Rammstein/Ltd Edition???

Eulalia

cdon.com kaupittelee Rammsteinin levyä Reise Reise hintaan 16,95 ja Ltd Edition Digipak maksaa 17,95. Kysyisin että mikä kumma tuo jälkimmäinen on eli miten se eroaa tavallisesta lätystä? Kannattaisiko sellainen ottaa?

Tietääkö kukaan...?

7

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

Niin, minulla on tuo digipak versio (Eli suomeksi pahvikannet) eikä siinä mitään eroa ole minun käsittääkseni jewelcase normipainokseen paitsi että kannessa lukee "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", mitä ikinä sitten tarkoittaakaan.
      Itse ostin digin koska kovin pidän pahvikansista.

• Taival

Saattaapi tuo saksateksti muuten lukea jewelcase versionkin kannessa... Nyt pätkii muisti.

• Eulalia

Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...

Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi.

• Nicht öffnen
        Eulalia kirjoitti:

Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...

Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi.

Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.

Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],

eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'.

• Khira
        Nicht öffnen kirjoitti:

Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.

Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],

eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'.

Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?

• lammas-jr
        Khira kirjoitti:

Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?

Ja tapahti ihan hirrrveitä. Löysin cd:n!!!!

• rammmstein

Jos avaat sen digipakin aivan auki, sinulla on kuva oranssista luukusta jonka takana on suojassa koneen "musta laatikko". Nimestään huolimatta laatikko ei ole musta vaan kirkkaan oranssi jotta löytyy putoamispaikalta helpommin.

Rammstein on nimetty samannimisen kaupungin mukaan kuuluisan Rammsteinin lento-onnettomuuden mukaan. Sisälläkin on kuvia aiheeseen liittyen lento-onnettomuudesta, ja siis tuo kansikuva on kuva mustan laatikon suojakotelosta jonka päällä lukee tuo "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", eli "lentotallennin älä avaa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4873
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      151
      4834
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4652
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3014
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2683
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2158
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1390
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      22
      1375
    Aihe