Asiasta kerrottu Putiinille. Iltalehti.
Vastaukset 15
- setuttukaava
Parivuotta kuulustellaan odotetaan että murha unohtuu vähitellen, mitään tuomiota ei tule.
- Uskomatonta_paskaa
Yllätys yllätys tappajat "tulivat" pohjois-kaukasukselta heh heh mitä teatteria. Miksi kaksi pohjois-kaukasuksella asuvaa tyyppiä tulisi Moskovaan asti murhatöihin, täysin tuntemattomaan kaupunkiin, jossa jo pelkkä murhan järjestäminen ilman valtion johdon apua on mahdottomuus. Lukuunottamatta venäjän mafian keskinäisiä jäsentenvälisiä yhteenottoja. Mutta hekin ovat tietoisia, milloin ja miksi on suotavaa (luvan kanssa) toimittaa joku pois päiviltä.
Pakko oli löytää syylliset ja pian, nyt pikaoikeuden käynti ja ukot Siperiaan. Että silleen.
- Justiinsajoo
Ja "pohjois-kaukasukselaiset" järkkäsivät juuri sopivasti Kremlin valvontakamerat mykiksi?
Uskokoon ken tahtoo. - hitmänni
" jossa jo pelkkä murhan järjestäminen ilman valtion johdon apua on mahdottomuus."
Puaaahhaahhaa, mikä idiootti! Jopa minä pystyisin halutessani tästä paikasta ostamaan junalipun Moskovaan, hankkimaan laittoman aseen ja murhaamaan jonkun venäläispoliitikon. Ei se ole konsti eikä mikään.
- PutinOikeaMurhaaja
Eli Putinin Teatteri jatkuu, siis kuka uskoo P-Kaukasukselta tulleen tappajat? Mikä muka motiivi? Ei mitään järjellistä syytä tappaa Nemtsovia.
Putin on oikea murhaaja.- KRipatti
Minä uskon.
Ai sinä tiedät jo senkin, että motiivia ei ollut? Ota lääke, Törrönen. - PolonumPutin
tutki Ukrainaan lähetettyjä joukkoja
- kähähäää
Tavallinen suomalainen murha Venäjällä. Mustasukkaisuus.
On siinä taas natohöperöitten per,se ruvella,kun raapivat sitä,samalla kun yrittävät miettiä miten saisi Herra Putinista syyllisen.
Pas,kantakaa siihen räpylään,ja kattokaa siitä näkyykö syyllinen,ja syökää lopuksi.- PoloniumPutin
taidat oikein nauttia murhasta ja sen saamista käänteistä.
- palkkamurhaaja
Voisko olla että Auerin miehen murha olikin Salen järjestämä,
siksi oikeaa syyllistä ei löydy.
- PäiväPläjäys
Se on sitä Natsi-Putlerin pohjois-kaukasuslaista hjyymoria se.
Kansallissosialistihallituksen julkeudessaan ei todellakaan ole enää mitään rajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522