Persuhallitus leikkaa taas

Perpanssi

Hauskasti persuhallitus on mukana kiristämässä heikompiosaisia. Ei liene epäselvää että suunnitelluista leikkauksista lääkärikorvausten lasku, lapsilisän leikkaus ja työttymyysturva vaikeuttavat eniten eläkeläisten ja nuorten lapsiperheiden elämää. Ja koulutukseltakin ollaan leikkaamassa lisää. Hauska bonus on vielä se ettei liike-elämän leikkauksista muodostu yhteensäkään edes neljäsosaa siitä määrästä mikä revitään heikompien selkänähästa. Taas kerran.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1433126262199.html

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs_eläkeläinen

      Tänään tuli selkeä laskelma, ketkä kärsivät eniten. Heikoimmat!
      Ei oikein istu persujen vaalilupauksiin! Jos olisin Soini, tekisin häpeästä itsemurhan!

      • Perpanssi

        Soini,sipilä ja stubb voisivat vatuloida itsensä hevonvittuun...


    • Perpanssi

      Miten tässä nyt näin kävi? Eihän persut näin sanonut ennen vaaleja? Vai olisiko sittenkin että soinilla olisi seteliselkärenkä, niinkuin jo ennen vaaleja totesin...

    • paevo

      Itse ainakin odotan innolla yhteiskuntalakia jokaiselle 100 tuntia lisää työaikaa ja jo näin 20 miehen yrityksessä voin vähentää yhden työpaikan. Vuosi säästöon huomattava ja ei tarvitse edes maksaa palkkaa tuosta ajasta minkä muut tekevät irtisanotun puolesta.

    • nousuunkansa

      No ei mennyt vaalilupausten mukaiseti ollenkaan. Mutta vielä luotan Soiniin. Kyllä se tämän korja jossain vaiheessa. Ja muutenkin jos meillä olisi yli 50% äänisaalis eli kansa älyäisi jotaa niin silloin saataisiin aitoja muutoksia. Mutta sit odotellessa ei auta kuin kärsiä.

      • Ei liene mikään puolue koskaan saanut niin suurta osaa äänistä... Itse muuttaisin tuossa tilanteessa Suomesta pois.


      • SodolfAini
        pepep kirjoitti:

        Ei liene mikään puolue koskaan saanut niin suurta osaa äänistä... Itse muuttaisin tuossa tilanteessa Suomesta pois.

        Hitlerin puolue sai äänistä 100%, jahka valtaannoustuaan kielsivät ensin kaikki muut puolueet, joissa aiemmin toimineet suljettiin myöhemmin keskitysleireille.


    • juipottelu

      keskusta hallitus ei persu.

      • Perpanssi

        Juu, persuilla ei mitään sanottavaa asiassa... Jospa lopatteisit sen syyn muille vierittämisen. Ei enää toimi.


    • perheetkuriin

      Olen viimeiset 15 v ihmetellyt sitä, että yhä useampi nuori nainen teettää useita lapsia milloin minkäkin ulkomaalaisen ym kanssa. Valtio automaattisesti maksaa elatukset ym asumistuet. Nämä lait tarkoitettiin aikanaa sellaisiin tapauksiin kun mies ei maksanut elatuksia tai muuten oli juoppa tai kriminaali.
      Nyt alamme olla siinä tilanteessa, että rahat loppuvat. Huuto alkaa kuinka yksinhuoltajilla vaikeaa. Miksi meillä ei ole ajoissa laitettu kuria tälle touhulle?
      Lapsella pitää olla molemmat huoltajat jotka ensisijaisesti ottavat vastuun ei valtio ole mikään vanhemmat.

      • Perpanssi

        Jotenkin oli viime vaalikaudella persulla eri ääni kellossa...


    • hgehe

      Olen työtön ja teen mieluiten vaikka 100 tuntia lisää, jää sinä vaan kotiin kitisijä.

      • Perpanssi

        Juu, olet. EKn johdossahan ei pahemmin töitä tehdä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      98
      2225
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      391
      1846
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      71
      1444
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1125
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      40
      1103
    6. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1029
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1029
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      73
      1019
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      926
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      50
      848
    Aihe