Mitä työkuvioihini nousee? Vakituisessa työssä, mutta haluaisin arvostusta työlleni? Näkyykö siis etenemistä, nyt on vähän takapakkia mielestäni.
Ristiverinen mies mielessä, mitä siihen saisit? Sinkku olen.
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
Hei
ensiksikin, sinä olet erittäin älykäs. onnistut kielissä aina kun tahdot.
näen miehen, mutta te katselette vielä "eri suuntiin". aika ei ole vielä kypsä, uskoisin. sinä tunnet hänet kuitenkin.
työssäsi pääset niin pitkälle taloudellisesti, että saat oman talon. olet oman totuutesi kulkija ja tiedät, mitkä asiat ovat oikein ja miten ne tuottavat enemmän tulevaisuudessa. pysy vain kannassasi!
työsi ei ehkä nyt tunnu maltilliselta tai mielekkäältä, mutta sitä kannattaa ehdottomasti jatkaa. myös johtoportaassa tapahtuu vaihdoksia.
sinulla on tietoa ja taitoa, olet opiskellut. näen sinut lukemassa, eli olet kiinnostunut melkein kaikesta!
ei ole poissa laskuista, että lukisit ja oppisit myös lisää homöopaattisesta lääketieteestä (mitenkähän se kirjoitetaan suomeksi?)
sinulla on ura nousussa, mutta et voi astua johtajasi varpaille, sinun on vain odotettava maltillisesti. sinulle näkyy niin paljon värikästä tulevaisuutta!
matkasi vie sinut myös työn puolesta ulkomaille, pidät yhtiösi puolta uusissa kokeiluissa.
näen miehen, jolla on hyvät lihakset. ehkä tämä kuulostaa sekavalta, mutta sinulla on monta rautaa tulessa, tosiaankin. työn puolesta olet niin lojaali, että uskaltumuksesi tulee hämmästyttämään esimiestäsi.
kuule, jos tahdot että kerron joskus koko kirjavan tarinan, ota yhteyttä sähköpostitse. teen sitä kautta myös pitkiä tulkintoja.
tämä tuleva kumppanisi liittyy työhösi, teillä on yhteinen projekti.
t. Keskiyö- Quutyttö
Kiitän. Mielenkiintoiselta kuulostaa. En tiedä onko esimies puolellani vai vastaan, tuntuu suojelevan kollegaani jollain kummallisella tavalla, voisi kai sanoa, että on etenemiseni esteenä. Olen kyllä lojaali työssäni, teen sen mitä lupaan. En työskentele kansainvälisessä yrityksessä tällä hetkellä, mutta mielenkiinnolla odotan tulevaa, tällä hetkellä opiskelen kovasti. Opinnot eivät koske homeopatiaa, mutta tulevastahan ei tiedä. Tästä sai voimaa taas jaksaa, menen päivä kerrallaan, muuten tuntuu liian raskaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16338Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3771936Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471664Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281639Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2841343- 651069
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739