31.1-15 Lauantai

Heippa jälleen.

En ole ehtinyt käydä mutta korjataan se tilanne nyt kun on aikaa.
S24 update on tietysti jakanut jengiä kahteen leiriin toiset tykkää toiset ei. Itse pidän tästä uudistuksesta mutta oletan että tämä on raakile, beta update johon myöhemmin tulee lisää säätöjä. Olisivat voineet pitää pidemmänkin tauon että olisivat saaneet full-versionin toimintaan.

Lauantai todellakin ja jotkut saattavat muistaa että otin vähän aikaa sitte shamppista ja olutta joka ei oikeen kolahtanut. :(
Ei nousuhumalaa ollenkaan ja päättelen sen johtuvan siitä, että olin tauolla liian kauan ja body ei yksinkertaisesti ymmärtänyt tuota vierasta ainetta elimistössä.

Mitäkö tähän päivään?
Katson mytäreitä (myytinmurtajat) subilta sen jälkeen voisi käydä kaupassa ja lämmittää illalla saunan eli ihan rentoa jutskaa taitaa vieraitakin tulla...En ole varma kattoo sitte.
Eräs ystäväni mainitsi että miksi pilkkaat kerrostaloasujia ei siellä vapaaehtoisesti asuta.
No okei, onhan hän oikeassa itsekin asunut joskus ja se oli helvettiä,,,mutta jos haluaa asua bigcityssä niin se hinta on yleensä kerrostaloasunto.
Enkä ole niin kauheesti heitä pilkannut joskus vaan maininnut,,,
Eika kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.

Btw. Luotsina/sheriffinä ollessani en kertaakaan rikkonut S24:sen sääntöjä, eli jos mennään 'vähän niinku pilkkuu silleen'.
'Vitut tietoturvasta' juttu on kirjoitettu sivarina ei luotsina/sheriffinä.
Minä en ole syypää luotsipalstan lopetukseen se kaatui luotsien väliseen riitelyyn.

Semmosta tällä kertaa saatan pistäytyä välillä.

ps. Tietysti raittiina :)

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ok tuo tekstin tiivistys on huono homma...?
      Suomi24 voisi korjata sen...

    • lässytissu

      Lässyn tissutukset tunnistaa kaukaa vaikka nykyään ei ole enää aloittajan nimeä näkyvillä. Tissu oikein kihisee raivosta, kun ei päässyt luotsiksi ja nyt yrittää nuolla ylläpidon percereikää vasikoimalla kauhoitteluviestejä, jotka ovat tämän palstan perusta. Harmittaa vaan kovin kun uudistuksen myötä kauhoittelijat lähtivät pois, enkä saa enää säännöllisesti raportteja kauhoittelusta ja ripuloinnista.

    • taas_valehtelit

      Taas valehtelet tissu. Sinähän myönsit kirjoittaneesi "YP, vittuiletteko minulle?" -vuodatuksesi luotsina ollessasi:

      " ...ja te kysytte miten.
      Ehkä minä olen luotsi edelleenkin ja se on valitettavasti totta"

      Noin kirjoitit 1.8.2014. Myönsit olevasi edelleenkin luotsi jollakin nimimerkillä(arvatenkin ml77-nimellä Köyhyyspalstalla).

      Valehtelit taas kerran.

      • Heh_

        Tissu-paska vaikeni.


    • AAnuksenhaju-

      työnnä löylykauha perceeseesi

    • Taitaa olla orthexille töitä tänään sun kauhoittelu keskuksessa,oikein porukalla kauhotte anuksia ja juotte 17 olutta yms

    • Kuten ennenkin vastaan aina asiallisiin viesteihin.

      • ymmärrän_tissua

        Vaikeahan se on selittää mustaa valkoiseksi eli kun on kirjoittanut ensin "YP, vittuiletteko minulle" kirjoituksessa ensin, että on luotsi silläkin hetkellä, niin ei ole helppoa nyt väittää uskottavasti päinvastaista.

        Mahdotonta. Siksi ymmärrän hyvin Tissun vaikenemisen.


    • upp

      Up.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2073
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1751
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      264
      1705
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1700
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      107
      1526
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      290
      1225
    8. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      50
      1224
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe