Maailman paras naislaulaja

ROLLIN'WHEEL

On ihan varmasti SUOMALAINEN/ englantilais

KRISTIINA WHEELER .
kukaan ei pysty tuohon laaja-alaiseen äänen käyttöön.
Rekisteri ulottuu alhaalta bassosta aivan ylimpään diskanttiin.

Mix tämä kaunis sexy ei ole aiemmin myyynyt levyjä enemmän?

Menestys ulkomailla on taattu.

Krissellä on munaa.

Bändi on korkea tasoinen ja pojat on moniosaajia .monipuolisella
progressiivisella ottteella he luovat pohjan taiteen huippu hetkille.

Hän osaa kähistä oikein kauniisti laulaessaan.
Kauniit kiinalaismalliset silmät kruunaavat kokonaisuuden.
Aivan ihku prinsessa.

19

3070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goklaaja

      Onko toi Dana wheeler tälle jotain sukua? On myös aika hyvä näytteelijä.

      Google kertoi.

    • Lara (M) Fani

      Ulkomaisista laulajista Lara Fabian on mun suosikki. tehnyt monia hyviä levyjä ja biisejä. Monipuolinen laulaja. .... Laulaa monila kielillä. mm italia, belgia/ranska, englanti ym. Laran kappaleisiin ei aivan heti kyllästy...
      http://www.youtube.com/watch?v=nxB6_HDzmCs

    • tyttö 9v.

      mun mielestä Anna Äbröö on koko maailman paras laulaja ja seksikkäin ja pitkä säärisin!

    • aptsup stsup dtsu

      Aloittaja tais olla provo ?
      Sallikaa mun nauraa. Wheeler = LAULAJA .....HAHAA ohohhooo.
      Kähisijä..... joka on huonompi laulaja kun Nykänen.

    • jani-petteri__

      Iina Kuustonen no: 1

    • Gaga<3

      Lady Gaga! Minun mielestäni tekee hyviä biisejä ja on todella hyvä!

    • .................

      Enpä usko, että Krisse itse pystyy laaja-alaiseen äänenkäyttöön, jossa "rekisteri ulottuu alhaalta bassosta aivan ylimpään diskanttiin"

      Tässä sinulle vocal rangea:

      http://www.youtube.com/watch?v=G-6eKroZeIg

      Tsekkaa varsinkin tuosta kohdasta 2:20, kuinka tullaan hyvin korkealta alas äänen katkeamatta, eli ilman rekisterin "kytkemistä", kuten tekee esim. Mariah Carey, joka pääsee vihellysrekisteriin, mutta ei pysty kumminkaan luistattamaan ääntä sinne yhtäjaksoisesti.

    • Katpeet

      whitney houston ja Taylor Swift

    • ryrururururjrjfjfjfj

      Antti tuisku

    • nfgnrn

      Joey Tempest

    • Anonyymi

      Dusty Springfield

    • Anonyymi
    • Naislaulaji, joista ainakin minä olen pitänyt on esim. Shirley Bassey, Dusty Springfield, Nana Mouskouri, Cher, Bonnie Tyler, Cyndi Lauper, Whitney Houston, K.D Lang, LeAnn Rimes, Mariah Carrey.

    • Anonyymi

      GlukoZa , moskovalainen stara

    • Anonyymi

      Miten määritellään "paras"? Mikä tekee sen, että on paras?

      Makuasioista on kuitenkin turha alkaa väittelemään.

    • Anonyymi

      shakira, madonna, britney spears, amy winehouse, pmmp,rihanna, beyonce ja muitakin on

    • Anonyymi

      Wheeler kristina aijaa pitääpä käyvä kuunteleen =)
      kun mie oon ihan hulluna musaan(nytkin kuulokkeet korvillani)

    • Anonyymi

      1. SHAKIRA

      2. ABBAN FRIDA

      3. AMY WINEHOUSE

      4. MADONNA

      5. KYLIE MINOGUE

      6. LOREEN

    • Anonyymi

      Ainakin Suomen huonoin laulaja on Anna Puu.
      Miks yritetään väkisin pitää äänessä tätä inisijää YLE radiossa?
      halvalla varmaan saa täyttöä ohjelmaan ja sitten mennen tullen sanotaan kuka nyt inisi ja ennen uutisia laittavat vielä soimaan.Eipä kuule uutisia, kun on jo laittanut tämän ininän kiinni.Laatua musiikkiin, YLE.Toimittajat/juontajat eivät uskalla sanoa kuka on se, joka valitsee musiikin.Aika tyhmä, jos diggaa Puuta ja Suomen_Kansa joutuu kärsimään.Verorahoilla, sanoo kuuntelijat??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe