Lääkärintodistus jos paranee?

hellari ....

Siinpä se ongelma. Nykyään lääkärit ovat kiireisiä eikä ainakaan maaseuduilla pääse kaikki hoitoon. Kun sairastuu ja saa lääkekuurin, niin kuinka moni meistä sitten parannuttuaan menee uudellen ja otattaa uudet kokeet todistaakseen että on parantunut.? Lääkärikin usein sanoo, että jos vaivat edelleen jakuvat lääkekuurin jälkeen on tultava uudelleen. Ja kun on terve ja ei ole enää sairas niin ei saa toditusta (mikäli ammatin vuoksi ei sitä vaadita), mutta potilas tuntee olevansa terve.
Samoin on asia kun Jumala parantaa. Ei me mennä tilaamaan lääkäriltä aikaa ja tutkimaan potilashistoriaamme ja vaatimaan tutkimusta, että saisimme todistuksen parantumisesta.
Asun paikkakunnalla jossa lääkäriajat ovat tiukalla ja jonot pitkät. En usko, että saisin ajan lääkäriltä vain sen takia että hän kirjoittaisi minulle terveystodistuksen.

15

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottahan toki

"""En usko, että saisin ajan lääkäriltä vain sen takia että hän kirjoittaisi minulle terveystodistuksen."""

Minä taas uskon, että terveystodistuksen saamista varten sinulle olisi pakko antaa lääkäriaika. Sitähän tarvitaan moneen ammattiin ja koulutukseen hakiessa. Ajokorttia vartenkin tarvitaan terveystodistus.

Minä käyn lääkärillä muutenkin noin kerran vuodessa tarkistuttamassa, että kaikki on ok, verenpaine, EKG, verensokeri, muut veriarvot...

• hellari ....

Olen hankkinut lääkärintodistuksiq, mm T-todistus kyseisiin tarkotuksiin, mutta ei sitä kyllä tule tehtyä jos paranee esim. kroonisesta suolitulehduksesta, angiinasta ym. Kun oireet loppuvat niin sairauksin unohtuu. Meidän paikkakunnalla on jatkuva lääkäripula kunnallisella puolella.

• Oireeton

Eikä kaikista sairauksista saa parantumis todistusta, kun niiden mielestä krooninen vaiva on krooninen vaikka siitä paraniskin. Tällä hetkellä oireeton, on minulle kirjoitettu 20 v.

• hautasyöpä

Aktivoituu vasta kun on kuollut?

• Mutta jos on varaa hankkia lääkärintodistus ihmeparantumisesta, raamattu ei sitä kielläkään.

• hellari....

Ei kiellä, Jeesus käski mennä parantuneita näyttämään itsensä papille. Kun itse parannuin niin koen että en siitä lyö rumpua, Iloitsen että nyt saan syödä kaikkea, matkustaa ja tehdä töitä ilman jakuvaa vatsakaramppia. Päätin että en kerro kenellekään parantumisesta ennen kuin vaiva on pysynyt poissa viisi vuotta. Allergiat ym ja mahavaivat saattavat pysyä kuankin poissa ja sitten taas ilmaantua uudelleen. Jotenkin koen että parantuminen oli Jumalan apu minulle henkilökohtaisesti.
        Pääasia on julistaa evankeliumia. Kaikki me kuitenkin joskus kuolemme.

• Uskoo ja näkee

Asia taitaa olla aikalailla niin, että usko on uskon asia, ja siinä ei todistukset auta: jos joku ei halua uskoa, ei usko vaikka näkisi. Ja onhan se aika ihmeellistä. Minä kävin kuvissa, jossa todettiin välilevyn pullistuma. Kävin rukoiltavana, ja selkä parani. Täytyy sanoa että sitä oli vaikea uskoa todeksi kun paraneminen tuntui niin luonnolliselta, olin odottanut että se olisi jotenkin ihmeellinen kokemus, mutta niin se selkä vaan toimii kuin ennen vanhaan ja kaikki kivut on tiessään. Uskon kuitenkin oman kokemukseni ilman että pyytäisin selästä uutta kuvaa. Minullehan se parantuminen oli, eikä kenellekkään todisteltavaksi.
      Meillä on pieni poika joka uskoo Jumalan parantavan, ja on saanut kokea jo kolme ihmeparantumista. Meidän perheessä on parannuttu selän lisäksi jo neurologisesta sairaudesta, syylistä, ylipainosta, ja hampaiden reiät kasvoivat umpeen ja lonkkasäryt loppui kun toinen jalka saatiin saman pituiseksi. Nämä voi olla pieniä juttuja joillekin, mutta meille ne todistavat Jumalan rakkaudesta!

• vanha uskoinen

Ongelma paranemisessa paranemisen luonnollisuus koska ihminen on Jumalan kuva ja kun Kristus parantaa niin paranemisprosessissa ihmiskeho palautuu takaisin synnitöntä IhmisenPojan olotilaa kohti, joka on varsinainen Jumalan luoman alkuperäisen lankeamattoman paratiisin tila.

Tämän takia haavojen paranemista ei huomaa koska kipu joka on kirouksenalaista koskee ja tekee kipeää, Jeesuksen tulo kokonaisvaltaisesti parantamaan on siis aina hiljaisen näkymättömän rauhainen tapahtuma, ja väärinkäsitetty siis meuhkaamisineen.

• Hound Dog

Jos sairastat kroonista tautia, niin on jo eettisesti väärin antaa merkinnän pysyä esim. kelakortissasi, mikäli taudista parannut. Uskon, että lääkärilehteen kyllä pääsisi jos kävisi vaikka osteoporoosin tai diabeteksen (1-tyyppi) paranemisen toteamassa. Ongelma on siinä, että näiden parantaja-evankelistojen jäljiltä tällaisia aitoja paranemisia ei ole...
      Oire voi hellittää, mutta tauti säilyy.

Eri asia on jos paranee jonkun antibioottikuurin jälkeen. Se on lääkärillä jo oletuskin.

Surullisia ovat nämä melkein kuolleet ja kuolleet, jotka on väkevästi uskossa jättäneet lääkkeet syömättä kun on käsketty uskossa ottamaan vaan terveys vastaan. Jeesus ei kuollut siksi, että meillä ei olisi verenpainetautia. Hän kuoli, jotta me voisimme seistä Jumalan edessä sovitettuina.

• Viisaasti

Hänen haavojensa kautta me olemme paratut. Uskon kun olen kokenut. Usko ei ole kuitenkaan mikään suoritus, paranemista ei ansaita sillä että uskossa heittää pois lääkkeet. Sokeritauti johon on lääkitys, paranee pikkuhiljaa. Koskaan ei saa mennä jättämään kerralla pois lääkkeitä! Verenpainelääkkeet ja kortisonit pitää myös aina lopettaa pikkuhiljaa. Kyllä Parantaja nämä asiat tietää, niin että pitäisi saarnamiestenkin antaa viisaat neuvot että lääkärin kanssa yhdessä seurataan miten niiden lääkkeiden tarve muuttuu. Yksi tuttu oli kauhean sairas kun edelleen söi lääkkeitä vaikka oli jo parantunut, että ei ne turhat lääkkeetkään ole mikään pikkujuttu. Kroonikon merkintää ei kelakortista pois saa, mutta ei siitä yhteiskunnalle kulujakaan koidu, kun niitä lääkkeitä ei sitten enää lopulta tarvitse. Vaikka olen nähnyt paljon parantumisia, ja itse parantunut, olen silti nähnyt paljon niitä joilla edelleen on samat vaivat. Ja niinkuin Hound Dog sanoit, ensin elämä, sitten vasta leipä.

• juttututtu

Miksi yleensä menette lääkärintutkimuksiin, tehkää itse tai tekeehään parantaja tiedonsanojen perusteella se samaan hintaan, kun parantaakin, ja eiköhän kirjoita ajokorttiakin varten todistuksen. Toimikaa niinkuin uskotte.

• hellari ....

Luojan kiitos, että tähän asti olen tarvinnut hyvin vähän lääkärin palveluja. Kuolisivat nälkään, jos kaikki näin terveinä pysyisivät? Kun ikää tulee lisää niin, sattaa tarvetta tulla enemmän.
      Kyllpä ne ovat jääneet paljolti työterveyslääkärikäynteihin. En käy säännöölisesti hammaslääkärillä, en joukkoseulonnoissakaan.
      Nyt pitäisi tutkituttaa veriarvot koleserolilääkityksen vuoksi.

• Miten ihmeparantuneet, työkyvyttömyyseläkkeellä olevat? Heidänhän tulee viranomaisia varten hankkia lääkärintodistus ihmeparantumisista, jotta eläkkeenmaksu päätetään. Työkyvyttömyyseläkettä ei voi saada, jos on parantunut. Onko tiedossa tällaisia tapauksia?

• monelaista pulmaa

Ei kaikki halua parantua, Jos Jumala parantaa niin ainakin terveenä luulisi olevan velvollinen tekemään jotain vapaaehtoistyötä tai lähteä evankelioimaan. Ja entäpä jos ne lääkärit ovat niin spetisiä ettivät ala tukimaan kerran sairaaksi tuomitsemaansa ihmistä. Saattaa olla arvovaltakysymyskin.

• Yfygcy

On, ja toistakymmentä vuotta sai olla vielä työelämässä. Se on varsinkin miesväelle iso juttu. Nyt on sitten jo ihan oikealla eläkkeellä. Jos joku edes yrittäisi lusmia, niin eiköhän nämä sairaseläkeläiset sen verran kontrolleissa käy että terveeksi huomataan, joten ei syytä huoleen. Isompi ongelma taitaa olla niillä, jotka ei sairaudestaan huolimatta saa eläkepapereita, vaan jonottavat vuoroin kelan vuoroin työkkärin ja sossun jonoissa. Sellaisen luulisi tulevan yhteiskunnalle vielä kalliimmaaksi kun menee niin paljon virkatunteja. Eläkehän myönnetään alkuun määräajoiksi, niin olen ymmärtänyt? Sen luulisi olevan kaikin puolin mielekkäämpää kuin ihmisten pallottelu. Varsinkin niille sairaille jotka eivät jaksa asioittensa puolesta taistella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3201
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57