Paljastakaahan rakkaat palstalaiset noloimpia tilanteita, joissa on tullu heitettyä leijat. Jokaisellahan on varmaan joskus joku nolo vahinko sattunut. Tässä pari omaa tarinaani.
Tämä sattui ala-aste ikäisenä. Olimme tunnilla ja mulla tuli sellanen olo, että oli pakko päästää kaasuja vähän ulos. No onnistuin pieraisemaan äänettömästi ja toivoin ettei kukaan huomaisi kaasupäästöäni. Takanani istui kaksi poikaa, ja jonkun ajan kuluttua kuulin kun toinen pojista alkoi tenttaamaan toiselta oliko hän pieraissut. Pojat väittelivät aikansa, ja syyttelivät toisiaan. Itse yritin pysyä heidän edessään pokkana ja naama peruslukemilla. Kukaan ei koskaan epäillyt minua syylliseksi :D
Toinen sattui sitten harjoittelussa sairaalassa. Olin yksin lääkehuoneessa jakamassa lääkkeitä. Suurimman osan ajasta olin yksin, välillä joku saattoi nopeasti käydä huoneessa hakemassa jotakin. Vatsassa oli kiertänyt koko päivän, olin jo ollut huoneessa tovin yksin kun aattelin, että pakko päästää vähän ilmoja pihalle, eihän täällä ketään oo. Päästelin ilmoille useampia järkyttävän hajuisia tuhnuja, joiden tulemiselle ei meinannut tulla loppua. Aloin mennä pienoiseen paniikkiin kun käsitin, miten järjetön kananmunan hajuinen löyhkä huoneessa alkoi olla. Yritin parhaani mukaan löyhytellä hajua pois, mutta se tuntui leijuvan ilmassa ikuisuuden. Olin ihan paniikissa kun kuulin jonkun tulevan lääkehuoneeseen. Toivoin, että joku kävisi nopeasti vain hakemassa jotain toiselta puolelta huonetta, eikä hajut kantautuisi minun pierulöyhkänurkkauksesta huoneen toiselle puolelle. Mutta eiköhän tulija olekin harjoittelun ohjaajani, joka tulee viereeni kysymään miten sujuu ja tarvitsenko apua. Yllättävän hyvin hän pysyy naama peruslukemilla tuottamassani paskanhajussa. Vastaan nopeasti, että hyvin sujuu, en tarvi apua (oikeasti olisi kyllä ollut vaikka mitä kysyttävää). Ohjaaja huikkaa, että "jätänkin sinut tänne sitten jatkamaan" ja häippäsee nopeasti huoneesta.
Pieruhuumoria palstalle
9
182
Vastaukset
:D
Tämä oli hauska, ja hyvin kirjoitettu. Olen kyllä itse melko sivistynyt, mutta pieruhuumori kuuluu salaisiin paheisiini (kaikillahan on jotain paheita).
Täytyy itse kertoa, että kirkossa tuli kerran pieraistua kunnolla, kun seisoimme jonossa konfirmaatiotilaisuudessa. Tuossa hermostuin, ja päästin tuollaisen äänettömän suharin, mutta kauhukseni huomasin, että kaasua tuli todella paljon. Lähimpänä olleet pojat huomasivat melko nopeasti hajun, ja ihmettelivät kovaan ääneen kuka oli pieraissut. Pidin pokkani, ja totesin vain, etten se ollut minä ainakaan. Sitten pojat rupesivat syyttelemään edessä seisovia tyttöjä, jotka näyttivät yllättyneiltä, mutta eivät sanoneet mitään. Kukaan ei lopulta epäillyt minua :Deipä tullu mieleen ku tämä: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=10559
"forgive me" :>Löysin muutamia videoita, joissa naisille kävi pieni onnettomuus:
http://www.youtube.com/watch?v=yYPfpbHikCM
Tämä toinen lienee kuitenkin huijausta, eli ei aito (äänet editoitu)
http://www.youtube.com/watch?v=1yAgxIayuoA&feature=related
Tässä taas todennäköisesti miesuutislukija pieraisi:
http://www.youtube.com/watch?v=PSuzz1jFuXQ&feature=related
:D
Ainakin nämä ovat hauskempia kuin suurin osa tämän palstan tylsistä ja epätoivoisista jutuista.- Suoli soi suojatiell
Tein kerran pikkutytölle pierujäynän. Se seisoi vanhempiensa kanssa suojatien edessä odottamassa valon vaihtumista vihreäksi. Tunsin pierupaineen kasvavan suolessani, joten kiilasin sopivasti siihen eteen seisomaan, pakoputki oli juuri oikealla korkeudella. Sitten annoin perätorven raikua, kaasutin oikein olan takaa. Vaikka äänet eivät kuuluneet liikenteen melussa, niin haju selvästi erottui, sen näki naamasta, meinasin revetä röhönsuruun.
- Apple saatana
Röhönsuruun --> röhönauruun
Perkeleen iPad! - poetic license
Apple saatana kirjoitti:
Röhönsuruun --> röhönauruun
Perkeleen iPad!Röhönsuru on parempi.
- sinkku 86
Varmaan rippileirillä. En tuntenut koko leiriltä kunnolla ketään paitsi yhden mulkvistin. Leiri oli just alkanu samana päivänä ja me oltiin kokoonnuttu semmoseen aika isoon tilaan ja meidät laitettiin 4-5 viiden hengen ryhmiin.
Kun ryhmät oli valmiiks muodostettu, niin kaikki meni omiin ryhmiinsä rinkiin lattialle istumaan. Tässä vaiheessa olin niin hermostunut että päästin lyhyen mutta ytimekkään pierun. Muut ryhmässä tyytyi nauramaan mut isonen tyytyi tönäisemään mua. - Pierutar86
Olin ollut vatsataudissa, mutta jo paranemaan päin, kun poikaystäväni tuli luokseni käymään. Päädyimme harrastamaan seksiä. Hän nuoli minua ihanaan kliimaksiin kunnes tunsin etten voi enää pidätellä ja samalla kun tulin pääsi märkä pieru joka värjäsi lakanan ruskeaksi. Taisipa roisketta tulla vähän poikaystäväni kasvoillekin. Kyllä hävetti, mutta onneksi poikaystäväni oli niin kiihottuneessa tilassa ettei välittänyt ja nousi suutelemaan minua kakkaisilla huulillaan. Tästä kokemuksesta vapautuneena olemme usein yhdessä piereskelleet toistemme kasvoille tai kakkailleet toistemme pyllyyn, ees ja taas. Suhteemme on lujittunut entisestään näistä kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106