TÄSSÄ JARMON KALANSAALIS

HyväJarmo

Jarmon nostoja.
LÄSKILILLI
10.2.2015 20:12
UUSI
OOON nyt joutunu istuu vessapytyllä pitkään kun mut määrättiin syömää suolentyhjennyslääkettä neljä purkkii.Meen huomenna peräsuolen tähystykseen.Oon ihan hirvee läski,ja varmaan laihun monta kilooo kun en saa syödä kun vasta kokeiden jälkeen.HIRVEETÄ!

8

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinJarmonHedelmät

      KTSEiKirj

      8.2.2015 08:45

      Ilmatar tietää mis mennään! :O

      Suomelle tulevan tuomion ja rangaistuksen kolminkertaisesti varmistettu päättämispäivämäärä!

      (11.3.2015 23:59:59)

      GORBA TULEEE!!! JA VIIMEINEN VUOSIVIIKKO 100% VARMUUDELLA ALKAAAAAA!!!! JA PUTIN PUTOAA MUSTAN AURINGON AIKAAAAN!!!!

      (20.3.2015 23:59:59)

      MAHDOLLISESTI EHKÄ PIMENNYSPÄIVÄSKENAARIO! JA SUUURI HERÄTYS ALKAAAAAAAAA!!!

      (4.4.2015 23:59:59)

      Suomen Laillisuuspuolue on voittanut eduskuntavaalit ja on noussut Suomen ylivoimaisesti suurimmaksi Puolueeksi!

      (19.4.2015 23:59:59)

      OMERIN LASKENTA PÄÄÄTTYY!!!! JA RAUHA SOLMITAAAN!!! JA GOOGIN SOTA ALKAAAA!!!

      (25.5.2015 23:59:59)

      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

    • Sepäs siinä on jos Aurajoesta joutuu kalat nostamaan.

      • Justniin

        Mitä muuten Raamattu ja profetaalinen viestintä on sinun mielestäsi?
        Olet tehnyt valintasi.


      • Justniin kirjoitti:

        Mitä muuten Raamattu ja profetaalinen viestintä on sinun mielestäsi?
        Olet tehnyt valintasi.

        Sinä teit kysymyksen ja annoit puolestani vastauksenkin. Mihin minua enää tarvitaan?


      • VahvistaVeljiäsi

        No kuule. Mitäs luulet itse?
        Mistä ketjuista sinut varmimmin löytää?


      • MissäJarmo

        Mitä hittoa se sulle kuuluu missä ketjussa joku kommentoi? Ei pitäs olla sulle mikään puheenaihe. Kato vaan oman persees perään missä liikut.


      • Kylläkuuluu
        MissäJarmo kirjoitti:

        Mitä hittoa se sulle kuuluu missä ketjussa joku kommentoi? Ei pitäs olla sulle mikään puheenaihe. Kato vaan oman persees perään missä liikut.

        Ei kuuluisi, ellei olisi eksyttäjä.
        Esittää uskovaa ja psykopaatteja hakee inttämään kaverikseen skeidaa.
        Rehellisesti paljastamme kaiken epärehellisyyden.
        Ymmärrän kyllä, että kiukuttaa kun totuus tuleekin ilmi.

        Kiirehti opastamaan uskovaa, joka hakenut luotsiksi.
        Ei ole Herran pelkoa, ei kuuntele Jumalan ääntä, mutta esiintyy välillä uskovana ja sitten taas uskovilta varastaa. Mitä varastaa? Mahdollisuutta kirjoitella Jumalan tahdossa, profetaallisesti ja ylläpidon aihealueelta.

        Siinä sitä onkin riemua Suomenkansalla katsoa kun muutama psyko väittelee tai työntää skeidaa profetaalliselle sivustolle.

        Näin tänään menimme Jarmon avustuksella.


    • KTSEiKirj

      Me heitetään kohta Jarmon kans palstakeisarimultinikki ulos foorumilta Jarmon hyvin hallitsemalla niska-perseotteella.
      :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe