cdon.com kaupittelee Rammsteinin levyä Reise Reise hintaan 16,95 ja Ltd Edition Digipak maksaa 17,95. Kysyisin että mikä kumma tuo jälkimmäinen on eli miten se eroaa tavallisesta lätystä? Kannattaisiko sellainen ottaa?
Tietääkö kukaan...?
Rammstein/Ltd Edition???
7
514
Vastaukset
- Taival
Niin, minulla on tuo digipak versio (Eli suomeksi pahvikannet) eikä siinä mitään eroa ole minun käsittääkseni jewelcase normipainokseen paitsi että kannessa lukee "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", mitä ikinä sitten tarkoittaakaan.
Itse ostin digin koska kovin pidän pahvikansista.- Taival
Saattaapi tuo saksateksti muuten lukea jewelcase versionkin kannessa... Nyt pätkii muisti.
- Eulalia
Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...
Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi. - Nicht öffnen
Eulalia kirjoitti:
Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...
Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi.Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.
Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],
eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'. - Khira
Nicht öffnen kirjoitti:
Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.
Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],
eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'.Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?
Khira kirjoitti:
Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?
Ja tapahti ihan hirrrveitä. Löysin cd:n!!!!
- rammmstein
Jos avaat sen digipakin aivan auki, sinulla on kuva oranssista luukusta jonka takana on suojassa koneen "musta laatikko". Nimestään huolimatta laatikko ei ole musta vaan kirkkaan oranssi jotta löytyy putoamispaikalta helpommin.
Rammstein on nimetty samannimisen kaupungin mukaan kuuluisan Rammsteinin lento-onnettomuuden mukaan. Sisälläkin on kuvia aiheeseen liittyen lento-onnettomuudesta, ja siis tuo kansikuva on kuva mustan laatikon suojakotelosta jonka päällä lukee tuo "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", eli "lentotallennin älä avaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064873
- 1514834
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464652- 1463014
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302683- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202158- 401889
- 731390
- 221375