Profetaallinen Varoitussana Paavista Francis - (Amightywind.com)

näin on

13

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      Francis on jesuiitta(googlatkaa jesuiittavala). Hän osaa olla äärimmäisen hurmaava, voittaa sympatioita puolelleen olemuksellaan ja puheillaan ja saa ihmiset suorastaan hullaantumaan(siinä se vaara piileekin). Francis kietoo helposti kansanjoukot pikkusormensa ympäri. Paavi arvonimestään(Vicarius fili Dei)huolimatta ei ole Jumalan Pojan sijainen eikä erehtymätön. Se on ihmistä jumalaksi korottavaa harhaoppia, jota paavi edustaa.

    • Juutubii

      Google: Biblical Warning! Israel Is About to Give 'Mt. Zion' to Pope Francis

      Pope Francis David's Tomb


      • Iso Q

      • KTS kirjoitti:

        Jaahas. taas on hevosmiesten tietotoimiston sontaluukkua luukutettu...

        Tuota eskatologista p-jauhantaa ja erilaisten normaalien tapahtumien hengellistämistä on ollut maailman sivu eikä näytä vähenevän. Kotoperäisten herätysliikkeiden hyvä puoli on siinä etteivät ne ole kovin innokkaita hörhöilemään noiden ennustajien perässä.

        Paavin vierailu sai kyllä kaikki ihan sekaisin Jerusalemin vanhassa kaupungissa. Eilen kun yritin jaffa Gaten kautta normaalille kahvipaikalleni Muristan Streetin suihkulähteen luo, kaikki oli eristetty puomein. Poliiseja oli varmaan saman verran kuin muutakin väkeä. Eivät jätä mitään sattuman varaan. Minunkin reppuni tongittiin kahdesti.

        Siionin vuori on ainakin nykyisin kuin ihan mikä tahansa muukin paikka. Sen kautta kulkee vilkas läpikulkutie. Kukkula mikä kukkula. Ja öljymäkikin on pääasiassa arabialuetta, ja siellä on iso hautausmaa. Näistä nyt sitten väännetään niin mahdottomasti. Niin, ja Siionin vuoren melkein vieressa on heIvetti (Gehenna)...


      • Iso Q
        exhellari86 kirjoitti:

        Tuota eskatologista p-jauhantaa ja erilaisten normaalien tapahtumien hengellistämistä on ollut maailman sivu eikä näytä vähenevän. Kotoperäisten herätysliikkeiden hyvä puoli on siinä etteivät ne ole kovin innokkaita hörhöilemään noiden ennustajien perässä.

        Paavin vierailu sai kyllä kaikki ihan sekaisin Jerusalemin vanhassa kaupungissa. Eilen kun yritin jaffa Gaten kautta normaalille kahvipaikalleni Muristan Streetin suihkulähteen luo, kaikki oli eristetty puomein. Poliiseja oli varmaan saman verran kuin muutakin väkeä. Eivät jätä mitään sattuman varaan. Minunkin reppuni tongittiin kahdesti.

        Siionin vuori on ainakin nykyisin kuin ihan mikä tahansa muukin paikka. Sen kautta kulkee vilkas läpikulkutie. Kukkula mikä kukkula. Ja öljymäkikin on pääasiassa arabialuetta, ja siellä on iso hautausmaa. Näistä nyt sitten väännetään niin mahdottomasti. Niin, ja Siionin vuoren melkein vieressa on heIvetti (Gehenna)...

        Tuskin Siionin vuori ihan mikä tahansa kukkula on, jos Vatikaani sinne valtaistuimensa haluaa asettaa. Toisaalta ei pidä vetää asioista liian hätäisiä johtopäätöksiä. Aika näyttää.


      • Iso Q kirjoitti:

        Tuskin Siionin vuori ihan mikä tahansa kukkula on, jos Vatikaani sinne valtaistuimensa haluaa asettaa. Toisaalta ei pidä vetää asioista liian hätäisiä johtopäätöksiä. Aika näyttää.

        "Tuskin Siionin vuori ihan mikä tahansa kukkula on, jos Vatikaani sinne valtaistuimensa haluaa asettaa."

        Myisivät pipopäälle mokoman pläntin niin pääsisi sekin tuskastaan. Kyllä näille raha kelpaa.


      • Iso Q
        exhellari86 kirjoitti:

        "Tuskin Siionin vuori ihan mikä tahansa kukkula on, jos Vatikaani sinne valtaistuimensa haluaa asettaa."

        Myisivät pipopäälle mokoman pläntin niin pääsisi sekin tuskastaan. Kyllä näille raha kelpaa.

        Eikö kalahattu ollutkaan käytössä? :D
        Kirjoitat, että olet paikanpäällä. Mikä paikallisten suhtautuminen oli? Kumpi tykkäsi enemmän, arabit vai juutalaiset?


      • Iso Q kirjoitti:

        Eikö kalahattu ollutkaan käytössä? :D
        Kirjoitat, että olet paikanpäällä. Mikä paikallisten suhtautuminen oli? Kumpi tykkäsi enemmän, arabit vai juutalaiset?

        "Kumpi tykkäsi enemmän, arabit vai juutalaiset?"

        Ei nämä vierailut täällä yleisesti kai herätä muita tunteita kuin ärtymystä koska liikenne on yhtä kaaosta ja poliisit ovat kaikkien repuilla. Täällä on ulkomaalaisia arvodelegaatioita yksi toisena jälkeen. En minä mitään galluppia ole tehnyt. Arabit ja juutalaiset ketä tunnen ovat kaikki melko liberaaleja.

        Minun tuttuni arvostavat periaatteessa sitä että pipopää puhuu kahden valtion ratkaisun puolesta mutta en tunne ketään joka oikeasti uskoisi siihen.


    • Siitä sontaluukusta

      sympaatti
      4.5.2014 18:29
      Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
      Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?

      • -lapsi-

        Miten ois rukous, kenties paastolla höystetty? En tunne KTS:n taustaa, mutta kaikesta päättäen pahuuden henkivallat sitovat häntä.

        Efesolaiskirje:
        6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe