mennyt myös kouvolasta asti tyttöjä hieromaan ja tyhjentämään pusseja, eiköhän ne jeesaa suakin. :)
- Anonyymi
missä päin kouvolaa norm heteromies voi tyhjentää kassit, vaikka maksua vastaan
- Anonyymi
Onhan niitä pullonpalautusautomaatteja monessakin paikassa. Eikä siitä tarvi maksaa, päin vastoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845