Opetusta laista ja armosta, sekä niiden suhteesta uskovalle.
Viimeisinä aikoina tulee vieraita oppia laista ja armosta.
Tasapaino lain ja armon välillä.
https://www.youtube.com/watch?v=tdocQ_0f2a0
Laki ja armo
9
58
Vastaukset
- Varo
Jos katsot ja kuuntelet tämän Raamatullisen luennon, et kadu, mutta viisastut.
Minä kunnioitan suuresti Veilon ajatuksia. Kaikilla meillä on vikamme ja puutteemme, niin myös veilolla, puhumattakaan allekirjoittaneesta. Olkamme nöyriä ja karttakaamme syntiä kaikin lihan teoissamme kykenevin voimin. Älkäämme kuitenkaan vaipuko epätoivoon jos emme kykene ja on pelkästään hyvä jos huomaamme kykenemättömyytemme, koska silloin katsomme itseämme suurennuslasilla, eikä kilometrin päästä, jolla monet lakihenkiset katsovat varsinkin itseään. Eli kaveria suurennuslasilla, itseään kilometrin päästä.
Veilo tosiaan osaa, suurta siunausta toivotan hänelle. En minä tota muista kuulleeni mutta muutaman muun ja siitä tiedän että tämäkin on hyvä.- Niinpäniinn
Amenia vaan.
- 5987
Kannattaa tutustua aineistoon.
5987 kirjoitti:
Kannattaa tutustua aineistoon.
Olen nähny Veilon livenä Hesan Saalemissa vuosi sitte ja hyvä ukkohan se on. Täyttä asiaa bamlaa, eikä kainostele puheissaan.
- Muistitkoväärin
Mitä hiä siellä Saalemissa tekköö?
On nääs Siion-miehiä aiemmin ollut.
Sitä paitsi Saalemin pomo Mika Yrjölä lyö laudalta kaikki Raamatun selittäjät. Muistitkoväärin kirjoitti:
Mitä hiä siellä Saalemissa tekköö?
On nääs Siion-miehiä aiemmin ollut.
Sitä paitsi Saalemin pomo Mika Yrjölä lyö laudalta kaikki Raamatun selittäjät.Äääh... mä sekotin... Siionissa tietty... sori :D
- Jeesuksessa
armo ja totuus, ja tietysti opetus.
- Amen
Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437