Miten naiset vaistoavat netissä sen, että mies on ATM?

Yliluonnollista?

Olen pohtinut, että miten ihmeessä netin deittipalstoilla tai kuvagallerioissa naiset vaistoavat sen, että mies on totaalinen ATM.

Otetaan esimerkiksi vaikka oma itseni:

Itselläni ei ole ulkonäössä juurikaan vikaa. Olen 185cm/70kg, mustat hiukset, ja kehuttu että on kauniit kasvonpiirteet. Jututkin on yleensä aika normaalia tasoa.

Täytän seuraavaksi 21, ja takana on kolme kappaletta parin viikon suhteita. Yhdessäkään suhteessa ei edetty sänkyyn asti, ja kahdessa tapauksessa tyttö jätti minut. Kaikkiin em. tyttöihin tutustuin netissä ekan kerran.

Asun myös vielä äitini kanssa, ja en ole juurikaan bilettäjätyyppiä. Harrastan mieluummin urheilua ja vietän aikaa kotona tai työasioita hoitaessa. Eli siis kaikkien määritelmien mukainen ATM.

Mutta: Miten täysin tuntemattomat naiset deittipalstoilla vaistoavat tämän? Jos yritän lähestyä jotakuta tyttöä/naista deittisivuilla tms. niin erittäin harvoin tulee edes vastausta viesteihin. Vaikka siis paikkakunta, ikä yms. täyttäisi vaatimukset.

Myöskin erilaisissa kuvagallerioissa esim. irc-galleria tai kuvake.net, naisilla on omassa esittelyssään lause että "pojat kommentoikaa" tai "jätkät tutustukaa" mutta sitten kun yritän rakentaa keskustelua, mitään vastausta ei kuulu. Hyvä jos edes on mun profiilia katsoneet.

Muutamia kavereita olen tällä tavalla löytänytkin, mutta nimenomaan kavereita. Olen aina se mies, jolle tullaan valittamaan ja surkuttelemaan miksi joku toinen mies käyttäytyi huonosti, tai kysymään neuvoja miten saisi jonkun miehen kiinnostumaan itsestä.

Sinänsä tämä on aika turhaa pohdintaa, että miksi joku ei halua jutella mun kanssa netissä, mutta tosielämässä tilanne on aika lailla sama. Tutut tai tuntemattomat naiset eivät halua jutella tai viettää aikaa kanssani. Tai jos haluavat, taustalla on yleensä taka-ajatus esimerkiksi alkoholin ostamisesta, tai autokyydin pyytämisestä, että pääsee jonkun toisen pojan luokse.

Kaipa kyse on jostakin naisten alkukantaisesta vaistosta, jonka avulla nainen huomaa heti ensisilmäyksellä millainen mies on.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

79

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme juttu!.

aika outoo kuitenki et se tapahtuu haistelematta!

• Haistelua..

Naiset on sanattoman viestinnän ja kaiken vihjailun ja pienten vihjeiden mestareita.

Kyllä sullakin varmaan näkyy jossain ihan pienissä jutuissa se luuserius. Kampaus on ihan aavistuksen liian siisti tai paita vähän väärän mallinen ja jutuissa on vähän väärät sanavalinnat ja väärä asenne. Kyllä se tulee sieltä läpi, ei siinä ole sen kummempaa magiaa.

• Poksuko

"Naiset on sanattoman viestinnän ja kaiken vihjailun ja pienten vihjeiden mestareita."

Juu, ainakin juhlapuheissa. Tiettyjen foorumeiden keskustelujen pohjalta voi kuitenkin päätellä, että kyseinen väittämä on lähinnä parran pärinää vai pitäisikö sanoa pikemminkin urbaani legenda.

Jos naiset olisivat tällä saralla mestareita, miksi he sitten samaan aikaan valittaisivat kumppanistaan ? Ihan tasan ei käy väittämät...

• Haistelua...
        Poksuko kirjoitti:

"Naiset on sanattoman viestinnän ja kaiken vihjailun ja pienten vihjeiden mestareita."

Juu, ainakin juhlapuheissa. Tiettyjen foorumeiden keskustelujen pohjalta voi kuitenkin päätellä, että kyseinen väittämä on lähinnä parran pärinää vai pitäisikö sanoa pikemminkin urbaani legenda.

Jos naiset olisivat tällä saralla mestareita, miksi he sitten samaan aikaan valittaisivat kumppanistaan ? Ihan tasan ei käy väittämät...

Naiset ovat nimenomaan mestareita tunnistamaan tiettyjä piirteitä miehissä, eli korkeaa statusta, maskuliinisuutta, itsevarmuutta, trendikkyyttä (joka viittaa myös statukseen) jne. Ei se ole sama kuin, että naiset olisivat ajatustenlukijoita tai muuten hyviä ihmistuntijoita. Voihan korkean statuksen itsevarma mies olla ihan täys ihmispaska, mutta kun naiset lukevat vain näitä merkkejä statuksesta ja itsevarmuudesta, niin eivät he muusta tiedä.

• Poksutellen
        Haistelua... kirjoitti:

Naiset ovat nimenomaan mestareita tunnistamaan tiettyjä piirteitä miehissä, eli korkeaa statusta, maskuliinisuutta, itsevarmuutta, trendikkyyttä (joka viittaa myös statukseen) jne. Ei se ole sama kuin, että naiset olisivat ajatustenlukijoita tai muuten hyviä ihmistuntijoita. Voihan korkean statuksen itsevarma mies olla ihan täys ihmispaska, mutta kun naiset lukevat vain näitä merkkejä statuksesta ja itsevarmuudesta, niin eivät he muusta tiedä.

Välillä kyllä epäilyttää, että tekeekö naiset päätöksiä enemmänkin kollektiivisesti kuin itsenäisesti... eli kaverien mielipiteitä ajatellen miesten kiinnostavuus muovautuu, esim. "Mies jota Roosa, Jenna ja Tiina haluaa = namu, mies jota Kati ja Tiina haluaa = OK, mies josta kukaan ei puhu mitään = en ole minäkään kiinnostunut."

Komeutta ja kauneutta kyllä suurin osa ihmisistä tunnistaa, mieskin tunnistaa komean jätkän kun sellaisen näkee vaikkei sitä helposti myönnäkään.

• ehkä 16vuotiaana
        Poksutellen kirjoitti:

Välillä kyllä epäilyttää, että tekeekö naiset päätöksiä enemmänkin kollektiivisesti kuin itsenäisesti... eli kaverien mielipiteitä ajatellen miesten kiinnostavuus muovautuu, esim. "Mies jota Roosa, Jenna ja Tiina haluaa = namu, mies jota Kati ja Tiina haluaa = OK, mies josta kukaan ei puhu mitään = en ole minäkään kiinnostunut."

Komeutta ja kauneutta kyllä suurin osa ihmisistä tunnistaa, mieskin tunnistaa komean jätkän kun sellaisen näkee vaikkei sitä helposti myönnäkään.

Enpä ole tuollaiseen törmännyt. Itellä kyllä kaveripiiri (niin naiset kuin miehetkin) on heti kärkkäästi arvostelemassa mun uusia miesystäviä, ja varoittelemassa - täällä on aika pienet piirit mistä pariutua... En ole koskaan piitannut kavereiden epäilyistä, eihän sitä niiden kanssa parisuhdetta olla muodostamassa vaan sen miehen. Kavareiden mielipiteet ovat toki huomionarvoisia, mutta ei niiden perusteella tehdä parisuhdepäätöksiä suuntaan tai toiseen. Kavereiden kokemuksia voi peilailla omiinsa, ja joskus jutellessa tulee uutta perspektiiviä omaankin tilanteeseen. Mutta vain jotkut pikkutytöt/ -pojat antavat kavereiden vaikuttaa omaan mielipiteeseensä ihmisestä josta ovat kiinnostuneita. Useimmat onneksi kasvavat siitä yli viimeistään siinä 20v korvilla.

• ne pitää kusipäistä

Lähtisin pikemminkin siitä, että naisten pillu vaistoaa kun YTM on lähellä. Näin jonkun verran vanhempana, ilmeisesti KTM:nä, voin kertoa, että ei se naisten tussu kostu minunkaan lähelläni kuin harvoin. Ne miehet, joille joka naisen tussu kostuu, ilmaisevat kaiketi sikamaisuuttaan ja röyhkeyttään niin selvästi sekä netissä että livenä, että nainen ei vaan voi tussulleen mitään. Me muut miehet saadaan sitten katsoa vierestä tätä, ja odottaa että joskus välillä harvoin joku nainen kiinnostuu.

• Ketjun aloittaja

Hyvä pointti, unohdin tekstissäni mainita ne (harvat) tytöt/naiset jotka ottavat jopa oma-aloitteisesti yhteyttä mutta muutaman keskustelukerran jälkeen hiljenevät täysin tai estävät netissä.

• Nainen39vee

Olisiko sitten kyse jostain sellaisesta, että kommunikaatio menee ristiin? Jos kerran sinuun myös otetaan yhteyttä, ei voi vika olla olemuksessa. Minkä tyyppisiä viestejä kirjoittelet?

• Naisasialooseri.

"Muutamia kavereita olen tällä tavalla löytänytkin, mutta nimenomaan kavereita. Olen aina se mies, jolle tullaan valittamaan ja surkuttelemaan miksi joku toinen mies käyttäytyi huonosti, tai kysymään neuvoja miten saisi jonkun miehen kiinnostumaan itsestä."

Minulla täsmää tuo kappale täysin. Ja joo, olet täysin oikeassa siinäkin, että naiset vaistoavat heti jos mies on ATM. Johtuu varmaan siitä, että naiset vaistoavat sen jos mies on puutteessa ja sen, ettei kokemusta ole, he huomaavat kyllä käytöksestä ja puutteellisista naisenkäsittelytaidoista.

Kaunis mies ei muuten sitten ole seksikäs ja noilla mitoilla olet muutenkin aikamoinen kukkakeppi, mutta ne eivät ole syy koska miehen ulkonäöllä ei ole naiselle mitään väliä vaikka olet pitkäkin, tosin silläkään ei ole oikeasti mitään väliä. Eikä hiusten värillä liioin, me tummat miehet emme saa naisia yhtään sen paremmin kuin suomalaisen peruspertin näköisetkään.

Sinun ja minun myös pitäisi lyödä jarrut pohjaan jos nainen alkaa kysellä kyytiä toisen miehen luo tai alkaa kyselemään miten saisi jonkun toisen miehen itselleen. Naiselta pitää tentata suoraa vastausta, että miksi et ole kiinnostunut minusta, niin kauan että hän sen antaa.

Mutta summa summarum, olet oikeassa, että nainen haistaa AT-miehen kaukaa ja friendzonettaa tämän heti kättelyssä ilman sen kummempaa harkinta aikaa. Tässä aiheesta vielä lisää ja siitä miten friendzone vältetään:

http://www.love-shy.com/faq#friendzone

• Ruut&unen

Mikä noista oli hyvä pointti?

• Ketjun aloittaja

Tarkoitin tuolla hyvällä pointilla ensimmäistä vastausta. Eli tuota, jossa kirjoittaja ihmetteli että näin tapahtuisi aina ilman että nainen edes "haistelisi" asioita.

Ja kuten lisäsinkin omaan viestiini, kaikki tapaukset eivät ole tuollaisia että teilaavat koko asian heti.

• veli kulta

Naiset ovat tottuneet aistimaan sen, jos mies ei ole tottunut viettelemään tai tietyllä tavalla "ottamaan" naista.

• Kosteat pimpat ry

Juu. Yleensä sellainen kohtelias lähestyminen kertoo jo että kyseessä on luuseri. Pitää olla kiusoitteleva. Naiset tykkää että niiden pimppaa yritetään saada kosteaksi. Ymmärtäähän sen. Kyllä minullekin kostea pimppa kelpaisi.

• ed
        Kosteat pimpat ry kirjoitti:

Juu. Yleensä sellainen kohtelias lähestyminen kertoo jo että kyseessä on luuseri. Pitää olla kiusoitteleva. Naiset tykkää että niiden pimppaa yritetään saada kosteaksi. Ymmärtäähän sen. Kyllä minullekin kostea pimppa kelpaisi.

Tämä on tärkeää ymmärtää. Laittakaa itsenne naisen asemaan. Olet tottunut siihen että mies laittaa hallittua prässiä jatkuvasti. Miten siihen maailmankuvaan sopii kohtelias ja vähän epävarma lähestyminen? Itsevarmuutta ja leikkimieltä, pientä kiusottelua pitää olla.

• Retardaation pojat
        ed kirjoitti:

Tämä on tärkeää ymmärtää. Laittakaa itsenne naisen asemaan. Olet tottunut siihen että mies laittaa hallittua prässiä jatkuvasti. Miten siihen maailmankuvaan sopii kohtelias ja vähän epävarma lähestyminen? Itsevarmuutta ja leikkimieltä, pientä kiusottelua pitää olla.

Nainen on kuin lapsi, jota pitää osata kohdella oikein, sillä lapsella ei ole henkisiä työkaluja asettua itse muiden asemaan tai vastaanottaa mitään omasta lapsellisesta maailmankuvastaan poikkeavaa.

• veli kulta
        Retardaation pojat kirjoitti:

Nainen on kuin lapsi, jota pitää osata kohdella oikein, sillä lapsella ei ole henkisiä työkaluja asettua itse muiden asemaan tai vastaanottaa mitään omasta lapsellisesta maailmankuvastaan poikkeavaa.

Naisella ei ole valikoivasta ja jonkin verran narsistisesta maailmankuvasta johtuen kiinnostusta miettiä asioita kenen tahansa reksan näkökulmasta.

• näin se on on on
        Retardaation pojat kirjoitti:

Aivan. Näin asia on

• Ketjun aloittaja

Jep eli viesteistä päätellen pitäisi ryhtyä huomattavasti kusipäisemmäksi, että olisi edes jotain mahdollisuuksia :D

Ja lisään vielä sen verran, että en ole erityisen estynyt tai hiljainen. Joudun työni puolesta olemaan tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa ja puhumaan puhelimessa ja kasvokkain heidän kanssaan. Tosin, nämä ihmiset ovat suurimmalta osin toisia miehiä.

Mietin myös mun paria kaveria. Toinen on avoliitossa suht normaalin näköisen/oloisen naisen kanssa, mutta tämä kaverini on mua huomattavasti lyhyempi, pyöreämpi ja vaaleahko kaljupää. Eräs toinen kaverini antaa partansa ja hiustensa kasvaa vapaasti, ja haisee aina hielle, eli esteettisten seikkojen perusteella täysi ATM. Mutta hänellekin on käsittääkseni silloin tällöin jotain yhden yön säätöjä baarista löytynyt. Ja pari tyttöystävääkin ollut.

Eli taitaa mun ongelmat olla enemmänkin jutuissa ja asenteissa? :/

• Panoeinoilun taito

No tällä palstalla heitetään tuota kusipäisyysjuttua vähän läpällä tai jotkut katkerat ilmeisesti uskookin siihen ja kyllähän monet kusipäät saa naisia ja varmasti helpommin kuin kiltit miehet, mutta kaikkein paras on jos osaa olla sopivissa kohdin toista huomioiva, mutta sopivassa määrin aggressiivinen, määräävä, kiusoitteleva, osaa sopivasti asettua vähän naisen yläpuolelle, muttei kuitenkaan ole mikään alistava vaimonhakkaaja.

• palautteenantaja
        Panoeinoilun taito kirjoitti:

No tällä palstalla heitetään tuota kusipäisyysjuttua vähän läpällä tai jotkut katkerat ilmeisesti uskookin siihen ja kyllähän monet kusipäät saa naisia ja varmasti helpommin kuin kiltit miehet, mutta kaikkein paras on jos osaa olla sopivissa kohdin toista huomioiva, mutta sopivassa määrin aggressiivinen, määräävä, kiusoitteleva, osaa sopivasti asettua vähän naisen yläpuolelle, muttei kuitenkaan ole mikään alistava vaimonhakkaaja.

Tämä on lähimpänä totuutta oleva viesti mitä olen tällä palstalla nähnyt.

T. Mies, joka on seurustellut, viettänyt paljon aikaa baareissa ja jolla on monia, monenlaisia kavereita.

• rrj1

"Toinen on avoliitossa suht normaalin näköisen/oloisen naisen kanssa, mutta tämä kaverini on mua huomattavasti lyhyempi, pyöreämpi ja vaaleahko kaljupää."

tämä nainen kuitenkin lienee ollut käytetty ennen kaveriasi? olet kuitenkin moisen aisurin kaveri?

• Ei yliluonnollista

Naiset haistavat toisten naisten "Kosketuksen".

Toisin sanottuna jos naiset ovat käsitelleet miestä niin nainen tunnistaa että mies on esivalittu sekä koulutettu siten että tyydyttää naista.

Oletkohan vähän liian siisti mieheksi ja sitä kautta tylsä?

Osa naisista on Suomessa jopa akateemisina aikamoisia junttipissiksiä joihin vetoaa sellaiset äijät tai kaupunkilaisjuntit.

Koko maailman mittakaavassa "normaalimpi" mies Suomessa ei vakuuta naista. tarvitaaan sitä ugh-luolamiestä tai sitten sellaista lipevyyttä.

Toki toisenlaisiakin naisia löytyy, mutta sellaista laatua on harvassa ja useimmiten ne harvat ovat varattuja.

Itse tajusin joskus taas että vaikka juttuni ovat huippuluokkaa jopa netissä kirjoitettuna niin en ole luontaiselta ulkonäöltäni eli kasvoiltani oikeastaan kehenkään naiseen vetoava.

Olet tosin 10 vuotta nuorempi. Mnulla oli vasta ollut vain yksi seksijuttu ja lyhyt suhde sinun ikäisenä.

Yritä keksiä mikä sinussa on sellaista joka tekee sinusta "seksittömän".
      Naiset haluvat tunnekokemuksia ja seksuaalisia kokemuksia nuorena joten kaikki jännittävyys jne. vetoaa.

Etsi myös oma kämppä. Äidin luona asuminen sekä tietynlainen erakkomaisuus eivät naisia sytytttele.

Parempaa onnea sinulle seuraavaan 10 vuoteen, minulla naisonni oli harvassa ja lopulta ihan paskaa.

• Iida88

Noh, itselläni tuli mieleen vain että ajattelisiko nainen, että "tuo tyyppi on aivan liian epätoivoinen.." tai jotain. Itseltäni ainakin katoaa tutustumishalut jos näkee selvästi läpi toisen yrityksen. Ei ole mitään luotaantyöntävämpää kuin mies joka haluaa epätoivoisesti parisuhteen ja testailee iskulauseita vähän jokaiselle vastaantulijalle, ja tavallaan yrittää väkisin sytyttää jonkun liekin, vaikka sen pitäisi antaa alkaa kipinöidä itsestään. Tulee hirmu kiusallinen olo itselle, kun ei tiedä mitä sanoa toiselle. :/ Joten mielummin vaikka päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

• Iida88

Niin ja lisäämpä tuohon viestiini vielä sen, että muutenkin IRC-Gallerian ym. netin kuvagallerioiden kautta lähestyvät miehet ovat 98%ssa tapauksista epäilyttäviä. Seuran hakeminen netin kautta käyttämättä omia sosiaalisia taitoja kertoo hakijasta jotain. Netissä iskirepliikkien heitteleminen onnistuu muutamalla napin painalluksella ja ilman katsekontaktia, ja se ei ole lainkaan jännittävää eikä saa aikaan tunnetta perhosista vatsassa. Tosielämässä on toisin..
        Olen itse tavannut useita mieskandidaatteja netin kautta, joissa jokaisessa tapauksessa he ovat lähestyneet minua netin kautta. Tavattuani heidät ja tuttavuuden kenties edettyä jo seurustelutasolle heistä onkin huomannut, etteivät olekaan tosimiehiä sanojensa takana, eivät omaa minkäänlaista kommunikointikykyä hiljaisia hymähdyksiä lukuunottamatta, joka olisi ollut pääteltävissä jo netin kautta saalistamisestakin. -.-
        Joten ihan vaan hyvää tarkoittaen; UNOHDA NETTIGALLERIAT ja siirrä ihmissuhteen tosielämään! Todellisuudessa tapahtuvat aidot ihmiskontaktit ovat kaiken pohja.

• kurpstan

Varmaan niin, että jos vaikuttaa liian epätoivoiselta parisuhteen perään, se ei oikein sytytä. Mutta liekit ei syty itsestään, tuosta saa vähän kokenut mies ehkä väärän kuvan.

• Ei yliluonnollista
        Iida88 kirjoitti:

Niin ja lisäämpä tuohon viestiini vielä sen, että muutenkin IRC-Gallerian ym. netin kuvagallerioiden kautta lähestyvät miehet ovat 98%ssa tapauksista epäilyttäviä. Seuran hakeminen netin kautta käyttämättä omia sosiaalisia taitoja kertoo hakijasta jotain. Netissä iskirepliikkien heitteleminen onnistuu muutamalla napin painalluksella ja ilman katsekontaktia, ja se ei ole lainkaan jännittävää eikä saa aikaan tunnetta perhosista vatsassa. Tosielämässä on toisin..
        Olen itse tavannut useita mieskandidaatteja netin kautta, joissa jokaisessa tapauksessa he ovat lähestyneet minua netin kautta. Tavattuani heidät ja tuttavuuden kenties edettyä jo seurustelutasolle heistä onkin huomannut, etteivät olekaan tosimiehiä sanojensa takana, eivät omaa minkäänlaista kommunikointikykyä hiljaisia hymähdyksiä lukuunottamatta, joka olisi ollut pääteltävissä jo netin kautta saalistamisestakin. -.-
        Joten ihan vaan hyvää tarkoittaen; UNOHDA NETTIGALLERIAT ja siirrä ihmissuhteen tosielämään! Todellisuudessa tapahtuvat aidot ihmiskontaktit ovat kaiken pohja.

"Joten ihan vaan hyvää tarkoittaen; UNOHDA NETTIGALLERIAT ja siirrä ihmissuhteen tosielämään! Todellisuudessa tapahtuvat aidot ihmiskontaktit ovat kaiken pohja. "

Joka suomessa tarkoittaa baarin alkoholilla marinoitua lihatiskiä.

• ........
        Iida88 kirjoitti:

harvinaisen kypsää tekstiä noinkin nuorelta naisen alulta.

• Ei yliluonnollista
        kurpstan kirjoitti:

Varmaan niin, että jos vaikuttaa liian epätoivoiselta parisuhteen perään, se ei oikein sytytä. Mutta liekit ei syty itsestään, tuosta saa vähän kokenut mies ehkä väärän kuvan.

"Mutta liekit ei syty itsestään, tuosta saa vähän kokenut mies ehkä väärän kuvan. "

Painottaisin tässä että naisille ne liekit ovat tärkeämmät kuin mitä se mies on.

Mies voi olla niin epätoivoinen pillun perässä juokseva mulkvisti mutta jos naiselal syttyy liekit niin nainen on mennyttä kalua (pun intended).

• kitty_83

Naisena allekirjoitan tämän. Epätoivoiset miehet erottuvat epämiellyttävällä tavalla joukosta. Ja vaikka he usein olisivatkin mukavia tai ulkonäöllisesti viehättäviä, epätoivoisuuden aiheuttama luontaantyöntävyys aiheuttaa tämän mainitun kaveriuden.

Ja koska varmaan joku tähänkin tulee puuttumaan: yleinen epätoivoisuus eroaa huomattavasti hallistusta iskuyrityksestä. Jälkimmäinen on sitä mistä näitä YTMiä "syytellään": kevyttä kiusoittelua ja leikkisää asennetta, kun taas epätoivouset miehet usein pyrkivät usein mielyttämään naista liikaa, mikä ainakin itselleni aiheuttaa kiusaantuneen olon.

• Ei yliluonnollista
        kitty_83 kirjoitti:

Naisena allekirjoitan tämän. Epätoivoiset miehet erottuvat epämiellyttävällä tavalla joukosta. Ja vaikka he usein olisivatkin mukavia tai ulkonäöllisesti viehättäviä, epätoivoisuuden aiheuttama luontaantyöntävyys aiheuttaa tämän mainitun kaveriuden.

Ja koska varmaan joku tähänkin tulee puuttumaan: yleinen epätoivoisuus eroaa huomattavasti hallistusta iskuyrityksestä. Jälkimmäinen on sitä mistä näitä YTMiä "syytellään": kevyttä kiusoittelua ja leikkisää asennetta, kun taas epätoivouset miehet usein pyrkivät usein mielyttämään naista liikaa, mikä ainakin itselleni aiheuttaa kiusaantuneen olon.

"Ja koska varmaan joku tähänkin tulee puuttumaan: yleinen epätoivoisuus eroaa huomattavasti hallistusta iskuyrityksestä. Jälkimmäinen on sitä mistä näitä YTMiä "syytellään": kevyttä kiusoittelua ja leikkisää asennetta, kun taas epätoivouset miehet usein pyrkivät usein mielyttämään naista liikaa, mikä ainakin itselleni aiheuttaa kiusaantuneen olon. "

Mites tämä miellyttäminen ilmenee?

Sinä et siis pidä että mies yrittää miellyttää sinua?

• para bellum
        Ei yliluonnollista kirjoitti:

"Ja koska varmaan joku tähänkin tulee puuttumaan: yleinen epätoivoisuus eroaa huomattavasti hallistusta iskuyrityksestä. Jälkimmäinen on sitä mistä näitä YTMiä "syytellään": kevyttä kiusoittelua ja leikkisää asennetta, kun taas epätoivouset miehet usein pyrkivät usein mielyttämään naista liikaa, mikä ainakin itselleni aiheuttaa kiusaantuneen olon. "

En ole edellinen, mutta kerronpa oman kantani.
        Miltä näyttää naisen näkökulmasta, jos mies tuntuu YRITTÄVÄN miellyttää liikaa? Mies ylikompensoi jotain, ja varsinkin ajattelee ostavansa naiselta seksiä tai seuraa tavallaan luopumalla omasta miehekkyydestään ja asemastaan. Ylimiellyttäminen voi helposti näyttää siltä, että mies haluaa tavallaan palvella naista, tai olla jonkinlainen "tanssiva apina", hovinarri.

Tuo ylimiellyttäminen vaikuttaa myös sosiaalisesti kömpelöltä. Sosiaalisesti fiksu mies ei käyttäytyisi niin.

• Ei yliluonnollista
        para bellum kirjoitti:

En ole edellinen, mutta kerronpa oman kantani.
        Miltä näyttää naisen näkökulmasta, jos mies tuntuu YRITTÄVÄN miellyttää liikaa? Mies ylikompensoi jotain, ja varsinkin ajattelee ostavansa naiselta seksiä tai seuraa tavallaan luopumalla omasta miehekkyydestään ja asemastaan. Ylimiellyttäminen voi helposti näyttää siltä, että mies haluaa tavallaan palvella naista, tai olla jonkinlainen "tanssiva apina", hovinarri.

Tuo ylimiellyttäminen vaikuttaa myös sosiaalisesti kömpelöltä. Sosiaalisesti fiksu mies ei käyttäytyisi niin.

En minä sitä vastaan ollut että olisi väärin hylätä sen perusteella vaan kysyin miten se tulisi ilmi?

Koska onhan nyt selvä että toisen tulee olla kuitenkin enemmän miellyttävä kuin epämiellyttävä?

Joten mistä himpusta sinä aistit että "mies yrittää liikaa" verrattuna siihen että mies olisi oikeasti sinusta kiinnostunut?

Koska veikkaan että ne lipevät kundit osaavat vetää sen rajan paljon paremmin kuin ne miehet jotka ovat oikealla tunteella mukana enkä usko että naiset sitä tunnistaa.

• Para Bellum

En minä sitä vastaan ollut että olisi väärin hylätä sen perusteella vaan kysyin miten se tulisi ilmi?

Koska onhan nyt selvä että toisen tulee olla kuitenkin enemmän miellyttävä kuin epämiellyttävä?

Joten mistä himpusta sinä aistit että "mies yrittää liikaa" verrattuna siihen että mies olisi oikeasti sinusta kiinnostunut?

Koska veikkaan että ne lipevät kundit osaavat vetää sen rajan paljon paremmin kuin ne miehet jotka ovat oikealla tunteella mukana enkä usko että naiset sitä tunnistaa.

Enpä oikein osaa sanoa. Kokemuksella sen oppii huomaamaan, jos oppii, milloin miellyttää liikaa.

• hlhkknkm

Tuo on totta, että on huono juttu, jos mies yrittää liikaa miellyttää naista. Siis nimenomaan selaisella selkärangattomalla tavalla, että ei omaa mitään omia mielipiteitä, on kaikesta samaa mieltä kuin nainen, myötäilee jne. Eli olennaista on säilyttää oma persoonallisuutensa ja tajuta, että asioista voi olla eri mieltä ja silti ystäviä.

Eli peruskohtelias pitää olla, ja aktiivinen, se viestii itsevarmuudesta. Pitää rohkeasti ehdottaa tapaamisia ja olla yhteydessä, se ei ole naisten mielestä epätoivoista vaan itsevarmaa ja rohkeaa. Ikäänkuin, että tuolla miehellä on niin vahva itsetunto, että se uskaltaa, ja että hänellä ei ole "kaikki" vaakalaudalla, että torjunta johonkin ehdotukseen ei ole hänelle katastrofi itsetunnolle.

Myös asioiden esittäminen itsevarmasti on naisten mieleen. Niinkin pienet jutut, että ei missään tapauksessa kysy lupaa esim. koskettaa tai antaa suukkoa, ja sitten jos koskettaa, niin pitää tehdä se ikäänkuin määrätietoisesti ja miehekkäästi, ei anteeksipyydellen, haparoiden, huterasti, epävarmasti hipelöiden. Siisjos vaikka koskettaa naisen selkää, niin vakaasti koko kämmenellä, ei haparoiden sormilla.

Jotain tällaista vinkkiä antaisin miehille. Ja sen, että pitää katsoa rohkeasti silmiin, mieluummin liian pitkään kuin liian lyhyesti. Ei missään tapauksessa pälyillä ympärilleen hermostuneesti. Ja pitää seistä selkä suorana, pää pystyssä. Ei sillä lailla kyyryssä, että näyttää ikäänkuin nöyristelevältä.

• Runkit kuulolle:
        hlhkknkm kirjoitti:

Tuo on totta, että on huono juttu, jos mies yrittää liikaa miellyttää naista. Siis nimenomaan selaisella selkärangattomalla tavalla, että ei omaa mitään omia mielipiteitä, on kaikesta samaa mieltä kuin nainen, myötäilee jne. Eli olennaista on säilyttää oma persoonallisuutensa ja tajuta, että asioista voi olla eri mieltä ja silti ystäviä.

Eli peruskohtelias pitää olla, ja aktiivinen, se viestii itsevarmuudesta. Pitää rohkeasti ehdottaa tapaamisia ja olla yhteydessä, se ei ole naisten mielestä epätoivoista vaan itsevarmaa ja rohkeaa. Ikäänkuin, että tuolla miehellä on niin vahva itsetunto, että se uskaltaa, ja että hänellä ei ole "kaikki" vaakalaudalla, että torjunta johonkin ehdotukseen ei ole hänelle katastrofi itsetunnolle.

Myös asioiden esittäminen itsevarmasti on naisten mieleen. Niinkin pienet jutut, että ei missään tapauksessa kysy lupaa esim. koskettaa tai antaa suukkoa, ja sitten jos koskettaa, niin pitää tehdä se ikäänkuin määrätietoisesti ja miehekkäästi, ei anteeksipyydellen, haparoiden, huterasti, epävarmasti hipelöiden. Siisjos vaikka koskettaa naisen selkää, niin vakaasti koko kämmenellä, ei haparoiden sormilla.

Jotain tällaista vinkkiä antaisin miehille. Ja sen, että pitää katsoa rohkeasti silmiin, mieluummin liian pitkään kuin liian lyhyesti. Ei missään tapauksessa pälyillä ympärilleen hermostuneesti. Ja pitää seistä selkä suorana, pää pystyssä. Ei sillä lailla kyyryssä, että näyttää ikäänkuin nöyristelevältä.

Asiallista neuvoa ed. viestissä! NÖÖSIPOJAT OPPIKAA!

• :)))

Olet tietysti kohtelias, mikä on kamala turn off. Siis millanen luuseri on kohtelias, kun pahat pojat puhuu tuhmia.

• å07py9itgkjvmn

Ei se johdu ollenkaan mistään yliluonnollisesta. Sellaista ei ole. Ihmiset eivät ihan oikeasti nää päälle toisistaan juuri yhtään mitään. Ulkonäön perusteella tehdään kyllä paljon tuomioita ja osa, etenkin naisista, todella luulee omaavansa jotain yliluonnollisia vaistoja, minkä perusteella ovat oikeutettuja sitten tuomitsemaan tai hyväksymään. He eivät itsekään tiedä mikä se on, mutta onneksi siihen on ihan luonnollinen selitys.

Se mitä sinä teet, on että SINÄ tiedostat nuo asiat ja selkeästi pidät itseäsi jotenkin huonompana ja omituisena. Luettelet hieman anteeksi pyydellen jo tässä, että kun ei ole sängyssä oltu ja miten asut kotona. No, se on se, mitä sinusta näkyy. Kuvissakin. Jollain lailla et itse ole sinut asian kanssa, ja se heijatuu siis juttuihisi ja käytökseesi, todennäköisesti ilmeitäsi myöten.

On vaarallista luokitella itseään ATM:ksi, sillä sehän kuulee "alemman tason mies" ja sillä varmistat että itse pidät itseäsi sellaisena. Nämä pahimmat ja sairaimmat elävät ihan oman päänsä sisällä, omassa eksyneessä todellisuudessaan ja huutavat, syyttävät, mutta tekevät kuitenkin itse itsestään alempi tasoisia. Siis jokainen ulkopuolelta seuraava tajuaa, että ei noin mitään tule, mutta he syyttävät muita.
      Mitään yliluonnollista ei ole. Mitään magiikkaa ei ole. Ihminen lukee juttujen lisäksi jopa mikroilmeitä, vaikkei tee sitä tiedostaen.

Joten, harrasta, koska haluat ja ole sinut itsesi kanssa ihan rauhassa. On ihan jees tehdä omat valintansa elämässä. Sinun ei tarvitse olla leuhka eikä pyydellä anteeksi, sinä olet ihan normaali mies hyvin suurella todennäköisyydellä. Lopeta heti itsesi luokittelu.
      Olet todella nuorikin vielä, joten ehdit tässä treffailemaan kyllä. Ota rennosti, tapaile, kirjoittele ja vastaa niille ketkä vastaa...

Ja siinä se toinen ei maaginen juttu. Naiset saavat ehdotuksia ihan saakelisti etenkin netissä. Niitä ei edes kaikkia jaksa lukea. Jos et siis ole kirjallisesti erikoisen lahjakas, et erotu massasta, eikä siinä ole mitään yliluonnollista vaistoa. Osa ei halua vastata muuten, osalle tulee viestejä ihan liikaa muutenkin, osa haluaa kommentteja, ei itse kommentoida jne. Ja siellä olet sinä tavanomaisina "oot tosi nätti" juttuinesi, mitä on miljoona muutakin.
      Tosi elämässä jos jotkut osaavat käyttää sinua hyväkseen, he näkevät sinusta, että se on mahdollista: suurin osa kun ei ylipäätään käytä muita ihmisiä. Ne jotka käyttävät, osaavat löytää uhrinsa. Ne uhrit ovat niitä, joista paistaa hyväksynnän tarve, ylikiltteys (=toi varmaan kuskaa), ja itsensä aliarvioiminen. Usein esim. naisille käy samoin, ne kynnysmatot kyllä löytävät hakkaajansa, ja se ei johdu yliluonnollisista vaistoista, vaan siitä, että ne kynnysmatot itse viestivät käytöksellään, että näin saa tehdä.

Kaverien löytäminen on hyvä asia! Nimittäin, naisista opit juurikin eniten niiltä kavereilta, alapas itsekin kyselemään. Eli sinähän voit kysellä, mikä miehissä viehättää, vaikka onkin aina yksi yhden henkilön vastaus, siitä voi saada jotain vinkkejä. Vooit opetella itsevarmemmaksi, koska selkeästi kelpaat kuitenkin. Naisille usein on helpompaa puhuakin, siis voit kysellä miten saisit jonkun tytön kiinnostumaan, ja sitä rataa... Naiset ystävinä voisivat myös taata että tutustut muihin naisiin??? Ole siis hieman enemmän kukko, sillä ei se tarkoita öykkäröintiä, vaan tervettä itsevarmuutta siitä, että yhdestä kanasta se tarhakin lähtee liikenteeseen :)
      Se oli sitten vitsi, eikä halventamista. Vaan että miehellä on oikeus olla varma ja sinä olet mies. Vaikkei seksiä olisikaan harrastanut, sinä olet mies ja sinulla on oikeus suoristaa selkärankaasi.

Lopeta ainakin se naisten "yliluonnollisena" pitäminen. Ihan tavallisia ihmisiä me kaikki ollaan! Kenenkään neitsyyttä eikä poikuutta nää päälle, eikä seksin harrastaminen määrittele koko ihmistä. Kenelläkään ei ihan oikeasti ole mitään yliluonnollisia vaistoja, ja jos on, niin ei ainakaan niillä, ketkä sitä eniten mainostaa. Tässä maailmassa 99% asioista on ihan tavallisia, ja selitettävissä, muista se! Ihmisen käytös, peilaaminen, ja asenne, kaikki.

Joten, ota rennommin. Netissäkin paljon vaikuttaa kuva: onko se tosikko, itseotettu ja tylsä. Niitä riittää ja niille ei vastata. Jutut: oletko kirjallisesti lahjakas, koska muuta vaikutelmaa kuvan lisäksi ei ole. Jos siis kuvasi on harmaa, itseotettu ja tosikko, ja jutut tavallisen tylsiä, niin se on se mihin joku ensimmäisenä törmää.... Mieti siis miten voisit ilmaista itsestäsi edes jonkun osan mielenkiintoisemmin. Loppua se ei takaa kylläkään. Sen teet sinä itse 50%:sti. Ottaisit ennemmin kehuna senkin, että sinä olet kuitenkin tapaillut jo kolmea tyyppiä, ja kaverina sinusta tykätään, eli alku on hyvä ja naisia jollain tavalla kiinnostaa jo nyt!
      Tsemppiä!

Eilen törmäsin profiiliin, joka oli varmaan jonkun tän palstan miehen kirjoittama. Yks kappale tekstistä oli katkeraa vuodatusta, kuinka naisilla on aina kaikki niin helppoo ja naiset saa aina seksiä jne. Ihmettelen kyllä jos tuommoiseen ilmoitukseen kukaan nainen vastaa...

• Kuinka yllättävää

Yllättävää 2 miinusta...laitas linkki tänne, pliiz

• neuvokat

Itse haistan tämäntyyppisestä tekstistä, mikä kuulostaa luonnottomalta ja väkisin väännetyltä sanojen kanssa kikkailulta:

"horisontaalisessa mittakaavassa mitakseni voitaneen ilmoittaa 30 senttiä vajaa kaksi metriä"
      "päässäni on vaaleiden kutrien lisäksi kaksi kappaletta sinisiä silmiä ja lisäksi minulla on kaksi paria käsiä ja jalkoja, heh." (näitä on paljon! = torju-nappula heti käyttöön)
      "haluaisin neitosen silkkihapsisen"

Eli tommoinen ihmeellinen runoilijan leikkiminen pois jos runoja ei kirjoita työkseen, vaan kirjoittaa kuin puhuisi ihan normaalisti normaalille ihmiselle.

• bfcfhv m

Ai että toi on 200-30 cm leveä? Kun ilmoitti sen "horisontaaliseksi" mittakaavakseen
        =Tulee heti vaikutelma sivistymättömästä tyhmänpuoleisesta miehestä...

• Assburgerin_smalltalk

Nuo ovat kutakuinkin oppikirjaesimerkkejä siitä, mitä tapahtuu, kun Asperger-mies yrittää olla rento ja hauska. Samalla sekunnilla kaikki rentous ja hauskuus ovat tipotiessään, ja tilalle ilmaantuvat kiusaantuneisuus ja myötähäpeä.

• 1

Se on tuo naisten kansa olo yleensä vähän semmoista kuin katselee jotain tyyppiä joka on ensi kertoja tanssiparketilla.

Vienti on hapuilevaa ja osaamattoman saamatonta, näkee että nainen kärsii tämmöisen miehen tanssiyrityksestä.

Konkarimies puolestaan vie naista määrätietoissesti tarjotan tälle palan tanssitaivaan ekstaasista.

Eli kokemus tuo varmuutta otteisiin.

• AssToMouth

Meikä on kyl enemmän Ass To Mouth-miehiä

• Naisenkuiskaaja

Miten koira tietää, että koirakuiskaaja on koiran laumanjohtaja eikä alistu koiran pompotelvaksi? Katsokaa miten koirakuiskaaja on koirien seurassa itsevarmana kuin pelimies naisten keskellä. Nainen näkee koirakuis.. huolettomasta rentusta että tämä on naisen laumanjohtaja. Renttu osaa tarvittaessa niin ignoroida naisen kuin antaa tälle huomiota. Jokainen joka hallitsee koirankouluttamisen kuin koirakuiskaaja osaa myös iskeä naisen.

Jokaisen miehen tulisi katsoa koirakuiskaajan kuinka tulla laumanjohtajaksi video oppiakseen toimimaan naisen kanssa. Toimii paremmin kuin mikään pelimies opas. Alkuun pääse tästä linkistä http://www.youtube.com/watch?v=Yv99TwwKeXU

• --------------------

sulla on selvästi kaks ongelmaa.
      1. asut äitis kanssa. JOS jostain naisen löytäisitkin, niin mihin sinä sen veisit? eli muuta vittuun sieltä, kasvata pallit ja aikuistu. yksikään itseäänkunnioittava nainen ei tahdo olla ikuisen pikkupojan kanssa.
      2. ATM on korvies välistä kiinni. minä oon samoilla mitoilla ku sinä, suoraselkänen ja jäntevä rakenteeltani. hiukset on ku auringossa palanut heinätuppo ja naama veistetty tikkusesta puusta tylsällä kirveellä. ja silti sain yöllä pillua naiselta jota en tuntenu kahta tuntia aiemmin. jos ite aattelet olevas ikuinen luuseri ja muita alempiarvoinen, et varmasti saa koskaan ketään.
      eli loppuyhteenvetona: ota ittees niskasta kiinni, polta se äitis valitsema neulepaita ja ala käyttäytyä ku mies.

• Hehehe hehhe

Tässä taas näkee hyvin kuinka totuus harmitttaa näitä kahta ilkeää naisten vihaajaa. Grow up boys, ei ole söpöä olla angstiteini enää aikuisena.

• kunnon mies

Naiset haluavat pelimiehiä. Kunnon miehet jäävät ilman.

• Joku vaan

Nettitreffeihin sun muihin pätee kuitenkin aina se sama juttu kuin kaikissa muissakin tapauksissa: Vaikka kuinka ottaisit itsestäsi kuvaa ja kuinka kirjoittaisit itsestäsi jonkun profiilin, jne. niin olet kuitenkin edelleen se yksi ja sama mies kuin aina ennenkin. Moni mies turvautuu nettitreffeihin, kun eivät muuten saa. Eli kun eivät ihan siinä normaalissa elämässä viehätä naisia.

Mutta kuinkas käykään, kun on niiden treffien aika? Ehkä sinne treffeille saattaa päästä, mutta eihän siellä treffeillä ne luotaantyöntävät ominaisuudet ja piirteet ole mihinkään kadonnut. Olet edelleen se sama mies, teit nettitreffeihin, ircciin, Facebookkiin, jne. mitä tahansa. Olet edelleen se sama mies.

Siihen kuvaan voi aina panostaa, voit joko hymyillä tai irvistää kuin metsänpeikko. Mutta kasvoiltasi olet edelleen se sama tyyppi. Jos et ole komea, niin et niistä kasvoistasi tee yhtään sen komeampaa millään kuvalla. Jos et viehätä naisia, niin et tee sitä myöskään siellä treffeillä.

Olet ehkä muuttanut jo pois kotoa. Hyvä, niin minäkin olen useita vuosia sitten. Olen kohta 25-vuotias, mutta onko se sitten auttanut naisten saamisessa? No ei totta vie ole. Yhtä paljon on vientiä kuin silloin kuin asuin kotona. Elikkä ei yhtään. En käytä edes niitä äidin ostamia vaatteitakaan yhtään vaan ostan Dressmannilta, Brothersilta, jne. ihan itse kauluspaitani, neuleeni, farkkuni, t-paitani, kenkäni, jne. No onkos tuo sitten tuonut yhtään naisia? No eipä ole yhtään sen enempää.

Harrastan kuntosalia 3 kertaa viikossa ja treenaan aika isoilla painoilla. Olen jo monta vuotta harrastanut. Naisten määrä? Pyöreä 0.

Pelaan aktiivisesti jalkapalloa ja talvisin salijalkapalloa eli futsalia. Valmennankin kahta futisjoukkuetta. Naisia on tällä tullut... 0 lisää.

Olen ollut yläkoululla opettajana ja toimin edelleen sijaisuuksien vetäjänä aineessa kuin aineessa. Naisethan tykkäävät fiksuista ja älykkäistä miehistä, joten naisia on... 0 kappaletta.

Soitan kitaraa aktiivisesti, sekä akustista että sähkistä. Välillä soittelen rakkauslauluja, välillä raskasta metallia. Naisethan tykkäävät kitaraa soittavista miehistä, eikö totta? No, ei yhtään naista tälläkään ole tullut.

Lueskelen paljon kaikenlaisia oppikirjoja sekä hesarin joka päivä. Kirjoitan rakkausrunoja ja naisethan pitävät runoilijoista, joka vetoaa heidän tunteisiin ja saa heidät tuntemaan itsensä prinsessoiksi, vai mitä? No ei, yhtään naista ei ole tullut, vaikka runoja on kirjoiteltu vaikka ja miten.

Lumilautailen silloin kun kerkiän, olen ollut perustamassa erästä suurta ja merkittävää yhdistystä, jossa jatkan edelleen, kuuntelen rokkia, heviä ja metallimusiikkia, katselen paljon elokuvia ja penkkiurheilen aktiivisesti.

Naisia en millään tavoin yritä miellyttää. Päinvastoin. Erään nuoren ja kauniin naisopettajan kanssa, jota moni mies aina yrittää, keskusteltiin eräästä tärkeästä asiasta ja pidin pääni. Muut miehet aina muuttavat mielipidettään kyseisen naisen mukaan, mutta pidin pääni. Totesin, että sinä olet sitä mieltä ja minä olen tätä mieltä. Hän suuttui todella paljon, eikä ole sen jälkeen puhunut mitään.

Moni aina ihmettelee, kun en ota kontaktia naisiin, kun en ostele juomia, kun en mielistele tai kehu heitä, jne. Miksiköhän helvetissä niin tekisin? Ei ole minun tapaistani. Millään muotoa en ole epätoivoinen naisten suhteen, mutta siltikään he eivät ole kiinnostuneita minusta. Teen kaikkia näitä juttuja vain ja ainoastaan siksi, koska olen luonteeltani sellainen. En todellakaan anna naisten hyppiä silmilleni, en todellakaan muuta mielipidettäni heidän mukaansa enkä missään tapauksessa ostele mitään juomia heille.

"Sinun ja minun myös pitäisi lyödä jarrut pohjaan jos nainen alkaa kysellä kyytiä toisen miehen luo tai alkaa kyselemään miten saisi jonkun toisen miehen itselleen. Naiselta pitää tentata suoraa vastausta, että miksi et ole kiinnostunut minusta, niin kauan että hän sen antaa."

Juuri tuollaista alistumista ja ihme kyselemistä, epätoivoisena, että miksi et ole kiinnostunut minusta. Sanot asiat suoraan! Jos hän pyytää kyytiä jonkun pojan luokse, niin vastaat, ettet ole mikään saatanan taksikuski. Jos nainen kyselee sinun mielipidettäsi esim. jostain kampauksesta, niin sanot suoraan mielipiteesi. Eräs nainen kyseli minulta uusista ruskeista hiuksista ja vastasin, etten itse tykkää, joku muu varmasti tykkää.

Eli kyllä sen miehestä aivan selkeästi näkee jo ulkonäöstä, että kuka on sellainen mies, joka naisia viehättää ja kuka ei. Olemus, ulkonäkö, jne. paistavat jo kauas, joten siinä on ihan turhaa alkaa mitään kommervenkkejä tekemään. Jos kaikkien Suomen miesten naisongelmat ratkeaisivat siihen, että muuttavat kotoaan pois, niin kaikki miehet täällä olisivat naistenmiehiä. Haloo kaikki!

• Joku vaan

"Muutamia kavereita olen tällä tavalla löytänytkin, mutta nimenomaan kavereita. Olen aina se mies, jolle tullaan valittamaan ja surkuttelemaan miksi joku toinen mies käyttäytyi huonosti, tai kysymään neuvoja miten saisi jonkun miehen kiinnostumaan itsestä."

Miksi et yksinkertaisesti sano, että painukaa vittuun siitä itkemästä! Jos kerran olette niin tyhmiä, että olette valinneet sellaisen äijä, niin syyttäkää itseänne. Älkää mulle tulko itkemään, olkaa seuraavalla kerralla fiksumpia. Juuri tuolla tavalla annat naisten pompotella itseäsi ja alistut täysin.

"mutta ne eivät ole syy koska miehen ulkonäöllä ei ole naiselle mitään väliä vaikka olet pitkäkin, tosin silläkään ei ole oikeasti mitään väliä."

Ja tuohan on aivan täyttä hevonpaskaa, en ymmärrä, miten joku yhä edelleen voi uskoa tuohon. Jos tuolle linjalle lähtee, niin itku tulee ennemmin tai myöhemmin, kun huomaa, ettei kelpaakkaan. Ulkonäöllä on ERITTÄIN SUURI merkitys, kun puhutaan seksuaalisesta vetovoimasta. Naisen kaveriksi saattaa päästä, vaikka olisi rumakin, mutta mitään seksuaalista eivät naiset sellaisista ajattele.

En pahempaa paskapuhetta tiedäkkään, kuin että vastakkaisessa sukupuolessa ei ulkonäkö kiinnosta. Jos joku vielä tuohon nykypäivänä uskoo, niin ihmettelee vielä, miksi ei naisille kelpaa. Totta kai se sisin on varmasti tärkein, mutta ei se ulkonäön merkitys siitä yhtään vähene. Ei kukaan voi tuohon enää nykypäivänä uskoa, eihän?

• no jo on

Mies ei ole kaunis joten kirjoittaja on nainen.

• Joku vaan

No ei tietyllä tavalla voi ollakkaan, mutta onhan joillakin naisilla hyvinkin maskuliiniset kasvot. Tiedän esim. yhden naisen, jolla oli hyvin epäilyttävän näköiset kasvot, miehekkäät ja kulmikkaat. Oli siis nainen, mutta ulkonäöltään ja kropaltaan hyvinkin paljon miehen tasoinen.

Myös miehellä voi olla naiselliset kasvot, ts. kasvoissa on naismaisia piirteitä, jotka tekevät miehestä "kauniin". Mies saattaa olla myös tietyllä tavalla söpö tai omata femiiniset kasvonpiirteet. Ehkä hieman homomaiset kasvot?

Esim. itselläni on todella lapsenomaiset kasvot, elikkä miehekkyyttä tai maskuliinisuutta ei ole kasvoissa yhtään. Joillakin miehillä ne vain jäävät lapsenomaisiksi ja pyöreiksi. Naisten saantiahan se vaikeuttaa, koska eivät naiset mitään lapsen näköistä miestä halua, vaan miehen näköisen miehen.

• 7+16

Tässäköhän osasyy myös minun kohdalla kun olen aina ollut ns. "babyface" eli mulla on pyöreät kasvot vaikka olisin muuten miten hoikassa kunnossa tahansa. Sen lisäksi olen todella epävarma ja ujo naisten seurassa vaikka olisin kunnon humalassa. Se taitaa olla useimmille naisille suuri turn off kun mies näyttää lapselta ja on lisäksi todella epävarma.

• Aloitus on minun kirjoittama, ajalta ennen kuin olin luonut virallista nimimerkkiäni. Ihan mielenkiintoisia vastauksia on tullut ja olen itsekin oppinut kuinka alkukantaisia elukoita naiset ovat.

• Eetulöös

Toimippa seuraavalla kerralla eri tavalla. Yritä päästä tilanteen herraksi, äläkä näytä olevasi kiinnostunut. Tämä herättää naisissa yleensä kiinnostuksen. Näytä myös olevasi vahva ja turvallinen. Voit myös tehdä samaa kuin naiset tekevät, eli jätä joskus vaan vastaamatta viestiin, tai vastaa vasta parin päivän kuluttua. Tämä näyttää, että et ole naisen armoilla ja elä vain hänen mieltymystensä mukaan. Muutenkin naiset arvostavat miehiä, joilla on omat mielipiteensä. Voit myös hankkia jonkun paheen, esim. käyttää nuuskaa naisten seurassa. Muutama nuuskapussi viikossa ei vie sinua hautaan kovin nopeasti, ja saa naiset kiinnostumaan, sillä naiset haluavat ikään kuin olla se henkilö, joka "pelastaa sinut paheeltasi".

• Onnea matkaan

Ei - älä ala kusipääksi. Niitä on jo liikaa, se on halpa temppu.

Kuulostat fiksulta ja tekstisi on luettavaa josta saa selvää.
      Et kuulosta kakeralta etkä itsetuhoisalta.

Valitettavasti aika suuri osa ikäisistäsi muista miehistä kuulostaa pommeilta sinuun verrattuna. Ikäisesi nuoret naiset ovat itsekkin aika hämmentyneessä tilassa ja arviointikyky kokemuksen puute laittaa valitsemaan niitä itseään vastaavia sekopäitä.

Sä olet kunnon materiaalia ja löydät kyllä omasi. Äläkä enää luokittele itseäsi ATM:ksi. Sä et todellakaan ole sitä, päinvastoin.

Pidä lippu korkealla ja mieli virkeänä. Älä vaivu synkkyyteen. Jatka etsimistä, pakkeja tulee, se kuuluu pelin henkeen. Ne ei ole henkilökohtaisia koska ne ihmiset eivät edes tunne sua. Se on hyvä jos saat lisää ystäviä ja naisystävätkin ovat tärkeitä. Opit jokaiselta ihmiseltä jotain. Mutta muista suojata myös sydämesi. Se on tärkeä.

Itsevarmuudesta on etua. Jos viihdyt nahoissasi, sen huomaa ja se vetää puoleensa. Kokemattomuus ei haittaa jos osaa itse suhtautua siihen, että "hei tässähän opitaan". Röyhkeydestä ei ole etua....saat sillä itsellesi vääränlaista tulosta.

Voit odotellesssa tehdä kaikkea mikä vahvistaa ja kasvattaa sinua vahvemmaksi. Hyvin menee, selkä suoraksi ja kohti aurinkoa.

• Fwekjefefefwwefwef

Eivät naiset "vaistoa" mitään.

Naisten kanssa paljon kokemusta omaavilla on vain taito miellyttää ja tulla nähdyksi. He valitsevat oikeat sanat, oikeat eleet ja oikeat teemat jotka vetoavat naisiin enemmän kuin sinun "järkitarjontasi".

Kaltaisesi tyyppi otetaan huomioon, jopa vakavasti - mutta supliikki vie aina lopulta naisen huomion. Juuri tämä on pelimiesen ja naistenmiesten etu - he ovat näkyviä, he ovat tilanteen tasalla, he tietävät mistä naruista naisia vedellään joten he onnistuvat aina. He onnistuvat vaikka ominaisuutesi olisivat kokonaisuutena paremmin - koska nuo pelimiehet/naistenmiehet esittelevät harvat hyvät ominaisuutensa nopeammin ja saavat "asiakkaan ostamaan tuotteen".

Tässä on markkinan säännöt. Ensimmäinen kauppias joka saa asiakkaan luopumaan rahoistaan vie potentiaalisen kaupan kaikilta muilta kauppiailta - vaikka noiden muiden kauppiaiden tuotteet olisivat parempia.

Pelimies / naistenmies saa naisen syttymään nopeasti. Hän saa naisen jakamattoman huomion nopeammin kuin kukaan muu mies, ja kun nainen on antanut jakamattoman huomionsa pelimiehille ei muilla miehillä ole enää jakoa.

Sinä tallaudut siis jalkoihin hyvine ominaisuuksinesi. Sinua roikotetaan mukana niin kauan kunnes nainen tekee lopullisen valintansa - ja nainen tekee valintansa välittömien markkinointiponnistelujen perusteella - passiivisena sivustaseuraajana ja "mainonnan uhrina":

Ainoa ongelmasi on että joukossa on muutama mies jotka markkinoivat itseään tehokkaammin niille naisille joista kiinnostut, vaikkakin nuo miehet eivät aio pitää saamaansa kovin kauaa, vaan tulevat hyvin nopeasti viemään seuraavan asiakkaan joko sinulta tai joltakulta toiselta. Voit valita syyttää joko pelimiehiä siitä että toimivat kuten toimivat, tai naisia siitä että ovat typeryksiä tai itseäsi siitä ettet markkinoi tehokkaasti. Kaikki syytökset ovat valideja.

• Joku vaan

Siis totta kai on olemassa juuri niitä pelimiehiä, jotka sillä supliikillaan saavat naisia. He osaavat markkinoida itseään, he osaavat vetää juuri niistä oikeista naruista, sillä supliikillaan he teeskentelevät, valehtelevat ja esittävät kaikenlaista. He osaavat pompottaa ja käsitellä naisia. Totta, tällaisia miehiä on paljon. He tarjoavat juomia, osaavat kehua naista oikealla tavalla, jne. Sillä supliikillaan saavat naisia mukaansa, totta. Olen tällaisia miehiä nähnyt ja voin sanoa, että sääliksi käy. Valehdellaan, teeskennellään, esitetään jotain mitä ei oikeasti olla.

Mutta entä sitten tuo tuttavani, josta kerroin? Hän menee vaikkapa johonkin ravintolaan ja jo pelkkä ulkonäkö ja olemus saa naisten mielenkiinnon heräämään. Naiset tulevat HÄNELLE TEKEMÄÄN ALOITTEITA!!!!! Siis kauniit ja seksikkäät naiset tekevät hänelle aloitteita, eli vaikka kyseinen mies ei ole SANONUT SANAAKAAN, niin hänelle tullaan tekemään aloitteita naisten toimesta.

Hän ei siis ole supliikkimiehiä LAINKAAN, totta kai on aikuismaisen fiksu ja osaa keskustella asiasta kuin asiasta. On oma rehellinen itsensä, eikä HÄNEN TARVITSE VEDELLÄ MISTÄÄN VITUN NARUISTA!!!!! Naiset kiinnostuvat hänestä jo ihan LUONNOSTAAN. Hänen ulkonäkönsä, olemuksensa, fiksuutensa, seksuaalinen karismansa, jne. vain VETÄVÄT NIITÄ NAISIA PUOLEENSA!!! Naiset vain löytävät tuon miehen luokse, olen sen niin monta, niin monta, niin monta, niin monta, niin monta kertaa nähnyt.

Naiset kääntyvät katsomaan taakseen, kun se mies kävelee ohitse. Mies ei sano sanaakaan ja siinä vaiheessa on jo herättänyt naisten mielenkiinnon. Kun kyseinen mies on jossakin porukassa, missä on naisia, niin keskustelee IHAN NORMAALISTI, on ihan oma rehellinen itsensä ja naiset ovat JO MYYTYJÄ. Se ulkonäkö, karisma, vetovoima, olemus, fiksuus, seksuaalisuus, jne. on vain sen verran vahvaa, että NAISET KIINNOSTUVAT JO IHAN LUONNOSTAAN.

Ihmiset ovat lopulta kuitenkin ELÄIMIÄ. Ihmisillä on tietysti moni asia kehittyneempiä kuin muilla eläimillä, mutta pohjimmiltaan kaikki ihmiset ovat ELÄIMIÄ. Lopulta naiset etsivät aina jälkipolvelleen PARHAITA MAHDOLLISIA GEENEJÄ. Jos ette usko, niin ottakaa selvää, mistä johtuu, että miehekkäät, maskuliiniset, fyysisesti ja henkisesti vahvat ja komeat miehet ovat KAIKISTA ENITEN NAISTEN MIELEEN, kun puhutaan seksuaalisuudesta. Niin paljon löytyy tietoa näistä asioista, että ei pitäisi olla kenellekkään enää millään lailla epäselvää.

• Joku vaan

Naisetkin siis ovat POHJIMMILTAAN eläimiä, joilla on ELÄIMELLISET VIETIT, HALUT JA VAISTOT. Niin se vain menee, naisilla siis on paljonkin sellaisia vaistoja, viettejä ja haluja, jotka aina jollain tavalla kielletään tai jätetään huomiotta. Mitä parempia geenejä mies kantaa, niin sitä seksikkäämpänä miestä pidetään. Niinhän se menee kaikkialla eläinmaailmassa. Vahvimmalla ja kovimmalla uroksella on aina se kaikista suurin NAARASPARVI. Ihminenkin on aina POHJIMMILTAAN laumaeläin. Ihminenkin tarvitsee johtajaa, ihminenkin tarvitsee suunnannäyttäjää, jne. Alfaurokset ovat aina kaikkialla eläinmaailmassa olleet juuri niitä, keillä on KAIKISTA ENITEN NIITÄ NAARAITA.

Toki ihmiselämä on hyvinkin erilaista kuin näillä eläimillä, mutta eivät ne PERIAATTEET ole mihinkään hävinneet. Ihmisten ja muiden eläinten käyttäytymisessä on ERITTÄIN PALJON samoja piirteitä, asiaa voi tutkia vaikka kuinka ja paljon haluaa.

Ihminen on tietysti paljon kehittyneempi yksilö siinä mielessä, että se pariutuminen ja naaraiden siittäminen ei tapahdu samassa mittakaavassa kuin muilla eläimillä. Mutta tässäkin pätee aina se sama juttu, vahvimmat vie ja heikommat vikisee. Toiset ovat johtajia, toiset johdettavia. Jostakin miehestä on kiinnostunut ehkä 1 nainen, toisesta on kiinnostunut 5. Kolmannesta miehestä on kiinnostunut 20 ja jostakin toisesta 100. Jostakin 500 ja jostakin 1000. Joku toinen mies viehättää IHAN LUONNOSTAAN vaikka 5000:tta naista, jne.

Eihän se ikinä tasan mene. Heikommat ovat aina karsiutuneet ja vahvimmat jatkaneet elämää. Näinhän se menee eläinmaailmassakin. Siellä se jakauma on vieläkin rajumpaa. Läheskään kaikki urokset eivät pääse parittelemaan, eikä tosin kaikki maailman miehetkään saa jälkikasvua. Heikommat karsiutuu, vahvimmat jatkaa.

Voit markkinoida itseäsi naisille vaikka kuinka ja paljon, mutta pointti onkin siinä, että KUINKA PITKÄLLE SE RIITTÄÄ? Pelkästään sillä oman itsensä kehittämisellä ei pääse HUIPPUTASOLLE, vaan vaaditaan niitä synnynnäisia ominaisuuksia. Moni mies voi opetella supliikkia ja kehittää asennettaan ja itseluottamustaan, mutta ei pääsekkään sille tasolle, mille haluaa.

Minäkin tiedän, että vaikka kuinka markkinoisin itseäni ja vaikka kuinka kehittäisin asennetta ja itseluottamustani, niin EN TODELLAKAAN pääsisi sille tasolle, MITÄ TARKOITAN. En ikinä pääse sille tasolle, että jo pelkkä ulkonäköni ja olemukseni, karismani ja magneettinen vetovoimani vetäisi naisia puoleeni kuin häkää. En ikinä pääsisi sille tasolle, mille haluaisin.

Tässä mielessä se oman itsensä kehittäminen ei ainakaan itseäni kiinnosta millään muotoa. Se ei tuo NIITÄ KAIKKIA PIIRTEITÄ minulle, mitä haluan. Se ei mahdollista SILLE TASOLLE PÄÄSYÄ, MITÄ TARKOITAN. Joku voi tässä sanoa, että mistä muka tiedän, mille tasolle pääsen? No, jos en saa niitä SYNNYNNÄISIÄ OMINAISUUKSIANI sille tasolle, mitä haluan, niin se taso jää saavuttamatta. Niin se vain menee. En voi muuttua sellaiseksi mieheksi, joka haluaisin olla. En yksinkertaisesti SAA KAIKKIA NIITÄ PIIRTEITÄ JA OMINAISUUKSIA, joita haluan.

Joten jätän naiset ja seksin IHAN KOKONAAN väliin. En halua tässä tapauksessa mitään puolittaista. Ei minua kiinnosta mitkään yksittäiset naiset tai yksittäiset seksikerrat. Ei minua kiinnosta mitkään henkiset ja sisäiset ominaisuudet, jos ei ole NIITÄ ULKOISIA. Ei minua kiinnosta sänkytaidot, ellei minulla ole isoa kalua. Ei minua kiinnosta oma persoonani tai luonteeni, ellei minulla ole POIKKEUKSELLISEN komeaa ulkonäköä.

Niin se menee, sillä kaikella työnteolla ja panostuksella kun ei pääse sinne asti, mitä haluaa, niin en todellakaan ja ksa nähdä vaivaa sen eteen. Jos kerran ne tulokset eivät vastaa sitä, mitä haluan, niin silloin jätän naiset ja seksin kokonaan väliin. Kohta 25 vuotta takana ilman YHTÄKÄÄN naiskontaktia ja siihen se myöskin saa jäädä.

• Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

Naisetkin siis ovat POHJIMMILTAAN eläimiä, joilla on ELÄIMELLISET VIETIT, HALUT JA VAISTOT. Niin se vain menee, naisilla siis on paljonkin sellaisia vaistoja, viettejä ja haluja, jotka aina jollain tavalla kielletään tai jätetään huomiotta. Mitä parempia geenejä mies kantaa, niin sitä seksikkäämpänä miestä pidetään. Niinhän se menee kaikkialla eläinmaailmassa. Vahvimmalla ja kovimmalla uroksella on aina se kaikista suurin NAARASPARVI. Ihminenkin on aina POHJIMMILTAAN laumaeläin. Ihminenkin tarvitsee johtajaa, ihminenkin tarvitsee suunnannäyttäjää, jne. Alfaurokset ovat aina kaikkialla eläinmaailmassa olleet juuri niitä, keillä on KAIKISTA ENITEN NIITÄ NAARAITA.

Toki ihmiselämä on hyvinkin erilaista kuin näillä eläimillä, mutta eivät ne PERIAATTEET ole mihinkään hävinneet. Ihmisten ja muiden eläinten käyttäytymisessä on ERITTÄIN PALJON samoja piirteitä, asiaa voi tutkia vaikka kuinka ja paljon haluaa.

Ihminen on tietysti paljon kehittyneempi yksilö siinä mielessä, että se pariutuminen ja naaraiden siittäminen ei tapahdu samassa mittakaavassa kuin muilla eläimillä. Mutta tässäkin pätee aina se sama juttu, vahvimmat vie ja heikommat vikisee. Toiset ovat johtajia, toiset johdettavia. Jostakin miehestä on kiinnostunut ehkä 1 nainen, toisesta on kiinnostunut 5. Kolmannesta miehestä on kiinnostunut 20 ja jostakin toisesta 100. Jostakin 500 ja jostakin 1000. Joku toinen mies viehättää IHAN LUONNOSTAAN vaikka 5000:tta naista, jne.

Eihän se ikinä tasan mene. Heikommat ovat aina karsiutuneet ja vahvimmat jatkaneet elämää. Näinhän se menee eläinmaailmassakin. Siellä se jakauma on vieläkin rajumpaa. Läheskään kaikki urokset eivät pääse parittelemaan, eikä tosin kaikki maailman miehetkään saa jälkikasvua. Heikommat karsiutuu, vahvimmat jatkaa.

Voit markkinoida itseäsi naisille vaikka kuinka ja paljon, mutta pointti onkin siinä, että KUINKA PITKÄLLE SE RIITTÄÄ? Pelkästään sillä oman itsensä kehittämisellä ei pääse HUIPPUTASOLLE, vaan vaaditaan niitä synnynnäisia ominaisuuksia. Moni mies voi opetella supliikkia ja kehittää asennettaan ja itseluottamustaan, mutta ei pääsekkään sille tasolle, mille haluaa.

Minäkin tiedän, että vaikka kuinka markkinoisin itseäni ja vaikka kuinka kehittäisin asennetta ja itseluottamustani, niin EN TODELLAKAAN pääsisi sille tasolle, MITÄ TARKOITAN. En ikinä pääse sille tasolle, että jo pelkkä ulkonäköni ja olemukseni, karismani ja magneettinen vetovoimani vetäisi naisia puoleeni kuin häkää. En ikinä pääsisi sille tasolle, mille haluaisin.

Tässä mielessä se oman itsensä kehittäminen ei ainakaan itseäni kiinnosta millään muotoa. Se ei tuo NIITÄ KAIKKIA PIIRTEITÄ minulle, mitä haluan. Se ei mahdollista SILLE TASOLLE PÄÄSYÄ, MITÄ TARKOITAN. Joku voi tässä sanoa, että mistä muka tiedän, mille tasolle pääsen? No, jos en saa niitä SYNNYNNÄISIÄ OMINAISUUKSIANI sille tasolle, mitä haluan, niin se taso jää saavuttamatta. Niin se vain menee. En voi muuttua sellaiseksi mieheksi, joka haluaisin olla. En yksinkertaisesti SAA KAIKKIA NIITÄ PIIRTEITÄ JA OMINAISUUKSIA, joita haluan.

Joten jätän naiset ja seksin IHAN KOKONAAN väliin. En halua tässä tapauksessa mitään puolittaista. Ei minua kiinnosta mitkään yksittäiset naiset tai yksittäiset seksikerrat. Ei minua kiinnosta mitkään henkiset ja sisäiset ominaisuudet, jos ei ole NIITÄ ULKOISIA. Ei minua kiinnosta sänkytaidot, ellei minulla ole isoa kalua. Ei minua kiinnosta oma persoonani tai luonteeni, ellei minulla ole POIKKEUKSELLISEN komeaa ulkonäköä.

Niin se menee, sillä kaikella työnteolla ja panostuksella kun ei pääse sinne asti, mitä haluaa, niin en todellakaan ja ksa nähdä vaivaa sen eteen. Jos kerran ne tulokset eivät vastaa sitä, mitä haluan, niin silloin jätän naiset ja seksin kokonaan väliin. Kohta 25 vuotta takana ilman YHTÄKÄÄN naiskontaktia ja siihen se myöskin saa jäädä.

"Tässä on markkinan säännöt. Ensimmäinen kauppias joka saa asiakkaan luopumaan rahoistaan vie potentiaalisen kaupan kaikilta muilta kauppiailta - vaikka noiden muiden kauppiaiden tuotteet olisivat parempia."

Tämän voi aivan hyvin kääntää myös niin, että otetaan mies, joka kiinnostaa naisia IHAN LUONNOSTAAN. Eli HARVINAISEN KOMEA ulkonäkö, fiksuus, iso kalu, jumalaiset sänkytaidot, seksuaalinen karisma ja vetovoima, tyylikkyys, jne.

Tuote on siis kymmeniä kertoja parempaa kuin niillä itseään markkinoivilla pelimiehillä. Naiset näkevät jo pelkän ulkonäön, aistivat sen karisma, viehättyvät yhä edelleen hänen fiksuudestaan, jne. Mies ei siis markkinoi itseään, vaan on ihan oma itsensä. Joku nainen sitten tekee aloitteen miehelle ja päätyvät harrastamaan seksiä.

Sängyssä paljastuu että mies on isokaluinen ja tyydyttää naisen TÄYSIN. Nainen ei ole elämänsä aikana IKINÄ SAANUT niin hyvää seksiä kuin tämän miehen kanssa. Mies on HARVINAISEN KOMEA, fiksu, huomioiva, miehekäs, käyttää isoa kaluaan ENEMMÄN KUIN TAIDOKKAASTI, on muutenkin sängyssä NAISTEN UNELMA, jne.

Eli tuossa moni itseään markkinoiva pelimies jää auttamatta kakkosiksi ja sivustaseuraajiksi tuohon mieheen verrattuna. Tuo mies ei markkinoi tuotettaan MILLÄÄN TAVOIN, vaan naiset huomaavat jo ulkonäöstä, olemuksesta, seksuaalisesta karismasta/vetovoimasta ja fiksuudesta, että mies on ERITTÄIN LAADUKAS MIES. Hän ei markkinoi tuotteitaan, mutta kuitenkin se tuote on kymmeniä kertoja laadukkaampaa kuin niillä säälittävillä pelimiehillä.

Ylipäätään ne pelimiehet ovat niitä kaikkein säälittävimpiä miehiä maailmassa. Täytyy supliikillaan teeskennellä, esittää ja valehdella kaikenlaista. Sen sijaan, että valehtelisi jotain, niin OLISI MYÖS OIKEASTI SITÄ!!! Kun teeskentelee jotain, niin OLISI MYÖS OIKEASTI SITÄ!!!

Kun tuollainen mies jättäisi sen supliikin ja aloitteen teon pois, niin saisikohan enää yhtään naista elämänsä aikana? Kun menisi ravintolaan, eikä tekisi yhtään aloitetta eikä käyttäisi supliikkiaan, niin kuinkahan kauan menisi ennen kuin saisi jonkun kauniin ja seksikkään naisen mukaansa?

Säälittävää, todella säälittävää.

• Cool story bro
        Joku vaan kirjoitti:

"Tässä on markkinan säännöt. Ensimmäinen kauppias joka saa asiakkaan luopumaan rahoistaan vie potentiaalisen kaupan kaikilta muilta kauppiailta - vaikka noiden muiden kauppiaiden tuotteet olisivat parempia."

Tämän voi aivan hyvin kääntää myös niin, että otetaan mies, joka kiinnostaa naisia IHAN LUONNOSTAAN. Eli HARVINAISEN KOMEA ulkonäkö, fiksuus, iso kalu, jumalaiset sänkytaidot, seksuaalinen karisma ja vetovoima, tyylikkyys, jne.

Tuote on siis kymmeniä kertoja parempaa kuin niillä itseään markkinoivilla pelimiehillä. Naiset näkevät jo pelkän ulkonäön, aistivat sen karisma, viehättyvät yhä edelleen hänen fiksuudestaan, jne. Mies ei siis markkinoi itseään, vaan on ihan oma itsensä. Joku nainen sitten tekee aloitteen miehelle ja päätyvät harrastamaan seksiä.

Sängyssä paljastuu että mies on isokaluinen ja tyydyttää naisen TÄYSIN. Nainen ei ole elämänsä aikana IKINÄ SAANUT niin hyvää seksiä kuin tämän miehen kanssa. Mies on HARVINAISEN KOMEA, fiksu, huomioiva, miehekäs, käyttää isoa kaluaan ENEMMÄN KUIN TAIDOKKAASTI, on muutenkin sängyssä NAISTEN UNELMA, jne.

Eli tuossa moni itseään markkinoiva pelimies jää auttamatta kakkosiksi ja sivustaseuraajiksi tuohon mieheen verrattuna. Tuo mies ei markkinoi tuotettaan MILLÄÄN TAVOIN, vaan naiset huomaavat jo ulkonäöstä, olemuksesta, seksuaalisesta karismasta/vetovoimasta ja fiksuudesta, että mies on ERITTÄIN LAADUKAS MIES. Hän ei markkinoi tuotteitaan, mutta kuitenkin se tuote on kymmeniä kertoja laadukkaampaa kuin niillä säälittävillä pelimiehillä.

Ylipäätään ne pelimiehet ovat niitä kaikkein säälittävimpiä miehiä maailmassa. Täytyy supliikillaan teeskennellä, esittää ja valehdella kaikenlaista. Sen sijaan, että valehtelisi jotain, niin OLISI MYÖS OIKEASTI SITÄ!!! Kun teeskentelee jotain, niin OLISI MYÖS OIKEASTI SITÄ!!!

Kun tuollainen mies jättäisi sen supliikin ja aloitteen teon pois, niin saisikohan enää yhtään naista elämänsä aikana? Kun menisi ravintolaan, eikä tekisi yhtään aloitetta eikä käyttäisi supliikkiaan, niin kuinkahan kauan menisi ennen kuin saisi jonkun kauniin ja seksikkään naisen mukaansa?

Säälittävää, todella säälittävää.

Uusi palstalegenda on syntynyt :D Melkoista mankumista. Melkein yhtä legendaarista kuinj Teemun tai Moes1985:n jutut.

"Mä en kyllä ala mihinkään, kun en oo yhtä haluttu kuin kaverini!!!1"

• Joku vaan

"Tässäköhän osasyy myös minun kohdalla kun olen aina ollut ns. "babyface" eli mulla on pyöreät kasvot vaikka olisin muuten miten hoikassa kunnossa tahansa. Sen lisäksi olen todella epävarma ja ujo naisten seurassa vaikka olisin kunnon humalassa. Se taitaa olla useimmille naisille suuri turn off kun mies näyttää lapselta ja on lisäksi todella epävarma."

Itse taas urheilen aktiivisesti, käyn salilla, käytän tyylikkäitä vaatteita, soitan kitaraa, valmennan jalkapallossa, käyn ravintoloissa joka viikonloppu, jne. Mutta eivät naiset koskaan ole kiinnostuneita olleet. Sen huomaa selkeästi, että naiset vain nopeasti katsovat kasvoihin ja kääntävät katseen pois. Eli kertoo selvästi sen, että kasvot eivät ole millään tavoin komean näköiset.

Jos kasvot ovat lapsenomaiset, niin eivät kyllä sytytä naisia yhtään. Nainenhan luonnollisesti etsii MIESTÄ ja lapselta näyttävä mies ei vain anna sellaista sytykettä. Aina tietysti sanotaan, että se luonne on tärkein, mutta ihmisen kasvot vain ovat sellaiset, mitä katsotaan ja paljon. Nimenomaan siinähän se on, ihmisen KASVOT.

Epävarmuus ja ujous on tietysti monesti este, mutta tiedän paljon miehiä, jotka ovat sosiaalisia, eivät todellakaan ole ujoja ja omaavat asennetta, mutta naisia vain ei ole todellakaan ollut paljoa, vaikka olisivat halunneetkin. Eli vaikka se asenne ja itseluottamus olisikin tärkeää, niin eiväthän ne nyt kuuhun vielä vie. Naiset nimenomaan katsovat sitä kokonaisuutta, eivät PELKKÄÄ asennetta tai itsevarmuutta. Ne ovat toki tärkeitä, mutta monella miehellä on asennetta ja itsevarmuutta, mutta naisia ei ole paljoakaan ollut, eikä varsinkaan niitä kauniita ja seksikkäitä.

• fhhshshg

ehkäpä ne on ne kuuluisat ekat sanat mitä sielä netissä kirjoitat :)

• N25-PK

En ehkä täysin ole sisäistänyt mitä ATM ja YTM pitää sisällään. Palstaa lukiessani minusta tuntuu että ATM:nä oleminen on miesten korvien välissä, johon kuuluu itsesääli, luovuttaminen sekä kasvava katkeruus etenkin naisia kohtaan. Minulla on ollut kaksi upeaa parisuhdetta internetissä tavattujen miesten kanssa, kuten myös muutama epäonninen.

Deittipalstoilla profiiliteksti kertoo paljon ja siinä käytetty kieli. Minulle henkilökohtaisesti on liiat kirjoitusvirheet sellainen juttu, etten välttämättä rupea kirjoittamaan tälle henkilölle viestiä. Se on aika turhamaista, tiedän sen, mutta huonosti kirjoitetusta tekstistä tulee mieleen hutaistu profiili ja ennenkaikkea sellanen "hälläväliä"-asenne enkä sitä oikeastaan jaksa sen kummemmin edes lukea läpi. Profiilissa pitää myös muistaa olla rehellinen. Ei tarvitse kertoa esim. painoa tarkalleen, kunhan ei pistä profiiliin olevansa hoikka, vaikka oikeasti on pyöreä. Älkää hyvät miehet ajatelko sitä mitä nainen haluaa teidän olevan, olkaa mitä olette. Jos ette itsenänne kelpaa, niin eipä ole naisetkaan teidän arvoisianne.

Luulen, että suurin syy siihen, että miksi mies ei saa vastausta naisilta deittipalstoilla on se, etteivät he viitsi panostaa profiiliinsa tarpeeksi. Monessa lukee jotain "Kiva mies Helsingistä, tule ja tutustu" tms. Profiilissa pitäisi olla jotain mistä saa juttua ainakin ensimmäisiin viesteihin. Jos itse olet lähestynyt naista viestillä, niin onko viestien sisältö ollut minkälainen? Itse vastailen AINA viesteihin, joissa kerrottaan itsestään niiden perus ikä/asuinpaikka-faktojen lisäksi ja että miksi lähettää viestiä mulle. Siis lähinnä että mikä mun profiilissani oli sellasta, joka sai mielenkiinnon heräämään niinkin paljon että lähettää viestiä. Siitä heti saa ihan eri tavalla keskustelua aikaan kuin sellasesta "Moi, mitä kuuluu? Kiva profiili."

Ulkonäkö on asia, mistä monet miehet ottavat liikaa paineita naisten tapaan. Naiset harvemmin haluavat nimenomaan mitään kiiltokuvapoikaa, vaikkakin on sellaisen kohdalle osuessa tyytyväinen. En väitä etteikö ulkonäöllä olisi yhtään väliä, mutta esim. internetissä sen vaikutus jää usein vähäisemmäksi ainakin tositarkoituksella seuraa etsivien keskuudessa. Tämän takia suosin itse nettiä seuranhakuvälineenä. Haluan ihastua/rakastua ihmiseen, en ulkonäköön.

Minulle se on välitön turn-off jos ei työikäisellä miehellä ole töitä. Deittipalstakokemukseni rajoittuvat PK-seudun alueelle, jossa kyllä töitä riittää jos vain tarpeeksi haluaa. Sossupummailijat kierrän kaukaa. Työn sisällöllä tai "tasolla" ei ole sinänsä vaikutusta miehen kiinnostavuuteen minun silmissäni. Työllistymisen tärkeys saattaa johtua siitä, kun itse en ole ollut kahta kuukautta pidempään työtön, joten pidemmän aikaa tuilla elävistä tulee minulle väkisinkin mieleen laiskat ja saamattomat miehet. Harvemmin vuosia tuilla elävät yrittävät muutenkaan etsiä töitä tosissaan.

• N25-PK

Myös vanhempien helmoissa asumista en ihan ymmärrä jos ikää alkaa olemaan jo n. 23. Kyllä siinä vaiheessa pitäisi miehen sen verran itsenäistyä että haluaisi omaan kämppään. Oli se sitten yksin tai kämppiksen kanssa, mutta pois vanhempien luota kuitenkin. Liian pitkään vanhempien kanssa asuvista tulee mielikuva etteivät he osaa pitää holta kodista/itsestään. Tulevaisuudessa mahdollisesti jopa yhteen muuttaessa nämä miehet katsoisivat vierestä kun itse joutuisin tekemään kotona kaiken.

Jos tapaamasi tytöt jää kaveriasteelle, kertoo se jo siitä että olet kiva mies ja tytöt haluavat pitää sinut elämässäsi. Se kaveriasteelle jääminen voi kertoa siitä ettet tehnyt siirtoa tarpeeksi nopeasti suhteen eteämiseksi. Jos noin kolmen-neljän kuukauden kuluessa et ole näyttänyt kiinnostusta muuta kun kaverisuhteeseen, niin onhan se aika luonnollista että ruvetaan katselemaan muualle. Ensi kerralla voisit kokeilla pientä painetta suhteen etenemiseksi. Jos nainen pelästyy ja lähtee, niin ei hän varmaankaan olisi koskaan suhteeseen lähtenytkään. Kyllähän se on yhtä lailla naisenkin homma saada suhde etenemään, mutta se nyt on vain monen naisen mielessä että mies tekee liikkeet ja aloitteet. Vanha tapa, toivottavasti jossain vaiheessa katoaa. Oma kokemukseni on kyllä sekin, että miehet pelästyvät naisia jotka tekee aloitteen. Pelkällä small talkin aloittamisella saa heti munahaukan ja huoran maineen. Ei siis ihme että naiset odottavat heitä lähestyttävän.

Tosielämässä sitten vaikuttaa KAIKKI sanaton viestintä melkeinpä enemmän kuin sanallinen. Yksi asia mitä suurin osa naisista arvostaa on käytöstavat. Ei tarvitse olla ritari, mutta pöytätavat, suunvuoron antaminen ja kuunteleminen, sekä sanat kiitos, anteeksi ja ole hyvä olisi hyvä kaikkien oppia käyttämään luontevasti. Yllättävän harva nämä osaa.

Naiset on joskus aika ikäviä olentoja, varsinkin parisuhdemarkkinoilla Kyllä meitä on mukaviakin vapailla. Luonnekysymyksiä, minkälainen kenellekin sopii. Kuten ylempänä sanottiin, ei aloittaja ole ATM (ainakaan siinä mielessä mitä minä olen käsittänyt) vaan fiksu mies joka on vain ehkä liian varovainen naisten kanssa. Ei naiset rikki mene vaikka vähän suoremminkin sanoisi mitä suhteelta haluaa. Se on jopa toivottavaa.

• kiva tietää

Asun myös vielä äitini kanssa, ja en ole juurikaan bilettäjätyyppiä. Harrastan mieluummin urheilua ja vietän aikaa kotona tai työasioita hoitaessa. Eli siis kaikkien määritelmien mukainen ATM.

Eli mieheni oli atm, kun tutustuimme.

• kiva tietää

Mieheni oli 24-vuotias ja asui äitinsä kanssa, ei nynymäisyyttään vaan käytännössä niin eläminen oli molemmille halvempaa. Kummasti hän silti osaa perhettä elättää ja vastuuta kantaa. Ei nämä asiat ole kotona kypsemmälle iälle asumisesta kiinni.

• upppppppppppppp

uppppppppppppppp

• Se on pojjaat niin, että tämä viestiketju on kenties ensimmäisiä mitä minä olen tälle palstalle kirjoittanut. En ollut vielä luonut periaatteen.mies nimimerkkiä ja muutenkin olin vasta ihan untuvikko näissä asioissa.

• nihhhhhhhhhhh

Osaatko sanoa että millä tavalla maailmankatsomuksesi on muuttunut tasan 4 vuoden takaisesta? Oletko kyynistynyt ja katkeroitunut paljon noista ajoista?

• nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Osaatko sanoa että millä tavalla maailmankatsomuksesi on muuttunut tasan 4 vuoden takaisesta? Oletko kyynistynyt ja katkeroitunut paljon noista ajoista?

Kyynistyin aika nopeasti vuoden 2012 aikana, kun jatkoin palstan lukemista ja opin näkemään Totuuden. Nykyään en enää syytä itseäni, olen huomattavasti välinpitämättömämpi, ja aina sopivan tilaisuuden tullen saatan kostaa satunnaiselle uhrille. Enkä nyt tarkoita mitään moottorisahajuttuja, mutta esimerkiksi treffien perumista viime hetkellä, negatiivisen mielipiteeni ilmaiseminen tatuoinneista jne.

Ehkä tätä aloitusta kirjoittaessani olen miettinyt sitä klassista kysymystä; miten voisin vielä enemmän miellyttää naisia, vaikka nytkin olen kiva ja kunnollinen?

4 vuotta sitten (ja neljä vuotta sitä ennen) lähestyin naisia netissä kuin valkoritarit. Kyselin suosikkiaineita koulussa, kehuin lemmikkieläimiä söpöiksi, olin naisten kanssa kaikesta samaa mieltä jne. Nykyisin olen enemmän "badass", kuten muutama päivä sitten joku minusta kirjoitti toiseen viestiketjuun.

Aika vähän mulla nytkään on nettikavereita, mutta esimerkiksi erästä naista kutsuin viime vuonna villikissaksi, sillä hänellä oli muistaakseni leopardikuvioiset housut. Seuraavan kerran kyselin yleisellä tasolla kuulumisia viikon tai parin kuluttua, ja siitä lähtien olemme kirjoitelleet aina silloin tällöin, useasti myös hänen aloitteestaan. Eikä tosiaan mistään koirista tai opiskeluista, vaan sellaista harmitonta flirttailua.

Kokonaan toinen asia onkin se, joka on minun korvien välissä. Nimittäin jos naisen saa kiinnostumaan pelimieskäytöksellä ja nainen osoittaa kiinnostustaan, onko hän silloin kunnollinen? Ehkä jonkun lesbon tapauksessa sellainen voidaan hyväksyä, mutta muuten ei.

• Nnaaiinenn

Olen 185cm/70kg -aika kevyt, kasva poika kasva...voit vähän liiotella netissä painoasi

kehuttu että on kauniit kasvonpiirteet.
      -älä vaan kerro tuota netissä, yksikään tosimies ei kerro että hänellä on kauniit kasvonpiirteet....tuo se kuvassa esille. Panosta kuviin.

Asun myös vielä äitini kanssa -ethän kerro netissä!

ja en ole juurikaan bilettäjätyyppiä -ethän kerro netissä!

Tossa pari vinkkiä. Ne miehet jotka saa naisia salaavat ikävät asiat ja ovat jännittäviä ja salaperäisiä ja mystisiä ja siten vetävät naisia puoleensa.
      Osoitat olevasi kiltti atm jo siinä jos kiltisti kerrot kaiken itsestäsi etkä kerro jänniä juttuja. Esim jos käyt sossunluukulla niin sano että teet bisneksiä.

• Edwardo_mental_couch

Mielenkiintoinen ketju ja oli paljon teräviä havaintoja elämästä.

Mutta ei se minusta nyt kovin ihmeellistä ole. Jo päältä päin näkee yleensä miestenkin tasoluokituksen, sillä ulkonäkö ja olemus ovat merkittävimmät tekijät houkuttelevuuden synnytyksessä. Osa toki sitten onnistuu sössimään tilaisuudet useammin kuin toiset. En tiedä mihin astraalijuttuihin olen vaipumassa, mutta kun viime aikoina olen tietoisesti kiinnittänyt ihmisten katseisiin huomiota entistä enemmän, niin ne tuntuvat tosiaan olevan sielun peili. Ja koska naiset nyt ovat muutenkin yleisesti visuaalistaidoilta kehittyneempiä, niin he tarkkailevat kaikkia näitä enemmän mitä tissien ja perseen kyyläilyyn erikoistuneet urhot. Valheellisia otoksia on aina mahdollista ottaa osaavissa käsissä, mutta ei se kannata kun tavatessa totuus kuitenkin valkenee.

Sanomisillakin on toki väliä. Tylsämielinen diipadaapa ei vetoa ellei se tule komistuksen suusta tai näppäimistöltä. Joten muutama läpsy poskille ja pyykkipoika kiveksiin, niin alkaa löytyä kadonnutta paloa. Ensimmäisen onnistumisen jälkeen voikin ottaa uuden entistä uhkuvamman profiilikuvan. Näin laitetaan lumipallo liikkeelle.

• Vau. Sarjassa hienoja kasvutarinoita. Sanotaan ettei miehet muutu, mutta kyllähän ne selvästi kehittyy.

• ei_yliluonnollista

Nostetaanpas tämä 5 vuotta vanha ketju taas ylös.

• Oliko tämä aloitus sun tekemäsi? Katsoin kun vaikutti aloittaja hieman samalta.

• oiskosnoin

Eikä mikään ole muuttunut 6 vuoden jälkeenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      43
      6034
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      36
      3759
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      63
      3532
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      508
      3056
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      232
      2235
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      159
      2096
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      52
      2062
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1707
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1371
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1343
    Aihe