Rammstein/Ltd Edition???

Eulalia

cdon.com kaupittelee Rammsteinin levyä Reise Reise hintaan 16,95 ja Ltd Edition Digipak maksaa 17,95. Kysyisin että mikä kumma tuo jälkimmäinen on eli miten se eroaa tavallisesta lätystä? Kannattaisiko sellainen ottaa?

Tietääkö kukaan...?

7

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

      Niin, minulla on tuo digipak versio (Eli suomeksi pahvikannet) eikä siinä mitään eroa ole minun käsittääkseni jewelcase normipainokseen paitsi että kannessa lukee "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", mitä ikinä sitten tarkoittaakaan.
      Itse ostin digin koska kovin pidän pahvikansista.

      • Taival

        Saattaapi tuo saksateksti muuten lukea jewelcase versionkin kannessa... Nyt pätkii muisti.


      • Eulalia

        Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...

        Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi.


      • Nicht öffnen
        Eulalia kirjoitti:

        Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...

        Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi.

        Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.

        Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],

        eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'.


      • Khira
        Nicht öffnen kirjoitti:

        Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.

        Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],

        eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'.

        Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?


      • Khira kirjoitti:

        Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?

        Ja tapahti ihan hirrrveitä. Löysin cd:n!!!!


      • rammmstein

        Jos avaat sen digipakin aivan auki, sinulla on kuva oranssista luukusta jonka takana on suojassa koneen "musta laatikko". Nimestään huolimatta laatikko ei ole musta vaan kirkkaan oranssi jotta löytyy putoamispaikalta helpommin.

        Rammstein on nimetty samannimisen kaupungin mukaan kuuluisan Rammsteinin lento-onnettomuuden mukaan. Sisälläkin on kuvia aiheeseen liittyen lento-onnettomuudesta, ja siis tuo kansikuva on kuva mustan laatikon suojakotelosta jonka päällä lukee tuo "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", eli "lentotallennin älä avaa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe