PUTIN ON SAATANAN TYHYMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

putin vittuun

ÄÄLIÖ DIKTAATTORI toivottavasti venäläiset itsekkin huomaa?

9

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sankaripresidentti

      Tuskin huomaavat sillä he palvovat tätä Sankaripresidenttiä joka vapauttaa naapurimaita fasismin otteesta.

      "Natsikortin" käyttäminen johtaa Venäjällä aina täydelliseen menestykseen.

    • lisääfluoriidi

      heh heh rauhoitu nyt vähän, unohdit kai päivän pilleri.... :D

    • 13+7

      Joo entäs USA:N yritykset, jotka omistaa käytännössä koko hallituksen? Amerikkalaiset eivät ole edes huomanneet viellä, että heidän vero dollarit mitä alle 50% maksaa käytetään pommittamaan siiviliväestöä vieraissa maissa.

      Toivottavasti molempien maiden kansalaiset huomaavat typeryyden, kun todellisuudessa se on yhtä läpinäkyvää kun P-korean toiminta.

    • putinfan

      pätevä johtaja saa aina kansan puolelleen ja ulkomaalaiset vihamiehekseen. toisin oli meidän tarja, ulkomailla tykättiin, suomessa ei ehkä niinkään, hyvä että vaihtui pois

    • Valoa pimeyteen

      KAIKKI satanaa palvelemaan antautuneet / taipuneet on tyhmiä (lähes kaikki ihmiset maailmassa) Viisaat ei elä eikä toimi eikä vaikutaa sanoillaan ja teoillaan, valinnoillaan ja valtuuttamisillaan SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi seuraamuksia tuottavasti. Niin kuin nyt lähes kaikki ihmiset maailmassa vieläkin ja edelleenkin tekevät.

      • ....................

        "vertailu Putinin ja Obaman kesken.

        http://news.yahoo.com/putin-under-satans-influence...

        Who is more likely an antichrist lead by Satan let's look at the facts shall we
        Putin:
        Religious affiliation under Putin in Russia rose from 25% to 75% and growing
        Putin jails what I call atheistic terrorists for desecrating a church
        Putin consults the patriarch of the Russian Orthodox church for guidance regularly
        Putin put heavy restrictions on the homosexual abomination
        Putin restricted abortion to 12 weeks and dropped the rate exponentially
        Putin attends church on all major Orthodox holidays
        Putin vows to protect Christians all over the world
        Putin gives money and support for rebuilding Orthodox churches destroyed by USSR
        Putin says "the moral guidance provided by religion is important to society"

        Obama:
        Obama: "we are no longer a Christian nation"
        Obama bashes Russia for jailing said atheistic terrorists
        Obama bows Muslim leaders
        Obama openly supports gays in every way shape and form
        Obama's courts won't let conservative states restrict abortion
        Obama quotes Quran on several occasions
        Obama arms Muslim brotherhood and probably ISIS in Syria
        Obama's courts remove ten commandments from several American Courthouses
        Obama says "we are no longer a Christian nation"

        These facts are true, you decide who is lead by Satan.

        Tukemalla Obamaa tuemme länsimaisia demokraattisia arvoja"

        http://jukkalaine1.puheenvuoro.uusisuomi.fi/175466-poliittista-propagandaa-lantisista-demokratioista-ja-eu-jasenyyden-iloista#comment-2724566


    • Hitaasti tuntuvat huomaavan.

      Sen sijaan puskevat PR miehiään suomeenkin.

    • put put put

      se on liian hyvä paikka toveri Putinille kattele pahempi.

    • ÄÄLIÖ politisoi

      barroso on diktaattori sarvipää, kas kun et huomaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe