Eilen oli Iltalehdessä tämä uutinen.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288777034841.html#comments-anchor
Kommentoin uutista kristityn näkökulmasta ja laitoin myös yhden jakeen raamatusta ja kerroin että homouden harjottaminen on syntiä. Kävi niin että kommenttiani ei julkaistu! Eikö maamme ole demokraattinen? Onko suomi yhtäkkiä muuttunut homodiktatuuriksi, jossa yksikin poikkipuu sana tätä iljettävää homouden esiinmarssia vastaan, katsotaan niin ala-arvoiseksi ettei sitä mediakaan salli? Voi suomi raukkaa mihin olet menossa? Huuda suomi Jumalaa, sillä aika loppuu! Sinä saat kurituksen jollaista et osaa odottaa. Painakaa itsellenne Tom of Finland unipeitteet ja kylpekää homojenne kanssa yölläkin. Kastakaa itsenne homouskontoonne, mutta muistakaa että Jumala tulee repimään peittonne ja pian olette alastomina Hänen edessään tuomiolla! Kestättekö siellä irstautenne kanssa ja vielä sielläkin pilkkaatte Jumalaa?
Herra varjele uskovien kotien lapset tältä homouden iljettävän irstaan esiinmarssin tuskalta. Herra anna voimia kestää tämä saastan esiintulo ja vahvista uskoamme.
Esimerkki miten media suojelee homoseksualismin nousua!
23
128
Vastaukset
Maallinen media ei suvaitse Raamattua.
- Sekularismin valo
Kyllä se suvaitsee, kunhan sitä ei hierota naamaan joka asiassa. Tajuaisittepa fundishörhöt sen, että oma juuri räiskyvyytenne on se mihin vastataan samalla mitalla.
- -jarmo-
Sekularismin valo kirjoitti:
Kyllä se suvaitsee, kunhan sitä ei hierota naamaan joka asiassa. Tajuaisittepa fundishörhöt sen, että oma juuri räiskyvyytenne on se mihin vastataan samalla mitalla.
Sekularismin pimeys tuottaa- ja on tuottanut jo vuosikymmeniä piikikästä pahaa hedelmäänsä. Mitä kauemmaksi sekularismi ulottuu yhteiskunnassamme, sitä enemmän kouluampumisia, perhesurmia ja muita seksuaali- sekä väkivaltarikoksia tapahtuu nimenomaan perhe- ja yhteisöjen sisällä.
Yhteiskunta kysyy yhtenä suuna, MIKSI? Vastaus on sekularismi. - Happiheikki
-jarmo- kirjoitti:
Sekularismin pimeys tuottaa- ja on tuottanut jo vuosikymmeniä piikikästä pahaa hedelmäänsä. Mitä kauemmaksi sekularismi ulottuu yhteiskunnassamme, sitä enemmän kouluampumisia, perhesurmia ja muita seksuaali- sekä väkivaltarikoksia tapahtuu nimenomaan perhe- ja yhteisöjen sisällä.
Yhteiskunta kysyy yhtenä suuna, MIKSI? Vastaus on sekularismi.Paskapuhetta. Yhteiskunnat ovat sekularismin myötä nykyään paljon paremmassa jamassa kuin ennen, jolloin uskonnot myrkyttivät yhteisöt ja korruptoivat valtarakenteet. Onneksi kaikki tuo on väistymässä ainakin lännessä. Nostaahan se pahuus päätään tuolla lähi-idässä, mutta kaikki normaalijärkiset kuitenkin ymmärtävät vastustaa sellaista kehitystä.
- Erittäin selkeää
Sekularismin valo kirjoitti:
Ei todellakaan sekularismia, vaan täysin selkeää ja ymmärrettävää Sanaa, missä ei ole sijaa spekuloinnille.
Suomi on pieni kansana.Äsken kuuntelin miten Kiinassa yksi seurakunta käsittää 20 miljoonan seurakuntajoukkoja. Kiinassa on kristinusko leviämässä.
Ei uskoisi mitenkään, että Suomessa hylätään ikiaikainen selkeys turvata täysin Jumalan rakkauteen ja nimenomaan, kun saimme hänen armossaan ja varjeluksessaan säilyttää isänmaamme.
Raamattuun ei tarvitse sovellella sanaa suvaistevaisuus. Ei siinä mielessä, kuin Suomessa tehdään. Rakkaudesta taas on selkeät selitykset siellä ja myös siitä, mikä sen tuhoaa.
Raamattu 1933/38 Jaak. 4:4
Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.
Room.13.1
9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.
11 Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme.
12 Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin.
13 Vaeltakaamme säädyllisesti, niin kuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa,
14 vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät.
1992 1. Kor. 6:9
Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, [Room. 13:13 ]
Hepr. 13:4
Pitäkää avioliitto kaikin tavoin kunniassa älkääkä häpäiskö aviovuodettanne, sillä Jumala tuomitsee siveettömät ja avionrikkojat. [1. Kor. 6:9] - Erittäin selkeää
Sekularismilla harhautetaan sanan mukaisesti "
"Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä. "
Kymmenen käskyn rikkominen on nyt tullut Suomessa järjestelmällisesti käyttöön sielunvihollisella. Se on tullut räikeästi esille joka alueella eli on tulipalokiire tuhota.
Se lähetystyö, mikä on viimeisten vuosikymmenten aikana tehty Suomesta jokapuolelle maailmaa ja varsinkin mammuttiväkilukumaissa tuottaa nyt satoaan ja
tulee loppuviimeksi siunaukseksi lähettäjä maalle. Jumalalla on oma tapansa ja aikansa suunnitelmallaan ja sille ei ihminen mitään mahda. Kiitämme siitä, että vielä on armonaikaa. Kiitos Jeesus. Erittäin selkeää kirjoitti:
Sekularismilla harhautetaan sanan mukaisesti "
"Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä. "
Kymmenen käskyn rikkominen on nyt tullut Suomessa järjestelmällisesti käyttöön sielunvihollisella. Se on tullut räikeästi esille joka alueella eli on tulipalokiire tuhota.
Se lähetystyö, mikä on viimeisten vuosikymmenten aikana tehty Suomesta jokapuolelle maailmaa ja varsinkin mammuttiväkilukumaissa tuottaa nyt satoaan ja
tulee loppuviimeksi siunaukseksi lähettäjä maalle. Jumalalla on oma tapansa ja aikansa suunnitelmallaan ja sille ei ihminen mitään mahda. Kiitämme siitä, että vielä on armonaikaa. Kiitos Jeesus.Amen.
Happiheikki kirjoitti:
Paskapuhetta. Yhteiskunnat ovat sekularismin myötä nykyään paljon paremmassa jamassa kuin ennen, jolloin uskonnot myrkyttivät yhteisöt ja korruptoivat valtarakenteet. Onneksi kaikki tuo on väistymässä ainakin lännessä. Nostaahan se pahuus päätään tuolla lähi-idässä, mutta kaikki normaalijärkiset kuitenkin ymmärtävät vastustaa sellaista kehitystä.
Happi: "...uskonnot myrkyttivät yhteisöt ja korruptoivat valtarakenteet..." Puhut asiaa, vaikket itse ymmärrä mistä puhut. Ellet osaa erottaa uskoa uskonnoista, eksyt ja eksytät.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.- Happiheikki
yurki1000js kirjoitti:
Happi: "...uskonnot myrkyttivät yhteisöt ja korruptoivat valtarakenteet..." Puhut asiaa, vaikket itse ymmärrä mistä puhut. Ellet osaa erottaa uskoa uskonnoista, eksyt ja eksytät.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.No minulle usko ja uskonnot ovat sama asia. Kyllä minä tiedän nuo teidän kiemurtelunne, että uskonnot on eri asiaa kuin jossain elävässä uskossa tai mitä lie olo on, mutta ei sillä ole realismin näkökulmasta mitään merkitystä. Kumpikin on samaan hömppään kytköksissä: usko on se älyvapaa mielenilmiö - uskonto on se hierarkia joka näitä uskovia hyväksikäyttää (tuottaen myös uusia uskovia).
Happiheikki kirjoitti:
No minulle usko ja uskonnot ovat sama asia. Kyllä minä tiedän nuo teidän kiemurtelunne, että uskonnot on eri asiaa kuin jossain elävässä uskossa tai mitä lie olo on, mutta ei sillä ole realismin näkökulmasta mitään merkitystä. Kumpikin on samaan hömppään kytköksissä: usko on se älyvapaa mielenilmiö - uskonto on se hierarkia joka näitä uskovia hyväksikäyttää (tuottaen myös uusia uskovia).
Happi... Langennut maailma tarvitsee kutsun.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.
1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi
Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.
Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1. Kor. 15:
Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.
2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu
Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
- SE MYRKKY
SIINÄ TAAS SITÄ ATEISTIN INTTÄMISTÄ.
PYRITÄÄN SABOTOIMAAN USKOVIEN KIRJOITUKSIA.
ATEISMISTA KESKUSTELLAAN ERI OSIOISSA.- Voi voi
Taidat olla vähän höynähtänyt. Apua kyllä löytyy, tartu siihen rohkeasti!
- Ole rohkea
Apua ateisteille löytyy ateismi- osiosta edellenkin. Ei uskovien mitätöimisestä.
Apua kyllä löytyy, tartu siihen rohkeasti!- Keke465
Voisit siirtyä ateismi-palstalle keskustelemaan ateismista, sen sijaan että toitotat ateismiasi täällä.
- Niinkö?
Etkö suosittele ufoja- ufo luotsi.
kekek-kekek
16.9.2014 15:07
2
Oli viime yönä sellainen hallusinaatio että joku repii peittoa päältä. Ensin jalkopäästä sitten toisesta päästä. Asun yksin ja ovi on aina lukossa, niin mikään oikea luonnollinen olento ei asialla voinut olla.
Epäufouskovaisena en tietenkään syytä asiasta humanoideja. Koska en usko kummituksiin en syytä asiasta kummituksiakaan.- Eipä liity
Miten tuo jatkuva ufoluotsicopypaste muka liittyy tähän aiheeseen?
- Jatkuvaufoateismi
Eipä liity kirjoitti:
Miten tuo jatkuva ufoluotsicopypaste muka liittyy tähän aiheeseen?
Siinä missä ufo-luotsi ja ateistitkin - luulisin.
- On teillä ongelmat
Jatkuvaufoateismi kirjoitti:
Siinä missä ufo-luotsi ja ateistitkin - luulisin.
No miksi te itse syötätte tänne jatkuvasti käsitteitä joista ette halua keskustelua? Oletteko ihan normaalijärkisiä?
On teillä ongelmat kirjoitti:
No miksi te itse syötätte tänne jatkuvasti käsitteitä joista ette halua keskustelua? Oletteko ihan normaalijärkisiä?
Niin juuri. Maailman tapahtumia ei uskalleta käsitellä, koska ei ole rauhaa sydämessä. Uskonnot ja ufot kuuluvat yhteen. Jeesus vapauttaa uskonnoista ja ismeistä.
http://www.youtube.com/results?search_query=vatican aliens
- Niiden paikka
Iltasanomilla on täysi oikeus jättää kommentit julkaisematta jos he niin haluavat ja demokratialla ei ole siinä mitään sijaa.
- Täyttä asiaa
- Huomauttelija
Pelkän linkin julkaiseminen on foorumin sääntöjen vastaista.
Sekularismin valo23.11.2014 11:53
"Kyllä se suvaitsee, kunhan sitä ei hierota naamaan joka asiassa. Tajuaisittepa fundishörhöt sen, että oma juuri räiskyvyytenne on se mihin vastataan samalla mitalla."
_______
Ilouutinen: Tempaus tulee poistamaan fundikset :D
http://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8
1Tess. 4:17
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60894
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111833Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla253751- 55722
- 50638
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91550Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45546- 22546
- 76533