solon1, Epäjumalienkieltäjä, moloch_horridus, blindwatchmaker= 1 evokki
RepeRuutikallo, puolimutka, Totuudentorvettaja= 1 evokki
Apo-calypso, illuminatus= 1 evokki
kekek-kekek, rcekim, huutonaurua, lentävä lehmä, ilkimys= 1 evokki
sikamaster, antimytomaani_orig= 1 evokki
tieteenharrastaja= 1 evokki
hiski, naapurin.kissa= 1 evokki
Johtopäätös= 7-10 evokkia multinikkeilee!
tieteellinen tutkimus
16
119
Vastaukset
- jyrrr
Erittäin hyvä persoonallisuuksien vertailu.
- fil. toht.
Jyr, olet hiljaa. Sinuna en puhuisi mitään, kun olet vale-jyr. Oikea Jyr lopetti kirjoittamisen pian, kun sekosi käyttämään kahta nimimerkkiään (jyr, sepä se) sekaisin.
Freudilainen projektio, eli että kun itse tekee jotain, kuvittelee toistenkin niin tekevän, ja samoista motiiveista.
Miksi anonyymi aloittaja ei ole rekisteröitynyt? Nooo, eiväthän kretut yleensä niin kehtaa. Jaakobin ja Miikanaahumin kunniaksi on sanottava, että he sentään uskaltavat.- säälitti
Mitäs kuvittelet?
Johtopäätös:
Olisit ehkä joskus nähnyt fil. tohtorin televisiossa, jos lahjasi riittäisivät sen avaamiseen.- tieteenharrastaja
Se on fil.tri tai modernimmin FT, jos joskus sattuisit luonnossa näkemään.
- Tri. Puolimutka
"RepeRuutikallo, puolimutka, Totuudentorvettaja= 1 evokki"
Otan tän kohteliaisuutena :D. Repe ja Totuudentorvettaja on timanttisia evoja enkä oo kummankaan veronen.
Joten kiitokset geologian dosentille, korjaan, filatelian tohtorille.- huutonaurua
Nyt kuule puolimutka lopetat filatelistien aliarvioimisen, Kele.
- Tri. Puolimutka
huutonaurua kirjoitti:
Nyt kuule puolimutka lopetat filatelistien aliarvioimisen, Kele.
"Nyt kuule puolimutka lopetat filatelistien aliarvioimisen, Kele."
Pyydän nöyrästi anteeks kaikilta filatelisteilta, oonhan itsekin teini-ikään asti kerännyt postimerkkejä. Hieno harrastus.
Korjataan toi "titteli" muotoon filantropian tohtori, koska avaaja on selvästikin kristillisiä arvoja kunnioittava lähimmäistään rakastava ja kaikin puolin rehellinen tohtori. Hih hih.
- rcekim
Yhdisteliköhän arvon fil.toht näitä jollain logiikalla vai heittelikö vaan nimiä yhteen jotta voisi kuvitella "evokkeja" olevan vähemmän. En muuten tajunnutkaan että meitä on noin paljon.
- uyw46uy6yu
jyrrrtsi taisi vuodattaa paljon palli ja tissihikeä nokkelaan aloitukseensa. Vielä kun tämä fistelitohtori kärrättäisiin hoitoon, niin maailma olisi hitusen valoisampi.
- huutonaurua
Kyllä mä käytän välillä ramdomnikkejäkin, mutta en ole koskaan käyttänyt mitään mainitsemistasi. Eli väärässä oli taas yks kretiini.
- multimulti
Tämäkin keskustelunavaus näyttää jonkinlaiselta kreationistin epätoivon parahdukselta. Kun kretupellellä ei ole minkäänlaisia argumentteja haastaakseen evoluutioteoriaa ja evoluutio on niin selvästi havaittava luonnonilmiö, että sen kiistäminen on käytännössä mahdotonta, niin kretupellen on ainoana epätoivoisena yrityksenään väitettävä kaikkia evoluution kannattajia tällä palstalla multinikeiksi. Säälittävää, hyvin säälittävää. Kuinka alas kreationismin kannattajat tällä palstalla ovatkaan vajonneet.
ps. minä olen multinikki, tosin hyyyvin harvoin kirjoitan tänne tai yleensäkään millekään palstalle. Lueskelen kyllä huvikseni näitä teidän sekoijujanne.- taivaan tosi
Evoluutioteoriasta ei ole mitään hyötyä kenellekään muulle kuin niille jotka siitä saavat palkkansa.
Kerropas nyt sedälle jokin järjellinen pointti käyttää 2 eri rekisteröityä nimimerkkiä tänne kirjoitteluun?
Tämä itsensä filosofian tohtoriksi tituleeraava on kyllä erehtynyt pahemman kerran. Tohtori on hyvä ja kertoo mihin havaintoihin ja seikkoihin nojaa, kun saa minut niputettua sikamasterin kanssa samaksi evokiksi?
Sikamasterin tunnen vain tältä palstalta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2294512Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202547Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei262472Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT711315- 961295
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1461121