Osaako joku kertoa

näky

Näin illalla näyn kun katselin ikkunasta taivaalle...alhaalta ylöspäin nousi kirkas paksu pilvi ja se peitti koko sen alueen mitä ikkunnasta näin sillä kirkkaudella.
Ja tuo tapahtui ainakin kolme kertaa.
Ihanku se olisi oikein hehkunut.
Pyhä Henki oli voimakkaana huoneessa.
On eräs asia missä tarvin Jumalan viisautta ja johdatusta ja sitä olen rukoillut ja pyytänyt.

19

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistatko Pietarin näyn Apt. 10. luvussa. Siinä nostettiin liinavaate koleme kertaa sen neljältä kulmalta taivaaseen. Liinavaatteessa oli kaikkia saastaisia eläimiä, tarkoittaa pakanakansoja.
      Näkysi ikkunan edessä kuvastaa ihmisiä kirkastettuina (Jeesus pilven päällä) joka nostetaan kolme kertaa. Eikä ole sattumaa että juuri Pietari kielsi Jeesuksen kolme kertaa yön aikana ja samoin Jeesus antoi kolmesti tälle anteeksi. Pönkitti asiaa vielä noustuaan kuolleista kysymällä Pietarilta kolmesti että "rakastatko sinä minua" ja "ruoki lampaitani".
      Olen saanut vuonna 2006 palvelustehtäväksi julistaa pelastussanomaa, jossa on juuri näkemäsi asia konkreettisena. Mooses kertoi Jumalan ilmoituksesta miten sato korjataan:
      1. Ensin otetaan morsian (uutislyhde sadosta)
      2. Sitten korjataan pääsato (häävieraat saapuvat ja pakanakansojen ajat päättyvät)
      3. Jeesus saapuu näkyvällä tavalla (ei saa korjata pellon reunoja myöden sillä köyhälle kulkumiehelle on jätettävä syötävää) Oliko se Markus joka sanoi että mahtaneeko Jeesus löytää uskoa maan päältä kun hän palaa? Löytää kyllä, ne pellon reunoille jätetyt.
      www.pelatussanoma.fi

      • sinettisormus1

        Kiitos Jarmo vastauksestasi, olipa osuvaa tekstiä ja samalla avasit minulle erästä untani n. vuosi sitten, jossa korjasimme satoa ja ihmettelin kun piti jättää pellon reunaan viljaa keräämättä ja talvikin oli tulossa, tuossa unessa oli myös Jeesus joka lepäili traktorin peräkärryillä... jaoinkin sen uneni silloin tänne ...


      • Kappas kun en silloin lukenut sitä, en ainakaan muista. Olisin varmasti muistanut kun se vielä osuu noin hienosti sinne 3. Mooseksen 23 lukuun, jossa tuosta sadonkorjuusta kerrotaan. Siellähän kerrotaan jopa uutisviljan (morsian) suhdeluku muuhun satoon 1:20 osaa lestyjä jauhoja. Eli morsiamen lopullinen luku on tosi pieni. Se tarkoittaa sitä että kyllä tulee pätemään sanonta "moni on kutsuttu mutta harva on valittu". Kaikki sinne silti haluttaisi.


      • MikaStadista

        Katsos vaan. Olin äsken yleistä kristinuskosta palstalla ja siirryin helluntailaisuus palstan kautta tälle profetiapalstalle. Tuttu tarinahan tämä näky on.

        Mietin vaan että osuiko arveluni oikein ja tuon naisen kertoma eilisiltainen näky viittaa Jeesuksen paluuseen? Näyn näkijä taitaa päästä osalliseksi ensimmäisestä sadonkorjuusta ja saada kannustetta jatkaa innokkaasti uskontiellä eteenpäin kohti voitonseppelöintiä.

        Näkemykseesi näyn tulkinnasta yhtyen, vähäinen veli Mika Stadista. Minäkin olen kertonut täällä joskus uneni Pyhästä Hengestä ja ylösotosta. Uni kertoi hetkistä heti ylösoton jälkeen. Sen unen perusteella ylösotettuja on odottamattoman vähän tai ainakin se majoituspaikka, johon minut sijoitettiin siinä unessa. Näin siinä unessa Pyhän hengen miehen hahmoisena ja suojelusenkelini, joka ilmeni naiseksi sekä kourallisen uskovia Suomesta, kaikki olivat muistini mukaan naisia. Tuttuja ei ollut vastassa. Ainoastaan Pyhä Henki on ennestään tuttu ja suojelusenkeli, mutta suojelusenkeliin en ole koskaan saanut ainakaan tietoista kontaktia, mutta unessa juttelin hänenkin kanssaan samalla kun tulokkaina tutustuimme majoitustiloihin ja kysyin lyhyesti kaksi asiaa.

        1. Onko veljeni täällä? Vastaus; Ei ole.

        2. Missä muut ihmiset ovat? Edelleen alhaalla, viittasi maata kohti. Minulla oli ajatus että miten kukaan voi enää elää tai olla maan päällä ja olin pahoillani jälkeenjääneiden puolesta mutta hyväksyin sen vakavasta tunnelmasta huolimatta. Toisaalt aolin helpottunut pelastumisestani mutta vanhurskaalla tavalla surullinen mm. mamini takia. Hän ei oikein tunnu uskovan niitä asioita mitä olen kertonut Pyhästä Hengestä, jotta hänkin tajuaisi tulla uskoon. Jotkut sanovat että koko perhekunta pelastuu mutta onko mun mami perhekuntaani kun asumme eri paikkakunnilla?

        Onko se niin että jos uskova nainen on avioliitossa niin Jumalaan uskomatonkin mies pelastuu naisen uskon pelastamana?


      • sinettisormus1
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kappas kun en silloin lukenut sitä, en ainakaan muista. Olisin varmasti muistanut kun se vielä osuu noin hienosti sinne 3. Mooseksen 23 lukuun, jossa tuosta sadonkorjuusta kerrotaan. Siellähän kerrotaan jopa uutisviljan (morsian) suhdeluku muuhun satoon 1:20 osaa lestyjä jauhoja. Eli morsiamen lopullinen luku on tosi pieni. Se tarkoittaa sitä että kyllä tulee pätemään sanonta "moni on kutsuttu mutta harva on valittu". Kaikki sinne silti haluttaisi.

        Yritän tässä vielä muistella tuota unta, joka oli tosin toisinpaikoin aika "hassu"...
        Olimme pellolla sadonkorjuussa ja saimmekin kaiken paitsi pellon reunaan jätimme saihon ja sadosta oli jäänyt yli myös siemeniä ja nekin heitettiin siihen reunaan vaikka oli talvi tulossa. Sitten katselin peltoa ja metsän reunaa ja hämmästyin enkä ollut uskoa silmiäni kun metsän reunassa olevilla sähkölankojen korkeudella lensi oravia ja jäniksiä (tuon kohdan takia meinasin bannata koko uneni) traktori seisoi pellolla ja näin kun Jeesus käveli meitä kohden ja hän oli väsynyt, sanoin että hän voisi yöpyä meillä mutta hän tahtoi vain lavalle lepäämään ja sitten jatkaa matkaa. Siihen tuli mies jolla oli pahoin tulehtuneet silmät ja halusi Jeesuksen ne parantavan, ne rähmivät niin että tuskin olivat enää auki. Sanoin miehelle että Jeesus nukkuu eikä häntä nyt tohdi herättää, mutta voin yrittää tehdä niinkuin Jeesus teki parantaessaan sokeita ja jos ei auta odotetaan sitten että Jeesus herää ja auttaa ....
        ...siis tällainen uni, miten sen sitten tulkitseekin ....?


      • armo

        Jarmolle, Jeesus opettaa rukoilemaan niin kauan kunnes rukusvastaus tulee, mutta tullessaan löytäneekö uskoa maanpäältä.

        Luukkaan evankeliumi:
        18:1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä. >> Jakeen lisätiedot
        18:2 Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
        18:3 Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan.'
        18:4 Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä,
        18:5 niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni.'"
        18:6 Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!
        18:7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
        18:8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"


      • MikaStadista kirjoitti:

        Katsos vaan. Olin äsken yleistä kristinuskosta palstalla ja siirryin helluntailaisuus palstan kautta tälle profetiapalstalle. Tuttu tarinahan tämä näky on.

        Mietin vaan että osuiko arveluni oikein ja tuon naisen kertoma eilisiltainen näky viittaa Jeesuksen paluuseen? Näyn näkijä taitaa päästä osalliseksi ensimmäisestä sadonkorjuusta ja saada kannustetta jatkaa innokkaasti uskontiellä eteenpäin kohti voitonseppelöintiä.

        Näkemykseesi näyn tulkinnasta yhtyen, vähäinen veli Mika Stadista. Minäkin olen kertonut täällä joskus uneni Pyhästä Hengestä ja ylösotosta. Uni kertoi hetkistä heti ylösoton jälkeen. Sen unen perusteella ylösotettuja on odottamattoman vähän tai ainakin se majoituspaikka, johon minut sijoitettiin siinä unessa. Näin siinä unessa Pyhän hengen miehen hahmoisena ja suojelusenkelini, joka ilmeni naiseksi sekä kourallisen uskovia Suomesta, kaikki olivat muistini mukaan naisia. Tuttuja ei ollut vastassa. Ainoastaan Pyhä Henki on ennestään tuttu ja suojelusenkeli, mutta suojelusenkeliin en ole koskaan saanut ainakaan tietoista kontaktia, mutta unessa juttelin hänenkin kanssaan samalla kun tulokkaina tutustuimme majoitustiloihin ja kysyin lyhyesti kaksi asiaa.

        1. Onko veljeni täällä? Vastaus; Ei ole.

        2. Missä muut ihmiset ovat? Edelleen alhaalla, viittasi maata kohti. Minulla oli ajatus että miten kukaan voi enää elää tai olla maan päällä ja olin pahoillani jälkeenjääneiden puolesta mutta hyväksyin sen vakavasta tunnelmasta huolimatta. Toisaalt aolin helpottunut pelastumisestani mutta vanhurskaalla tavalla surullinen mm. mamini takia. Hän ei oikein tunnu uskovan niitä asioita mitä olen kertonut Pyhästä Hengestä, jotta hänkin tajuaisi tulla uskoon. Jotkut sanovat että koko perhekunta pelastuu mutta onko mun mami perhekuntaani kun asumme eri paikkakunnilla?

        Onko se niin että jos uskova nainen on avioliitossa niin Jumalaan uskomatonkin mies pelastuu naisen uskon pelastamana?

        OHO! Tähän on pakko sanoa ISO AMEN!
        Olet saanut maistaa salattua mannaa.


      • sinettisormus1 kirjoitti:

        Yritän tässä vielä muistella tuota unta, joka oli tosin toisinpaikoin aika "hassu"...
        Olimme pellolla sadonkorjuussa ja saimmekin kaiken paitsi pellon reunaan jätimme saihon ja sadosta oli jäänyt yli myös siemeniä ja nekin heitettiin siihen reunaan vaikka oli talvi tulossa. Sitten katselin peltoa ja metsän reunaa ja hämmästyin enkä ollut uskoa silmiäni kun metsän reunassa olevilla sähkölankojen korkeudella lensi oravia ja jäniksiä (tuon kohdan takia meinasin bannata koko uneni) traktori seisoi pellolla ja näin kun Jeesus käveli meitä kohden ja hän oli väsynyt, sanoin että hän voisi yöpyä meillä mutta hän tahtoi vain lavalle lepäämään ja sitten jatkaa matkaa. Siihen tuli mies jolla oli pahoin tulehtuneet silmät ja halusi Jeesuksen ne parantavan, ne rähmivät niin että tuskin olivat enää auki. Sanoin miehelle että Jeesus nukkuu eikä häntä nyt tohdi herättää, mutta voin yrittää tehdä niinkuin Jeesus teki parantaessaan sokeita ja jos ei auta odotetaan sitten että Jeesus herää ja auttaa ....
        ...siis tällainen uni, miten sen sitten tulkitseekin ....?

        Kiitos Sinetti rakas siareni... mahtavaa! Kyllä sinä tiedät miten minä sen tulkitsen :)


      • sinettisormus1

        Aamen, Jarmo, rakas veliseni .... :)


    • Hyvä "MikaStadista", sanoit näin: Onko se niin että jos uskova nainen on avioliitossa niin Jumalaan uskomatonkin mies pelastuu naisen uskon pelastamana?
      MInä vastaan sinulle että mies ja nainen ovat vertauskuvia myös. Nainen kuvastaa morsianta ja mies omavoimaisuutta, eli perheen päätä, joka on ns. häävieraat.
      Kun hääseremonia on juutalaisessa vanhassa kulttuurissa vietetty (vertauskuvan nainen), lähtee ylkä ja morsian kulkueena kaupunkiin kutsumaan häävieraita. Silloin ylkä ja morsian yhdessä tulevat hakemaan (vertauskuvan miestä) häävieraat hääjuhlaan. Ja kun Herra palajaa häistään, hän toivoo silloin vielä löytävän valvomasta jonkun.

      • JarmoEklund

        Lisään vielä että Paavali sanoi että mistä tiedät voitko pelastaa miehesi tai vaimosi.


    • roomarooma

      Pääsevätkö liberaalit osallisiksi ylöstempauksesta? Ovatko liberaalit sysämeltään ympärileikattuja kristittyjä?

      • roomarooma

        up.

        sydämeltään toi sysämeltään, odottelen vastauksia kahteen esittämääni kysymykseen.


      • Nyt kyl täytyy kysyä mitä ympärileikkaus sun mielestäs tarkoittaa. Vasta sitten voi vastata jotain eritellympää. Mutta muuten liberaalisuus = synninkin sallivaa. Syntiä ei voi taivaaseen viedä, joten synti on jotenkin käsiteltävä. Tämä asia on se suurin juttu, mistä yleensäkin kiistellään. Jumala ei vihaa syntistä, vaan syntiä. Tästä syystä synti on se ongelma, eikä niinkään syntisyys. Jeesus tuli syntisyysongelmaan ja vastapainoksi meidän on tehtävä jatain, jotta pääsemme Jeesuksen veren puhdistavan voiman piiriin. Tämä Jeesuksen armon piiriin pääseminen vaatii siis prosessin, jossa ensimmäinen asia on itsensä näkeminen syntisenä, sitten vasta voi tulla katumus. Eihän kukaan joka luulee olevansa synnitön, voi päästä armon piiriin. Sehän pitäisi maalaisjärjelläkin tajuta. Elikkäs, katumus on se ensimmäinen ja siksi Jeesus sanoi että joidenkin kohdalla synnin on tultava suureksi, jotta he sen näkisivät, koska he luulevat olevansa hurskaita.
        Liberaalilla on suuri ongelma! Heitä on ensinnäkin kahdenlaisia, he eivät näe syntiä ollenkaan, eivät edes toisissaan ja toinen taas sitten on sellainen että he luulevat että Jumala on niin ylitsevuotavainen armossa, että Jeesuskin on pelkkä anteeksiantoautomaatti. Tästä johtuen syntyy oaljon katumatonta syntiä, johon armo ei ulotu ja tästä johtuen synnin on tultava hirvittävän suureksi, jotta ihminen näkisi sen.


    • Nytkylnyt

      Paksu pilvi alhaaltapäin. Kolme kertaa.

      • froid

        Monet lesbot on nähneet samanlaisia näkyjä ,he kuvaavat että se on naisen puutetta


    • eroonkatkeruudesta

      Olen kuullut ajatuksen että armoa ei olisi ilman parannuksentekoa. Parannuksenteko sisältää katumuksen ja on kestopreesens luonteeltaan.

      " Silloin Samuel sanoi: "Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuliaisuutta Herran äänelle? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva.
      23. Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut, etkä sinä enää saa olla kuninkaana."
      24. Saul sanoi Samuelille: "Minä olen tehnyt syntiä, kun olen rikkonut Herran käskyn ja sinun sanasi; sillä minä pelkäsin kansaa ja kuulin heidän ääntänsä. "

      1. Samuel 15: 22-24

      Minulle tulee mieleen Saulin sanoista Samuelille eduskunnan päättäjien toiminta 28.11.2014 sekä liberaalien pappien sisällöltään kerettiläinen opetus, koska se taipuu mm. SETA:lta kysymään suhtautumista ja sanavalintojaan. Minä en pidä liberaalia pappia muuna kuin eksyttäjänä ja varoitan ottamaan opetusta heiltä vastaan.

    • Jumala_antaa

      selitykset ja saamme anoa Jeesuksen nimessä.

    • näky

      Kiitos vastauksista. Olen kysellytkin mitä se tarkoitti. Mutta vielä en tiedä.
      Mutta huomasin, että tämän jälkeen on ollut jotenkin niin erilainen olo.
      Siis koen että olisin päässyt vieläkin lähemmäs Jeesusta. Pyhä Henki on vieläkin voimakkaampaa kuin aiemmin, ainakin näin koen, tunnen.
      Jeesus on jotenki niin todellisempi....
      En tiedä mutta ihmettelen mitä Hän on minussa tehnyt....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe