Miten saatte myllynkiven kaulaanne?

Onko tietoa?

Mitä Jeesus opetti asiasta Raamatunlehdillä?
Mitä pitää tehdä, että olisi parempi, että hänelle ripustetaan myllynkivi kaulaan ja upotetaan meren syvyyksiin.

9

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään,

viattomien lasten päivänä, vauvat jotka tapettiin eivätkä päivän valoa saaneet kokea heidän murhaajilleen on Jumalan armo tarjolla niin kuin myös lapsia turmioon suistaville.

• Näinkin

Matteuksen evankeliumi:
      18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Markuksen evankeliumi:
      9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Luukkaan evankeliumi:
      17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.

• -jarmo-

Miks joku haluaa myllynkiven kaulaansa?

Ennen kuin eksyy, täytyy itse olla ajautunut tieltä, mutta ennen kuin eksyttää, täytyy itse olla hyvin tietoinen siitä että itse on eksyksissä.

• Ei tahallaan aina

Onpa kysymys, että miks haluaa.
      Jeesus puhui, että hänelle olisi parempi, että...

Voi hyvä lapsi kuitenkin.

Kun annat sen kuuluisan pikkurillin, leikit sielunvihollisen kanssa, niin vähitelleen, ihan huomaamattasi sinulle onkin vaihtunut herra. Voit välillä olla vanhasta muistista Jumalan sanassa kiinni, mutta tarvitessaan se toinen herra toimii kauttasi kuitenkin.

Tiedän, että et usko, mutta epäselvää on muillekin.
      Etsin jotakin netistä vahvistusta asialle.

• ----

Oliko ymmärrettävä vastaus.

• -jarmo-

No kyllä sellanen joka eksyttää Jumalan omia, täytyy itse varsin hyvin tietää eksyttävänsä muita pois Jeesuksesta Kristuksesta. Tämän täytyy olla selvä peli, eikä vahinko tai tietämättömyys. Tällaisen eksyttäjän täytyy olla varsin tietoinen siitä että on hylännyt Jeesuksen ja ottanut jonkin muun tilalle.

• voi voi voi

Voi hyvä lapsi.

Eihän sellaisesta tarvitse varoittaa, että tahallaan tekee.

Et siis ole kuunnellut palstalla olleita raamatunopetuksia.

Minä ole iloinnut niistä kun asioihin perehtyneet puhujat selittävät ja henki sanoo amen.

Olen iloinnut siitä, että kun palstalla ei oteta sanaa vastaan niin yli 100 ulkopuolista on kuunnellut.

• Lukutaito

• Bibelfokus kertoo idästä länteen tulleesta viettelyksestä. Muistutan, että muun muassa joogan suosio kasvaa Suomessa. Teeveessäkin on "ennustajatv". Mielestäni uuspakanuus on meidän aikamme viettelys. Kalevi Lehtinen: "Suomessa on neljä miljoonaa kristittyä, joiden uskonto on uuspakanuus."
      http://bibelfokus.se/node/77
      https://www.youtube.com/watch?v=-RVAu1uGkew

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      617
      2340
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1166
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      9
      1008
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      603
    Aihe