Miksi kaikki vastustaa maahanmuuttoa täällä?

SirkkalaisaKooo

Miksi kaikki vastustaa maahanmuuttoa? Ettekö tajua että tästä voittaa kaikki? Kun kunnat otta a pakolaisia se saa näistä tukea ja tämä tulee lopulta kiertotietä kuntalaisten taskuun. Ja valtiokin voisi saada tukea pakolaisista. Ja ei se että joku tekee rikoksia voi tarkoittaa että kaikkitekee rikoksia! Suomessa polisi tilaa vielä monille, mutta rasismi estää hyödyntämästä tätä rikkautta. oNNEKSI TÄnä vuonna päästään vielä viidenkymmenen tonnin paremmalle puolelle. Saadaan suomeenkin vähän munu laista kuin makkaraa ja muussia kulttuuria. suomessa on tilaa ja suomi voi saada tästä rahaa niin miksi näin ei kannattaisi tehdä? kertokaa kriitikot hyvöät-

75

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolllloti

lollloti lol :D

• Tasoheikkenee

Sai kenkää apukoulusta...
        Ei jatkoon...

• Swedu

Katsotaan kun ruotsi raportoi makrolukuja, kyllä tuollainen lähemmäs pari sataa tuhatta uutta ihmistä tuo retaillukuihin jo jonkinlaisen piikin.

• spörjeg

Missä sinä elät !drömmeverden"???

• karumaa

Ai,saako Suomi rahaa jos vatussi raiskaa pikku tytön tai pojan? Muista täällä tiedä ja kuinka paljon ketkäkin vastustaa maahanmuuttoa,mutta itse en hyväksy sitä lainkaan. En suvaitse enää ketään ulkopuolista Suomeen tulijaa. Luotto mennyt tähän systeemiin ja päättäjiin,vihaan niin vitusti kun näen kuinka poliitikot puhuvat paskaa haastatteluissa. Suomen ja Suomalaisten turvallisuus uhattuna,kukaan ei voi sitä kiistää.

• ähvätti

Ei saa rahaa, muttei maksa mitään raiskaaminen. Kultturihan on toisaalta rikkaus, mitenköhän sen hinnoittelisi?

• team.ahma

Voi hitsi!

• hitsin_hitsi

Voi hitsin hitsi! Missä on piileskellyt mainio kielipuoli aloittaja? Kyllä pitäisi olla eduskunnassa asioita hoitamassa virheissä tai punokeissa! Ja olkapäät näkyvissä.

• Lutkehtia

Aloittajalle ,ota selvää mitä mamutulva tuo tullessaan. Mamujen täysylöspito pito ei ole ilmaista ,vaan Suomalaiset veronmaksajat maksaa jokaisen Mamun ilmaisen oleskelun täällä:
      Yleinen turvattomuus lisääntyy kun tuhansittain laiskoja Irakin sotilaita maleksii kauppakeskuksissa ja iltaisin ei uskalla liikkua yksin missään.

• Pelkopois

Kyllä normaali ihminen uskaltaa kulkea. Emme voi elää hysteerikkojen ehdoilla.

• jals.jl6.9.uus
        Pelkopois kirjoitti:

Kyllä normaali ihminen uskaltaa kulkea. Emme voi elää hysteerikkojen ehdoilla.

Sinä tai joku toinen voi kyllä olla ns. normaali ihminen. 11.11.2015 mm. päättyy joku paastoajan jälkeinen rauhallinen kausi, eli aggressiivinen voi olla, eikä kukaan syytä tätä ryhmää mistään. Katsotaanpa tilannetta tuon jälkeen, varsinkin kun menet iltavuorosta väsyneenä, kylmässä kotiin.

• ähvätti

Aloittaja ilmeisesti ajattelee, kuten jostain luin, että köyhän rahat palaavat melkein heti kiertoon, joten työtön ei varsinaisesti maksa mitään. Kukahan esim. työttömän kämpän omistaa? Toinen köyhä? Pitäähän "loisiminen" kyllä perustella jotenkin itselleen, muuten sekoaa kuuppa.

• pyhä.yksinkertaisuus

Miten aloittaja voi olla noinkin yksinkertainen. Hoh hoijaa. Jos kansalaisten taso on tätä, en ihmettele invaasiota ollenkaan. Tällaiset juuri mahdollistavat sen.

• tervaa_ja_höyheniä

Aivan sama tuli heti mieleen. Tekisi mieli "ryvettää" suoraan ne siinä "hyvässä" mitä asiassa kuvittelevat olevan. Vähän niin kuin tervaa ja höyheniä yltäkylläisesti heille.

• mh80000

Älkää viittikö laitella näitä pilailuviestejä tänne. Nyt on oikeasti vitsit vähissä ja todella vihaista porukkaa joka puolella. Joku saattaa tosissaan hermostua näistä pilailuviesteistä.

• juutinrauma

Hyvin ilmaistu. Itselläni viha on kasvanut viimeisen kuukauden. Miten pitikin olla keväällä asiat hyvin, vaikka Stubb ei minua viehätäkään.. piti kuitenkin Suomen asiat panna kuntoon. Itse olin valmis, että kaikki luopuvat jostain. Miten on käynyt. Stubb on ollut Merkelin hännystäjä, ja samaan on mennyt Sipiläkin. Selitetään, ettei rajoja voi sulkea.

Nythän on hätätila. Kuukausi sitten olisi valtakunta pitänyt julistaa hätätilaan. Rajat kiinni. Tiukka valvonta päälle. Valtakunta olisi pitänyt julistaa hätätilaan. Ei EU:lla siihen ole sanomista, mutta kun Merkel on Stubbin jumala, ja nyt Sipiläkin hännystää. Onnetonta puhetta.. eihän me voida sulkea rajoja, eihän me voida. No ei tietenkään voi, sillä kyvytön muiden mielipiteitä kuunteleva valtiojohto ei pysty.. niin mitäs siinä sitten muuta voi.. kuin valittaa, että eihän me voida.. ja SPR:n neuvostoaikaan juuttuneet vapaaehtoiset ovat sokeita halussaan auttaa.. he eivät näe, että heidän toiminnassaan ei kaikki ole enää oikein.. eihän tämä Suomi voi meidän yksin olla.. ahhahhahah, juu, itkeä pitäisi.

Mutta viha kasvaa minun rinnassani.. vihan synnyttää pelko. Aivan oikein. Se on pelko, juuri niin kuin hyysääjät viisaasti sanovat.. mutta se pelko johtuu kyllä siitä, että pelkään suomalaisen elämäntavan puolesta.. täällä maaseudulla kun en autoakaan ole pihalle koskaan lukinnut.. usein avaimetkin.. siis aina ne on siellä paikallaan olleet. Olen alkanut lukita kaikkea.. myös autotkin. Kohta ei mihinkään voi uskoa ja luottaa enää. Ja viha kasvaa. Poliisi tekee vain, kuin ylhäältä annetaan ymmärtää.. ja jos jotain voisi itse päättää, niin ei uskalleta. Siispä rengasratsiaa vaan tien päälle. Minä syljen tuollaisten ratsioiden suuntaan.

Poliisin on turha valehdella, että kaikki on hallinnassa.. kyllä siellä tehdään strategiakaavioita ja suunnitelmia koko ajan. Ehkäpä on hyvä, että kanat ei putoa orrelta, ja poliisi hyssyttelee suurta yleisöä. Minuun se ei uppoa, kun mitä vaan voi alkaa tapahtua. Niinhän oli se laiton dynamiittilastikin, jota tulli sitten hyssytteli, ettei mitään rikosta tapahtunut. Ilman asianmukaisia ajoneuvon varusteita, lasti huonosti kiinni, ilman lupaa.. ja sitten ei olekaan mitään tapahtunut. Jospa laitonta 300kg erää Ruotsin puolella vastasi myös laillinen erä. Tuodaan laiton ensin, jos jää kiinni.. dokumentit kyseiseen lähetykseen löytyy.. jos ei jää kiinni, tulee se laillinen lähetys sitten myöhemmin.

Mitä vain voi tapahtua, ja vihani kasvaa koko ajan noita munattomia ... eihän me voida .. impotentteja kohtaan. Eihän me voida, mitä Merkelkin sanoisi .. kyvyttömät ei voi julistaa hätätilaa... vaikka Suomea kohtaa tuntematon uhka ulkoa. Mutta kun ei voi rajoja sulkea, niin vihani kasvaa koko ajan.

En ole tosiaankaan ainoa.. meitä on paljon!

• ähvätti
        juutinrauma kirjoitti:

Hyvin ilmaistu. Itselläni viha on kasvanut viimeisen kuukauden. Miten pitikin olla keväällä asiat hyvin, vaikka Stubb ei minua viehätäkään.. piti kuitenkin Suomen asiat panna kuntoon. Itse olin valmis, että kaikki luopuvat jostain. Miten on käynyt. Stubb on ollut Merkelin hännystäjä, ja samaan on mennyt Sipiläkin. Selitetään, ettei rajoja voi sulkea.

Nythän on hätätila. Kuukausi sitten olisi valtakunta pitänyt julistaa hätätilaan. Rajat kiinni. Tiukka valvonta päälle. Valtakunta olisi pitänyt julistaa hätätilaan. Ei EU:lla siihen ole sanomista, mutta kun Merkel on Stubbin jumala, ja nyt Sipiläkin hännystää. Onnetonta puhetta.. eihän me voida sulkea rajoja, eihän me voida. No ei tietenkään voi, sillä kyvytön muiden mielipiteitä kuunteleva valtiojohto ei pysty.. niin mitäs siinä sitten muuta voi.. kuin valittaa, että eihän me voida.. ja SPR:n neuvostoaikaan juuttuneet vapaaehtoiset ovat sokeita halussaan auttaa.. he eivät näe, että heidän toiminnassaan ei kaikki ole enää oikein.. eihän tämä Suomi voi meidän yksin olla.. ahhahhahah, juu, itkeä pitäisi.

Mutta viha kasvaa minun rinnassani.. vihan synnyttää pelko. Aivan oikein. Se on pelko, juuri niin kuin hyysääjät viisaasti sanovat.. mutta se pelko johtuu kyllä siitä, että pelkään suomalaisen elämäntavan puolesta.. täällä maaseudulla kun en autoakaan ole pihalle koskaan lukinnut.. usein avaimetkin.. siis aina ne on siellä paikallaan olleet. Olen alkanut lukita kaikkea.. myös autotkin. Kohta ei mihinkään voi uskoa ja luottaa enää. Ja viha kasvaa. Poliisi tekee vain, kuin ylhäältä annetaan ymmärtää.. ja jos jotain voisi itse päättää, niin ei uskalleta. Siispä rengasratsiaa vaan tien päälle. Minä syljen tuollaisten ratsioiden suuntaan.

Poliisin on turha valehdella, että kaikki on hallinnassa.. kyllä siellä tehdään strategiakaavioita ja suunnitelmia koko ajan. Ehkäpä on hyvä, että kanat ei putoa orrelta, ja poliisi hyssyttelee suurta yleisöä. Minuun se ei uppoa, kun mitä vaan voi alkaa tapahtua. Niinhän oli se laiton dynamiittilastikin, jota tulli sitten hyssytteli, ettei mitään rikosta tapahtunut. Ilman asianmukaisia ajoneuvon varusteita, lasti huonosti kiinni, ilman lupaa.. ja sitten ei olekaan mitään tapahtunut. Jospa laitonta 300kg erää Ruotsin puolella vastasi myös laillinen erä. Tuodaan laiton ensin, jos jää kiinni.. dokumentit kyseiseen lähetykseen löytyy.. jos ei jää kiinni, tulee se laillinen lähetys sitten myöhemmin.

Mitä vain voi tapahtua, ja vihani kasvaa koko ajan noita munattomia ... eihän me voida .. impotentteja kohtaan. Eihän me voida, mitä Merkelkin sanoisi .. kyvyttömät ei voi julistaa hätätilaa... vaikka Suomea kohtaa tuntematon uhka ulkoa. Mutta kun ei voi rajoja sulkea, niin vihani kasvaa koko ajan.

OK kirjoitus teillä. Samoja pelkoja itselläni, vaikka pelkoa ei saisi myöntää. Suvaitsevat käyttävät sitä sinua vastaan, kuten eläimet monesti tekevät. Pelkää koiraa ja se antaa sinulle aiheen siihen. Huido ampiaisia, muuten antavat sinun olla.
        Myös rajat kiinni on "kirosana" suvaitsevaistolle. Pitäisi ehkä puhua viisumipakon palauttamisesta schengen-alueen ulkopuolelta tuleville. Paperittomia voisi valkata leireiltä esim. perheitä, orpoja yms. Nyt tulee vain vahvimmat ja rikkaimmat, miehet. Myös jotain muita kuin muslimeja voitaisiin ottaa ennemmin, ihan kristittyjäkin löytyy, jos on pakko auttaa jotakuta.
        Mirgeli onkin melkoinen Euroopan omistaja. Joku muuten ennusti aikanaan, että ensin Saksassa on vaalit ja kun Merkel valitaan, alkaa tapahtumaan kauheita. Hitto, kun muistaisi, missä se oli, melkoinen tietäjä ja shamaani oli se tyyppi.

• A.Merkler
        ähvätti kirjoitti:

OK kirjoitus teillä. Samoja pelkoja itselläni, vaikka pelkoa ei saisi myöntää. Suvaitsevat käyttävät sitä sinua vastaan, kuten eläimet monesti tekevät. Pelkää koiraa ja se antaa sinulle aiheen siihen. Huido ampiaisia, muuten antavat sinun olla.
        Myös rajat kiinni on "kirosana" suvaitsevaistolle. Pitäisi ehkä puhua viisumipakon palauttamisesta schengen-alueen ulkopuolelta tuleville. Paperittomia voisi valkata leireiltä esim. perheitä, orpoja yms. Nyt tulee vain vahvimmat ja rikkaimmat, miehet. Myös jotain muita kuin muslimeja voitaisiin ottaa ennemmin, ihan kristittyjäkin löytyy, jos on pakko auttaa jotakuta.
        Mirgeli onkin melkoinen Euroopan omistaja. Joku muuten ennusti aikanaan, että ensin Saksassa on vaalit ja kun Merkel valitaan, alkaa tapahtumaan kauheita. Hitto, kun muistaisi, missä se oli, melkoinen tietäjä ja shamaani oli se tyyppi.

Achtung!: http://naamapalmu.com/file/64949

• mikä_suakin_vaivaa
        juutinrauma kirjoitti:

" täällä maaseudulla kun en autoakaan ole pihalle koskaan lukinnut.. usein avaimetkin.. siis aina ne on siellä paikallaan olleet. Olen alkanut lukita kaikkea.. myös autotkin. Kohta ei mihinkään voi uskoa ja luottaa enää."

Oletko oikeasti mielisairas vai kirjoitteletko vain kusetusmielessä tuollaista roskaa?

Tässä on maaseudulla asunut tai ollut sen kanssa tekemisissä itse kukin. Paikat on pitänyt lukita jo vuosikymmeniä ja syynä ihan vain paikalliset luuserit, jotka ei sosiaalituella pärjää vaan pitää vielä varastella. Suurin uhka on balttilaiset rosvot, joita on toistakymmentä vuotta kierrellyt Suomessa, nyt näyttäisi poliisi saavan niitä vähän kuriin.

Jos rajat tosiaan pitäisi laittaa kiinni, niin sitten etelään ja itään, virolaiset ja baltit helvettiin maasta. Mutta kun en oikein kannata sitäkään, kun niistäkin suunnista tulee joskus joku oikeakin ihminen.

Ja turha on pelotellla noilla uhitteluilla, se kääntyy lopulta itseänne vastaan. Ne, jotka eivät pelkää pakolaisia, eivät pelkää teitäkään. He ylipäätään eivät elä alamaailmassa eivätkä sen läheisyydessä, joten pelko eivätkä muutkaan primitiiviset vaistot eivät ole heidän elämäänsä määrittävä tekijä. Jos te alatte muodustua uhaksi, teidät lakaistaan pois. Järjestäyneen yhteiskunnan resurssit ja kyvykkyys on aivan jotain muuta kuin "pelkäävien" hörhöjen, vaikka hörhöt, usein huumepäissään, mitä kuvittelevat.

Jos haluatte muutosta, pelatkaa sääntöjen mukaan ja vaikuttakaa. Ja tyytykää saavutuksiin alkamatta kiukkuraivareihin siksi, että ette saavuta kaikkea. Kun nimittäin kukaan ei saavuta kaikkea demokratiassa. Täällä on vain elettävä muiden ihmisten ja heidänkin tarpeittensa kanssa.

Oikeasti, jos kirjoitit tuon tekstisi ihan vakavissasi, niin kiireesti yhteyttä sinne mt-toimistoon, ennen kuin päädyt konfliktiin virkavallan kanssa.

• juutinrauma
        mikä_suakin_vaivaa kirjoitti:

" täällä maaseudulla kun en autoakaan ole pihalle koskaan lukinnut.. usein avaimetkin.. siis aina ne on siellä paikallaan olleet. Olen alkanut lukita kaikkea.. myös autotkin. Kohta ei mihinkään voi uskoa ja luottaa enää."

Oletko oikeasti mielisairas vai kirjoitteletko vain kusetusmielessä tuollaista roskaa?

Tässä on maaseudulla asunut tai ollut sen kanssa tekemisissä itse kukin. Paikat on pitänyt lukita jo vuosikymmeniä ja syynä ihan vain paikalliset luuserit, jotka ei sosiaalituella pärjää vaan pitää vielä varastella. Suurin uhka on balttilaiset rosvot, joita on toistakymmentä vuotta kierrellyt Suomessa, nyt näyttäisi poliisi saavan niitä vähän kuriin.

Jos rajat tosiaan pitäisi laittaa kiinni, niin sitten etelään ja itään, virolaiset ja baltit helvettiin maasta. Mutta kun en oikein kannata sitäkään, kun niistäkin suunnista tulee joskus joku oikeakin ihminen.

Ja turha on pelotellla noilla uhitteluilla, se kääntyy lopulta itseänne vastaan. Ne, jotka eivät pelkää pakolaisia, eivät pelkää teitäkään. He ylipäätään eivät elä alamaailmassa eivätkä sen läheisyydessä, joten pelko eivätkä muutkaan primitiiviset vaistot eivät ole heidän elämäänsä määrittävä tekijä. Jos te alatte muodustua uhaksi, teidät lakaistaan pois. Järjestäyneen yhteiskunnan resurssit ja kyvykkyys on aivan jotain muuta kuin "pelkäävien" hörhöjen, vaikka hörhöt, usein huumepäissään, mitä kuvittelevat.

Jos haluatte muutosta, pelatkaa sääntöjen mukaan ja vaikuttakaa. Ja tyytykää saavutuksiin alkamatta kiukkuraivareihin siksi, että ette saavuta kaikkea. Kun nimittäin kukaan ei saavuta kaikkea demokratiassa. Täällä on vain elettävä muiden ihmisten ja heidänkin tarpeittensa kanssa.

Oikeasti, jos kirjoitit tuon tekstisi ihan vakavissasi, niin kiireesti yhteyttä sinne mt-toimistoon, ennen kuin päädyt konfliktiin virkavallan kanssa.

Yritin jo viime sunnuntaina vastata, nähtyäni tämän asennevammaisen pillupoliisin viestin. Ei vaan mobiilina onnistunut.. onnistuukohan nyt?

Näetkö sinä onneton lainkaan tuota ahdistusta, jota kannat sisälläsi? Yrität minulle tarjota omaa asennevammaasi, kun vääristyneessä lammaksen alentuneessa osassa koitat minulle viisastella. Eikö sinulla ole munaa sanoa sille saatanan päälliköllesi, että turpa kiinni?

Kyllä minä vastaan sinulle! Ei ole mielessä eikä ole terveydessäkään vikaa.
        Olen vahva ja skarppi mies. Jos tuollaista sontaa joku tulee minulle tänne pajalleni suoltamaan enemmänkin, niin sellainen lakaisija saa vielä pahimmillaan teräksisen kulmaraudan kalloonsa. Siihen loppuu lakaisut ja vinkunat sialta, ja luudan voi antaa seuraavalle ämmälle joka vastaan tulee!

Häpeäisit onneton.. äitiskin häpeäisi jos tietäisi mitä isottelevaa paskaa poika kirjoittelee täällä. Mene vaan sinne rengasratsiaan.. kaltaisesi asennevammainen pillupoliisi haistaa pysäytetyn ajoneuvon sisäilman pahaksi siankärsällään ennen kuin on sitä sinne sisälle ehtinyt työntämään.

Se on sitä asennevammaa.. ei muuta kuin Motonetin myymäläauto sinne ratsiaan rengaskauppiaiden seuraksi. Wunderbaumia autoon, ennen ei ajoa jatketa, koska asennevammainen on työnsä tehnyt, ja kun kerran haisee se veroja maksava suomalainen niin pahalta, niin kyllähän se verovaroista palkkaansa nauttiva pillupoliisi tietää miten toimitaan.

Lue onneton tuo oma raapustuksesi, miten paljon kannat mt-juttuja, huumeita, rikollisia.. kaikkea yhteiskunnan paskaa kannat sisälläsi kun et uskalla olla mies.. ja huutaa se pahan ulos!

Mutta ei.. ei lammas nouse ja huuda.. se vaan tottelee ja tottelee.. kun ylempi lakaisija antaa paskan valua alaspäin.. ai mhmää vai, ai mää vai.
        Muuta se ei osaa, ja sitten kuvittelee olevansa työtä tekevien yläpuolella.. ja syytää omaa pahaa oloaan.. mutta minä sanoin jo!

Minä en huoli sinun paskaa oloasi.

Minä tulin viime lauantai-iltana kotiin, niin auto jäi pihalle avaimet paikallaan, ja maanantaina 26.10 siitä paikasta lähdin liikkeelle. Sinä et maaseudulla asu.. se kävi hyvin selväksi!

• vainmummiko
        juutinrauma kirjoitti:

Olen kanssasi aivan samalla linjalla.

• piipau.piloille

Toi eka kirjoittaja oli olevinaan hauska trollipeikko. Mua ei huvita tällaiset pilat. Pysytään siis asiassa.pois pilailijat!

• Ei.välttämättä

Kyllä vaarallisen monella suvakkirasistilla on noin vinksahtanut ajatusmaailma pössyttelyn pehmittämässä päässään.

• Bror-Erik2416

Ei maahanmuuttoa vastusta kuin pieni äärinurkka oikealla vasismineen jolle isän-
      maallinen kansa ei ajatusta suo sen suurempaa.Nurkassa raakkujat ääntelevät
      nurkassa kehittyneitä viisauksia joilla ei herra paratkoon edes Euroopan tahi glo-
      baalilla tasolla ole juur käyttöarvoa.Onpahan kotimaista jupinaa ja jurnutusta
      lepopäivän ratoksi.

• Hölmölässä

Katsos kun maahanmuutolla ja maahanmuutolla on vissi ero. En tunne ketään kuka haluaa tänne koko irakin miehet loisimaan ja ylimielisinä naisia halveksimaan. Maahanmuutto on ok...kunhan se tulee muualta kun muslimimaista. Koska islam tuo aina tavalla tai toisella ongelmat tullessaan, koska se ei sopeudu länsimaiseen demokratiaan ja tasa-arvoon.

• ähvätti

Et uskalla tässä ja nyt kertoa, mistä rahat? Vai, eikö kiinnosta? Olisit nyt älykkönä ja suurena ajattelijana niin suopea, että meitä patterin takana kasvatettuja idiootteja valistaisit. Voisitte ikään kuin langeta yllemme ja antaa viisautenne valon kirkastaa meidät. Oi, olkaa niin ystävällinen.
        Tietty on mahdollista, että olette vielä minuakin tollompi, ettekä edes ymmärrä lukemaanne. Rahat tulee siitä seinästä, missä on se kone, missä on numeroita ja pieni reikä, sieltä reiästä ne rahat otetaan. (Äiti vielä kirjoittanut lapulle, ettei unohdu.)
        Eli mistä kyhnyt? Saa muutkin suvaitsevaiset vastata. Yksikään ei ole vielä osannut. Tuo ei ole ainoa kynnyskysymys, mutta se, jolla saadaan Suomi hetkessä nurin.

• Bror-Erik2416

Sitä paitsi homolilu on hurjan hauskaa, kokeilkaa tekin!

• Palaneenkäryä

En ole tavannut kylillä ketään, joka haluaisi tänne nykyisenlaista maahanmuuttoa!
        Varmaan 80% kansasta on ylläolevaa mieltä. Ei vain uskalleta julkaista rehellistä maan kattavaa mielipidetutkimusta.

• kakoko

Voi jumalauta, kirjoititko tämän ihan tosissasi, vai halusitko vain provosoida, Älä helvetissä vaan huutele moisia juttuja oikeassa elämässä.

• tukipa-urpo-turpas

Miksi en? Haluatko sinä rajoittaa toisten sananvapautta, fasisti?

• Paskaplääni

Aihe ja otsikko on paska.

• Samaamieltä

Tänne Varkauteen olen jo ihmeissäni odotellut tuhansia tulijoita, koska tilaa riittää. Monta koulua tyhjillään ja Suomen edullisimpia asuntoja. Kaikki oikeastaan tahtovat heitä tänne. Täällä ollaan valmiita .Tervetuloa!

• kaikki.varkauteen

Selvä homma. Ottakaakin ne kaikki sinne. Mutta pitäkää huoli, että myös pysyvät siellä, niillä ei ole mitään tulemista varkauden ulkopuolelle! Muuten voi käydä ohrasesti, myös varkautelaisille.

• hf-jl-uy

"Miksi kaikki vastustaa maahanmuuttoa? Ettekö tajua että tästä voittaa kaikki? Kun kunnat otta a pakolaisia se saa näistä tukea ja tämä tulee lopulta kiertotietä kuntalaisten taskuun. Ja valtiokin voisi saada tukea pakolaisista. Ja ei se että joku tekee rikoksia voi tarkoittaa että kaikkitekee rikoksia! "

Voit itse kulkea kaikki työmatkat niiden kanssa, joudut työssä tekemisiin, joudut kaupassa tekemisiin, joudut päiväkodissa tekemisiin, joudut lääkärissä tekemisiin, ne tulee myös asuntonaapuriksi. Kuka haluaa? Ehkä Sipilä ja sen siipeilijät, joten ottakoon vaan sinne, missä itse oleskelevat?

• ähvätti

Se on rikkaalle asunnonomistajalle varma tulonlähde. Juoppo voi juoda vuokrarahat, duunari menettää työnsä ym. Pakolaisen vuokra tulee suoraan sossusta, voit heittää hinnan vaikka tuplaten (sopii etsiä muualta halvempi asunto, tuossahan on kartellin paikka), eikä ne muuta muualle ja jätä kämppää tyhjilleen ties miten pitkäksi ajaksi. Oikeastaan nerokasta houkutella tänne porukkaa, valtion rahaa virtaa rikkaille sitä enemmän, mitä enemmän tänne haalitaan sakkia. Pirun hyvä bisnes. Ja valtio korvaa myös mahd. vahingot.

• Heikkikajavainen

No sitähän tässä ihmetellään miksi itä ei osallistu taakanjakoon,,pohjoisessa mamuja on paljon,,ja isoissa kaupungeissakin paljon.
      Syrjäinen seutu on parempi muutenkin..

• ähvätti

Ei kelpaa kuin suuret kaupungit, joissa paljon lajitovereita. Muutenhan ne pirut vahingossa kotoutuvat. Ei tosiaan minulla olisi mitään sitä vastaan, että joka kylään ja taajamaan tulisi yksi perhe, koska varmasti sopeutuisivat. Nyt tulee valtavia laumoja, jotka puhuvat vain arabiaa, hengailevat keskenään, eivät aiokaan työllistyä ym. Suuria ongelmia tiedossa.

• i878y565d3s3a2

kirjoitat "Kun kunnat ottaa pakolaisia se saa näistä tukea ja tämä tulee lopulta kiertotietä kuntalaisten taskuun. Ja valtiokin voisi saada tukea pakolaisista"

Jos kaikki kunnat tekisivät samoin, mitä se maksaa Suomelle?
      Jätät huomiotta oleellisen tärkeitä asioita. Kunnat hyötyy hetkellisesti.
      Entä sitten kun on oleskelulupa ja sosiaaliturvan piirissä? Suurin osa ei työllisty. Kunta joutuu osamaksajaksi suurelle määrälle pitkäaikaistyöttömiä.

Valtio VOISI saada taiaksin rahaa jonka suomi maksaa eulle. EU ei ole kassa-automaatti josta voi nostaa loputtomasti ellei sinne makseta.

kirjoitat " Suomessa polisi tilaa vielä monille, mutta rasismi estää hyödyntämästä tätä rikkautta"

Millä perusteella kaikki maahanmuuton haittojen kriittinen arviointi on muukalaisvihaa? Vanha kulunut R-kortti ei kelpaa.

• Kotouttaja

Olen työskennellyt mamujen kanssa ja minulla on paljonkin kerrottavaa. Joukossa on paljon hyvin koulutettuja todellsia kotimaansa avainduunareita jotka ovat täällä perheineen. Meillä on heille paljonkin käyttöä. Useimmat niistä jotka tulevat saamaan työluvan todella haluavat tehdä töitä. Esimerkiksi lääkärit joutuvat opiskelemaan kielemme ennen kuin voivat aloittaa työn täällä mutta esim. IT-insinöörit kelpaavat heti kun siellä työpaikalla kuitenkin työkielenä on englanti.

He tulevat korjaamaan myös ihan kohta käsiimme lössähtävää huoltosuhdettamme kun meidän omat työikäiset vähenevät hurjaa vauhtia.

Osa heistä on vähemmän koulutettuja ja heille kelpaavat varmasti myös työt jotka eivät kelpaa meille syntysuomalaisille.

Nyt on satsattava fiksuun vastaanottoon ja heti ensimetreiltä alkavaan kotouttamiseen jolla heistä tehdään maassa maan tavalla toimivia yhteiskuntamme jäseniä.

• 66666666

PASKAPUHETTA!

• vainmummiko

Paskapuhetta! Sanoohan ne kaikki olevansa lääkäreitä ja insinöörejä....mutta kuka uskoo? Eivätkä nuo maahantunkeutujat tule koskaan korjaamaan huoltosuhdettamme. Nyt jo tämä mamu rakennuksilla puhuu, että on rasismia, kun pitäisi työnantajana hoitaa näitä veroja ym...että se siittä huoltosuhteesta. Ja nämä muka tekevät niitä töitä, mitä kantaväestö ei tee. Herää nyt jo tuosta Ruususen unesta, nämä tulijat tulivat pelkästään lomailemaan ja passattaviksi, ilmaiseen ylläpitoon. Naurettavaa tuo typerä luulo, että nämä tunkeutujat tekisivät oikeita töitä!

• haha--haa

Oletteko tosikoita.Selkeäksi provosoinniksi tuo on tarkoitettukin.Ei kukaan ole noin onneton.
      Mehän tiedämme,ettei ilmaisia lounaita ole joten kansa maksaa jokatapauksessa kaiken.
      Tietty se rikollisjengi hyötyy

• Kotouttaja

Ilmaisia lounaita ei todellakaan ole. Kuinka paljon maksaa yhden suomalaisen koulutus eskarista yliopistoon? Jos noita valmiiksi koulutettuja on tyrkyllä, niin kannattaako maksaa kotouttaminen?

• himosavukki

Te ette tajua eettä maahanmuutosta voi hyötyä kaikki, te ravritsisitte kurssin avara katseisuudesta. Minä olen käynty maahan muutto kurssin ja siitä oli hyötyä kun sai tietoja ja eikä pelkkiä mielipiteitä. tarvfitsisi teidänkin ja pian ennenkuin koko maassta tulee natsismi.

• älä.mölö

Itse asiassa se vaihtoehto ei olekaan kovin paha, että maamme muuttuisi siihen suuntaan. Joskus menneisyydessä se sai aikaan jopa puhdistavaa ilmapiiriä.;D

• Heil_Hitler
        älä.mölö kirjoitti:

Itse asiassa se vaihtoehto ei olekaan kovin paha, että maamme muuttuisi siihen suuntaan. Joskus menneisyydessä se sai aikaan jopa puhdistavaa ilmapiiriä.;D

Kun näytät tuntevan historiaa niin hyvin niin voit myös kertoa, mitä tapahtui sille natsistiselle maalle ja sen asukkaille. Nykyään sitä maata arvostellaan, kun se koittaa puhdistaa mainetraan ja unohtaa historian kaiheuksia. Sitäkö sinä haluat? Kolmatta maailman sotaa ja suomen täydellistä tuhoa?

Tuollaisen sanominen edes vitsinä netissä nimettömänä on sairasta ja pelkurimaista.

• vainmummiko

Maahanmuutosta ei hyödy, kuin valepakolainen!

• lisääkoulua

Olisiko jo aika tajuta jotakin reaalimaailmasta. Yhteiskuntatietämys ja maailmankatsomus ei nyt ole oikella tolalla.

• Turhapaikka

Samasta syystä kuin kaikki vastustaa maahanmuuttoa kaikkialla muuallakin.

Useissa Euroopan maissa on matu-keskuksiksi aiottuja rakennuksia poltettu alta pois. Tapauksia on jo toistakymentä.

Ensin Unkari laittoi rautaa rajalle, nyt Slovakia ja Slovenia seuraavat perässä.

Saksalaisten mielipiteitä, teksti Englanniksi. Väkeä on paljon ja ilmeet kuvastavat syvää ... epätoivoa: https://www.youtube.com/watch?v=r4QeaGJpYyg#t=48

• täyttä.shaissee

On turha kuvitella, että nämä islaminuskoiset olisivat Suomelle hyödyksi. Mitä enemmän heitä tulee, sitä vähemmän he tänne kotiutuvat, koska voivat elellä kaltaistensa parissa. Ylimielistä ja ylpeätä porukkaa joille ei varmasti paskaduuni kelpaa. Katastrofihan tästä tulee. Suomalaisille pitää tätä menoa kohta perustaa omat reservaatit. Meikäläinen olis aivan valmis muuttamaan sellaiseen. Naapureissa on kaikan maailman älämölömatuja ja muuta vierasta sakkia, jotka aiheuttavat häiriötä. Eivät välitä Suomen säännöistä ja tavoista. Tervetuloa kokemaan tätä "monikulttuurin ihanuutta" ihan omakohtaisesti! Helppoahan se on olla kaukaa suvaitsevainen.

• Hajziz.Amand

Mitä vikaa islamissa on? Uskonto siinä missä muutkin?

• Trollittajat

Trolli , kun joku vaan sinut huomaisi

• Palaneenkäryä
        Hajziz.Amand kirjoitti:

"Mitä vikaa islamissa on? Uskonto siinä missä muutkin?"
        Jos suomenkieli taipuu noin sujuvasti, niin lukaisehan Seppo S. Kososen kirjanen
        "Jihad Islamin pyhä sota".
        Vain parissa niistä maista joissa on yli 70 % muslimienemmistö hyväksytään YK:n ihmisoikeusjulistus. Länsimaisissa demokratioissa tuo julistus hyväksytään poikkeuksetta. Olisikohan uskonnolla sittenkin jotain osuutta asiaan?

• jokipoikienkuorit

Ei kaikki islamilaiset ole terroristeja. Aika moni on ihan tavallisia ihmisiä

• muslimivaara
        jokipoikienkuorit kirjoitti:

Ei kaikki islamilaiset ole terroristeja. Aika moni on ihan tavallisia ihmisiä

Eivät terroristeja vielä mutta kun tosipaikka eli Euroopan pakottaminen islamiin alkaa niin muslimin pyhä velvollisuus on olla harras muslimi, joka alistaa kristityt valtansa alle. Nämä mieslaumat ovat tunnustelijoita ja miehittäjiä ja sitten tulevat armeijat eikä Euroopalla ole voimia valloittajia vastaan. Kannattaa muistaa historia mutta nyt ei ole Kaarle Suurta, joka sotajoukot pysäyttävät islamihyökkäyksen vaan nyt on ihmisoikeuksien puolustajia kädet ylhäällä alistumisen merkeiksi. Kuka oikein päättää tuhota Euroopan? Kenen vallassa on Euroopan päättäjiksi valittujen päätösvalta kun Eurooppa voidaan näin helposti voittaa? Barak H U S S E I N .....?

• 9689
        Hajziz.Amand kirjoitti:

Teikäläiset otatte uskontonne aivan liian vakavasti. Jokaisessa muslimimaassa islamin arvoilla on lopulta liian suuri ote ja kannatus yhteiskunnasta, josta on seurauksena toimimaton, äärimmäisen fasistinen ja ihmisoikeuksille sylkevä yhteiskunta.
        Poikkeuksia ei ole - islam on kaikkialla syöpä, joka tuhoaa lopulta aina kannattajansa.

• Kylläpätottapuhuit

Kirjoitit täyttä asiaa ja nämä suvakit kun eivät suostu tuota uskomaan, niin koko Eurooppa on kohta kusessa.

• Jokotaipoko

Ei taaskaan ota selvää voiko suvakit tosiaan olla näin pihalla yhteiskunnan perustoiminnoista. Me maksamme veroina ne tuet, jotka valtio kunnalle myöntää, ne eivät ilmesty tyhjästä. Jeesus pelasta, ei näitä suvakkien aivotuksia enää kauaa kestä järjissään.

• Jeesusonvalojarakkaus_

Älä sano Herrain poikain nimeä turhaan, Jeesus suvaitsee teitäkin, ja myöntää kaikille, jokka hänneen uskoo iankaikkisen elämän. Toivottavasti valo sinunkin elämässäsi saisi sinut ajattelemaan enemmän muita kuin vain omaa hyvinvointiasi.

• tillintallintilulii

rahat tulee valtion verotuloista eli me kaikki ollaan maksajia..... luuletko rahaa tippuvan taivaalta....mamutuksesta tulee veronmaksajille monen miljardin lasku...

• Hommahopologics

Olet oikeassa. Oikestopropagandan ja median aivopesemät juntit maalla rasistine ennakkoluuloineen ovat vetämässä suomea taaksepäin. Ihme muuten että Helsingissä ollaan vähiten kielteisiä maahanmuuttoa kohtaan vaikka siellä niitä on juuri eniten.

• pettyneenKosto

Nämä raiskausyrityksetkin paljastunevat jatkossa pelkäksi valehteluksi. Pelkkiä pettyneiden naisten mynkään menneitä iskuyrityksiäkö?

• Että.pistää.vihaksi

Aha,siis ruotsissa pakolaiskeskuksessa 3 vuotias tyttö yritti iskeä 40 vuotiaan miehen niinkö??? S...tana että olet tyhmä.Funtsisit vähän mitä kirjoittelet älykääpiö.

• vainmummiko

Meidän ehkä pitäisi miettiä tätä 3 vuotias tai pientä lasta. Miten voisimme ehkäistä vastaavat tapaukset? Asiaa, tapausta ei missään nimessä saisi painaa villaisella, eli hyväksyä. Karmea kohtalo noin pienelle lapselle. Olen isovanhempi ja en tule unohtamaan tätä lasta, enkä muitakaan jotka on nämä matu raiskanneet. Mielestäni näiden suojelija pitäisi myös tuomita rangaistukseen. Voi, miten tunnen vihaa, kun ajattelen lasten tuskaa.....

• Ohhoijakkaavaan

Meneppäs muslimin kansssa naimisiin ja ole vapaa ja sukupuolineitraali ja niin nykyaikainen.

• Töppäilyjentöppäys

Mistä eräs ihmettelijä arvelee rahaa Suomeen tulevan. Tiedoksi vaan, ei allah sitä meille anna. Otamme niin kauan velkaa ulkomailta kuin vaan annetaan ja sitten myydään pohjavesioikeudet Coca Colalle, Nestlelle tai muulle jättifirmalle. Hitsi kun piti ne Kreikan töppöilytkin mennä takaamaan. Mutta kun EU vaati sitä eikun siis illuminaatti.

• Suvakit_voiyllättyävielä

Työllistyminen on pelkkä vitsi ! Puolet vähintään tulijoista ei ole ikinä käynyt koulua. 30 vuotta Suomessa olleiden somalien työllisyys "alle 10%", eli 5% toisinaan työssä. Ja kuinka vastaanottajat voivat uskoa noita selityksiä "ammattitaidosta", nehän valehtelee sinisilmille päin naamaa, ja heittää päälle paskaisen naurin kun paperi on saatu. Nyt on ruvettu salaamaan kaikki mahtikäskyllä.
      Näin vastaanottopalaverissa ollut kertoo MV:ssä :

"Samaan hengenvetoon tarkistin itse poliisin antamia tiedotteita ja huomasin, että 21.10.2015 oli yritetty tuoda rekkalastillinen palavia ja syövyttäviä aineita Suomeen. Nuhtelut ja sakot oli taas saanut. Ei ole pitkä aika, kun tänne oli matkalla 300 kg TNT:tä. Kuinka paljon näitä kuljetuksia on tullut tänne ennen rajavalvonnan tehostamista? Kysyn vaan."

• Kerrohan

Mitä ihmettä voitamme saamalla lisää äärihihhulismia, äärisovinismia ja länsimaiden vastaisia arvoja maahamme?
      Enemmän kebab-ravintoloita,segregoituneita lähiöitä ja moskeijoita?

• AllahillaOnSuuri

Juuri noita me voitamme ja suuren määrän sossupummeja lisää. Koska kaapuakat ovat kakarantekokoneita jolla levitetään islamia.

• sierjeg

Siksi että kaikki jotka tänne tulee on musliimia!!!
      En ikinä tule suvaitsemaan musliimia!!
      Musliimet ei ole kansa johon voi luottaa.

• No se on jo nähty...

• Juu...
        Tai ni, heidän kulttuurinsa, joka antaa asioista aivan eri käsitykset ja "luvat" kuin mitä ihmisten kulttuuri.

• HölmököOlet

Olet siekii. Tyhmä tai rölli, ei muu tuollaista viitsi esittää. Mistä tiedät kaikkien voittavan ja mitenkä? Minulle ei ole tullut killinkiäkään lisää,
      päinvastoin vievät tuhkatkin pesästämme.

• leipi

Kunnat saa rahaa ,kyllä, joka on meidän veronmaksajien rahaa.Ei ole olemassa kunnan eikä valtion rahaa.Siis valtio maksaa kunnille ja ottaa sen veronmaksajilta miksi ei maksa kunnille suoraan ilman pakolaisia??Pakolainen maksaa aluksi 43 € per nuppi/päivä, kerro se 24-25 tuhannella niin saat ensiarvion.Summa tietenkin nousee kun aletaan kouluttaa annetaan asunto jne jne ..

• mistä.rahat

Suomella on jo nyt velkaa vaikka kuinka paljon.

Ja nämä pakolaiset maksavat nyt Suomelle 1 milj. euroa päivässä. Yli 300 miljoonaa euroa vuodessa. Revi siitä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4122
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      65
      2623
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2597
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      255
      1837
    Aihe