Lauantaille galluppia

Gaster Millub

Esitän numeroituina joukon "Millainen olet"- vaihtoehtoja. Koska vaihtoehtoja on paljon, listaa vain kuusi mielestäsi tärkeintä vaihtoehtoa tärkeysjärjestyksessä. Tokihan jos haluat, voit listata koko skaalan.

Minä olen:

1.Surumielinen
2. Kevytmielinen
3. Järjestelmällinen
4. Hajamielinen
5. Tiukkapipoinen
6. Väjjähattuinen
7. Suvaitsevainen
8.Periaatteelinen
9. Kunnianhimoinen
10. Nöyrämielinen
11. Kostonhimoinen
12. Armomielinen
13. Itsetuntoinen
14. Alemmuustuntoinen
15. Kateellinen
16. Kannustusmielinen
17. Karkeroituva
18. Katkeruuksien katkaisija
19. Vimmatusti vihaava
20. Vihan viilentäjä
21. Joku muu. Mikä?

34

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joops..

      Minä olen:

      1.Surumielinen
      2. Kevytmielinen
      3. Järjestelmällinen
      4. Hajamielinen
      5. Tiukkapipoinen
      6. Väjjähattuinen
      7. Suvaitsevainen
      8.Periaatteelinen
      9. Kunnianhimoinen
      10. Nöyrämielinen
      11. Kostonhimoinen
      12. Armomielinen
      13. Itsetuntoinen
      14. Alemmuustuntoinen
      15. Kateellinen
      16. Kannustusmielinen
      17. Karkeroituva
      18. Katkeruuksien katkaisija
      19. Vimmatusti vihaava
      20. Vihan viilentäjä
      21. Joku muu. Mikä?

      • Gaster Millub

        Sinä muuten olet joko alakouluikäinen, jonka vanhemmat ovat kännäämässä ja jättivät sinut yksin kotiin. Unohtivat netin auki. Tai sitten olet...


      • sano vaan
        Gaster Millub kirjoitti:

        Sinä muuten olet joko alakouluikäinen, jonka vanhemmat ovat kännäämässä ja jättivät sinut yksin kotiin. Unohtivat netin auki. Tai sitten olet...

        Jos uskallat.


      • Gaster Millub
        sano vaan kirjoitti:

        Jos uskallat.

        Häh?

        "sano vaan jos uskallat".


      • tai sitten
        Gaster Millub kirjoitti:

        Häh?

        "sano vaan jos uskallat".

        Olen mitä?


      • Gaster Millub
        tai sitten kirjoitti:

        Olen mitä?

        Noi voi itku sua ja palstaanne. Olet tietusti joko Jazuli, p_n_g, alruuna, sininen_sitruuna tai joku muu.


      • jooo,
        Gaster Millub kirjoitti:

        Noi voi itku sua ja palstaanne. Olet tietusti joko Jazuli, p_n_g, alruuna, sininen_sitruuna tai joku muu.

        Olen joku muu ja olen kaikkea listallasi ja vielä paljon enemmänkin.


      • Gaster Millub
        jooo, kirjoitti:

        Olen joku muu ja olen kaikkea listallasi ja vielä paljon enemmänkin.

        Niin oletkin. Minä tunsin/tai tunnistin kaikki edellä mainitsemani vaihtoehdot. Kunhan piruilin sulle.


      • oo,
        Gaster Millub kirjoitti:

        Niin oletkin. Minä tunsin/tai tunnistin kaikki edellä mainitsemani vaihtoehdot. Kunhan piruilin sulle.

        Tiedän.


    • Minä olen:

      1.Surumielinen
      2. Kevytmielinen
      4. Hajamielinen
      7. Suvaitsevainen
      21. Yksinkertaisuuteen pyrkivä

      Ole hyvä.

      • Gaster Millub

        Kaunottareni, törtsöhuuli. Kohdat 1 ja 2 ovat risiriidassa keskenään. Kärsitkö kaksimielisestä mielialahäiriöstä?


      • Gaster Millub kirjoitti:

        Kaunottareni, törtsöhuuli. Kohdat 1 ja 2 ovat risiriidassa keskenään. Kärsitkö kaksimielisestä mielialahäiriöstä?

        En tietääkseni. Olen surumielisesti kevytmielinen, haloo.


      • Gaster Millub
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En tietääkseni. Olen surumielisesti kevytmielinen, haloo.

        Olisitpa edes oikeesti olemassa! 40 v risat ja silleesti. En usko. Törtöshuuli kaunottarella olisi mielestäni kysyntää ihan oikeessa elämässäkin.

        Surumielisyyden vastakohta elämässä ei muuten ole kevytmielisyys. Sen vastakohta on ILOISUUS. Surun suuren murtamana ihminen voi nousta hetkessä iloon ja nauruun. Kysymys on ihmisen kyvystä kokea ilot ja surut peräjälkeen.


      • Gaster Millub kirjoitti:

        Olisitpa edes oikeesti olemassa! 40 v risat ja silleesti. En usko. Törtöshuuli kaunottarella olisi mielestäni kysyntää ihan oikeessa elämässäkin.

        Surumielisyyden vastakohta elämässä ei muuten ole kevytmielisyys. Sen vastakohta on ILOISUUS. Surun suuren murtamana ihminen voi nousta hetkessä iloon ja nauruun. Kysymys on ihmisen kyvystä kokea ilot ja surut peräjälkeen.

        Ööh, mää en kaipaa kysyntää koska oon naimisissa :) Ikä on 44v.
        Ei olekaan vastakohta, sitähän mä just tarkoitin.

        En mä ole silleen karjalainen ilosta suruun ihminen, vaan lounais-suomalainen tasainen jöröttäjä. Sä olet ilmeisesti mr. kalluppi, jos oikein ymmärsin.


      • Gaster Millub
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ööh, mää en kaipaa kysyntää koska oon naimisissa :) Ikä on 44v.
        Ei olekaan vastakohta, sitähän mä just tarkoitin.

        En mä ole silleen karjalainen ilosta suruun ihminen, vaan lounais-suomalainen tasainen jöröttäjä. Sä olet ilmeisesti mr. kalluppi, jos oikein ymmärsin.

        Samapa tuo kuka olet tai kuka minä olen. Onko sillä väliä. Varsinkin jos olet naimisissa ja minäkin satun olemaan:) Oletko oikeesti olemassa törtsöhuuli kaunotar, siitä minulla ei ole takuita. Tällä palstalla "eläneenä" en enää usko keneenkään muuhun kuin niihin henkilköihin, jotka palastalle aikoinani olen kutsunut (Jazuli, p_n_g). Itse olen karjalainen mies henkeen ja vereen. Enemmän olen feminiininen luonteeltani. Samalla hyvin herkkä ja hyvin vahva. Herkku siis naisten taholta:)

        Joo olen epäilemäsi nikki.


      • Gaster Millub kirjoitti:

        Samapa tuo kuka olet tai kuka minä olen. Onko sillä väliä. Varsinkin jos olet naimisissa ja minäkin satun olemaan:) Oletko oikeesti olemassa törtsöhuuli kaunotar, siitä minulla ei ole takuita. Tällä palstalla "eläneenä" en enää usko keneenkään muuhun kuin niihin henkilköihin, jotka palastalle aikoinani olen kutsunut (Jazuli, p_n_g). Itse olen karjalainen mies henkeen ja vereen. Enemmän olen feminiininen luonteeltani. Samalla hyvin herkkä ja hyvin vahva. Herkku siis naisten taholta:)

        Joo olen epäilemäsi nikki.

        Ei ole väliä :) Mua saa kernaasti luulla vaikka mieheksi, its oukei :)

        Juu, tunnistan sinut kyllä kirjoitustyylistä :)


      • Gaster Millub
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei ole väliä :) Mua saa kernaasti luulla vaikka mieheksi, its oukei :)

        Juu, tunnistan sinut kyllä kirjoitustyylistä :)

        No voihan vitsi. Palstailuhistoriani aikana tällä palstalla en ole kenestäkään kirjoittajasta ollut niin kiinnostunut kuin Sinusta. Siitä, oletko oikeesti olemassa.


      • Alat kiinnostaa
        Gaster Millub kirjoitti:

        No voihan vitsi. Palstailuhistoriani aikana tällä palstalla en ole kenestäkään kirjoittajasta ollut niin kiinnostunut kuin Sinusta. Siitä, oletko oikeesti olemassa.

        minua lääketieteellisessä mielessä.


      • Gaster Millub kirjoitti:

        No voihan vitsi. Palstailuhistoriani aikana tällä palstalla en ole kenestäkään kirjoittajasta ollut niin kiinnostunut kuin Sinusta. Siitä, oletko oikeesti olemassa.

        Saanen hieman epäillä tuota xD


      • Psykiatrian tohtori
        Alat kiinnostaa kirjoitti:

        minua lääketieteellisessä mielessä.

        Sinä pervo häirikkö alat minua kiinnostamaan asiattomalla väliin tulollasi.


      • Gaster Millub
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Saanen hieman epäillä tuota xD

        Epäilla mitä?


      • Gaster Millub kirjoitti:

        Epäilla mitä?

        Että "Palstailuhistoriani aikana tällä palstalla en ole kenestäkään kirjoittajasta ollut niin kiinnostunut kuin Sinusta." kuulostaa vähän epäuskottavalta. Anteeks vaan :)


      • Gaster Millub
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Että "Palstailuhistoriani aikana tällä palstalla en ole kenestäkään kirjoittajasta ollut niin kiinnostunut kuin Sinusta." kuulostaa vähän epäuskottavalta. Anteeks vaan :)

        Olit kinnostava, siinä kaikki. Feikki mikä feikki.


      • Gaster Millub kirjoitti:

        Olit kinnostava, siinä kaikki. Feikki mikä feikki.

        Ok, sovitaan että olen feikki:)



        Oikeasti jos olisin feikki, pyrkisin olemaan hieman kiinnostavampi persoona kuin joku 44v. perheenäiti tyyliin Liedosta.


      • Gaster Millub
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ok, sovitaan että olen feikki:)



        Oikeasti jos olisin feikki, pyrkisin olemaan hieman kiinnostavampi persoona kuin joku 44v. perheenäiti tyyliin Liedosta.

        Miksi valvotat minua Liedon perheenäiti 44 v. Juuri se sinusta tekee kiinnostavan, että olet ihan tavis perheenäiti Liedosta. Olen itse tavis ja rakastan kaikkia taviksia. Se mitä sinussa ihmettele on se, että aina vastailet alioituksiini, tietämättä sitä, että minä ne aloitukset tehtailin. Olet joko ylläpidon palkkaama viihdyuttäjä tai sitten oma itsesi. Sitähän minä en voi tietää.


    • Freeeeeeeeeeeeeeeee!

      1. vapaa-ajattelija
      2. lisänumero
      3. joukonjatko
      4. sivullinen
      5. ulkopuolinen
      6 .tarpeeton

      • Gasater Millub

        Lasukaiseni, mene nyt nukkumaan. Iskä jä äiskä kunhan tulevat kotiin kännireissulta, sulkevat tietsikan. Jos muuten olet henkisesti sairas, ota iltalääkkeesi ja mene nukkumaan.


    • määmy

      3. Järjestelmällinen

      5. Tiukkapipoinen (duunis, harvoin himas)

      7. Suvaitsevainen

      8.Periaatteelinen

      13. Itsetuntoinen

      21. Joku muu. Mikä? - rakastava

      • Gaster Millub

        Ihan kunnioitevat vasataukset. Pidättäydyit sitten kuusi kärjessä teemaan.


    • Gaster Millub

      Voi että. Olin kuvitellut palstan oleva jotenkin järkevuuden hallinnassa. Ei ollut. Pettymys, mutta ei suuri mulle. Antakaa palaa edelleenkin tyylillänne. Mitä se minua liikuttaa..

    • TOP-6, ei tärkeysjärjestyksessä. Ei tollasia ominaisuuksia osaa järjestykseen laittaa.

      4. Hajamielinen
      7. Suvaitsevainen (rajat on silti...)
      9. Kunnianhimoinen
      13. Itsetuntoinen
      16. Kannustava
      21. Sosiaalinen

    • vai 6.. tämä onki hyvä!

      Minä olen:

      1.Surumielinen
      3. Järjestelmällinen
      4. Hajamielinen
      5. Tiukkapipoinen
      7. Suvaitsevainen
      8.Periaatteelinen
      11. Kostonhimoinen
      13. Itsetuntoinen
      17. Karkeroituva
      19. Vimmatusti vihaava

      no ei kai tässä oo ku 10 tässä vaiheessa :D apuva.. no karsitaan.

      Minä olen:

      1.Surumielinen
      3. Järjestelmällinen
      5. Tiukkapipoinen
      8.Periaatteelinen
      11. Kostonhimoinen
      17. Karkeroituva

      ... ja tärkeysjärjestys...

      3.Järjestelmällinen
      8.Periaatteellinen
      11.Kostonhimoinen
      17.Karkeroituva
      5.Tiukkapipoinen (perusjutut)
      1.Surumielinen (mielialan mukaan, vaihtelee se niin paljo mutta olkoot listalla vaikkei perusluonteeseen kuulukkaan)

      hillittömästä vihasta on jo oppinu ettei se kannata, sama mitä ois tapahtunu.. koska siinä tekee hallaa vaan itelleen eli edistystä, hyvä minä. vaikka tuleehan se kyllä takaisin toisinaan tuon surumielisyyden kans joten sinällään tää on vaikea mut kunhan jotain suuntaa ees.

    • 1.Surumielinen
      7. Suvaitsevainen
      8.Periaatteelinen
      10. Nöyrämielinen
      13. Itsetuntoinen
      21. Joku muu. Mikä? - tarpeeton

      • Kyllä.

        Olet - ilmaa. Hyödytöntä ilmaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe