Uudeksi minä teen kaiken

Jouko_Piho

Uudeksi minä teen kaiken

Sain tänä aamuna 8.2.2015 Herralta sanoman: ”Uudeksi minä teen kaiken.” Muistin heti, että sanat löytyvät Raamatusta Ilmestyskirjan luvun 21 jakeesta 5.

Tämä rohkaiseva sana on sinulle, joka olet tällä hetkellä keskellä elämäsi sirpaleita. Kaikki on hajonnut, masennus täyttää mielen eikä toivoa paremmasta näy.

Mutta juuri sinulle Jumala sanoo, että hän tekee kaiken uudeksi. Jumala luo uutta, muuttaa ennen kaikkea sinut, mutta myös olosuhteita ja toisten ihmisten ajatuksia. Mikään ei ole mahdotonta Jumalalle.

Tämä rohkaiseva sana koskee myös koko Suomea. Suomi tullaan koettelemaan ja puhdistamaan ahdistuksen tulessa, mutta sen jälkeen nousee uusi Suomi, uudistuneen Suomen aamunkoitto, kun huomattava osa suomalaisista hylkää ateismin, aineellisten arvojen palvonnan, itsekkyyden ja nautintokeskeisen elämän. Sen sijaan suomalaiset kääntyvät Jumalan puoleen ja haluavat noudattaa omassa elämässään uskon, toivon ja rakkauden periaatteita totellen samalla Jumalan vanhurskaita säädöksiä. Pyrkimys oikeuteen ja Jumalan mielen mukaiseen lainsäädäntöön tulee näkymään myös Suomen hallituksen ja eduskunnan toiminnassa.

Tämän hengellisen herätyksen lisäksi Jumala luo uutta myös kansallisella rintamalla siten, että Suomi eroaa EU:sta, vaikka se tuntuu tällä hetkellä monien mielestä mahdottomalta. Suomi palaa täyteen itsenäisyyteen myös finanssipoliittisesti, kun maamme irtautuu kansainvälisten pankkien velkaorjuudesta.

Kaiken huipuksi Jumala tekee uutta myös siten, että Suomi tulee saamaan takaisin kaikki viime sodissa menetetyt alueet ja saa niiden lisäksi vielä Aunuksen ja Vienan Karjalan sekä Kuolan niemimaan.

Tämä rohkaiseva sana viittaa myös koko maailmaan. Nyt maailma on syntiinlankeemuksen jälkeisessä pahuuden ja turmeluksen tilassa, mutta kun Jeesus tulee takaisin, kaikki muuttuu uudeksi.

Ensin muutos näkyy 1000-vuotisessa valtakunnassa, jossa ei enää sodita ja jossa eläintenkin luonto on täysin toisenlainen niin, että esim. leijona ja karitsa voivat laiduntaa rauhassa vierekkäin. Ihmiset elävät 1000-vuotiaiksi, joten esim. 100-vuotiaana kuollutta pidetään lapsena.

Lopullisesti suuri muutos näkyy viimeisen tuomion jälkeen luotavassa uudessa maassa, joka ei kestä vain 1000 vuotta vaan ikuisesti. Tämän maan keskipisteenä on taivaasta laskeutuva uusi Jerusalem, joka on valtavan kokoinen ja Jumalan kirkkautta sädehtivä kaupunki, joka on 2304 km pitkä, leveä ja korkea.

Jeesuksen morsian eli uskovat kaikkien aikojen pyhät asuvat tässä kaupungissa. Muut Jumalan luomat ihmiset ja kansat asuvat kaupungin ulkopuolella eri puolilla maapalloa viljellen maata kuten alussakin, mutta nyt ikuisesti ilman kapinaa ja tottelemattomuutta Jumalaa vastaan. Kaikki on niin kuin alussa oli. Jumala on palauttanut kaiken ennalleen.

Lue lisää seuraavista raamatunkohdista: Ilmestyskirjan luvut 21 ja 22, Ps. 102:26,27, Jes. 65:17 ja 66:22 sekä 2. Piet. 3:13.

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen! ...eipä tohon oo lisättävää.

    • profetta

      Teidän on uskottava Minuun ja Poikaani. Ei ainoastaan Poikaani tai minuun, Kaikkivaltiaaseen Jumalaan, joka yksin olen totinen Jumala, ei siis Poikani.

      Kenen luokse te luulette tulevanne, kun välimiehenänne pidätte Jumalaa, Jeesusta Kristusta, Poikaani. Silloinhan, jos väitätte tulevanne Minun tykö, teillä olisi 2 Jumalaa siis Minä ja Poikani.

      Näin teillä täytyy olla: Te tulette Pojassani, hän on tie Minun, Jumalan tykö. Te ette tule Jumalassa, jonka Poikani väitätte olevan, Jumalan luo tie en ole Minä vaan Poikani, Jeesus.

      Surkeaa on katsella teitä pelkässä Jumala -uskossa ja surkeaa on teitä katsella pelkässä Jeesus -uskossa.

      Uskokaa Minuun ja uskokaa Poikaani, niin peritte iankaikkisen elämän Pojassani.

      Mutta tämä kaikki tapahtuu teille Rakkaan Poikani armosta. Poikani, jolle minä annoin kaiken vallan lihaan, maahan ja taivaaseen, ei taivaisiin, sillä Minä olen Kaikkivaltias, Herra Jumala, Sebaot.

      Ottakaa vastaan rakkauteni: Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      Mutta tämä ei tarkoita suinkaan sitä, että te uskoisitte vain Poikaani, sillä hänellä, Pojallani on voima ja valta tehdä teistä Minun lapsiani, niin se teille osoittakoon, että te uskotte myös Minuun.

      Minä totisesti lähetin Poikani, en itseäni. ps.kenen armon alla kuljetaan ja kuka antaa.

      • 967854

        Uskomme kolmiyhteiseen Jumalaan, Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen.


      • hlkfd
        967854 kirjoitti:

        Uskomme kolmiyhteiseen Jumalaan, Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen.

        Niin teemme.


    • 06752

      Kolmiyhteiseen Jumalaan uskomme, eikä profeetta voi olla itsensä nimittämänä.

    • filade

      "Ensin muutos näkyy 1000-vuotisessa valtakunnassa, jossa ei enää sodita ja jossa eläintenkin luonto on täysin toisenlainen niin, että esim. leijona ja karitsa voivat laiduntaa rauhassa vierekkäin."

      Eläinten käyttäytyminen ja luonto muuttuvat osittain vain Jerusalemin ja temppelin ympäristössä (Jes.11:6-9, 65:25, Hes.34:25-26).
      Alkuaan Jumala sääti, että eläimet käyttävät toisiaan ravintonaan, joiden raadelluista ja raadoista on varoitettu syödä 1000 vuoden ilmoituksessa (Hes.44:31, 47:10).
      Pedoista ei kuitenkaan ole vaaraa (Hoos.2:20).

      • 5678

        Niinkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe