Jännä juttu kun täällä aina haukutaan naisia lihaviksi ja pyöreät naiset eivät kelpaa juuri kenellekään mutta eivät ne ns. urheilullisen vartalon omaavat miehetkään ole mistään kotoisin. Olen tapaillut 3 miestä jotka käyvät salilla säännöllisesti ja he ovat omasta mielestään todella upean näköisiä ilmestyksiä, harmi vaan että heillä kaikilla on ollut alkoholiongelma ja luonnevikoja. Mitä iloa on hyvävartaloisesta miehestä jos luonne on täysi paska? Ja näillä miehillä on ollut vielä vaatimuksena että naisen pitää olla kaunis ja hoikka. Mistä tälläiset vaatimukset kumpuavat jos itsekään ei ole täydellinen? Olen tullut siihen tulokseen että "urheilulliset" miehet saavat minun puolesta jääda rauhaan ja tyydyn normaalivartaloiseen tai pyöreään mieheen.
Urheilullinen mies
18
306
Vastaukset
- rivari
Uskon, että viestisi on täyttä valetta.
Olen jopa melko varma, että olet itsekin mies.
Saan tuon vaikutelman tavastasi vetoamalla ääripäihin: urheileva mies on juoppo ja luonnevikainen - mormaali tai pyöreävartaloinen = normaali.
Tiedäthän millaiset ihmiset suhtautuvat asioihin mustavalkoisesti?
Rivien välistä voi lukea, että pyrit "opastamaan" naisia valitsemaan itsesi kaltaisen miehen. Kenties odotat jopa hyvinkin kauniiden ja urheilullisten naisten valitsevan mielummin sinut, kuin miehen joka vastaisi parhaiten juuri heidän tarpeitaan...
Itse olen huomannut, että ihmisen luonne ja ulkokuori eivät kulje käsikädessä, mutta elintavat voi lukea ulkonäöstä.
On iloisia ja lihavia ihmisiä ja on surullsia laihoja ihmisä. - Urheilullinen mies
Sinulla on pieni otos ja teet ikävän yleistyksen. Urheilullisuus on yksi ominaisuus ja liiallinen alkoholin käyttö toinen. Ne eivät liity mitenkään toisiinsa. Sinulla on ollut huonoa tuuria. Ymmärrätkö? Mitä jos etsisit itsellesi mukavan ja sympaattisen urheilijan? Nappasitko nuo ukot mukaan baarista?
Minäkin voisin leimata suomalaiset naiset kylmiksi narsisteiksi omien kokemusteni perusteella. Ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä, joten yleistäminen ei kannata.- hohhoijaa
Olen napannut kaikki nämä miehet suomi24 -treffipalstalta. Ehkä minulla on ollut huono tuuri ja kohdalleni on sattunut poikkeavat yksilöt. Se näissä miehissä huvitti kaikista eniten että he puhuivat koko ajan suu vaahdossa liikunnan tärkeydestä ja terveellisistä elämäntavoista mutta heti sopivan tilaisuuden tullen he joivat niin paljon kuin ehtivät. Ryyppyputken jälkeen alkoi taas sitten "terveellinen elämä". Minua he moittivat jos söin epäterveellistä ruokaa mutta omissa tavoissa he eivät nähneet mitään korjattavaa.
MInä oon ainaki täys mulkku. Varmaan tarttuu salilla.
- Hyvä kroppainen N.3
Sama juttu chatista ja iskurista kuntosali ja urheilu miehet ihan muuta mitä kehuvat. Haluan tavallisen miehen.
Hyvä kroppainen N.3 kirjoitti:
Sama juttu chatista ja iskurista kuntosali ja urheilu miehet ihan muuta mitä kehuvat. Haluan tavallisen miehen.
Kyllä kuntoilevat eivät ole tavallisia. Nyt menet ja haet jonkun kunnollisen pussikalja kamun ittelles. Hop hop.
- N4
hahmotelma kirjoitti:
Kyllä kuntoilevat eivät ole tavallisia. Nyt menet ja haet jonkun kunnollisen pussikalja kamun ittelles. Hop hop.
Ennemmin pussikaljakamu kuin hullunkiilto silmissä kuntoileva itseään täynnä oleva mies.
N4 kirjoitti:
Ennemmin pussikaljakamu kuin hullunkiilto silmissä kuntoileva itseään täynnä oleva mies.
Kyllä. Se on joko ihan psykopaatti (salilla käynti paljastaa) tai sitten kiltti kaljamaha. Kyllä minäkin tiedän, että sen kaljamahan noista mieluummin ottaisin.
- tavallinen mies
Mulla on 8kg ylipainoo, mut emmä kenellekkään kelpaa
- tavallinen mies
emmä edes tykkää juoda
- N4
Tuskin sinun painosta johtuu ettet kenellekään kelpaa. Vaihda naistyyppiä jos olet torjutuksi tullut.
- kokemuksiani
olen tullut siihen tulokseen, että tavallinen, normaalivartaloinen ja pyöreämpi mies on henkisesti terveempi, leppoisampi, rauhallisempi, tunteellisempi ja rakastavampi. urheilulliset miehet ovat kohdallani osoittautuneet itsekeskeisiksi, luonnehäiriöisiksi, kylmiksi,nipottajiksi ja kireiksi.
Naisten mielipiteet miellyttävät tässä nyt minua kerrankin. Vältän itsekin urheilullisia naisia samoista syistä. Ruumiinrakenteen suhteen siis käy ainoastaan hoikka ja normaali. Itse en kuntoile lainkaan, mitä nyt harrastan pitkiä kävelylenkkejä, mutta olen silti hoikka.
Varmasti on jonkunlaista tilastollista korrelaatiota luonteen ja aktiivisen kuntoiluharrastuksen kanssa, mutta en nyt kyllä ihan niin pitkälle menisi että kaikki kuntoilijat ovat luonnehäiriöisiä tai henkisesti epäterveempiä.
Minusta tuollainen yleistys kertoo enemmän sen esittäjästä.- tavallinen mies
Mä urheilen just sen verran etten liho enempää kun mulla on 8 kg yli normaali panoisen rajan. Emmä oo siis mikään himo urheilija.. mä olen kyl aika rento, terve ja rauhallinen joka tilantees. Tuntuu vaan ettei kellekkään kelpaa
- hohhoijaa
Näin on, samanlaiset ovat kokemukset minullakin.
- Nainen 3
Samoin harrastan pitkiä kävelylenkkejä. Ehkä joskus löytyy fiksu mukavaa mies kävelylle mukaan.
- kokemuksiani
tarkoitus ei ollut yleistää, vaan ilmaisin omat empiiriset kokemukseni.
jokainen ihminen on ainutlaatuinen. ketään ei saa tuomita pelkän ulkomuodon vuoksi. tuntuu vaan omien kokemusten kautta, että ulkokuorta(an) palvovilla ei ole sisällä paljoakaan. tavallinen harmaa massasta erottumaton nallekarhumainen mies kävisi minulle, sillä toivon, että hänellä on myös sydämen sivistystä. =)
oikea itsetunto ei vaan kasva lihasten myötä. tavallinen mies omaa paremman itsetunnon ja sellaisen miehen minä joskus haluan rinnalleni. en aio pitää lihaskimppua pystyssä. löysemmillä lihaksilla seisovat pysyvät ihme ja kumma paremmin omin jaloin pystyssä. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106