Hakekaaps palstan luotsiksi

Olisi mielenkiintoista nähdä miten kävisi jyrrrin ja kumpp. moderoidussa ympäristössä.

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moderaattori olisi vääjäämättä joku evokeista, sillä kertakäyttönimimerkeistä ei oikein taida länkytystä ja salaliittovideoiden linkittelyä kummempiin hommiin olla, enkä juuri pysty kuvittelemaan Jaakobia tai miikanaahumiakaan moderoimassa, kun raamatusta ei hääviä ohjeistusta löydy ja pitäisi jopa olla tasapuolinen Saatanan viettelemien ja jumalan omien kesken, mikä jo ajatuksena nostaa fundiksen ahdistuskäyrän tappiin.

      No tytöt, miltäs kuulostaisi jos minä rupeaisin palstan moderaattoriksi? Eikö olisikin kamalaa, kun asiaton roska ja kertakäyttönikkien ääliömäiset vittuilut vakionikeille poistuisivat palstalta ääntä nopeammin?

      Ongelma on vain se, että aikani ei mitä ilmeisimmin riitä. Kiittäkää siitä Jehova Sebaotia.

      • Moderaattori tarkoittaa siis suomi24-termein luotsia (ent. seriffi).


      • jyrrrr

        Eiköhän tätä palstaa sensuroida ilman Repen yksilmäisyyttäkin ihan tarpeeksi.

        Todellisuudessa minä olisin puolueettomin sensori, sillä olen täysin uskomusvapaa itse, ja olen lyömättömän taitava havainnoimaan sen että milloin joku toinen on uskomusten tiellä.

        Evolutionistit ratsastavat jatkuvasti todistamattomilla uskomuksilla ja kreakitkin puoli matkaa.


        Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan?


      • jyrrrr kirjoitti:

        Eiköhän tätä palstaa sensuroida ilman Repen yksilmäisyyttäkin ihan tarpeeksi.

        Todellisuudessa minä olisin puolueettomin sensori, sillä olen täysin uskomusvapaa itse, ja olen lyömättömän taitava havainnoimaan sen että milloin joku toinen on uskomusten tiellä.

        Evolutionistit ratsastavat jatkuvasti todistamattomilla uskomuksilla ja kreakitkin puoli matkaa.


        Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan?

        Hae pois. Kerro sitten miten se onnistui ilman rekisteröitymistä.;)

        Perähikiän 10 000 nikin erakkokin voisi panna paperit sisään, kun ajasta ei näy olevan puutetta. Siinäpä meillä vasta olisikin mainio veijari palstaa valvomassa!

        Eihän tuosta mitään varmaan makseta. Jos maksettaisiin edes kymppi päivässä, täällähän olisi luotsi joka jessuksen palstalla ja länkytyksen määrä varmasti vähäisempi kuin nyt.


      • Kannatan ehdottomasti Repeä luotsiksi.

        Riittäisi mainiosti jos luotsi vaikka pelkästään poistaisi palstalta typerät iltasanoma-julkkujuoru-linkki-aloitukset.


      • jyrrrr kirjoitti:

        Eiköhän tätä palstaa sensuroida ilman Repen yksilmäisyyttäkin ihan tarpeeksi.

        Todellisuudessa minä olisin puolueettomin sensori, sillä olen täysin uskomusvapaa itse, ja olen lyömättömän taitava havainnoimaan sen että milloin joku toinen on uskomusten tiellä.

        Evolutionistit ratsastavat jatkuvasti todistamattomilla uskomuksilla ja kreakitkin puoli matkaa.


        Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan?

        >>Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan?


    • Voi vain kuvitella

      mikä parku siitä syntyisi, kun tieteellisen maailmankuvan omaava moderaattori moderoisi kretuilut taivaan tuuliin

      • Tuskin nyt sentään. En minäkään haluaisi tänne luotsia, joka tappaa kaiken hauskan kinaamisen. Täysin asiattoman länkytyksen ja mölinän sekä nimimerkkiin henkilöityvien kirjoittajien lapsellisen solvaamisen kyllä poistaisin.


      • jyrrr
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tuskin nyt sentään. En minäkään haluaisi tänne luotsia, joka tappaa kaiken hauskan kinaamisen. Täysin asiattoman länkytyksen ja mölinän sekä nimimerkkiin henkilöityvien kirjoittajien lapsellisen solvaamisen kyllä poistaisin.

        Poistaisiko Repe myös tasapuolisesti kuolaavan vajakin Apon partapellerienaukset?

        Etpä tietenkään, et edes moiti Apoa, koska olette loppujen lopuksi ihan yhtä sivistyneitä.


      • jyrrr kirjoitti:

        Poistaisiko Repe myös tasapuolisesti kuolaavan vajakin Apon partapellerienaukset?

        Etpä tietenkään, et edes moiti Apoa, koska olette loppujen lopuksi ihan yhtä sivistyneitä.

        No, voin mieliksesi todeta, että noista Apon tokaisuista en oikein pidä. Tosin jos katsoo idioottiviestejä joihin ne tavallisesti viittaavat, voi ymmärtää noinkin terävän reagoinnin.

        Luulen kyllä että jos luotsi hyväntahtoisesti kehottaisi Apoa herkeämään juuri noista partapelleviesteistään, hän niin myös tekisi. Eihän hänellä ole päässään kuiskuttelijaa, joka käskee kirjoittamaan sitä tai tätä, vaan hän on vapaa tekemään mitä tahtoo.

        Mitä rienauksiin tulee, se riena mitä uskovaiset täällä roiskivat ateisteja kohtaan ei kyllä noilla partapelleviesteillä edes kuittaudu. Ateistitihan toivotetaan yleensä ikuiseen kärsimykseen, eli he saavat niskaansa jatkuvia tappouhkauksia, jotka enemmän tai vähemmän tragikoomisesti koetetaan verhota johonkin "taivaallisen rakkauden" röpelöiseen harsoon.


    • hihiiiii

      Hyvinhän tämä menee karille ilman luotsejakin.

    • Toisinaan ajatus on houkuttanut mutta taidan jättää sikseen kun inhorealisti Hiski muistutti että valta lisää vastuuta...

      • Eihän sen luotsin tarvitsisi sentään olla kuin Caligula.


      • lentävä lehmä
        kekek-kekek kirjoitti:

        Eihän sen luotsin tarvitsisi sentään olla kuin Caligula.

        Eihän siinä silloin mitään kivaa olisi. :-D


      • Repe (ei kirj)
        kekek-kekek kirjoitti:

        Eihän sen luotsin tarvitsisi sentään olla kuin Caligula.

        Ei tänne senjälkeen viitsisi kreationistitkaan kirjoitella.
        Varsin vähänhän heillä on keskinäistä keskustelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe