hämmästyksekseni luin ilmestysblogista korealaisen pikkutytön saaman näyn taivaallisesta valobussista, jonka itsekin näin muutama viikko sitten näyssä. tuossa minun näyssäni tuo kirkas valobussi tuli minua kohti. seisoin jossakin siellä lahden moottoritiellä. sillä kohdalla, jossa on se lentokoneiden hätälaskeutumispaikka heinolassa. tuo valobussi pysähtyi minun kohdalleni, johonka nousin. sisällä oli muutamia ihmisiä valkoiset vaatteet päällä. muistan, kun yritin katsoa tuota bussin kuljettajaa. en kuitenkaan nähnyt hänestä, kuin pelkän oikean jalan, joka oli luonnottoman suuri ollakseen ihmisen jalka. tuo valobussi oli sisältä, kuin lentokone. kuskin vieressä seisoi nainen valkoisessa puvussa matkustajiin päin.
http://www.ilmestysblogi.blogspot.fi
taivaallinen valobussi
18
53
Vastaukset
Amen! Kiitos Tuulah sisar ja siunausta.
Tule Herra Jeesus!- Tuulah
siunausta veliseni. näin Jumala toimii.minulla ja tuolla korealaisella pikkutytöllä on matkaa välissä, mutta kuinka hämmästyttävästi Jumala antoi samanlaisen näyn meille molemmille. tuossa minunkin näyssä muutamat ihmiset tuossa bussissa lukivat kirjaa. ja luulempa että juuri se kirja oli Raamattu. tunnelma tuossa bussissa oli harras ja rauhallinen.
- Suikale
Olisiko ehkä maalisuikaletta esittää profetian lisäpainoksi?
- Gerbiili
Nyt ei maalisuikalita tarvita, kun Jeesus tulee lentävällä linja-autolla, jossa on valot!
- Tuulah
myös tämän näyn nostin, koska nyt huomaan, että Jumala on alkanut enemmänkin meitä mitään sanomattomia käyttämään. kuten minua ja tuota korealaista pikkutyttöä.
- sinettisormus1
... se lentokoneiden varalaskeutumis paikka on Lusissa, "Lusin suora", jälkeen Heinolan .... :)
- Tuulah
ahaa. lusiako se on. sellainen leveä tien kohta muutaman kilometrin matkalla. olen ajanut sen läpi monet kerrat, kun menen sukulaisiin pohjanmaalle.
- sinettisormus1
... siitä mekin pyyhälletään, kun menemme mökille kainuuseen ....
- KTSEiKirj
Ilmakos alitajunta tuottaa Lusiaiheisia uniakin.
- Tuulah
vielä tuosta omasta näystäni sen verran, että siihen bussiin noustessani istuin penkille ja katsoin ympärillä olevia ihmisiä, joita oli vain muutamia. sekä muutamia penkkejä oli tyhjänä. eräs nainen luki kirjaa. en laittanut merkille, mikä kirja se oli, mutta tuossa korealaisen tytön näyssä hän kuvasi että muutamat lukivat kirjaa (raamattua)ja kuuntelivat mb3 soitinta. sitä soitinten kuuntelua en nähnyt, mutta kirjaa lukevan naisen siinä bussissa näin. ehkä se sitten oli se raamattu.
- sinettisormus1
... mielenkiintoinen näky sinulla ja tuolla korealaisella tytöllä, ne vahvistavat toinen toistaan ja se, että olette kaukana toisistanne voi kertoa asian tärkeydestä... uskovat siinä on mitä selvimmin matkalla ja koen että kuskina on itse Jeesus Kristus. Jarmokin on nähnyt tuollaisen bussi unen/näyn, koen että niillä on jotain vahvaa kerrottavaa... ja tuo lusin suora laittaa myös mietityttämään, mutta aika näyttää ... Siunausta sinulle Tuula siskoni!
- Tuulah
sinettisormus1 kirjoitti:
... mielenkiintoinen näky sinulla ja tuolla korealaisella tytöllä, ne vahvistavat toinen toistaan ja se, että olette kaukana toisistanne voi kertoa asian tärkeydestä... uskovat siinä on mitä selvimmin matkalla ja koen että kuskina on itse Jeesus Kristus. Jarmokin on nähnyt tuollaisen bussi unen/näyn, koen että niillä on jotain vahvaa kerrottavaa... ja tuo lusin suora laittaa myös mietityttämään, mutta aika näyttää ... Siunausta sinulle Tuula siskoni!
millainenhan se jarmon bussi uni/näky lienee ollut?
- sinettisormus1
... toivottavasti Jarmo itse kertoo, etten kerro väärin ..... :)
- Tuulah
no siunausta sinetti ja muutkin uskovat. huomenna lähden mieheni kanssa israeliin. käydään eilatissa, kuolleella merellä ja tietenkin Jerusalemissa.
- sinettisormus1
Hyvää ja siunattua matkaa teille Tuula, olkoon Jumalan Henki matkalla mukana!
- Tuulah
kiitos sinetti ja siunausta sinulle sekä perhekunnallesi.
- sinettisormus1
... kiitos... itse en ole Israelissa käynyt, mutta olen saanut sieltä ystävältäni tuoman valkoisen kiven, Israelin valkoisilta vuorilta. Näin kerran näyn noista vuorista ja Jeesus viittoi niiden valkoisia rinteitä kädellään ja kun ystäväni ojensi minulle tuon kiven, koin tuon näyn elävänä uudelleen, joten kivi on minulle tärkeä, onhan se Israelin maaperästä, Jumalan maasta ja liekö nähnyt joskus Jeesuksen kulkevan ohitseen :)
- Tuulah
sinettisormus1 kirjoitti:
... kiitos... itse en ole Israelissa käynyt, mutta olen saanut sieltä ystävältäni tuoman valkoisen kiven, Israelin valkoisilta vuorilta. Näin kerran näyn noista vuorista ja Jeesus viittoi niiden valkoisia rinteitä kädellään ja kun ystäväni ojensi minulle tuon kiven, koin tuon näyn elävänä uudelleen, joten kivi on minulle tärkeä, onhan se Israelin maaperästä, Jumalan maasta ja liekö nähnyt joskus Jeesuksen kulkevan ohitseen :)
tiedätkö millaisen näyn sain silloin, kun tulin uskoon. olin ollut ihan muutaman päivän vasta uskossa, enkä tiennyt Israelista oikeastaan mitään enkä sitä, kuinka tärkeä se Jumalalle on. en ollut nähnyt sieltä kuvia enkä tiennyt, millainen maa se oli.olin tuossa näyssä Jumalan pään päällä (niin hullulta kuin tämä juttu kuulostaakin)katsoin tuolta Jumalan pään päältä kaupunkia. kysyin, mikä maa tuo on? johon Jumala vastasi minulle Israel. meni muutamia viikkoja eteenpäin, niin näin tuon kohdan tv7:lta, mistä kohtaan olin tuota kaupunkia katsonut tuolta jumalan pään päältä. tulin myös siihen johtopäätökseen tuosta näystä, että Jumalan silmät todellakin tarkkaavat Jerusalemia herkeämättä, sillä tuo kaupunki oli Jerusalem, jonka näin tuolta kukkulalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun439573T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332211Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271850- 1361653
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91170- 711117
- 92962
- 82894
- 49875