Isäni on muovia, äitini silikonia.
Kotiin riennän koulusta, on nukkekoti paikalla.
Menen huoneeseeni ja istun tuoliini; nukkekoti on täysin valmiina.
Nukkekodin todellisuutta, keinotekoista rakkautta: pyörii maapallo olohuoneessa. Isän äidin todellisuutta, ei niillä ole tulevaisuutta: valo leikkaa seinään pahviseen.
Eivät kuule minun huolia, ajatuksia eikä sanoja.
Isäni on muovia, äitini silikonia
12
113
Vastaukset
Ihan hyvä.
Miten tämä liittyy ateismiin?Ei kai mitenkään.Kuitenkin runoilu aloittajalta tuntuu aidolta!Tuollaisia minäkin kirjoittelin 10-12 vuotiaana.
SamiA kirjoitti:
Pidät varmasti myös tästä:
http://www.youtube.com/watch?v=cDrVEVmPftEEi. En pitänyt. Kuka on Sami Aaltonen?
No voi juku, Irmeli! Onhan siinä teidän koneessa K18-toiminto? Ja vanhemmat voivat laittaa salasanan.Ei tällä ateistipalstalla mitään kamalampaa ole kuin uskovaisten palstalla.Meillä aikuisilla on tapana haukkua toisiamme silloin tällöin. Siitä tulee hyvä olo. Joskus.Ymmärrät sitten kun kasvat isommaksi!
Huonompi :(
- ?????
Olisko Irmeli 11v yhtä kuin SamiA
Jossain isän ja äidin sydämen sopukoissa asuu unelma.
Ehkä he ovat itse sen unohtaneet eivätkä sitä löydä.
Osaatko sinä auttaa heitä löytämään sen?
Kestääkö sinun unelmasi aikuisuuden teräksisen otteen?Mä ajattelin kanssa, että Irmeli on Sami A.Hän kirjoittaa Irmeli 11.v Elikä yhdestoista vuosi.Siitä voisi vetää johdannon raamattuun.Yhdennentoista hetken lapsi:D
- SamiA
”Mä ajattelin kanssa, että Irmeli on Sami A.”
Älähän nyt, miksi minä tuollaista kirjoittaisin?
Irmelin sanojen välistä kaikuu jotain sellaista, että kirjoitus on varmasti aito.
Nyky-vanhemmuus on muovia ja silikonia: keinotekoista rakkautta, jossa lapsi määritellään aikuisten onnellisuutta edistäväksi tekijäksi.
Silikonitissien ja feministien lannistamien isien maailmassa on ymmärrettävää, että lapsi kaipaa aitoa vanhemmuutta kuin että tämä joutuu kasvamaan silikonikonstruktioiden ja lannistettujen isien maailmassa.
Isäni on muovia, äitini silikonia ja seinät pahvia. Pahviseinien päälle on todennäköisesti liisteröity kaunis tapetti, jolla keinotekoinen todellisuus pyritään peittämään.Tuo on ihan totta. Maailmankatsomuksesta riippumatta maailma ja Suomi on täynnään perheitä, joissa vanhemmuus on kateissa ja lapset eksyksissä.
Nimimerkki ei varmastikaan ole yksitoistavuotias tyttö, mutta aihe on ajankohtainen. Miten se liittyy ateismiin, kysyisi Tuttumies?- fasfasfasfas
Hmm... Olen 16-vuotias ja lapsuuteni oli onnellinen, porukoilla hyvä duuni, hyvät asuinolosuhteet paritalossa, jonka naapurissa asuu lähisukulaisia, Tietenkin välillä oli hieman ropleemeja mutta nekin selkeni juttelemalla. Mulla oli kai sitten hyvä säkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122735
- 1072102
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221897Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2201670Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41655Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041220- 621059
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1261003- 64986