Mistä johtuu ateistien heikkotasoinen osaanottaminen palstan keskustelukulttuuriin?
Onko tämä se niinkutsuttu "evoluutio"?
Mistä johtuu...
26
221
Vastaukset
- 4
Kyllä se on. Evoluutio alkaa erottamaan normaali ihmiset fundis hihhuleista.
Luulen että se johtuu heikkolahjaisista hihhuleista.
- eipäs luulotella
Luulo ei ole tiedon väärti. Pitää todistaa tieteellisesti.
eipäs luulotella kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Pitää todistaa tieteellisesti.
No siinähän todistelet sitten.
- fun mentalism
Sitä se fundamentalisti-ateismi teettää...
- evalution ds
Niimpäniin
- rtutru
evalution ds kirjoitti:
Niimpäniin
Pitäisikö Ateistien sitten osallistua kaikkien "kameliper.se" huhhuleiden aloituksiin????
Nyt aasinaanusmultinikki luulee itsetsänsä liikoja.
Tekisi Tony Halmet vaan niin suomi olisi parempi paikka. - ***
Joo se on se. Evo-uskontoni estää minua myöntämästä uskovaisten ylemmyyden ja joudun välttelemään keskusteluun ryhtymistä teidän yli-ihmisten kanssa, koska tiedän tulevani naurunalaiseksi ja murtuvani teidän veitsenterävän argumentointinne edessä...
- Tästähän se
Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Koska palstan hihhulit ovat joko täydellisiä idiootteja tai sitten pyhää vihaansa lietsovia äärifundamentalisteja - tai kuten yleensä, molempia - niin eihän sellaisten kanssa millään voi keskustella asiallisesti. Kummallakaan ryhmällä kun ei ole mitään eväitä minkäänlaiseen älylliseen keskusteluun, eikä täällä muunlaisia uskiksia - paria äärimmäisen harvinaista poikkeusta lukuunottamatta - koskaan näykään.
Kaikki kamelinperseet, ateistikin on uskova / ateismikin on uskonto sekä "ateistien paratiisi" Pohjois-Korea/Albania ovat jo NIIN loppuun kaluttuja, ettei kukaan jaksa ja vielä loppuunkalutumpi on se iänikuinen ateistien "moraalittomuus". Vaikkei mistään uskovien muka paremmasta moraalista ole minkäänlaista näyttöä, sen sijaan on erittäin paljon maailmanlaajuista näyttöä uskovien moraalittomuudesta. - soikea vinokkaaseen
moi aloittajalle ;) Taas leikit sillä palikkalaatikolla? Sä oot jo siinä iässä, että sun pitäs osata pissiä pönttöön ihan itte! Miksi? Koska laatikko ja palikat ovat puisia ja ne turpoo jatkuvasta kusemisestasi. Sama pätee ajukoppaasi, josta eritteesi on peräisin. Näin on, vaikka itte koetkin uskosi harhassa oivaltaneesi jotain uutta ja ihmeellistä.
Neuvo: vetäse se vaippa takas päähäsi, vaippa-aivo - gsae5
No ei tuollainen aloitus pahemmin tasoa nostanut. Ehkä lahkonjohtajasi on kuitenkin tyytyväinen kirjalliseen suoritukseesi.
- himohihhuli.
Meillä uskovaisilla on onneksi kuuppa kunnossa. Minullakin lentää siellä pieni Jeesus pienellä luudalla pientä ympyrää joka päivä ja siksi minua naurattaa alituiseen.
- mistä johtuu tämäkin
Tätä palstaa vaivaa tympääntyminen. Kyllä ateisteisskain on järjeltään normaaleja. Ihmettelen vain että miksi usein vilkasta keskustelua poikivat aloitusket pyydetään poistoon? Yleenäs liian kristillsinä.
Sitten vain on tätä tyhjänpäiväistä mollaamista ja trollailua. - goddeloos
"Mistä johtuu ateistien heikkotasoinen osaanottaminen palstan keskustelukulttuuriin?"
- Ei sinusta rakas trolli. siitä että kaltaistesi kanssa keskustelu ei ole kulttuuria. Se on piinaa.
"Onko tämä se niinkutsuttu "evoluutio"? "
- Voisit ottaa edes yhden askeleen itse... - yllösnostaja
Aikainkohtaista
Voitko merkiä muistiisi seuraavan.
Kukaan ei koskaan epäile omaa älyään (keskustelutaitoa) vaan aina toisten.
Hyvää suunnuntaipäivää E......- kauhistunut
Selvä. Sana "seuraavan." on merkitty muistiin .-merkin kanssa.
Muuta muistetavaa?
- kauhistunut
Vai onko kyseessä Uskonnot ja uskomukset - palstan Kristittyjen kyvyttömyys hallita elämääänsä, keskustelutaitojansa, ja virtsaansa?
Tähänkään ketjunn vastaavat Kristityt veljeni eivät osaa perustella puhettaan, mutta puhua vain tyh/j/m/ää osaavat! - kauhistunutII
Hyvä kysymys ja tärkeältäkin vaikuttaa olevan-olenihmetellyt ihan samaa!
Laitetaan kyseisen aiheen käsittelevän ryhmän käyntiin Facebookissa!! Itseäni kauhistuttaa fundamentalistien heikkotasoinen osallistuminen palstan keskusteluihin. Tuntuu, että tavalliset, rauhalliset uskovat loistavat poissaolollaan ja sampat sun muut fanaatikot, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, ovat pääsääntöisesti äänessä.
Ps "evoluutio" ei tarkoita samaa, kuin heikkotasoinen osallistuminen keskusteluun.- determinantti^
Voivoi teitä apinoiden jälkeläiset ...
Päättömyyden suhteellinen pääsääntö erottaa normaali luulosta-heikkolahjaiset murtuvat veitsenterällä metsä vastaessa palikkalaatikko-leikeillä.
Tyytyväisen lahkonjohtajan aikaansaama ympyränpiirto hiekassa luudan avulla piinaaviin askeliin epäilessä ateismilahkoaan ja perustellessa ateismin aikaansaama vainoharhainen puhe matriisin pelkuri-kiroilijoita kohtaan tuntuu- suorastaan loistaa palstaa määrittelevässä keskustelukulttuurissa ja sen evoluutiossa ...- Yakobus
Mitäs oikein tarkoitat - luin - en tullut Hihhulia hurskaammaksi?
"Ps "evoluutio" ei tarkoita samaa, kuin heikkotasoinen osallistuminen keskusteluun."
Evoluutio on vain suonut toisille paremmat keskustelutaidot kuin toisille. :D- ulkoistettu taso
Me ateistit ollaan ulkoistettu korkeatasoisuus tuolle uskovaisten 'Profetia' -palstalle... :-D
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201