Millaisissa

kaarne.

kaupoissa asioit?

Oma ehdoton suosikkini on Turun keskustassa sijaitseva Siwa-marketti.

Hyvät valikoimat, edulliset hinnat, ei hirveitä jonoja ja kauniit kassatytöt.


Hehehe...


http://aijaa.com/Ti0OxR

42

165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies

      Käyn viikonloppu iltaisin ostamassa namuja ja limuja huoltikselta ja äiti käy kaupassa arkisin :)

      • kiltti mies

        Korjaan: äiti käy bensiksen kaupassa yötä pävää ja minä lutkutan sillä aikaa tuttipulloa. :)
        Saisinko nyt plussan, pliis. :)


    • Kyöstix

      Vain Lidlissä. Eurolla saa enemmän.

    • Nyt paljastit semmoisen jutskan, ettet ole turkulainen :D

      "Turun keskustassa sijaitseva Siwa-marketti."..

      • mutta kun on

        Yliopistonkadulla on.


      • kaarne.

        Olen aina kuvitellut, että Uuudenmaankatu on melko keskustaa.


      • ._.--...
        kaarne. kirjoitti:

        Olen aina kuvitellut, että Uuudenmaankatu on melko keskustaa.

        Kuvittelet väärin, koska et ole käynyt Turussa. Uudenmaankadun siwa on kaukana Turun keskustasta. Uudenmaankatu kun on hyvin pitkä.


      • kaarne.
        ._.--... kirjoitti:

        Kuvittelet väärin, koska et ole käynyt Turussa. Uudenmaankadun siwa on kaukana Turun keskustasta. Uudenmaankatu kun on hyvin pitkä.

        Miten määrittelet keskustan?


      • ...--......
        kaarne. kirjoitti:

        Miten määrittelet keskustan?

        Turkulaiset tietävät mikä määritetään keskustaksi. Uudenmaankadun Siwa on kaukana keskustasta. Osa Uudenmaankatua kyllä sivuaa keskustaa.


      • kaarne.
        ...--...... kirjoitti:

        Turkulaiset tietävät mikä määritetään keskustaksi. Uudenmaankadun Siwa on kaukana keskustasta. Osa Uudenmaankatua kyllä sivuaa keskustaa.

        Ydinkeskusta ja keskusta ovat kaksi eri asiaa!


      • miesvm_1967
        kaarne. kirjoitti:

        Ydinkeskusta ja keskusta ovat kaksi eri asiaa!

        Onhan turussa Siwat Kaskenkadulla sekä Kirkkokadulla jotka voi luokitella kyllä ydikeskustaksi. Molemmissa olen pari kertaa käynyt. En tosin asu ihan turussa vaan kehyskunnassa mutta joskus on ollut ilta-aikaan asiaa keskustaan tai ajanut siitä läpi niin olen käynyt klo 21-23 aikoihin kun ei muuta oo auki, paitsi ABC:t.


      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Onhan turussa Siwat Kaskenkadulla sekä Kirkkokadulla jotka voi luokitella kyllä ydikeskustaksi. Molemmissa olen pari kertaa käynyt. En tosin asu ihan turussa vaan kehyskunnassa mutta joskus on ollut ilta-aikaan asiaa keskustaan tai ajanut siitä läpi niin olen käynyt klo 21-23 aikoihin kun ei muuta oo auki, paitsi ABC:t.

        Korjaus edelliseen, Ei Kirkkotie vaan siinä Mikaelinkirkon vieressä, olisko Rauhankatu?


      • kaarne.
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Onhan turussa Siwat Kaskenkadulla sekä Kirkkokadulla jotka voi luokitella kyllä ydikeskustaksi. Molemmissa olen pari kertaa käynyt. En tosin asu ihan turussa vaan kehyskunnassa mutta joskus on ollut ilta-aikaan asiaa keskustaan tai ajanut siitä läpi niin olen käynyt klo 21-23 aikoihin kun ei muuta oo auki, paitsi ABC:t.

        Aivan...


      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Korjaus edelliseen, Ei Kirkkotie vaan siinä Mikaelinkirkon vieressä, olisko Rauhankatu?

        Käytin kvg:a ja on.. sekä yliopistonkadullakin on.. luoja paratkoon, turku on sairastunut turun tautiin ja holtittomaan siwaan :O :O


      • ...<<<<
        kaarne. kirjoitti:

        Aivan...

        Mutta sinä luulit että uudenmaankadun Siwa on keskustassa, et itse siis tiennyt näitä siwoja.


      • miesvm_1967
        ...<<<< kirjoitti:

        Mutta sinä luulit että uudenmaankadun Siwa on keskustassa, et itse siis tiennyt näitä siwoja.

        Se on Kivikartion Siwa siinä Uudenmaankadulla. Itse sotkin Kirkkotien ja Mikaelin kirkon haha!! Vanhempi poika kävi aikoinaan Kirkkotien neuvolassa ja joskus työpäivän aikaan olen käynyt Kirkkotien siwassa myös joten olis pitäny muistaa. Ekotori on Kirkkotiellä, ehkä tutumpi turkulaisille paikallistaa :D Eli Nummella sijaitsee about.


      • kaarne. kirjoitti:

        Olen aina kuvitellut, että Uuudenmaankatu on melko keskustaa.

        Mä meen tänään Uudenmaankadun siwan ohi.. Täytyy nyt vielä katsoa, mutta minusta siinä kohtaa vasta lähestytään keskustaa.. Ja Uudenmaankatu pikemminkin jatkaa keskustan ohi, kuin ollenkaan edes menee keskustaan.

        Olisit ehdottanut tota Ylppärin siwaa (entisen valintatalon paikalla?) sen olisin voinut hyväksyä keskustan siwaksi.. ;)


    • reiska

      Hain siwasta äsken kaljaa :)

    • ....

      Jopa ulkomailla lidlissä käväisin. Citymarket on ihan jees.

    • Ei ole S-marketin voittanutta. Euroopassa matkustellessa tulee asioitua eniten Lidl:ssä, jos vaan tien varrelle sattuu.

    • -----------

      Onko Kyöstix se Lidlin mainoksissa oleva mies? :)

      • Se on jollain lailla söpö ja liikkis.. Siis se Lidlin mainoksen tuohtunut mies


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Se on jollain lailla söpö ja liikkis.. Siis se Lidlin mainoksen tuohtunut mies

        Mulla kiehuu veret päässä kun näen sen ärsyttävän sutinaaman. Leikkaisi partansa ja lakkaisi ylinäyttelemästä!


      • .............
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Se on jollain lailla söpö ja liikkis.. Siis se Lidlin mainoksen tuohtunut mies

        Mikä pershe kuva sulla on profiilissa?


      • DorkaM kirjoitti:

        Mulla kiehuu veret päässä kun näen sen ärsyttävän sutinaaman. Leikkaisi partansa ja lakkaisi ylinäyttelemästä!

        Se Tyrvään kesäteatteri-näytteleminen sopii jotenkin siihen mainokseen


      • ............. kirjoitti:

        Mikä pershe kuva sulla on profiilissa?

        No ku mää olen täälläkin joku kanoottipeppu .. Se on omakuva. Olen varmaan 15v. asti saanut kuulla jotain peppu-kommentteja, niin eikö tuo kuva sitten kuvasta mua hyvin? :)


      • Löytykö se
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No ku mää olen täälläkin joku kanoottipeppu .. Se on omakuva. Olen varmaan 15v. asti saanut kuulla jotain peppu-kommentteja, niin eikö tuo kuva sitten kuvasta mua hyvin? :)

        iltasatukirja?


      • Löytykö se kirjoitti:

        iltasatukirja?

        Juu. Siis "Kaspianin matka maailman ääriin" :) Aivan paras..


    • Hullu ukko

      Toi linkin kuvahan on K-kaupasta eikä Siwasta.

      • miesvm_1967

        Terävä huomio :D :D :D


    • määmy

      Kiva foto sust. Mä käyn lidlis ja Prismas. Safkaputiikeis siis

      • miesvm_1967

        Eli syöt safkaa etkä ruokaa?? No, jokainen saa valita mitä syö :D


      • määmy
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Eli syöt safkaa etkä ruokaa?? No, jokainen saa valita mitä syö :D

        Huomen o savulohisalaattii safkaks :)


      • miesvm_1967
        määmy kirjoitti:

        Huomen o savulohisalaattii safkaks :)

        No se on Ruokaa eikä safkaa. Safka on jotain mättöä vain :D


      • määmy

      • miesvm_1967
        määmy kirjoitti:

        Mättö o pikaruokaa, safka ruokaa


        http://www.suomisanakirja.fi/safka

        Jo 80-luvulla todellakin puhuttiin ihanaa stadin slangia jossa "safka" edusti ruokaa. Itteäni koko sana on vaan alkanu siinä määrin ärsyttämään että mulle safka on mättöä. Eli ei mitään kunnioitusta ruokaa kohtaan. Kun ei tarvitse kantaa huolta ruoasta eikä arvostaa ruokaa niin ruoka on safkaa.

        "Mun mutsi duunas hyvää safkaa"

        Hohhoijaa. Uusavuttomat kakarat.


      • miesvm_1967
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Jo 80-luvulla todellakin puhuttiin ihanaa stadin slangia jossa "safka" edusti ruokaa. Itteäni koko sana on vaan alkanu siinä määrin ärsyttämään että mulle safka on mättöä. Eli ei mitään kunnioitusta ruokaa kohtaan. Kun ei tarvitse kantaa huolta ruoasta eikä arvostaa ruokaa niin ruoka on safkaa.

        "Mun mutsi duunas hyvää safkaa"

        Hohhoijaa. Uusavuttomat kakarat.

        Tarkoitin että "jo nuoruudessani 80-luvulla..", stadin slangihan on paljon vanhempaa perua. Ruotsalaisten perimä stadilaisille :D Eli stadilaiset on puoliksi rantaruotsalaisia elvistelijöitä vaikkei ite tajua sitä mutta perushesalaiselta ei voi niin paljon vaatiakaan :P Todellisuudessa niillä on todelisuus kateissa koska ne asuu "suurkaupungissa" joka jopa eurooppatasolla on yks vitun käpykylä.


      • määmy
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Tarkoitin että "jo nuoruudessani 80-luvulla..", stadin slangihan on paljon vanhempaa perua. Ruotsalaisten perimä stadilaisille :D Eli stadilaiset on puoliksi rantaruotsalaisia elvistelijöitä vaikkei ite tajua sitä mutta perushesalaiselta ei voi niin paljon vaatiakaan :P Todellisuudessa niillä on todelisuus kateissa koska ne asuu "suurkaupungissa" joka jopa eurooppatasolla on yks vitun käpykylä.

        Väärin, suurin osa stadilaisist o landelt muuttaneit "kyss my ass" diipadaapa jengii ja pilaa stadilaiste maineen

        Slagis oot osittai oikees 1940 luvul ast, 3/4 oli ruotsin kielest peräsi.


    • Turussa on yks aika hyvä apteekki ja hyvät valikoimat siellä. Mut miks ihmeessä ei tuu mieleen kertomaasi Siwa-markettia? Johtuisko Aurajoen aalloista.

      Itse en oo mitenkään uskollinen kauppojen asiakas, enkä varsinkaan tarjousten perässä laukkaaja, joka homma kotikylässäni ei ole mitenkään antoisa edes ajatuksen tasolla.

    • Käärme

      Mä käyn kaikissa mahdollisissa kaupoissa joka päivä, mutten osta mitään, joo, ja sä et ole kaarne.

      Muovikassit pannaan!

    • Lähikaupoissa, niistä saa kaiken tarvittavan nopeasti. Toisin, kuin hypermarketeista, joissa aika kuluu raahustamiseen ja etsimiseen.

    • Kauppahalli on ykkönen. Useinmiten kuitenkin S tai K-halli. S on halvempi, joten mieluummin se. Lidl ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe