Suosikki

....

ohjelmasi muksuna?

Mulla.

- Tohtori Sykerö
- Smurffit
- Maija Mehiläinen
- Tao Tao
- Peukaloisen matkat

36

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • niin ja alfred j kwak!


      • ....

        Mä unohdin halinallet kokonaan, höh. On niitäkin katseltu peffa puuduksissa olkkarin lattianrajassa. Tota Pingua meillä laitettiin dvd:ltä muksulle katseltavaksi, niin pärähti itkemään siinä kohtaa missä tulee se alku musiikki ja hokee jotai "pii pii pi pi pii" tai niinkun mä sanoin että "pliis mii pliis mii". ;)

        Voi olla ettei ihan aukea vielä noin pienelle, kuten joku Touhon muovailut tai Mohvelit. :)


      • Favoriitti-pingu:.!1

    • - mustavalko Batman, Nukkumatti

      • Batmanin kohdalta muistan, kun opettaja kysyi ketkä tykkäävät Batman-sarjasta. Vain kaksi kättä nousi, minun kädennostoa ei noteerattu. Tuli monta "Maailman turhin ohjelma-kommenttia. Välitunnilla nuo samat vähättelijät kertoivat kuinka jännä juttu oli kun Batman teki jotain.


      • ....
        runontaja kirjoitti:

        Batmanin kohdalta muistan, kun opettaja kysyi ketkä tykkäävät Batman-sarjasta. Vain kaksi kättä nousi, minun kädennostoa ei noteerattu. Tuli monta "Maailman turhin ohjelma-kommenttia. Välitunnilla nuo samat vähättelijät kertoivat kuinka jännä juttu oli kun Batman teki jotain.

        Sulla on ollut "maailman reiluin" opettaja. Mulla oli kans joskus opettaja ala-asteella joka joko dissasi tai teki minusta koko luokan naurunaiheen. Korosti kovaan ääneen kaikkea mitä mä en osaa jne. Silleen ilkeä virnuilu naamallaan ja ikään kuin esitellen muille luokkalaisilleni.

        Ihan "hienoa "nöyryyttää lasta.

        Muistan kans et Batmania tuli joskus katseltua ja tunnusmelodiaa hoilattua pihakeinussa. Puff ja poff, klonk..mäiskis.


    • ja sit unihiekkaa

      Pikku kakkosen iltasatu lukija Lasse Pöysti.

      • ....

        Tykkäsitkö Lasse Pöystin äänestä?


    • Hullu ukko

      Ritari ässä ja katuhaukka.

      • ....

        Onko ne lastenohjelmia? Meillä niitä katseli vanhemmatkin. ;)


      • Hullu ukko
        .... kirjoitti:

        Onko ne lastenohjelmia? Meillä niitä katseli vanhemmatkin. ;)

        No Ritari ässä ainakin oli suuri pikkupoikien suosikki silloin kun minä olin siinä 7-9 vuotias.


      • ....
        Hullu ukko kirjoitti:

        No Ritari ässä ainakin oli suuri pikkupoikien suosikki silloin kun minä olin siinä 7-9 vuotias.

        Oli tyttöjenkin ihastus. :)


    • miesvm1967

      Tuttiritaria katson vieläkin päivittäin. Se on niin ihqu.

      • ....

        Heheh, lapsenmielisyyshän pitää nuorekkaana. :)


    • Kyöstix

      Nalle Luppakorva (Pikku Kakkosessa)

      • ....

        Luppis on suloinen, yks päivä katselin vanhoja jaksoja ja huomasin, että siinähän on aika karukin meininkin välillä.


      • Kyöstix
        .... kirjoitti:

        Luppis on suloinen, yks päivä katselin vanhoja jaksoja ja huomasin, että siinähän on aika karukin meininkin välillä.

        Luppakorvalla oli possukaveri joka oli kova syömään kaikkea hyvää.
        "Luppakorva nimen sain. Korvani nääs lerputtaa"...


    • ....

      Meinasinkin kysyä seuraavaksi, että katseleeko joku vielä aikuisenakin säännöllisesti lastenohjelmia. Mutta kun saunalahti tekee sitä, että estää kirjoittelun jos joku on saanut bannin. Yhteinen ip. :(

      Siinäpä sitten odottelee, jos joku päivä taas pääsee jotain kirjottamaaan.

      • minä myös kans ehkä ehdottoman mahdollisesti!

        siihen banniin auttanee joskus se että käynnistät koneen uudestaan.. itse ainaki pistän koneen yleensä johonki horrostilaan ku lopetan jutut niin huomannu että estoki tulee tiuhemmin. jostain syystä.


      • ....
        LaRito kirjoitti:

        minä myös kans ehkä ehdottoman mahdollisesti!

        siihen banniin auttanee joskus se että käynnistät koneen uudestaan.. itse ainaki pistän koneen yleensä johonki horrostilaan ku lopetan jutut niin huomannu että estoki tulee tiuhemmin. jostain syystä.

        Pitää kokeilla. Äsken taas tuli punaisella ilmoitus, ei pääse osallistumaan.


      • ....
        .... kirjoitti:

        Pitää kokeilla. Äsken taas tuli punaisella ilmoitus, ei pääse osallistumaan.

        Jesh! Onnistui. Kiitos hyvästä neuvosta! :D


      • ....

        Jeps pikkuväelle ehkä vasta varttuneempana sitten.


    • Nukkumatti:.!1#%?+
      • ....

        Nyt ei pääse kuuntelemaan, mut saatan kuvitella.


    • määmy

      Mä taisin oll pikkuvanha

      - Ally McBeal
      - Diagnoosina murha
      - Sydämen asialla (alan koh minnaa jatsojen tapahtumat)
      - Rankkareita ja mustia sukkia
      - Babylon 5
      - NYPD blue

    • Knight

      Ritari Ässä oli ehdoton. Olen v.-79 syntynyt mies ja taisin olla noin neljän kun ko sarja alkoi pyörimään Suomen telkussa.
      Olihan niitä muitakin hyviä, mut tuo kolahti kyl täysillä.
      Ihan sen auton takia:)
      Muutenhan tuo sarja on ainakin aikuisen silmällä katsoen nykyään hieman kökkö. ja kömpelösti tehty(trikit ym näkyvät aika monessa kohtaa).

    • Vesku ja Simppa

      Speden Spelit

    • Vaaleanpunainen pantteri oli ylivoimainen ykkönen. Ehkä siksi musta ei koskaan ole tullut porvaria.

    • Minä tykkäsin Barbababasta, jota ei koskaan näytetty tarpeeksi Pikkukakkosessa, joka muuten oli aivan perseestä. ;-)

      • Tosta tulee mieleen alfa-norsu Babar, viilee heebo.
        Barbababa-pehmoja on jokunen tullut ostettua lahjoiksi. Mieleisiä lahjoja ja syytä ollakin kun pikkusen isompi malli maksaa jotain 50 e.


    • Disneyn piirretyt on aina ollu mun suosikkeja ja on vieläkin.

      Pikku Kakkonen, Pieni talo preerialla ja Peukaloisen retket oli silloin Top 3:n joukossa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe