Olen itsestä riippumattomista syistä työtön (takana 2 syöpäleikkausta 2008 / 2009) ja ikäni 59. Nykyään OLEN IKÄVÄ KYLLÄ TERVE,mutta ikäni vuoksi en kelpaa ENÄÄ työmarkkinoille. Ammatteja takaa löytyy 3 kpl ja kielitaitoakin senverran,että niissä pärjäisin. Jos hallitus nyt kuvittelee,että suostuisin ala-arvoisena työttömänä vastaanottokeskukseen töihin,niin SIIHEN EN SUOSTU! Sodissa kuolleiden esi-isieni tai siellä henkisten/ruumiinvammojen (keltä käsi,jalka,silmä jne. jne.) saaneiden sukulaisteni yli en sentään suostu kävelemään! Mikäli käsky käy - ja vaihtoehtona on minulle työmarkkinatuen menettäminen (32,80 e/pv,muuta tukea en ole hakenut enkä saa) ja sen seurauksena nälkäkuolema,niin varmasti tulen valitsemaan polttoitsemurhan mahdollisimman julkisella paikalla. Pyydän Jari Tervolta ja Hannu Lauermalta jo valmiiksi anteeksi tässä kommentissani vilisseitä kirjoitusvirheitä,MUTTA MAANPETTURIKSI EN RUPEA!!! Jk. SAA JAKAA.
Hallitus; minustako MAANPETTURI - EI KOSKAAN!!!
45
<50
Vastaukset
- Froh
Muutamaa vuotta nuorempana allekirjoitan tämän kanssasi.
- Pro-Erik
Kuolkaa sitten pöljät yhteiseen nälkäänne kuihtuneina nälkäkurkinatseina mutta
myötätuntoa ei heru paskaisille ajatuksillenne! - Ymmärrä_asemasi
Pro-Erik kirjoitti:
myötätuntoa ei heru paskaisille ajatuksillenne!Sinä se itse pöljä ja paskainen olet. Kommentointisi osoittaa sen.
Aloittaja on rehti suomalainen, suomalaisten esivanhempiensa arvoinen, kunnon ihminen! Sinunkaltaisellasi pöljällä ei ole mitään arvoa kommentoida hänen ajatuksiaan millään tavoin. - Pro-Erik
Ymmärrä_asemasi kirjoitti:
Sinä se itse pöljä ja paskainen olet. Kommentointisi osoittaa sen.
Aloittaja on rehti suomalainen, suomalaisten esivanhempiensa arvoinen, kunnon ihminen! Sinunkaltaisellasi pöljällä ei ole mitään arvoa kommentoida hänen ajatuksiaan millään tavoin.Ja sinä jatkat aloittajan paskalla liukastamalla pinnalla tanssimistasi.
- Pro-Finland-Pro-Freedom
Olet säälittävä. Sen kurjempaa ei ole kuin oman maansa ja verenperintönsä pettävä.
- Freesu
Pro-Erik kirjoitti:
myötätuntoa ei heru paskaisille ajatuksillenne!Pidä vain paskat omissa housuissasi!
- 17.v
Pro-Erik kirjoitti:
myötätuntoa ei heru paskaisille ajatuksillenne!Saattaa mieli muuttua kun muutama sotalapsi tulee kylään.
- tätihertta
No nyt on hyvin sanottu, nämä muslimimiehet pitäisi totuttaa nyt rajusti "Maassa maan tavalla "- sanontaan, tai MAASTA POIS.
Ja mieluiten kaikki nää lusmut, jotka on tänne naapurista tullut ulos, tyyliin heti kyyditys takaisin koko joukko ja rajat kiinni. - Näinpäs
Ne oli vaatimattomat hautajaiset,itse samanlaiset tahtoisin...mä en myöskään tiedä mitä teen...?!
- JoopaJooNiiNii
Pienet murheet, pienellä mielelellä. Saa jakaa !
- nongrata
Pyydän anteeksi,että minulla EI OLE UNELMAA vaan ainoastaan periaate: Tämän maan itsenaisyyden sodassa lunastaneiden hautojen yli EN KÄVELE!
- nongratanMurskaaja
Kuules pillittäjä, mu sun periaatteet kiinosta käsittämättömän vähän. Veteraanit haistattaa sun periaatteille ja tuomitsee rasismin. Ei ne sun periaatteita kaipaa yhtään hevonvitunvertaa.
- nongrata
Ensinnäkään en pillitä,ja toisekseen en ole Sinulta kysynyt (enkä aio kysyä) lupaa periaatteilleni! Missä ovat herrat Jari Tervo ja Hannu Lauerma sinun suomenkielentaitosi?
- Pikku_pikku
Kommentoija "JoopaJooNiiNii" , sinulla siis on: "Pienet murheet, pienellä mielelellä. Saa jakaa!"
Sanoit sen pieni mieli niin epäselvästi, että korjasin, ettei synny väärinkäsitystä sanoistasi, sinä "Pikkumielinen". - Freesu
nongratanMurskaaja kirjoitti:
Kuules pillittäjä, mu sun periaatteet kiinosta käsittämättömän vähän. Veteraanit haistattaa sun periaatteille ja tuomitsee rasismin. Ei ne sun periaatteita kaipaa yhtään hevonvitunvertaa.
SINÄ JA SINÄ. Ei jatketa enää lapsellisen valittajan kanssa. Aloittaja on reilu suomalainen ja oikeassa.
- onkspakko
Olen kanssasi samaa mieltä, mutta pakosta menisin.
Mutta olen hyvä kouluttaja, sitä eivät tiedä.- viis.laeista
Pakottamalla ehkä menisin, mutta ainoastaan keppostelemaan pahat mielessäni.
Siinä saisi SSS ja maahantunkeutujat ihan sitä mitä tilasivatkin. - hyväidea
viis.laeista kirjoitti:
Pakottamalla ehkä menisin, mutta ainoastaan keppostelemaan pahat mielessäni.
Siinä saisi SSS ja maahantunkeutujat ihan sitä mitä tilasivatkin.joo.eiku syyhypulveria vaatteisiin ja ulostuslääkettä ruokiin....
- Sianlihaa.ruuaksi
Raaka sianliha sopii myös hyvin.
- omaelämä
Eipä tuo työhaluttomuutenne yllätä. Onpa kiva elättää teitä ylimielisiä perkeleitä! Olette sitä yhteiskunnan alinta paskasakkaa, jonka yläpuollelle maahanmuuttajat asettuvat.
- nongrata
Pyydän anteeksi,että minulla EI OLE UNELMAA vaan ainoastaan periaate: Tämän maan itsenäisyyden sodassa lunastaneiden hautojen yli EN KÄVELE!
- viisaus
Kun järki loppuu, periaatteet alkaa!!!
- nongrata
Voi olla noinkin,mutta jos EI OLE EDES SELKÄRANKAA - EI OLE PERIAATTEITAKAAN!!!
- lueläksysipöljä
nongrata kirjoitti:
Voi olla noinkin,mutta jos EI OLE EDES SELKÄRANKAA - EI OLE PERIAATTEITAKAAN!!!
Kyykin on selkärankainen :P
- nongrata
olen myös tyhmä ja impotentti :'(
- nongrata
nongrata kirjoitti:
olen myös tyhmä ja impotentti :'(
Miten on mahdollista,että palsta päästi sinut läpi samalla nimimerkillä?!?! Toivon silti,että ainakin osa erottaa meidät kirjoitusasun tasosta. Nimim. keskustelun aloittanut nongrata
- eitarviei
haista sinä vittu!yhenkään työttömän ei tarvi nuita paskaloisia hyysätä.ite en ole työtön,mutta olen satavarmasti nyt tuon mielipiteen puolesta
- nongrata
lueläksysipöljä kirjoitti:
Kyykin on selkärankainen :P
Sinulle "lueläksysipöljä" vastaan,että jos Sinun mielestäsi Suomessa on vielä tilausta ja varaa vitsailuun,niin onnittelut Sinulle siitä - asiasi ovat vielä hyvällä tolalla! Asiallinen kysymykseni Sinulle:Mitä minulta pöljältä JÄI läksyistä lukematta JA MINKÄ AINEEN LÄKSYISTÄ?!?!
- Yksin.ja.palelet
" omaelämä" kirjoitti:
"Eipä tuo työhaluttomuutenne yllätä. Onpa kiva elättää teitä ylimielisiä perkeleitä! Olette sitä yhteiskunnan alinta paskasakkaa, jonka yläpuollelle maahanmuuttajat asettuvat."
Nyt puhut siis itsestäsi! Muita sinun kaltaisiasi ei täällä keskustelussa olekaan. Olet yksin! - Pro-Erik
nongrata kirjoitti:
Miten on mahdollista,että palsta päästi sinut läpi samalla nimimerkillä?!?! Toivon silti,että ainakin osa erottaa meidät kirjoitusasun tasosta. Nimim. keskustelun aloittanut nongrata
Tätä tapahtuu nyt,myös oma nimimerkkini Bror-Erik on koplattu mutta olen yh-
teyksissä ylläpitoon ja odotan vastauksia. - Näinpäs
Kommentti nimimerkille "omaelämä". Voin kuvitella,miltä tuntuu roskaruokaa ahmivasta lähiövalaasta,jolla ei koskaan ole ollut poikaystävää.Nyt kun se unelma on niin lähellä,niin joku uskaltaa yrittää laittaa kapuloita rattaisiin.
- hghhh
nongrata kirjoitti:
Pyydän anteeksi,että minulla EI OLE UNELMAA vaan ainoastaan periaate: Tämän maan itsenäisyyden sodassa lunastaneiden hautojen yli EN KÄVELE!
Ei sulla pässi oo käyny koskaan mielessä, että iso osa niistä sotilaista jotka puolusti suomea sodissa, oli myös pakolaisia... Mm. Venäjältä tulleita...
- nongrata
hghhh kirjoitti:
Ei sulla pässi oo käyny koskaan mielessä, että iso osa niistä sotilaista jotka puolusti suomea sodissa, oli myös pakolaisia... Mm. Venäjältä tulleita...
Voi äitienpäivä en paremmin sano. Meinaatko "hghhh" tosiaan,että muslimit alkais Suomen puolesta taistelemaan?!?!?! Ei ennen kuin vasta sitten, KUN SUOMI ON ISLAM-valtio!
- matut.ulos.maasta
Minäkään EN suostuisi matujen palvelijaksi. Valitettavasti punaposkiset mamukiimaiset naiset eivät ymmärrä mitä nämä kansamme rikastuttajat heistä puhuvat. Jos ymmärtäisivät ei into olisi ehkä niin suurta!!!
Puheet eivät ole kauniita, eräs tyttö, joka sattumoisin osasi arabiaa oli työssä pari tuntia eikä sen jälkeen enää kestänyt kuunnella sitä mitä miehet miettivät hänelle tekevänsä. Se nyt oli vain puheen asteella, mutta sanoista teoksi.. onhan se jo Ruotsissa varsin ikävällä tavalla nähty.
Matuissa on paljon opportunisteja, joka tulivat seikkailemaan ja juhlimaan. Sitten pitäisi saada vielä luksusmajoitus ja Michelin-tason ruokaa. Jos ei näitä ala tippumaan valitetaan ja vaaditaan.
Hemmetti, kylpylöitä, joihin monilla maan omilla asukkailla ei ole ollut varaa mennä valjastetaan nyt matujen käyttöön. Mitään väliä ei ole enää sillä kuka on veronsa Suomeen maksanut ja tätä maata omalla panoksellaan rakentanut!
HYI HITTO!!!- Valinnan_vaikeus
Jos nuo naiset lähtisivät sinne Irakiin kuten aikoinaan lähti naisia Saksalaisten mukana, se sopii. Samalla se on maastamuutto, loppuu eläkkeen kertyminen, piste. Siellä olet, sen "suklaapojusi" kanssa, koita pärjätä.
Näille naisille joskus ihan hyvä sanoa keskustelupalstalla, että sinulle tarjoaa maa, nimeltä Suomi kaksi vaihtoehtoa, joko
1) elät normaalisti täällä ja hoidat hommasi itsenäisesti ilman "suklaaherkkuja" ja "keräilytaloutta"
2) tai otat sen suklaapojusi ja muuttatte sinne pojun kotimaahan. Kaikkea et voi yhteiskunnalta saada, suklaapojua, eläkettä, sairausvakuutusta, koulutusta, työtä, kieltä, yms. ja vielä asua sen pojusi kanssa täällä muiden elättinä. Se on joko tai. - dsfgfgd
Toivoisin että lappajärveläisistä löytyisi vielä miehiä... Ei siten että ihmisiä vahingoitetaan mutta you know what I mean.
- turhapolttaaitseään
Vankilassa saa katon pään päälle ja ruokaa joka päivä. Suomen vankilat ovat monen maan elintasoon verrattuna loistohotelleja.
- Vankila_asunnoksi
Mutta sinne pääsy vaatii raiskausta. Näillä ihmisillä ei ole sellainen luonne. Aloittaja voisi löytää kyllä jonkun työn, jos muut asiat kelpaavat ja suotuu vähän järjestelemään.
Vankilan asukisi ajautminen tietää syyllisyyden tunnetta. Siitä tulee muuten syöpää, vaikka voi tulla muustakin.
eiköhän siellä aina joku ole, joka sylkee noitten 'pakolaisten' puuroihin(!)
- ropeormatu
Valitettava totuus on tämä,,,
Sinut pakotetaan pyyhkimään matun persettä tulevaisuudessa!
Köysi tai matu.- nongrata
Ei tee tiukkaakaan valita,jos vaihtoehdot on nuo. Polttoitsemurha todella julkisella paikalla! Tännehän jää jälkeenjääneet maanpetturit karvalakkiaan kampaamaan!
- älyhoiiiii
Matu tunkee maahan sittenkö meillä menee uskonnonvapaus ja sanavapaus. Näin se on. Se joka niitä hyysää saisi niitä palvellakkin. Ei muut järkevät ihmiset. Äly hoi herätä Suomi on jo hädässä.....
- on___se
MERKILLISTÄ, mamujen ei tarvi oppia uusia asioit, esim siivous.
se on naisten työtä. minkä kuvan me annetaan yhteiskunnasta johon ovat intgroitumassa kun he näkevät miehen siivoamassa heidän vassaansa?
mitä itse ajattelisit tilantessa samassa? - Para_normaali
Menkää välillä lukemaan näyistä ja intuitiosta. Kävin itse siellä, koska ei jaksa enää tätä touhua.
http://murha.info/phpbb2/viewforum.php?f=9
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572796
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172633- 412072
- 522046
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21100Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009