Vihdoinkin on saatu elämään kontrollia ja kiitos kuuluu manialle,iski halu pistää elämän kuntoon ja ajattelin että otan kaiken hyvän irti maniasta,tähän mennessä menee hyvin(yli kuukaus),niin kauan kuin syön ruokaa missä on tarvittavat ravinteet ja syön säännöllisesti ja jopa juomalla lasin vettä tunnissa pysyy ärtyneisyys poissa,kuntoilemalla pysyy levottomuus kurissa ja jaksaa pitempään pyöriä sängyssä ilman että vituttaa kun ei saa nukuttua:D ja keiken tämän ja EN EDES SYÖ LÄÄKKEITÄ ,ENÄÄN,kovasti kyllä lekurit tyrkyttää kourallisen lääkkeitä mutta kaikki käyty läpi ja jokasesta liian paljon haitta vaikutuksia.
onko ketään muu onnistunu pitämään bipon kurissa ilman lääkitystä täällä suomessa?
ilman lääkitysta ja vihdoinkin naturaali mania.
6
216
Vastaukset 6
- bipo903270
Itse olen ollut reilun kuukauden, ehkä lähemmäs 2 ilman lääkkeitä. Myönnetään, että pari kertaa olen heittänyt jonkun napin suuhun kun uni ei ole tullut.
Olo on suhteellisen tasaisena pysynyt, aluksi ehkä hieman hypomaaninen.
Nyt tuntuu että mieliala laskee ja laskee... noh, huomenna lääkäri taas. - bipom4
Kaikkien bipojen tulee noudattaa aloittajan ohjetta. Voin myös erityisen hyvin ilman pillereitä. Liikun vain yötäpäivää ja syön porkkanoita ja muitakin sieniä.
- bipom
jouduin ite hakemaan reseptin stilnoct 10 mg,rupes unen puutteest sohva liikkumaan ja mustia täpliä lennelly,lääkäri varoitti että olen ollut sen verran valveil että rupean varmasti näkemään omia asioita.1 stilnoct tuli otettua ja sain 1 tunnin levättyä, pari tuntia viellä ja uusi yritys,ja jos se ei onnistu niin saa NÄHDÄ mitä tapahtuu :D
- juupajo
käytkö töissä vai hengailetko vaan?
- Terveen kirjoihin?
Mikä on naturaali mania? Ilman lääkkeitä koettu vai onko normaalia että mania tulee sillon tällön? Aloittajan teksti antaa kyllä viitteitä, miten kivaa on.
- NOUmania
Mä en edes tajuu miks joku haluaa manian itelleen. Miksei voi haluta olla normaali? Hauskaa näyttää olevan toi ihme leikkiminen ku ei saa aloittaja ees nukutuks. Tosi fiksua. Mut jokainen tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751230
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821157Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241125Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.74739Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50662Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 137530
- 25512
- 36505
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää42468- 19456
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.85444