Kristityt fundamentalistit mielellään selittää täällä, miten "Raamatun sanoma on Rakkaus, Oikeudenmukaisuus, sekä Armo ja Hyvyys."
Pitääkö tämä väite paikkaansa?
E todellakaan pidä. Missä kiihkeä kristinusko tai sen edeltäjät ovat saaneet totaalisen vallan, niin lopputulos on ollut väkivaltainen. Meillä Suomessa, kuten ei muissakaan sivistysmaissa äärikristillisyys ole saanut täyttä valtaa, vaikka ne sitä himoitsevatkin. Jo pienen Suomemme yksi Päkä Räsänen on ehtinyt tehtailemaan lakiesityksiä tuodakseen omia viisläisiä herätys-oppejaan Suomen lainsäädäntöön. On helppoa arvata, mikä olisi meno ja meininki, jos tuolle hurutätille annettaisiin Täysi valta. Meno olisi kohta kuin Ugandassa, missä meinattiin pistää kaikki homot hirteen. Mikäli asiaan ei olisi puututtu, niin seuraavaksi olisi puunoksalta itsensä löytäneet kaiketi ateistit sun muut pakanat.
Kun idiootti-ihminen saa mandaattinsa Raamatusta, niin moraalin perään ei tarvitse kysellä.
Ja oliko esim kristityn George W. Bush:n Irakin keikka (n 100'000 siviiliuhria) sitten joku raamatullinen laupeudenteko. Homma meni kristityllä USA:lla poskelleen (taas) ja kohta siellä Irakissa on täysi sisällissota. Ruumiita tulee, kun kristinuskon ilosanomaa ja demokratiaa viedään sille sopimattomiin paikkoihin.
Ja Uganda ja sen helluntaiuskovat diktaattorit homojen hirttovalmiuksineen.
Kristillistä? Mikäli noin, niin teidän Oikeasti Uskossa olevien olisi syytä julkisesti määritellä sana kristillisyys uudelleen.
Alla lainat HS:n jutuista:
"The New York Times...lehden mukaan kuolemantuomio lisättiin lakiin sen jälkeen, kun amerikkalaiset, evankelikaaliset lähetyssaarnaajat olivat pitäneet konferenssissa Ugandassa tulikivenkatkuisia puheita homoseksuaalisuutta vastaan."
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Uganda ryhtyi perumaan homojen kuolemantuomiota/1135251966973
"USA:n saarnaajat innostivat ugandalaisia jyrkkään homolakiin...The New York Times -lehti kertoi...että...[Yhdysvaltalaiset] evankelikaalit [Scott Lively, Don Schmierer ja Caleb Lee Brundidge] olivat puhuneet konferenssissa "homouden parantamisesta" ja siitä, kuinka homoseksuaalisuus on uhka perhearvoille ja yhteiskunnalle....Kuukautta myöhemmin ugandalaiskansanedustaja David Bahati esitteli lain, jonka mukaan homot voidaan hirttää...Uutistoimisto UPI:n mukaan lakihankkeen puuhamiehet saattavat hieman perääntyä ja vaatia homoille kuolemantuomion sijaan elinikäisiä vankeustuomioita."
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/USAn saarnaajatinnostivat ugandalaisiajyrkkään homolakiin/1135251967090
Siinäpä sitä Kristillistä Rakkautta oikein Raamattukaupalla.
Äärikristillisyys on väkivallan uskonto
47
233
Vastaukset
- Esko
No, sinä kyllä olet selvästi semmoinen fanaatikko. Onhan se tavallaan hyväkin, että saadaan esimerkki siitä, miten fanaatikot toimivat.
Ensimmäiseksi hävitetään totuus. Eikös se vanha sanonta niin ollut? Sodassa ensimmäisenä hävitetään totuus.- .
Sinä siis esko kiellät uskontosi tekosia? se on eskoseni fanaattisuutta.
Menes esko selittelemään holokaustin eloonjääneille miten te kristityt ette olleet asian kanssa missään tekemisissä vaikka natsit tekivät juuri mitä teikäläisten uusi messias M.Luther käski. - Esko
. kirjoitti:
Menes esko selittelemään holokaustin eloonjääneille miten te kristityt ette olleet asian kanssa missään tekemisissä vaikka natsit tekivät juuri mitä teikäläisten uusi messias M.Luther käski.Sinulla tuntuu olevan totuus hukassa, niinkuin minä tuossa ylempänä kirjoitinkin.
- .
Esko kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan totuus hukassa, niinkuin minä tuossa ylempänä kirjoitinkin.
Sinullaan taitaa esko olla se totuus hukassa kun noin kiihkoissasi puolustelet uskontosi tekoja.
Kumpi on suurempi olohuoneesi seinällä risti vai hakaristi? - 87678679869679868
>>Sodassa ensimmäisenä hävitetään totuus.
- historiaa
. kirjoitti:
Menes esko selittelemään holokaustin eloonjääneille miten te kristityt ette olleet asian kanssa missään tekemisissä vaikka natsit tekivät juuri mitä teikäläisten uusi messias M.Luther käski.Holokaustin suorittajat ammensivat oikeutuksensa sosiaalidarwinismin opeista, siis ateistisesta maailmankuvasta. Anteeksi vain ateistit, siinä teille on selittämistä, miten sosiaalidarwinismi synnytti miljoonia uhreja.
- Ikävä totuus
Tuossa aloittajan laittamassa jutussa tulivat kyllä fanaatikot selkesti esiin. Valitettavasti kaikki ne fanaatikot olivat kristittyjä, jotka toimivat kristinuskon pohjalta, evankelisia lähetyssaarnaajia kristinuskon ilosanomaa levittämässä ja kristittyjä ugandalaisia kansanedutajia.
Kaikki tietävät miten te uskovatt suhtaudutte homoihin, ei siitä ole kenelläkään pienintäkään epäselvyyttä. Ihan turhaan sinä Eskokaan sitä seikkaa yrität kieltää, sitä mikä näkyy kaikissa sanoissa ja kaikissa teoissa aina joka puolella.
Uskonto aiheuttaa myös paljon muuta harmia, se myös vaikeuttaa aids-työtä Ugandassa. Ugandan presidentti perheineen ovat uudestisyntyneitä kristittyjä, jotka uskovat ihmeparantumisiin ja väittävät että Aids paranee rukouksella ja että kondomien käyttö on tietenkin syntiä ja lopetettava, minkä ansiosta aids-tartuntojen määrä kääntyi nousuun.
http://www.kepa.fi/uutiset/6579
Ugandan presidentin tytät on väittänyt, että heidän rukouskokouksissaan on yli 200 ihmistä parantunut aidsista rukouksen voimalla. Kuten arvata sopii, niin yksikään luotettava ja puolueeton tiedotusväline ei tiedä näistä parantumisista mitään, samoin kuin ei lääketiedekään eikä yksikään lääkäri. Mutta pakkohan sen on totta olla, kun kerran kertojana on presidenti tytär, uudestisyntynyt kristitty, jollaisen eivät tunnetusti koskaan valehtele... - Mistä teitä sikiää
historiaa kirjoitti:
Holokaustin suorittajat ammensivat oikeutuksensa sosiaalidarwinismin opeista, siis ateistisesta maailmankuvasta. Anteeksi vain ateistit, siinä teille on selittämistä, miten sosiaalidarwinismi synnytti miljoonia uhreja.
''Holokaustin suorittajat ammensivat oikeutuksensa sosiaalidarwinismin opeista, ''
Ja luterilaisuudesta, suurin osa natseista taisi olla katolisia, mutta hihhuleita kumminkin, siinä teille teisteille selittämistä.
''siis ateistisesta maailmankuvasta.''
Mikä tekee sosiaalidarwinismista ateistisen?
''Anteeksi vain ateistit, siinä teille on selittämistä, miten sosiaalidarwinismi synnytti miljoonia uhreja.''
Eipäs ole, teisteillähän se selittäminen kuuluu, jos jotain pitää selittää, holokaustin suorittajat olivat enemmistöltään teistejä. - ltte piru
historiaa kirjoitti:
Holokaustin suorittajat ammensivat oikeutuksensa sosiaalidarwinismin opeista, siis ateistisesta maailmankuvasta. Anteeksi vain ateistit, siinä teille on selittämistä, miten sosiaalidarwinismi synnytti miljoonia uhreja.
Hitler oli kreationisti.
Äläkä siitä minua ala syyttää. Tutki mieluummin historiaa. Esko kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan totuus hukassa, niinkuin minä tuossa ylempänä kirjoitinkin.
Mikäli pas-ka-huusi esko minua tarkoitti, , niin en ole kaltaisensa rekkaamaton nilkki, vaan kirjoitan vain omalla nimimerkilläni.
Ihan kuin ei USAn hellarit olisi mitään tienneet ketä ja mitä olisivat tukeneet homo vastaisissa väkivaltaisuuksissa.
- harvinainen lintu
Tekisi mieli kysyä Samilta eikö häntä hävetä valehdella, mutta häpeäminen ja valehteleminen ovat hänelle luultavasti liian vaikeita käsitteitä.
- Esko
Sekoilet pahasti jo otsikossa. Mitä on äärikristillisyys? Kristillisyys on UT:ssa. Mikä menee ohi tästä, ei ole enää kristillisyyttä. Siksi äärikristillisyys ei ole ollenkaan kristillisyyttä.
Mutta "ikiateistilla" ei ole tarkoituskaan puhua totuutta.
"Jos joku lyö sinua korvalle, käännä hänelle toinenkin korva." Väkivaltaankaan ei pidä vastata väkivallalla Jeesuksen mukaan.
"Ikiteisti" on ihan pihalla. Selityksissään ei ole mitään totuutta.- ++++++++++++
""Jos joku lyö sinua korvalle, käännä hänelle toinenkin korva." Väkivaltaankaan ei pidä vastata väkivallalla Jeesuksen mukaan."
Sinun pitäisi myös antaa kaikki omaisuus köyhille ja poistaa silmä tai käsi jos se johtaa syntiin.
Onko pasifisti, yksisilmäisiä, yksikätisiä rahattomia oikeita kristtyjä, siis niitä jotka elävät Jeesusen ohjeiden mukaan paljonkin vai valissevatko "kristityt" ne kohdat jotka sopivat heille? - !!
Äärikristillisyys on juuri sitä, mitä sinä Esko, SamiA ja Jaakob muun muassa edustatte tällä palstalla. Se on fundamentalismia siinä missä islamilainen fudamentalismi, ääri-islam.
- Esko
++++++++++++ kirjoitti:
""Jos joku lyö sinua korvalle, käännä hänelle toinenkin korva." Väkivaltaankaan ei pidä vastata väkivallalla Jeesuksen mukaan."
Sinun pitäisi myös antaa kaikki omaisuus köyhille ja poistaa silmä tai käsi jos se johtaa syntiin.
Onko pasifisti, yksisilmäisiä, yksikätisiä rahattomia oikeita kristtyjä, siis niitä jotka elävät Jeesusen ohjeiden mukaan paljonkin vai valissevatko "kristityt" ne kohdat jotka sopivat heille?Kristityt valitsevat ne kohdat, joita he pitävät hyvinä. Ei ole hyväksi vahingoittaa omaa kehoaan, siksi sitä ei tehdä.
- Esko
!! kirjoitti:
Äärikristillisyys on juuri sitä, mitä sinä Esko, SamiA ja Jaakob muun muassa edustatte tällä palstalla. Se on fundamentalismia siinä missä islamilainen fudamentalismi, ääri-islam.
Äärikristillisyys on sinun määriteltävä, kun käytät sitä sanaa. Minä pidän kyllä islamia yleensä huonona oppina.
Esko kirjoitti:
Kristityt valitsevat ne kohdat, joita he pitävät hyvinä. Ei ole hyväksi vahingoittaa omaa kehoaan, siksi sitä ei tehdä.
Esko
19.1.2012 23:55
>>>Kristityt valitsevat ne kohdat [raamatusta], joita he pitävät hyvinä.>Ei ole hyväksi vahingoittaa omaa kehoaan, siksi sitä ei tehdä.- ltte piru
Esko kirjoitti:
Äärikristillisyys on sinun määriteltävä, kun käytät sitä sanaa. Minä pidän kyllä islamia yleensä huonona oppina.
Jos et tosiaankaan tiedä mitä äärikristillisyys on niin jonkun kai pitää se sinulle kertoa: äärikristillinen haluaa korvata maalliset lait Raamatun laeilla ja elää kahdentuhannen vuoden takaisessa teokraattisessa yhteiskunnassa.
Jotkut lahkolaiset ovat aina välillä yrittäneet ja ainakin USA:ssa on yleensä päädytty verenvuodatukseen. - Esko
ltte piru kirjoitti:
Jos et tosiaankaan tiedä mitä äärikristillisyys on niin jonkun kai pitää se sinulle kertoa: äärikristillinen haluaa korvata maalliset lait Raamatun laeilla ja elää kahdentuhannen vuoden takaisessa teokraattisessa yhteiskunnassa.
Jotkut lahkolaiset ovat aina välillä yrittäneet ja ainakin USA:ssa on yleensä päädytty verenvuodatukseen.Sellainen äärikristillisyys on Jeesuksen opetuksen vastaista. Jeesus sanoi selvästi, että Jumalan valtakunta on ihmisten sisäinen tilanne. Puhut samoja harhoja kuin Jeesuksen ajan juutalaiset 2000 vuotta sitten.
Joh. 18:36
Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".
Luuk. 17:20
Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
Luuk. 17:21
eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
Room. 14:17
sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä. Esko kirjoitti:
Sellainen äärikristillisyys on Jeesuksen opetuksen vastaista. Jeesus sanoi selvästi, että Jumalan valtakunta on ihmisten sisäinen tilanne. Puhut samoja harhoja kuin Jeesuksen ajan juutalaiset 2000 vuotta sitten.
Joh. 18:36
Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä".
Luuk. 17:20
Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
Luuk. 17:21
eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
Room. 14:17
sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.> Sellainen äärikristillisyys on Jeesuksen opetuksen vastaista.
Mikä sinusta olisi oikea sana kuvaamaan niitä, jotka haluavat korvata maalliset lait Raamatun laeilla ja elää kahdentuhannen vuoden takaisessa teokraattisessa yhteiskunnassa, ja joiden puuhat ovat ainakin USA:ssa usein päättyneet verenvuodatukseen?Esko
19.1.2012 19:07
>>>Sekoilet pahasti jo otsikossa.>Mitä on äärikristillisyys?>Kristillisyys on UT:ssa. Mikä menee ohi tästä, ei ole enää kristillisyyttä.>Mutta "ikiateistilla" ei ole tarkoituskaan puhua totuutta.
"Ikiteisti" on ihan pihalla. Selityksissään ei ole mitään totuutta.
- eioleomanikki
**** ****** uskikset banniin ****** ***** ikuisesti!!!
****** ******* ****** uskis, viestsi on pydetty postoon!!!! - murhajumala
Homous tuhoaa kirkon. Totta. En näe kovinkaan hyvänä asiana sitä kun papit, munkit ja piispat käyttävät hyväksi poikalapsia. Kyllähän tuo saa ihmiset eroamaan kirkosta ja kirkkohan ei ole yhtään mitään ilman lompakkoa mukanaan kantavia jäseniä... ;) joten tästä voimme päätellä, homous tuhoaa kirkon. Itse en näe sitä kumminkaan huonona asiana.
Kristitty, tuo 2-naamainen moraaliton moraalinvartija. Gotta love 'em all.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201