Olisi mielenkiintoista nähdä miten kävisi jyrrrin ja kumpp. moderoidussa ympäristössä.
Hakekaaps palstan luotsiksi
15
134
Vastaukset
Moderaattori olisi vääjäämättä joku evokeista, sillä kertakäyttönimimerkeistä ei oikein taida länkytystä ja salaliittovideoiden linkittelyä kummempiin hommiin olla, enkä juuri pysty kuvittelemaan Jaakobia tai miikanaahumiakaan moderoimassa, kun raamatusta ei hääviä ohjeistusta löydy ja pitäisi jopa olla tasapuolinen Saatanan viettelemien ja jumalan omien kesken, mikä jo ajatuksena nostaa fundiksen ahdistuskäyrän tappiin.
No tytöt, miltäs kuulostaisi jos minä rupeaisin palstan moderaattoriksi? Eikö olisikin kamalaa, kun asiaton roska ja kertakäyttönikkien ääliömäiset vittuilut vakionikeille poistuisivat palstalta ääntä nopeammin?
Ongelma on vain se, että aikani ei mitä ilmeisimmin riitä. Kiittäkää siitä Jehova Sebaotia.- jyrrrr
Eiköhän tätä palstaa sensuroida ilman Repen yksilmäisyyttäkin ihan tarpeeksi.
Todellisuudessa minä olisin puolueettomin sensori, sillä olen täysin uskomusvapaa itse, ja olen lyömättömän taitava havainnoimaan sen että milloin joku toinen on uskomusten tiellä.
Evolutionistit ratsastavat jatkuvasti todistamattomilla uskomuksilla ja kreakitkin puoli matkaa.
Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan? jyrrrr kirjoitti:
Eiköhän tätä palstaa sensuroida ilman Repen yksilmäisyyttäkin ihan tarpeeksi.
Todellisuudessa minä olisin puolueettomin sensori, sillä olen täysin uskomusvapaa itse, ja olen lyömättömän taitava havainnoimaan sen että milloin joku toinen on uskomusten tiellä.
Evolutionistit ratsastavat jatkuvasti todistamattomilla uskomuksilla ja kreakitkin puoli matkaa.
Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan?Hae pois. Kerro sitten miten se onnistui ilman rekisteröitymistä.;)
Perähikiän 10 000 nikin erakkokin voisi panna paperit sisään, kun ajasta ei näy olevan puutetta. Siinäpä meillä vasta olisikin mainio veijari palstaa valvomassa!
Eihän tuosta mitään varmaan makseta. Jos maksettaisiin edes kymppi päivässä, täällähän olisi luotsi joka jessuksen palstalla ja länkytyksen määrä varmasti vähäisempi kuin nyt.Kannatan ehdottomasti Repeä luotsiksi.
Riittäisi mainiosti jos luotsi vaikka pelkästään poistaisi palstalta typerät iltasanoma-julkkujuoru-linkki-aloitukset.jyrrrr kirjoitti:
Eiköhän tätä palstaa sensuroida ilman Repen yksilmäisyyttäkin ihan tarpeeksi.
Todellisuudessa minä olisin puolueettomin sensori, sillä olen täysin uskomusvapaa itse, ja olen lyömättömän taitava havainnoimaan sen että milloin joku toinen on uskomusten tiellä.
Evolutionistit ratsastavat jatkuvasti todistamattomilla uskomuksilla ja kreakitkin puoli matkaa.
Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan?>>Joten taidanpa hakea virkaa. Mitähän siitä maksetaan?
- Voi vain kuvitella
mikä parku siitä syntyisi, kun tieteellisen maailmankuvan omaava moderaattori moderoisi kretuilut taivaan tuuliin
Tuskin nyt sentään. En minäkään haluaisi tänne luotsia, joka tappaa kaiken hauskan kinaamisen. Täysin asiattoman länkytyksen ja mölinän sekä nimimerkkiin henkilöityvien kirjoittajien lapsellisen solvaamisen kyllä poistaisin.
- jyrrr
RepeRuutikallo kirjoitti:
Tuskin nyt sentään. En minäkään haluaisi tänne luotsia, joka tappaa kaiken hauskan kinaamisen. Täysin asiattoman länkytyksen ja mölinän sekä nimimerkkiin henkilöityvien kirjoittajien lapsellisen solvaamisen kyllä poistaisin.
Poistaisiko Repe myös tasapuolisesti kuolaavan vajakin Apon partapellerienaukset?
Etpä tietenkään, et edes moiti Apoa, koska olette loppujen lopuksi ihan yhtä sivistyneitä. jyrrr kirjoitti:
Poistaisiko Repe myös tasapuolisesti kuolaavan vajakin Apon partapellerienaukset?
Etpä tietenkään, et edes moiti Apoa, koska olette loppujen lopuksi ihan yhtä sivistyneitä.No, voin mieliksesi todeta, että noista Apon tokaisuista en oikein pidä. Tosin jos katsoo idioottiviestejä joihin ne tavallisesti viittaavat, voi ymmärtää noinkin terävän reagoinnin.
Luulen kyllä että jos luotsi hyväntahtoisesti kehottaisi Apoa herkeämään juuri noista partapelleviesteistään, hän niin myös tekisi. Eihän hänellä ole päässään kuiskuttelijaa, joka käskee kirjoittamaan sitä tai tätä, vaan hän on vapaa tekemään mitä tahtoo.
Mitä rienauksiin tulee, se riena mitä uskovaiset täällä roiskivat ateisteja kohtaan ei kyllä noilla partapelleviesteillä edes kuittaudu. Ateistitihan toivotetaan yleensä ikuiseen kärsimykseen, eli he saavat niskaansa jatkuvia tappouhkauksia, jotka enemmän tai vähemmän tragikoomisesti koetetaan verhota johonkin "taivaallisen rakkauden" röpelöiseen harsoon.
- hihiiiii
Hyvinhän tämä menee karille ilman luotsejakin.
Toisinaan ajatus on houkuttanut mutta taidan jättää sikseen kun inhorealisti Hiski muistutti että valta lisää vastuuta...
- lentävä lehmä
kekek-kekek kirjoitti:
Eihän sen luotsin tarvitsisi sentään olla kuin Caligula.
Eihän siinä silloin mitään kivaa olisi. :-D
- Repe (ei kirj)
kekek-kekek kirjoitti:
Eihän sen luotsin tarvitsisi sentään olla kuin Caligula.
Ei tänne senjälkeen viitsisi kreationistitkaan kirjoitella.
Varsin vähänhän heillä on keskinäistä keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514