Monet Madagaskarin makilajit osaavat kiertää hännänpäänsä sievälle spiraalille. Onko evoilla vastausta siihen, miksei niille ole kehittynyt samanlaista tarttumahäntää kuin Etelä-Amerikan apinoille, häh?
(On vastaus, mutta pantataan sitä. Odotetaan kreationistisia vaihtoehtoselitystä.)
Evokki esittää kretukysymyksen!
11
118
Vastaukset
- Tippitapitus
God did it! Daaaaa...
- his suksee
Kreationismissa ei selitetä mitään evoluution tekemäksi.
- Hiski ja kissi
No onko sinulla sitten vastausta, miksi Jumala ei halunnut antaa makeille tarttumahäntää, häh?
- Uuskreationisti
Hiski ja kissi kirjoitti:
No onko sinulla sitten vastausta, miksi Jumala ei halunnut antaa makeille tarttumahäntää, häh?
Tutkimattomia ovat Herran tiet. Kraah.
- Hiski ja kissi
Voisiko joku Evankelilais-LuterilainenTÄI vastataP EIkö evankelilainen paskAVako eli Evokko uskalla vastata?
naapurin.kissa kirjoitti:
Eikö äiti tai päiväkodin täti ole sanonut että toisen nimellä esiintyminen on rumaa?
Ei krentut kuuntele vaikka heille jotain sanottaisiinkin ja kretumoraali antaa luvan tehdä mitä haluaa.
Kysymys taisi olla kretuliineille liian vaikea.
Tämä on Hiskin ja minun päättelyä, ei tieteellisesti vahvistettua faktaa.
Kierteishäntäapinat eivät vietä kovin paljon aikaa maassa, vaan siirtyvät sujuvasti puusta toiseen käyttäen häntää viidentenä raaja. Kierteishännän alkumuoto on antanut valintaetua ja taitavimmat hännänkäyttäjät ovat putoilleet harvemmin puusta ja saaneet enemmän jälkeläisiä.
Makit taas siirtyilevät usein maata pitkin, koska Madagaskarissa ei näytä olevan sellaista sademetsää jossa voisi loikkia puusta puuhun. Tarttumahännän kehitykselle ei silloin ole ollut tarpeeksi vahvaa syytä - mutta voihan olla että spiraalille kierrettävä hännänpää kehittyy muutaman miljoonan lähivuoden aikana tarttumahännäksi.
Sitä taas emme ole ainakaan vielä pohtineet miksei metsissä elävillä marakateilla ja gueretsoilla ole kierteishäntää. E-Amerikassa elävällä kinkajulla
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kinkaju
ja kierteishäntämuurahaiskarhulla
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kierteishäntämuurahaiskarhu
sellainen on, ja niidenkin kohdalla sademetsän olot ovat varmasti vaikuttaneet kehitykseen.Olen vähän pettynyt. Jaakobin ja Möttiksen kreationistisia vaihtoehtoselityksiä ei kuulu ei näy. Menikö piparijauhoja suukkuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253