Oppikaa islamista.
http://www.youtube.com/watch?v=XQ7x2-XaMmc
Islamissa ei moraalikäsitystä
10
124
Vastaukset
- video
Kuuntele.
- Moraali se onkin
Raamatussa sitä moraalia vasta onkin:
"5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi."
"4. Moos. 11:1 Jumala vihaa vaikertajia. Jos hän kuulee sinun valittavan, hän polttaa sinut kuoliaaksi."
"Sananlaskut 1:26-28 Jumala nauraa epäonnellesi, haukkuu sinua, kun olet peloissasi, ja on välinpitämätön, kun pyydät häneltä apua."
"5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."
"Hes. 20:25-26 "Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa ... jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra."
"Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Ja paras näistä on tämä:
"3. Moos. 24:17 "Jos joku lyö kuoliaaksi ihmisen, kenen hyvänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla."
Ööh, eikös tuo johtaisi dominomaiseen surmien ketjuun? Mitä moraalista järkeä!? - Pyhä Järjestys
Kehotan oman itsenne, niin iankaikkisen kuin ajallisenkin kohtalonne kannalta, hakemaan oppinne ja elämäntapanne liittonne mukaisesti Kaikkivaltiaan Luojan Pyhistä Ilmoituksista ja Kirjoituksista mukaan lukien Koraanista eikä mistään Jumalan ja Kristuksen sekä muiden Jumalan lähettiläiden samoin kuin Kristuksen Opetuslapseuden, Kristuksen seurakuntaruumiin, apostolisen eli lähettiläiden seurakunnan ja Kristuksen maanpäällisen, kuningas Daavidin valtaistuimen kuningaskunnan vihollisilta kuten näiltä tahallisilta sotkijoilta, eksyttäjiltä ja panettelijoilta, jotka tekevät töitä perkeleelle ja hänen riivaajilleen, tietoisesti ja/tai tietämättään.
Näitä sotkijoita, eksyttäjiä ja panettelijoita on ollut hama ihmisen historian ja edelleenkin näitä käärmeen apulaisia löytyy.
Välttäkää heitä ja heidän opetuksiaan älkääkä niitä ainakaan noudattako älkääkä heitä myöskään rahoittako.- Pyhä kaaos
"Näitä sotkijoita, eksyttäjiä ja panettelijoita on ollut hama ihmisen historian ja edelleenkin näitä käärmeen apulaisia löytyy."
"Välttäkää heitä ja heidän opetuksiaan älkääkä niitä ainakaan noudattako älkääkä heitä myöskään rahoittako."
Nyt jos mentäisiin ihan reiluuden nimissä asialinjalla niihin todisteisiin, esim. siitä, että sinun tarjoamasi käsitys asioista on se oikea. Niin tarjoaisitko jotain objektiivisia ja vertaisarvioituja artikkeleita, joiden perusteella näemmä, että sinäkin et ole vain yksi sotkija, eksyttäjä ja panettelija haukkumiesi sellaisten joukossa? - Pyhä Järjestys
Pyhä kaaos kirjoitti:
"Näitä sotkijoita, eksyttäjiä ja panettelijoita on ollut hama ihmisen historian ja edelleenkin näitä käärmeen apulaisia löytyy."
"Välttäkää heitä ja heidän opetuksiaan älkääkä niitä ainakaan noudattako älkääkä heitä myöskään rahoittako."
Nyt jos mentäisiin ihan reiluuden nimissä asialinjalla niihin todisteisiin, esim. siitä, että sinun tarjoamasi käsitys asioista on se oikea. Niin tarjoaisitko jotain objektiivisia ja vertaisarvioituja artikkeleita, joiden perusteella näemmä, että sinäkin et ole vain yksi sotkija, eksyttäjä ja panettelija haukkumiesi sellaisten joukossa?Ajattelitteko, että alan tuomaan esiin kaikkia tietämiäni Kaikkivaltiaan Pyhiä Ilmoituksia ja Kirjoituksia niin Raamatusta, Koraanista ja näiden ulkopuolelta, jotka pystyn saattamaan sopusointuun Jumalan liittojen mukaisesti?
Aika paljon tulisi tekstiä ja tokkopa niitä monikaan jaksaisi lukea.
Mitä tarkoitatte objektiivisella ja etenkin vertaisarvioidulla artikkelilla? Olen ollut tekemisissä aika paljonkin artikkelien kanssa, mutta tämä ilmaisu "vertaisarvioitu" on vieras. Onko joku keksinyt jossakin hienon uutuussanan, jota on kiva käyttää?
Mutta jos se tarkoittaa, että joku uskoton tai luopio alkaa arvioida Jumalan Pyhiä Ilmoituksia ja Kirjoituksia ala-arvoisten suoritustensa kanssa, niin tällainen henkilö voi puolestani upottaa itsensä roskiin arviointiensa kanssa. Minä en tee niillä mitään eikä todellisuudessa kukaan muukaan. Roska on roskaa. Pyhä Järjestys kirjoitti:
Ajattelitteko, että alan tuomaan esiin kaikkia tietämiäni Kaikkivaltiaan Pyhiä Ilmoituksia ja Kirjoituksia niin Raamatusta, Koraanista ja näiden ulkopuolelta, jotka pystyn saattamaan sopusointuun Jumalan liittojen mukaisesti?
Aika paljon tulisi tekstiä ja tokkopa niitä monikaan jaksaisi lukea.
Mitä tarkoitatte objektiivisella ja etenkin vertaisarvioidulla artikkelilla? Olen ollut tekemisissä aika paljonkin artikkelien kanssa, mutta tämä ilmaisu "vertaisarvioitu" on vieras. Onko joku keksinyt jossakin hienon uutuussanan, jota on kiva käyttää?
Mutta jos se tarkoittaa, että joku uskoton tai luopio alkaa arvioida Jumalan Pyhiä Ilmoituksia ja Kirjoituksia ala-arvoisten suoritustensa kanssa, niin tällainen henkilö voi puolestani upottaa itsensä roskiin arviointiensa kanssa. Minä en tee niillä mitään eikä todellisuudessa kukaan muukaan. Roska on roskaa.Vatikaanilla ja krislamilla on sama isäntä. Se on Mammona. Kahta herraa ei voi palvella. Ellei palvele Herraa, palvelee Mammonaa.
Ilm 18:4
Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
POPE FRANCIS AND RICK WARREN TO UNITE FOR GLOBAL CHRISLAM CONFERENCE
http://www.nowtheendbegins.com/blog/?p=28081
Satana suunnitteli paavin asun.
https://www.youtube.com/watch?v=wPX-kxuvvb0
- Pyhä kaaos
"Ajattelitteko, että alan tuomaan esiin kaikkia tietämiäni Kaikkivaltiaan Pyhiä Ilmoituksia ja Kirjoituksia niin Raamatusta, Koraanista ja näiden ulkopuolelta, jotka pystyn saattamaan sopusointuun Jumalan liittojen mukaisesti?"
Pyysin käsityksesi oikeaksi osoittavia todisteita.
"Aika paljon tulisi tekstiä ja tokkopa niitä monikaan jaksaisi lukea."
Niin sinulta tulee tosiaan tekstiä vähän liikaa kun et käytä linkkejä, vaan spammaat tekstiä suoraan viestikenttään.
"Mitä tarkoitatte objektiivisella ja etenkin vertaisarvioidulla artikkelilla? Olen ollut tekemisissä aika paljonkin artikkelien kanssa, mutta tämä ilmaisu "vertaisarvioitu" on vieras. Onko joku keksinyt jossakin hienon uutuussanan, jota on kiva käyttää?"
Sinulle vieraat sanat eivät toki automaattisesti ole uutuussanoja, eikä niitä välttämättä mukavuuden vuoksi käytetä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Objektivismi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vertaisarviointi
"Mutta jos se tarkoittaa, että joku uskoton tai luopio alkaa arvioida Jumalan Pyhiä Ilmoituksia ja Kirjoituksia ala-arvoisten suoritustensa kanssa, niin tällainen henkilö voi puolestani upottaa itsensä roskiin arviointiensa kanssa. Minä en tee niillä mitään eikä todellisuudessa kukaan muukaan. Roska on roskaa."
No lähtökohtahan on se, että ensin katsotaan millainen maailma on, ja sitten tehdään sitä koskevat johtopäätökset. Jos nämä havainnot ja johtopäätökset ovat ristiriidassa mielivaltaisten väitteiden kanssa, niin ne mielivaltaiset väitteet lentävät roskiin. - aattelepa ite
Kaikki, joiden moraali on jumalilta lainassa, on lähtökohtaisesti moraalittomia. Teoistansa on henkilökohtaisessa vastuussa itselleen. Jos vastuukysymys hämärtyy, siihen alkavat puuttua ulkopuoliset tarpeen mukaan.
Bill Warner valistaa selkeällä englannilla.
https://www.youtube.com/watch?v=Vg5TY5CPrzk
https://www.youtube.com/channel/UC0Uu4XnRS1hiz3JCpNFIuUg- ruyi
Tärkeä aloitus juuri suomalaisille, sillä brititkin huolissaan Suomen välinpitämättömyydestä musloien suhteen.
Taannoin Supon päällikko aamutv:ssä kertoi, että seurannassa on paljon ihmisiä, muslimeja, jotka terroristiainesta.
Seurantaan riittää jo provo käytös ja provokirjoitukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554