....kitkemiseksi kirkosta?
Suositteletko sitä?
Leo Meller on vielä kirkossa, hän ilmeisesti suosittelee ev.lut kirkossa pysymistä. Itse eroisin mustana perjantaina 2014.
Ja Tapani, rakastan sinua, mutt aihmettelen miksi liberaalit ovat vallassa kirkossa kun eivät ole edes uskovaisia vaan kommenteissaan ilmaisevat olevansa jumalattomia, teeskentelevät uskovia eläen tottelemattomuuden synnissä.
Asia on mietityttänyt minua kauan. Itseäni ihmetyttää suuresti se etteivät oikeat uskovat tee mitään tuntuvaa valheveljien ja siskojen poistamiseen kirkosta.
Tämä kyselyni kohdistuu myuöls kaikille muille vuoden 1986 aikana eläneille uskossa olleille uskoville, itse olin agnostikko tai ateisti 1985 mutta tajusin silti naispappeuden olevan Jumalan Sanaa vastaan. Mitä naispappeus on saanut aikaan? Nyt on yksi naispappi piispana ja hän haluaa epäjumalanpalvojat jakamaan Jumalan huoneeksi tarkoitetut tilat.
Tapani Suonto, odotan fiksumpaa vastaustasi, sillä tiedän sinun olevan fiksunman kuin its eolen, ihmettelen vaan tätä liberaalien Jumalaa halventavien liberaalien valtaa kirkossa, heitähän ei siellä tulisi olla ainuttakaan.
Tapani Suonto, mitä olet tehnyt liberaalien....
3
<50
Vastaukset
Yllätyskirkaisu
Tapani Suonto, mitä olet tehnyt liberaalien....
....kitkemiseksi kirkosta?
"- Esimerkiksi suhtautumisessa homoseksuaalisuuteen on havaittavissa merkittävä ero miesten ja naisten välillä. Miehistä noin 50 prosenttia on perinteisellä kannalla eli pitää homoseksuaalisuuden harjoittamista syntinä. Naispapeilla vastaava lukema on vain 14 prosenttia, Niemelä havainnollistaa."Kaikki peruskoulun käyneet tietävät mitä Jeesus sanoi toisten tuomitsemisesta. En nyt ihan tällä syömisellä usko, että Kati Niemelä on eroittanut vuohet ja lampaat eri karsinoihin, sinusta en ole varma.
sage8 kirjoitti:
Kaikki peruskoulun käyneet tietävät mitä Jeesus sanoi toisten tuomitsemisesta. En nyt ihan tällä syömisellä usko, että Kati Niemelä on eroittanut vuohet ja lampaat eri karsinoihin, sinusta en ole varma.
"Kaikki peruskoulun käyneet tietävät mitä Jeesus sanoi toisten tuomitsemisesta. En nyt ihan tällä syömisellä usko, että Kati Niemelä on eroittanut vuohet ja lampaat eri karsinoihin, sinusta en ole varma."
Tutkija Kati Niemelä: Naiset ovat kirkon muutosagentteja
Tuosta alta löytyy koko tutkimus englanninkielisenä :
http://www.mdpi.com/2077-1444/2/3/358/pdf
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on KAUHISTUS.
18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197