Miten mies isketään??

*Jenna*

Miten miehen voi iskeä esim. baarista, vakavampaan suhteeseen?? En todellakaan ole etsimässä mitään pelimiestä tai yhden yönjuttua, vaan omaa kultaa jonka kanssa nauttia elämästä. Voiko sellaisen löytää esim. baarista?

13

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Alakko oleen
      - Mä pokaan sut
      - Meiän lapsista tulis tosi nättejä
      - Haluutko mun kilpikonnan yhteishuoltajaksi
      - Sun pitäs varmaan pyytää mun puh.nro

      Voi löytää. Miten iskeminen tapahtuu riippuu mikä sulle on luontevaa.

      • *Jenna*

        Miehet pelästyy, jos niitä yrittää iskeä. Ihme urveloita, ulisevat kuinka naiset ei tee aloitteita, ja sitten kun tekee, niin hyvä kun eivät luiki karkuun.. Ja en ole mikään ruma nainen, sen verran voin valoittaa, vaikka en kyllä mikään miss universum..


      • *Jenna* kirjoitti:

        Miehet pelästyy, jos niitä yrittää iskeä. Ihme urveloita, ulisevat kuinka naiset ei tee aloitteita, ja sitten kun tekee, niin hyvä kun eivät luiki karkuun.. Ja en ole mikään ruma nainen, sen verran voin valoittaa, vaikka en kyllä mikään miss universum..

        Seoikea ei ole vielä tullut kohdalle, mut niin voi käydä jo ensi viikonloppuna. Se ei luiki mihinkään, vaan päin vastoin saat olla tarkkana sen innokkuuden kanssa :)


      • Jess Wade
        *Jenna* kirjoitti:

        Miehet pelästyy, jos niitä yrittää iskeä. Ihme urveloita, ulisevat kuinka naiset ei tee aloitteita, ja sitten kun tekee, niin hyvä kun eivät luiki karkuun.. Ja en ole mikään ruma nainen, sen verran voin valoittaa, vaikka en kyllä mikään miss universum..

        Ei pelästy. Itsellä ainakin pää kestää naisen aloitteen ja odotankin sitä näin tasa-arvon aikana.
        Enkä ole yhtäkään naista juossut karkuun. Tai niin no..aloitteen tekemisen takia ainakaan. Se nyt tietenkin on eri asia, jos kemiat ei natsaa. Sit pitääkin paeta ja niin perkeleen kovaa;)
        Kyllä baaristakin voi löytää ihan kunnon kullankin siinä missä pelikaverinkin.
        Mut voihan sitä joskus juttusille ruveta muuallakin(jos näkee kiinnostavan ukkelin) ja ylipäätäänkin selvistä päin.
        Tetenkin repliikki otetaan tilanteesta ja fiiliksistä irti.
        Eli ei välttämättä kannata sit terveyskeskuksessa tokaista et "Hei, käytsä usein täällä ja onks hyvä meininki?";)


    • Ihan silleen.. perustaktiikalla. Pyytää tanssimaan ja juttelee sen kanssa mukavia. Sit antaa puh. numeron tai vähintään nimen, niin se voi etsii sen numeron, jos kiinnostaa.

      Sit kiivasta puhelimen tuijotusta":soi soi" o_O

    • näin meillä

      Perustaktiikalla. Pyydät tanssimaan ja juttele sen kanssa mukavia. Anna sitten puhelinnumero tai vähintään nimi, niin kohta se hullu vaanii sua päiväkaudet

      Sitten kiivasta ikkunasta tuijotusta :(

      • Missä sä olet oikein viipynyt??? Meinasin jo kirjautua ulos, kun sua ei näkynyt..!


      • Täällä olen ollut,
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Missä sä olet oikein viipynyt??? Meinasin jo kirjautua ulos, kun sua ei näkynyt..!

        on mulla muitakin trollattavia,katsos..


      • Täällä olen ollut, kirjoitti:

        on mulla muitakin trollattavia,katsos..

        Ai muitakin.. :(


      • Joo,
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ai muitakin.. :(

        muun muassa määmy, oasis ja modelli. Mutta tämähän onkin parempi taktiikka kuin suora kopiointi viesteistäsi (viitaten tuohon ylempään viestiini) tuon näin esiin aukot ajatuksistasi ja neuvoistasi :)


      • Joo, kirjoitti:

        muun muassa määmy, oasis ja modelli. Mutta tämähän onkin parempi taktiikka kuin suora kopiointi viesteistäsi (viitaten tuohon ylempään viestiini) tuon näin esiin aukot ajatuksistasi ja neuvoistasi :)

        No on joo toi parempi. Herättää ajatuksia niinku.


    • Hullu ukko

      Mistä muualta sen löytää kuin ravintolasta, paitsi, jos et satu olemaan mukana jossain isossa herännäisporukassa. Ja löytääksesi etsimäsi sinun täytyy uskaltaa myös pelimiesten mukaan jatkoille.

    • Ihan olemalla oma itsensä, näköjään... On niin paljon kivempaa olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä, kun unohtaa itse ja muutkin unohtaa, että kovasti kaipaa jotakin rinnalleen. On rennompi ja välittävämpi kuin keskittyessään antamaan jotenkin hyvän ja puoleensavetävän kuvan itsestään. Tällaisia olen pannut merkille ihmisten ilmoilla pyöriessä... Iskemisjutut tuntuu jotenkin turhille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe