Semmoonen suomalainen dicko biisi hakusess
a
mä ajan koko yön kuin ralle orpison tsi jotain.
suomi dickoo
12
203
Vastaukset
- Google ennen kyselyä
Kannattaa googlata biisejä ihan niillä sanoilla mitä tietää. Voi olla, et löytäisit etsimäsi.
- Stikin Ralle Orpison
Dicko :D Ralle Orpison :D
Google tuonkin kertoo, kun jättää nuo älyttömät "englannit" pois. - dicko poju
NO EI VITTU LÖYDY MITÄÄÄÄ !
- GWR
Kyseessä Stigin kappale Roy Orbison?
- dicko boyyy
aivittu se oli stigg doggii . joo toi se on
- dickoboyyyyyy
Joo stigg doggii se oNNNN !
- Säille
Ai ralle orpison?
- Pitkätukka-68
Mikä vittu on "dicko"?
- Ralllle
Mä dokaan dickos koko yön.
Niinq ralle orbison ! - Anonyymi
Vesku jokinen veti kyl sika hyvi ton stigg dogg ralle orpison biisin
Toi on Stiigin kappale "Roy Orbison". Se menee näin : "Mä ajan koko yön niin kuin Roy Orbison". Saannut innoituiksensa Roy Orbisonin kappaleesta "I drove all night".
Heh, kun repesin. Ralle Orpison =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477