Jos Jeesus tulisi takaisin, antaisitko hänelle anteeksi että on niin pahasti myöhässä?
Antaisitko Jeesukselle anteeksi?
6
<50
Vastaukset
- tyhymiä
Mitä SINÄ olet tehnyt hänen tulonsa edistämiseksi ?Muuta kuin kysellyt
- okmmko
Pitääkö häntä siis houkutella esiin kuin houkuttelisi hiirtä esiin juustolla?
- Kuplapuhkeaa
Outoja Raamatun väännöksiä. Joh.7:34. Biblia. Teidän pitää minua etsimän ja ei löytämän, missä minä olen, ette taida sinne tulla. Joh.8:21. Biblia. Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla. Matt.28:20. Ja katso, minä olen teidän kansanne joka päivä maailman loppuun asti.
- ei.ole.kuplaa
No mitä noissa nyt taas et ymmärrä?
- selitystä.vaatisin
Kyllä ainakin vaatisin selityksen. Samalla hän voisi tarkentaa, mitä hän oikein tuli tänne tekemään.
Se olisi kyllä jännä päivä. Islam, juutalaisuus ja lukemattomat muut uskonnot katoaisivat saman tien. Eihän Jeesus ole myöhässä, Hän tulee juuri ajallaan eli silloin kuin on sen aika. Kristityt on kutsuttu kautta aikojen valvomaan ja odottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1743032Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051229
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3831167Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073