Massiivinen määrä tietoa

minä googletin

Googlettakaapas sanoilla "Reinikainen Pekka" niin saatte massiivisen määrän hyvää tietoa. Esiintulevaa tietoa ette näe evokkien kirjoituksissa eikä yksikään evokki kykene niitä tietoja kumoamaan ja siksipä he vihaavatkin Reinikaista niin syvästi.

18

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhcjgc

      Täyttä roskaa on Reinikaisen puheet, käyvät kyllä huumorista.

    • Voi neiti hyvä, minä lähes rakastan tätä mielensäpahoittaja-"tohtoria".:)

      Reinikaisen alkukesäinen paasaus tällä palstalla jäi varmaan jokaisen mieleen varsin huvittavana ja hieman säälittävänäkin. Eihän Pekka edes halunnut keskustella, saarnata vain. Ja kun Pekka huomasi itseään arvosteltavan, hän uskovaisten tyypilliseen tapaan pahoitti mielensä ja poistui palstalta yhtä sukkelasti kuin oli tänne tullutkin.

      Uskon että jokainen evokki on vihaamisen sijasta vain huolissaan siitä, että Pekalle ei näy löytyvän yhtä aktiivista ja fanaattista seuraajaa. Viimeistään muutamassa vuodessa Jeesus kutsuu Pekan Taivaan kotiin, ja silloin maamme kreationistien riveihin jää ammottava aukko.

      Olet osin oikeassa siinä että Reinikaisen "tietoja" ei kyetä kumoamaan tavalla jonka kiihkouskovaiset hyväksyisivät, koska sellaista tapaa ei ole olemassa. Tieteen kannalta taas hänen höpötyksensä ovat yhdentekevää roskaa, jolle on kumoavaa näyttöä vaikka kuinka paljon.

      Niin, miten on, onko näköpiirissä Reinikaisen seuraajaa ja jos on, niin kuka? Mikäli ketään ei ole löytynyt, kehottaisin pitämään etsinnöissä tulenpalavaa kiirettä, sillä aikaa ei ole enää hukattavaksi.

      • Log_

        Aika harva kreationisti esiintyy julkisuudessa omalla nimellä. Eihän heitä tietenkään montaa ole. Toisaalta jokaisen väitteet, siis jos olisivat totta, olisivat ehdottomasti Nobelin arvoisia läpimurtoja. En keksisi parempaa tapaa levittää omaa uskontoaan kuin todistaa kreationismi oikeasti oikeaksi. Tätä ei kuitenkaan tehdä. Miksi?

        Veikkaanpa yhdeksi syyksi sen, että kreationistillakin on jonkinlainen itsesuojeluvaisto. Syvällä sisimmissään hekin epäilevät, mutta eivät uskalla tunnustaa epäilyään edes itselleen, koska sehän asettaisi oman koko maailmankatsomuksen kriisiin.

        Aina joku kuitenkin nolaa itsensä julkisesti. Eikös Tapio Puolimatka ole ihan potentiaalinen Reinikaisen horinoiden jatkaja.


      • Log_ kirjoitti:

        Aika harva kreationisti esiintyy julkisuudessa omalla nimellä. Eihän heitä tietenkään montaa ole. Toisaalta jokaisen väitteet, siis jos olisivat totta, olisivat ehdottomasti Nobelin arvoisia läpimurtoja. En keksisi parempaa tapaa levittää omaa uskontoaan kuin todistaa kreationismi oikeasti oikeaksi. Tätä ei kuitenkaan tehdä. Miksi?

        Veikkaanpa yhdeksi syyksi sen, että kreationistillakin on jonkinlainen itsesuojeluvaisto. Syvällä sisimmissään hekin epäilevät, mutta eivät uskalla tunnustaa epäilyään edes itselleen, koska sehän asettaisi oman koko maailmankatsomuksen kriisiin.

        Aina joku kuitenkin nolaa itsensä julkisesti. Eikös Tapio Puolimatka ole ihan potentiaalinen Reinikaisen horinoiden jatkaja.

        >Eikös Tapio Puolimatka ole ihan potentiaalinen Reinikaisen horinoiden jatkaja.

        Kretut eivät kylläkään ole häntä sellaiseksi ilmoittaneet. Aktiivisuus ei ainakaan ole aivan yhtä suurta. Ilmeisesti voidaan havaita myös opillisia eroja, sillä Pekkahan lienee adventisti kun taas Puolimatka käsittääkseni ei ole.

        Tämänhetkisestä kaartista ei kylläkään taida löytyä muuta kuin Puolimatka, joten kai se seuraaja sitten on hän, kunhan Reinikainen kuolee, dementoituu tai alkaa sairastella. Saari ei ole yhtä julkisuudenkipeä ja Leisola taas on osapäiväevokki. Muitakin eroja löytynee, eikä vähiten esiintymiskyvyistä.


      • ------jos jos
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Eikös Tapio Puolimatka ole ihan potentiaalinen Reinikaisen horinoiden jatkaja.

        Kretut eivät kylläkään ole häntä sellaiseksi ilmoittaneet. Aktiivisuus ei ainakaan ole aivan yhtä suurta. Ilmeisesti voidaan havaita myös opillisia eroja, sillä Pekkahan lienee adventisti kun taas Puolimatka käsittääkseni ei ole.

        Tämänhetkisestä kaartista ei kylläkään taida löytyä muuta kuin Puolimatka, joten kai se seuraaja sitten on hän, kunhan Reinikainen kuolee, dementoituu tai alkaa sairastella. Saari ei ole yhtä julkisuudenkipeä ja Leisola taas on osapäiväevokki. Muitakin eroja löytynee, eikä vähiten esiintymiskyvyistä.

        Päivä on piloilla jos sattuu Reinikaisen pärstän tv näkemään.


      • Puolimutnikainen

        "Reinikaisen alkukesäinen paasaus tällä palstalla jäi varmaan jokaisen mieleen varsin huvittavana ja hieman säälittävänäkin."

        Mitä? Onko toi pelle ollu täällä palstalla oikeesti ja millä nikillä?

        Niin ja minähän en ole Puolimatka salanimellä ;)


      • Puolimutnikainen kirjoitti:

        "Reinikaisen alkukesäinen paasaus tällä palstalla jäi varmaan jokaisen mieleen varsin huvittavana ja hieman säälittävänäkin."

        Mitä? Onko toi pelle ollu täällä palstalla oikeesti ja millä nikillä?

        Niin ja minähän en ole Puolimatka salanimellä ;)

        Omalla nimellään. Kaikesta päätellen oli aito.


      • Puolimutnikainen kirjoitti:

        "Reinikaisen alkukesäinen paasaus tällä palstalla jäi varmaan jokaisen mieleen varsin huvittavana ja hieman säälittävänäkin."

        Mitä? Onko toi pelle ollu täällä palstalla oikeesti ja millä nikillä?

        Niin ja minähän en ole Puolimatka salanimellä ;)

        "Mitä? Onko toi pelle ollu täällä palstalla oikeesti ja millä nikillä?"

        Jeps. Pelle kävi todennäköisesti ihan itse täällä omalla nimellään, mutta kun pyysin esittämään jotain tarkennettua kritiikkiä, niin "tohtorimme" spämmäsi perinteisen listan eteen ja silloin loppui mielenkiinto minun osaltani. Näkisipä joskus sitä multinikin esittelemää massiivista tiedon määrää, niin jaksaisi olla täällä. Nykyisin palsta on niin kuollut, että satunnaisesti vain jaksaa käydä nauramassa idiooteille.


    • tieteenharrastaja

      Googlatessa löytyy massiivinen määrä tietoa, jos etsitty nimi on ollut paljon aktiivisena verkossa:

      "Googlettakaapas sanoilla "Reinikainen Pekka" niin saatte massiivisen määrän hyvää tietoa."

      Tiedon hyvyydestä tuo määrä ei todista mitään.

      • anniina ateisti

        Laitoin kuukkeliin sanat "Lady Gaga" ja sain 551 000 000 tulosta hirvittävän hyvää tietoa.


      • tieteenharrastaja
        anniina ateisti kirjoitti:

        Laitoin kuukkeliin sanat "Lady Gaga" ja sain 551 000 000 tulosta hirvittävän hyvää tietoa.

        Löysin itsestäni yli kymmenentuhatta, vaikka en ole edes mikään julkkis. Sama esitelmä kaksikymmentäkin kerta eri kautta löydettynä.


      • ÷÷÷÷÷÷oletko
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Löysin itsestäni yli kymmenentuhatta, vaikka en ole edes mikään julkkis. Sama esitelmä kaksikymmentäkin kerta eri kautta löydettynä.

        Kehuttiiko tieteen harrastajaa viisaaksi, kun sait noin paljon vastauksia


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Löysin itsestäni yli kymmenentuhatta, vaikka en ole edes mikään julkkis. Sama esitelmä kaksikymmentäkin kerta eri kautta löydettynä.

        No kappas, löysinpä itsenikin ihmisoikeuksien asiantuntijana. Kaikkea se Google keksii.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Löysin itsestäni yli kymmenentuhatta, vaikka en ole edes mikään julkkis. Sama esitelmä kaksikymmentäkin kerta eri kautta löydettynä.

        "illuminatus" palauttaa yli 6.6 miljoonaa viitettä, tiedonlaatu saattaa kyllä olla vaihtelevaa :-)

        Oikealla nimellä tuli vajaa 300000, mutta mulla on pari nimikaimaa.


      • illuminatus kirjoitti:

        "illuminatus" palauttaa yli 6.6 miljoonaa viitettä, tiedonlaatu saattaa kyllä olla vaihtelevaa :-)

        Oikealla nimellä tuli vajaa 300000, mutta mulla on pari nimikaimaa.

        Ja höh, määrä putoaa rutkasti, jos nimen ympärille laittaa myös hipsukat.


      • tieteenharrastaja
        ÷÷÷÷÷÷oletko kirjoitti:

        Kehuttiiko tieteen harrastajaa viisaaksi, kun sait noin paljon vastauksia

        Eipä kehuttanut, kun tiesin perussyyn. Täytyy vain koettaa itse muodostaa käsitys oman viisautensa asteesta.


    • jyr

      Asia on niin että vaikka Pekka poika osaa taitavasti tiedettä hyväksikäyttäen osoittaakin evoluution mahdottomaksi minin eri tavoin, niin häne uskottavuuttaa syö se että hän ei suhtaudu samalla kritiikillä helluntailaisuuteen vaan höpöttää sen raamatunvastaisia dogmeja vailla arvostelukyvyn häivääkään. Tuskin hän on koskaan vaivautunut lukemaan Raamattua läpi, niin perustietämättömältä hellarilta hän vaikuttaa.
      ---Toisaalta jotkut muutkin älykkäät tutkijat ovat käyttäneet alustanaan ja rahoittajanaan hellariyhteisöä molemminpuolisen hyödyn vuoksi.
      Saattaa olla että juuri tämän vuoksi Pekka ikäänkuin myy hellaripropaganda-mainostilaa opetustilaisuuksissaan.

    • Viettäkäämme hiljainen hetki Pekka Reinikaisen monumentaalisia typeryyksiä muistellen ja huulta purren.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe