ateistien vaativuus

kristuksen lähetti

Vai että antakaa ateistien olla? Mitä mieltä on ateistin vaatia tällaista kun he perustelevat vaatimuksensa siihen että he kuuluvat ihmiskuntaan. Mutta eihän ateisti usko ihmiskuntaan. Moni ateisti täälläkin palstalla on sen avoimesti tunnustanut.

He eivät usko ihmisten yhteiselämään ja sen jatkumiseen vaan ainoastaan "järkeen" ja tunteeseen. Ateistit odottavat kokoajan että ihminen muuttuisi paremmaksi. He eivät näe että vain pahat teot ovat ongelma, ei ihmiskunta itse.

14

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss ei kirj.

Ihmisten yhteiselämä (hyvä sellainen) vaatii järkeä ja tunteita. Millaista olisi yhteiselämä vailla järkeä tai tunteita? En uskalla edes ajatella...

ps. minusta on kiva kun te töräyttelette palstalla ja ammutte itseänne jalkaan.

• kristuksen lähetti

Se että ihminen ei tee pahoja tekoja ei vaadi järkeä ja tunteita vaan kuuliaisuutta.

• miss ei kirj.
        kristuksen lähetti kirjoitti:

Se että ihminen ei tee pahoja tekoja ei vaadi järkeä ja tunteita vaan kuuliaisuutta.

Ei toimi minulla noin. Onneksi olet uskova, yksi pahantekijä vähemmän.

• kristuksen lähetti kirjoitti:

Onko sinulla enemmän järkeä ja tunteita vai kuuliaiuutta? Jotain voi päätellä siitä että sinusta on ilmeisesti oikein ja paikallaan tulla valehtelemaan ateismipalstalle ateismista ja ateisteista... Alat käydä vastenmieliseksi.

• Kyllästynyt

Sinähän sen tietysti parhai ten tiedät, mitä minä ajattelen. Ja nyt, kun olet itsellesi kehittänyt oikeutuksen, voit sitten minun ja muiden kimpussa olla mielin määrin. Kiusaajat keksivät aina syynsä. Varsinainen Kristuksen lähetti taas...

• kristuksen lähetti

En minä kiusaa vaan toivon että jokainen voisi kiittää elämänantajaa. Siunausta! Nöyryytesi palkitaan! Toivottavasti Herra on myös minulle armollinen.

• ===

Työnnä sinä Kristuksen häpäisijä pääs anuksees. Helevettiin menoas ootellessa.

• SamiA

”Ateistit odottavat kokoajan että ihminen muuttuisi paremmaksi. He eivät näe että vain pahat teot ovat ongelma, ei ihmiskunta itse.”

Ateisti uskoo kehittyvänsä koko ajan paremmaksi uskonnottomuuden avulla. Noin ollen uskonnottomuus on uskonto. Kristinusko tässä yhteydessä on ateistin mielestä sortorakenne, joka samalla estää ihmistä kehittymästä. Neutraalin uskonnottomuuden edestä tulee raivata kaikki esteet kehityksen ja paremmaksi tulemisen maksimoimiseksi. Noin ollen ateismissa on uskonnollisia piirteitä. Mitään takuutahan ateisti ei voi antaa sille, että maailma muuttuisi paremmaksi uskonnottomuuden avulla.

Koulujen kevätjuhlat tuskin muuttuvat paremmiksi sillä, että suvivirsi laitetaan pannaan. Kyse onkin enemmän ateistien mielenrauhan säilyttämisestä kuin lapsen suojelusta.

• miss ei kirj.

Ja siinä toinen paskanjauhaja.

• Kalapagos (ei kirj.)

Vai että antakaa ateistien olla?

Ei tarvitse.

"Mutta eihän ateisti usko ihmiskuntaan" - eikö?
      "Moni ateisti täälläkin palstalla on sen avoimesti tunnustanut." - onko?
      "He eivät usko ihmisten yhteiselämään ja sen jatkumiseen vaan ainoastaan "järkeen" ja tunteeseen" - niinkö?
      "Ateistit odottavat kokoajan että ihminen muuttuisi paremmaksi." - pitäisikö tätä odottaa myös sinulta
      " He eivät näe että vain pahat teot ovat ongelma, ei ihmiskunta itse. " - niinkö?

Näytä minulle tällainen ateisti niin minä näytän sinulle Jumalan

• kristuksen lähetti ja SamiA, saatte yhä useamman kavahtamaan teikäläisiä versioita kristinuskosta absurdilla besserwisseröinnillänne. Siitä ateistit pitävät vaikka tyylinne saakin pohtimaan mikä mielenterveydessänne on vialla.

• ....

Onpa sinulla kuvitelmia ei ihme että teitä krisseleitä ei kukaan kuuntele.

• propofoli

Häpäset Kristuksen valehtelemalla hänen nimissään.

• ylöss

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe