Kuten asioista perillä olevat lähteet tietävät kertoa, on myös Pelästyssanomat virallinen väylä taivaallisille tiedotteille. Näin ollen meillä ei ole mitään syytä olla luottamatta myös seuraavanlaiseen profetiaan jonka on voidelluilleen ilmoittanut Herra JHWH.
Mikään ei voi enää muuttua koska nuo kaikki on lyöty lukkoon ja sinetöity Hänen Pyhiensä todistaessa.
Totisesti, yksikään kirjain, ei pieninkään piirto katoa näistä sanomista ennen kuin kaikki täyttyy!
Hallelyjah. Amen.
Sela.
Päivitys 20.12.2014: LOPULLISET PÄIVÄMÄÄRÄT ON LYÖTY LUKKKOOOON!!!!!!! LOPUN AJAN JOKAINEN PÄIVÄMÄÄRÄ ON NYT VARMISTETTU JA TARKISTETTU EIKÄ YHTÄÄN MIKÄÄN VOI IKINÄ ENÄÄ MITENKÄÄN LAINKAAN PIIRUAKAAN SIIRTÄÄ, TARKENTAA EIKÄ MUUTTAA NÄITÄ PÄIVIÄ! Ylösotto on 25.5.2015, rauha solmitaan 29.1.2016 ja Jeesus palaa 21.2.2023. Nyt kaikki on viimeistä päivää myöten tarkentunut aivan lopulliseen, varmaan muotoonsa. Viimeinen vuosiviikko alkaa.
--------------------------------------------------------------------------
tuo rauha solmitaan ensi alkukesän (Omer 25.5.2015) ylösoton jälkeen noin puolen vuoden päästä 29.1.2016 ja siitä 1290 pv on Tish'a B'Av 11.08.2019 ja sen jälkeen 1290 pv (joka tullaan luhentämään maapallon kirtokulun nopeutuksen kautta) jonka jälkeen Jeesus palaa näkyvällä tavalla 21.2.2023. Eli kaikella on noin puoli vuotta aikaa tasaantua, ennen kuin alkavat varsinaiset ahdistuksen ajat ja Israelin rauha solmitaan, peto nousee valtaan ja maailma todella muuttuu. Tuohon mennessä Suomi on jo miehitetty ja herätys on jo pitkällä menossa.
Päivitys 21.12.2014: VARMUUS VARMENTUI VARMAAKIN VARMEMMAKSI!!!! TOTISESTI LOPUN AJAT VARMASTI ALKAVAT NYT !!!! Nyt ei MIKÄÄÄN voi MILLÄÄN YHTÄÄN TARKENTAA ENÄÄ AJANKOHTIA. LOPULLINEN, VIIMEINEN TAKARAJA ON TÄYDELLISESTI, KOKONAAN LUKKOON LYÖTY ILMAN MINKÄÄNLAISIA MAHDOLLISUUKSIA YHTÄÄN MIHINKÄÄN MUUTOKSIIN!!!!
Lopunajat alkavat tietenkin ja mielestäni viimeistään 2017 mutta kun nyt kuunkierrossa on erikoinen Tetrad kuun pimennys (juutalaisten juhlapyhinä) menossa, jonka keskellä 20.3.2015 joka on raamatullinen vuoden vaihde ja sen perään heti 4.4.2015 kolmas noista kuunpimennyksistä pääsiäisenä ja kun ilmiönä tuo on tosi harvinainen ja lisäksi kun viimeksi silloin oli 1967 kuuden päivän sota jne. niin on aika odotettavaa että tuleva vuosi on merkittävä. Lisäksi kun vuonna 1948 ovat jo eläkeiässä ja Jeesuksen ennustukseen kuuluu myös se 7 vuoden lopunaika, joten 1948 67 vuotta (2015) 7 vuotta, jolloin he ovat jo 74 vuotiaita ja Raamatussa puhutaan että ihmisen ikä on siellä 72 vuodessa. Sukupolvi ei ole poistunut kokonaan mutta alkanut selkeästi jo poistua vuonna 2023 jonne uumoilisin Jeesuksen näkyvän paluun ajoittuvan.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
Vastaa lainauksen kanssa
LUKKOONLYÖTY PROFETIA!
21
138
Vastaukset
Mitä aloittaja toivoo tulevaisuudelta? Kenties aikaisempaa maailmanrauhaa? Kenties myöhempää maailmanrauhaa? Kenties ei rauhaa lain?
- Varmaa on..
..että viestiketjun aloittaja toivoo uskovaisiksi itseään sanoville ainakin pienen pienen palasen rehellisyyttä sekä mielenterveyttä sillä niistä kumpaistakaan ei ole tällä palstalla ollut havaittavissa vähäisintäkään määrää kyseiseen ryhmään kuuluvissa!
Varmaa on.. kirjoitti:
..että viestiketjun aloittaja toivoo uskovaisiksi itseään sanoville ainakin pienen pienen palasen rehellisyyttä sekä mielenterveyttä sillä niistä kumpaistakaan ei ole tällä palstalla ollut havaittavissa vähäisintäkään määrää kyseiseen ryhmään kuuluvissa!
Varmaa... Jäisitkö juttusille?
- Tietämätön
Etkös sinä ateisti tiedä, että tuo on valerauha eikä mikään oikea rauha.
- Älä vastaa
Jeesus Kristus, auta Jyrkiä, anna silmävoidetta. Anna näkökykyä. Anna henkien erottamisen armolahja. Auta Herra hänet pois riivaajien keskuudesta, anna ymmärrystä nähdä, että ei leikkisi riivaajien kanssa.
Ei vetäisi ainakaan niitä muiden uskovien päälle.
Herra, anna hänen erottaa mikä on sinusta ja mikä riivaajista.- Kauhujen kirjasta
Herra on riivaaja. Katsokaa, mitä kauheutta Hän salli ja langettaa, ja miten käskee eksymään:
Efes. (Paavali) 1:4-5, 11 Jumala on ennalta määrännyt meidät taivaaseen tai helvettiin. Mitkään ajatuksemme, sanamme tai tekomme eivät vaikuta tähän.
Saarnaaja 3:19, 9:5, 9:10 Kuolema on lopullinen. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää.
Efes. (Paavali) 5:22-24 Vaimojen on antauduttava miehilleen kaikessa kuin nämä olisivat jumalia.
5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.
3. Moos. 20:9-12 Homot ja avionrikkojat on tapettava.
Room. 11:7-10 Jumala sokaisi juutalaiset, jotta he eivät näkisi Messiasta.
4. Moos. 11:1 Jumala vihaa vaikertajia. Jos hän kuulee sinun valittavan, hän polttaa sinut kuoliaaksi.
Sananlaskut 1:26-28 Jumala nauraa epäonnellesi, haukkuu sinua, kun olet peloissasi, ja on välinpitämätön, kun pyydät häneltä apua.
Mark. 4:25 Keillä tämä elämä on huono, seuraava on vieläkin huonompi.
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot [Jumala]: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
3. Moos. 24:17 "Jos joku lyö kuoliaaksi ihmisen, kenen hyvänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla."
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Hes. 20:25-26 "Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa ... jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra."
5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."
Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."
Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta." - totuuden torvi
Kauhujen kirjasta kirjoitti:
Herra on riivaaja. Katsokaa, mitä kauheutta Hän salli ja langettaa, ja miten käskee eksymään:
Efes. (Paavali) 1:4-5, 11 Jumala on ennalta määrännyt meidät taivaaseen tai helvettiin. Mitkään ajatuksemme, sanamme tai tekomme eivät vaikuta tähän.
Saarnaaja 3:19, 9:5, 9:10 Kuolema on lopullinen. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää.
Efes. (Paavali) 5:22-24 Vaimojen on antauduttava miehilleen kaikessa kuin nämä olisivat jumalia.
5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.
4. Moos. 11:1 Jumala vihaa vaikertajia. Jos hän kuulee sinun valittavan, hän polttaa sinut kuoliaaksi.
Sananlaskut 1:26-28 Jumala nauraa epäonnellesi, haukkuu sinua, kun olet peloissasi, ja on välinpitämätön, kun pyydät häneltä apua.
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot [Jumala]: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
3. Moos. 24:17 "Jos joku lyö kuoliaaksi ihmisen, kenen hyvänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla."
2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Hes. 20:25-26 "Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa ... jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra."
5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."
Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."
Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."Matteus 7: 15
Siinä koko totuus. Kauhujen kirjasta kirjoitti:
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."Amen.
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
2Kor. 5:20
Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Jes. 52:7
Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!"
https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc
Joh:
14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
14:4 Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMctotuuden torvi kirjoitti:
Matteus 7: 15
Siinä koko totuus.
Jäitä hattuun. Kysymysteni tarkoitus on panna ymmärtämättömät lapsukaiset miettimään.
- -jarmo-
Jopas on taas aloittaja käyttänyt capslockia... varo ettei kulu. Näppikset on kalliita. Mullaki kuluu kolmen vuoden välein näppis vaihtokuntoon.
- Niinkö on?
"Jopas on taas aloittaja käyttänyt capslockia"
Et näytä ymmärtävän edes sen verran mikä on viestiketjun aloittajan ja mikä hänen kopioimaansa toisten kirjoituksista. - -jarmo-
Niinkö on? kirjoitti:
"Jopas on taas aloittaja käyttänyt capslockia"
Et näytä ymmärtävän edes sen verran mikä on viestiketjun aloittajan ja mikä hänen kopioimaansa toisten kirjoituksista.Heh... ja mitäs väliä sillä on... varsaalikirjaimia ne silti on.
- KTS (Ei kirj.)
Uusia päivityksiä!
YIP!- Parasta antia.
Epäilen vahvasti Ilmattaren saavan kohtapuolin uuden päivityksen tuosta "kymmenpäisäisestä" sillä se on aivan liian erinomaisen houreinen jätettäväksi huomiotta! Ei tuollaiseen kykene kukaan normaali ihminen....
- Korjaan..
Parasta antia. kirjoitti:
Epäilen vahvasti Ilmattaren saavan kohtapuolin uuden päivityksen tuosta "kymmenpäisäisestä" sillä se on aivan liian erinomaisen houreinen jätettäväksi huomiotta! Ei tuollaiseen kykene kukaan normaali ihminen....
Tulipa virhelyöntejä vaikka sinällään se on yks`ja lysti tällä palstalla, mutta tarkoitu oli kuitenkin kirjoittaa "kymmenpäiväisestä".
Korjaan.. kirjoitti:
Tulipa virhelyöntejä vaikka sinällään se on yks`ja lysti tällä palstalla, mutta tarkoitu oli kuitenkin kirjoittaa "kymmenpäiväisestä".
Päiviä ja päiviä
Koska olemme kolmannessa/seitsemännessä päivässä/vuosituhannessa, Jeesuksen paluulle ei ole ajallista estettä.
2Piet. 3:8
Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
2Piet. 3:9
Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.- -jarmo-
yurki1000js kirjoitti:
Päiviä ja päiviä
Koska olemme kolmannessa/seitsemännessä päivässä/vuosituhannessa, Jeesuksen paluulle ei ole ajallista estettä.
2Piet. 3:8
Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
2Piet. 3:9
Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.Joo ja ajallinen loppu on vaan tulossa pian... Jeesushan olisi voinut kaiken ennustusten mukaan tulla periaatteessa jo ainaki 2004 jälkeen.
-jarmo- kirjoitti:
Joo ja ajallinen loppu on vaan tulossa pian... Jeesushan olisi voinut kaiken ennustusten mukaan tulla periaatteessa jo ainaki 2004 jälkeen.
Jesse taisi jekuttaa meitä syntymällä 4 vuotta ennen aikaansa. Jeesus syntyi vuonna 4000 luomisesta lukien ja luominen tapahtui 4004 e.Kr.
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/raamattu/kr.htm
Kaikki luomakunnassa tukee Raamattua. Varsinkin sitä seikkaa, että langennut maailma on sokea. Edes huipputiedemiehet eivät hiffaa syntyvyyden eksponenttia.
> Tämänhetkisen vallitsevan näkemyksen mukaan ensimmäinen Homo sapiens eli yli miljoona vuotta sitten. Jos näin todella on, missä ovat kaikki biljoonat ihmiset, joiden tulisi joko olla hengissä, tai joiden hautautuneita ja mahdollisesti fossiloituneista jäännöksiä pitäisi löytyä laajoilta hautausmailta ympäri maailmaa?
Laskin montako kertaa maailman väestö oli kaksinkertaistunut ensimmäisen miehen ja naisen jälkeen. Jättäen menneisyydessä varaa sairauksille, nälänhädille, kulkutaudeille, sodille ja lapsikuolleisuudelle, väestö olisi todennäköisesti kaksinkertaistunut suurin piirtein kerran muutamassa sadassa vuodessa. Näin laskettuna sallimme sen olevan paljon hitaampaa kuin viimeiseen kaksinkertaistumiseen kuluneet kuudestakymmenestä seitsemäänkymmeneen vuotta. Kun kerromme kaksinkertaistumien lukumäärän muutamalla sadalla vuodella, saamme karkean arvion – plus miinus muutama tuhat vuotta – siitä, milloin ensimmäiset ihmiset joko luotiin tai kehittyivät.
Usko tai älä, mutta maailman väestö on kaksinkertaistunut vain 31½ kertaa sen jälkeen kun ensimmäinen ihmispari ilmestyi maapallolle. Tämä antaa tulokseksi 6500 vuotta. Voit laskea sen itse omalla laskimellasi. <
http://www.luominen.fi/evoluutio/minne-kaikki-ihmiset-ovat-kadonneet
- Valmistautukaa!
Pelästyssanomat tietää taas ja silloin ei mikään voi mennä vikaan vaan kaikki on totisinta totta. Jos ei kuitenkaan, niin syynä on -ei valehtelu vaan liukuma-aika
http://www.ilmatar.net/~np/misc/Israelin_rauha_9_1_2015.jpg
Kaaviollinen kuva todistaa väkevästi myös, että pretribulationistisen ylöstempauksen on oltava 9.1.2015 tai 45 päivää ennen sitä eli 26.11.2014 tai ehkä 45 päivää sen jälkeen eli 23.2.2014 ja midtribulationistisen ylöstempauksen on oltava 22.7.2018 tai 45 päivää ennen sitä eli 7.6.2018 tai ehkä 45 päivää sen jälkeen eli 5.9.2018 ja postttribulationistisen ylöstempauksen on oltava 1.2.2022 tai ehkä 45 päivää ennen sitä eli 17.12.2021 mutta jonkun luotettavan tuntuisen profeetan on tietenkin varmistettava näitä päivämääriä ennen kuin niille voidaan asettaa varmat lastkurit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6172340Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271166- 1091128
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki91008- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64731
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229603