Mitä mieltä olette ko. koirarodusta? Olen vaan pannut merkille että tällä palstalla siitä ajatellaan kaikkea negatiivista.
Mielipiteenne kultaisistanoutajista?
11
<50
Vastaukset
- rotuunpettynyt
ei tuonut mulle kultaa vaikka noutaja onkin
- maalipyssy
ihana rotu..tollasen omistais ja sit vielä 3 ruotsista tuotua ja 2 käyttölinjasta
- retre
Kiva koira.
- koirahullu5000
aivan ihana
- odotusha
ois ihana omistaa 3 tollasta 2 avovaimonsa kanssa ja 1 tyttöystävänsä kanssa
- ennaam
Melko rumia ne näyttelylinjaiset. Rodussa on myös paljon heikkohermoisia yksilöitä, vaikka suurin osa mukavia onkin.
Kissa on parempi eläin. Ehkä pitäis hankkia labbis itsellekkin jossain vaiheessa seuraks kun ei kerran naistakaan ala löytymään.
Voihan sitä koirallekkin puhua ja saa lenkille seuraksi.En ajattele kultaisista noutajista negatiivisesti rotuna, vaan jokaisesta erikseen yksilönä. Samoin ajattelen negatiivisesti saksanpaimenkoirista ja beagleistä yksilöinä. Chihuahualla on niin vaikea nimi ja ne ovat niin rumia, että niistä ajattelen negatiivisesti rotuna.
- nnniiww
Eikös saksanpaimenkoira kuulu myös niihin rumiin ja vammaisiin rotuihin? Heti käy sääliksi koiraa.
Käyttölinjaiset spk:t ovatkin useimmiten upeita koiria.
- rumamaija
Minä tykkään enemmän akitasta ja vastaavista roduista. Noutajat ei oikeen ole tyyppiäni, turhan nössöjä/alistuvia.
- Ikis__M
Jotenkin kultaisen noutajan mieltää helposti sinkkunaisten tai farkkuoctavia 2 lasta -perheiden koiraksi. Mukavia hömelöitä ja aika älykkäitä mutta en itselle hankkisi ko. rotua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau436034Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html633532Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5083056Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2322235Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1592096- 522062
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301707Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781343